ec41ks":3pcycfvx said:
Τα καινούργια Q400 πάντως απο οτι γνωρίζω είναι καταπληκτικα και αθόρυβα σε σχεση με τους ανταγωνιστές.
Κύριος ανταγωνιστής είναι η ATR. Η Embraer συγκεντρώνει τις βλέψεις της στα jet. Το 8Q-xxx Series είναι μεν "αθόρυβο" (και μιλάμε πάντα για το εσωτερικό) αλλα έχεις ιδέα πως το καταφέρνουνε? Είναι γεμάτο μικρόφωνα και ηχεία. Τα μικρόφωνα καταγράφουνε τον ήχο, το όλο περνάει από επεξεργασία και τέλος παράγεται ένας "αντιηχος" (για να το εκφράσω χωριάτικα) στην ίδια συχνότητα του ήχου των ελίκων, έτσι ώστε να τον "σβήνει". Όλα αυτά σημαίνουνε ένα βασικό πράγμα. Επιπλέον (ευπαθή) ηλεκτρονικά, επεξεργαστές, μικρόφωνα, ηχεία κλπ, κάτι που με αλλα λόγια ανεβάζει τα έξοδα συντήρησης και επισκευής, εάν κάτι έχει μια βλάβη. To ATR αντίθετα είναι στα ίδια σχεδόν χαμηλά επίπεδα θορύβου (μιλάω για τα νέας γενιάς ΑΤR!!!) με τα jet, κάτι που οφείλεται στη γεωμετρία και το σχεδιασμό των φυλων των ελίκων, αλλα και στην μόνωση του αεροσκάφους.
Και για να απαντήσω και στην ερώτηση σου (αν και ελαφρώς off πιστεύω εδώ): Όχι, δε νομίζω ότι μια ελληνική εταιρεία μπορεί να επιζήσει, εάν θέλει να είναι LoCo. Ο λόγος είναι ότι τα αεροσκάφη (που τουλάχιστον εσύ ανέφερες) είναι ακόμη "νέα" και δεν υπάρχουνε ακόμη σε μεγάλες ποσότητες την αγορά, άρα είναι πιο ακριβά!
