futAIR
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 28/04/2011
- Μηνύματα
- 60
- Likes
- 0
vassdel":3k8fecmj said:Επαναλαμβάνω - αν και δεν θα το πιστέψεις αν δεν το δεις μόνος σου: Ικάρων και airliner δεν συμβιβάζονται. Παρόλα αυτά, είσαι ελεύθερος πολίτης κ μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις επ΄αυτού.
Επίσης, είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο, να επιλέξεις μια ζωή πειθαρχίας, με στρατιωτικούς κανόνες κ ιδιαίτερες δυσκολίες, για να κάνεις στο τέλος κάτι άλλο.
Αν καταφέρεις να μπεις, αν καταφέρεις να την τελειώσεις, αν επιτύχεις σαν Ιπτάμενος και αν μετατεθείς στα C-130, υπολόγιζε σε έναν ετήσιο μισθό της τάξης των 27000 ευρώ. (27000 είναι το συνολικό εκκαθαριστικό σου - μισθοί, επιδόματα, όλα). Για αρχή είναι πολύ καλά. Βέβαια, όταν με 22 χρόνια υπηρεσίας και 2 παιδιά παίρνεις 31000 ευρώ ετησίως, κάπου χαλιέσαι...
Τέλος, όσον αφορά τα πτυχία: Πριν γίνουν τα πτυχία διεθνή κατά JAR, έπαιρνες με απονομή CPL (εθνικό). Όχι ATPL. Για το τελευταίο, χρειαζόσουν επιπλέον ώρες και εξετάσεις στην ΥΠΑ (σε λιγότερα όμως μαθήματα - σε 6. Τα άλλα ήταν κατωχυρωμένα από τη Σχολή, αν η βαθμολογία σου σε αυτά ήταν άνω του 80%. Αλλιώς τα έδινες κ αυτά). Με την έλευση του JAR, οι κανόνες άλλαξαν. Εξετάσεις για τα πτυχία και το μόνο που κατωχυρώνεις είναι οι ώρες πτήσης, αν πετάς με τύπο που υφίσταται πολιτικώς (C-130, C-27, Embraer). Πρέπει όμως να πετάξεις τις απαραίτητες αξιολογήσεις κλπ. Αν νομίζεις πως μπορείς να πετάξεις με αυτούς τους τύπους, να κατωχυρώσεις ώρες αφού βγεις κυβερνήτης και μετά στα 35; σου (ίσως και μεγαλύτερος) να τα παρατήσεις όλα για να πιάσεις δουλειά σε μια ιδιωτική εταιρία με ό,τι αυτό συνεπάγεται, τότε η Σχολή Ικάρων είναι για σένα. Όπως είπα, you 're a free man...
Φίλε μου, δεν θελω να τα συμβιβασω. Τελειώνοντας το ενα θα αρχισω το αλλο . Ποιος θελει στα 40 να ειναι συνταξιουχος και να βαριεται την ζωη του? εγω παντως οχι.
Οπως ειπες , εισαι ελευθερος να κανεις αυτο που θέλεις. Τα θεωρω ως 2 διαφορετικα επαγγελματα.