Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

  • Thread starter Thread starter Dealer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
vassdel":3k8fecmj said:
Επαναλαμβάνω - αν και δεν θα το πιστέψεις αν δεν το δεις μόνος σου: Ικάρων και airliner δεν συμβιβάζονται. Παρόλα αυτά, είσαι ελεύθερος πολίτης κ μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις επ΄αυτού.
Επίσης, είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο, να επιλέξεις μια ζωή πειθαρχίας, με στρατιωτικούς κανόνες κ ιδιαίτερες δυσκολίες, για να κάνεις στο τέλος κάτι άλλο.
Αν καταφέρεις να μπεις, αν καταφέρεις να την τελειώσεις, αν επιτύχεις σαν Ιπτάμενος και αν μετατεθείς στα C-130, υπολόγιζε σε έναν ετήσιο μισθό της τάξης των 27000 ευρώ. (27000 είναι το συνολικό εκκαθαριστικό σου - μισθοί, επιδόματα, όλα). Για αρχή είναι πολύ καλά. Βέβαια, όταν με 22 χρόνια υπηρεσίας και 2 παιδιά παίρνεις 31000 ευρώ ετησίως, κάπου χαλιέσαι...
Τέλος, όσον αφορά τα πτυχία: Πριν γίνουν τα πτυχία διεθνή κατά JAR, έπαιρνες με απονομή CPL (εθνικό). Όχι ATPL. Για το τελευταίο, χρειαζόσουν επιπλέον ώρες και εξετάσεις στην ΥΠΑ (σε λιγότερα όμως μαθήματα - σε 6. Τα άλλα ήταν κατωχυρωμένα από τη Σχολή, αν η βαθμολογία σου σε αυτά ήταν άνω του 80%. Αλλιώς τα έδινες κ αυτά). Με την έλευση του JAR, οι κανόνες άλλαξαν. Εξετάσεις για τα πτυχία και το μόνο που κατωχυρώνεις είναι οι ώρες πτήσης, αν πετάς με τύπο που υφίσταται πολιτικώς (C-130, C-27, Embraer). Πρέπει όμως να πετάξεις τις απαραίτητες αξιολογήσεις κλπ. Αν νομίζεις πως μπορείς να πετάξεις με αυτούς τους τύπους, να κατωχυρώσεις ώρες αφού βγεις κυβερνήτης και μετά στα 35; σου (ίσως και μεγαλύτερος) να τα παρατήσεις όλα για να πιάσεις δουλειά σε μια ιδιωτική εταιρία με ό,τι αυτό συνεπάγεται, τότε η Σχολή Ικάρων είναι για σένα. Όπως είπα, you 're a free man...

Φίλε μου, δεν θελω να τα συμβιβασω. Τελειώνοντας το ενα θα αρχισω το αλλο . Ποιος θελει στα 40 να ειναι συνταξιουχος και να βαριεται την ζωη του? εγω παντως οχι.
Οπως ειπες , εισαι ελευθερος να κανεις αυτο που θέλεις. Τα θεωρω ως 2 διαφορετικα επαγγελματα.
 
z_pilot":2760mqq1 said:
Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω κάτι άλλο.Ποια δεύτερη ξένη γλώσσα συμφέρει κάποιος υποψήφιος πιλότος να μάθει?Μπορεί τα αγγλικά να είναι τα απαραίτητα αλλά ένα βιογραφικό με μία ακόμα ξένη γλώσσα σίγουρα θα είναι πολύ καλό.Είχε γραφτεί παλιότερα εδώ για τα γερμανικά λόγω ότι οι γερμανοελβετικές εταιρίες πάνε καλύτερα από ότι οι άλλες στην Ευρώπη.Αλλά από την άλλη δεν μ'αρέσουν καθόλου τα γερμανικά :?

Κανείς που να έχει κάποια πρόταση?
Πχ στην αμερική που κατά ένα μεγάλο μέρος είναι ισπανόφωνη τα ισπανικά δεν θα ήταν καλό να τα ξέρει κανείς?

Την ιδια ερωτηση ειχα κανει και σε ενα τυπο απο Αμερικη(Delta),η αποψη του ηταν οτι μια δευτερη γλωσσα θα σε βοηθουσε ουσιαστικα αν εργαζοσουν και στην αντιστοιχη χωρα ομιλιας της.Αν θες π.χ. Αφρικη τοτε Γαλλικα,Ασια κινεζικα,Αμερικη μου ειχε πει ή για ισπανικα ή για γαλλικα (λογο καναδα),ευρωπη παλι ειναι υποκειμενικη η αποφαση.
Φυσικα μια 3 γλωσσα βοηθαει και στο βιογραφικο σου φυσικα. :)
 
Μην σας παίρνει απο κάτω .Δουλειά να υπάρχει και τα χρήματα μαζεύονται σιγά-σιγά. Το έχω ξαναπεί και πιο πίσω.
Υπάρχει λύση που την εφαρμόζω προσωπικά και χωρίς δάνειο.
Στρώσιμο στη δουλειά, κομμένες οι έξοδοι και οι καφετέρειες και αν μένεις με τους γονείς σου, όλη η μισθοδοσία απο τη δουλειά, στην τράπεζα. Όλα θέλουν κάποια θυσία.
Πρωί δουλειά, απόγευμα λίγο διάβασμα και στα ρεπό και άδειες, πτήσεις.
Σε μια 5ετία ή και λιγότερο τα προλαβαίνεις όλα.

Με αυτόν τον τρόπο σε 1 χρόνο παίρνεις το ppl και συνεχίζεις .Μιλάω για τους μικρούς σε ηλικία που έχουν περιθώριο.
Νομίζω ο παραπάνω συνδυασμός είναι απο τους καλύτερους και αποφεύγει κάποιος δάνεια και οικογενειακή υποστήριξη.
Και μην φανταστείτε οτι παίρνω τα τρελά λεφτά. Ιδιωτικός υπάλληλος με τον βασικό μισθό.
 
asterixx25":34t4pvvh said:
Μην σας παίρνει απο κάτω .Δουλειά να υπάρχει και τα χρήματα μαζεύονται σιγά-σιγά. Το έχω ξαναπεί και πιο πίσω.
Υπάρχει λύση που την εφαρμόζω προσωπικά και χωρίς δάνειο.
Στρώσιμο στη δουλειά, κομμένες οι έξοδοι και οι καφετέρειες και αν μένεις με τους γονείς σου, όλη η μισθοδοσία απο τη δουλειά, στην τράπεζα. Όλα θέλουν κάποια θυσία.
Πρωί δουλειά, απόγευμα λίγο διάβασμα και στα ρεπό και άδειες, πτήσεις.
Σε μια 5ετία ή και λιγότερο τα προλαβαίνεις όλα.

Με αυτόν τον τρόπο σε 1 χρόνο παίρνεις το ppl και συνεχίζεις .Μιλάω για τους μικρούς σε ηλικία που έχουν περιθώριο.
Νομίζω ο παραπάνω συνδυασμός είναι απο τους καλύτερους και αποφεύγει κάποιος δάνεια και οικογενειακή υποστήριξη.

Δεν διαφωνω σε αυτα που λες ισα ισα αλλα μεχρι ποτε θα ζεις με τους γονεις σου; Προσωπικη ζωη δεν θα εχεις; Αυτοκινητο-μηχανη η κατι τελος παντων να πηγαινεις στη δουλεια σου δεν θα εχεις; Διακοπες μια φορα δεν θα πας;
Δε λεω καλο ειναι να εχεις ενα στοχο και να αφοσιωθεις για να τον πετυχεις αλλα η ρημαδα η ζωη δε θα σε περιμενει. Δυστυχως
 
Προσωπική μου άποψη είναι οτι όλα τα καλά πράγματα στην ζωή θέλουν πρώτα κόπο και θυσίες.
Ας έρθει πρώτα με το καλό το χαρτί στην τσέπη και μετά σιγά-σιγά θα έρθουν και τα άλλα. Δυστυχώς για να τα συνδυάσει κάποιος όλα, θα πρέπει να έχει και να ξοδεύει. Αν δεν έχει να ξοδέψει τότε θα πρέπει να βάλει τα πράγματα σε σειρά και να δεί ποιές είναι οι προτεραιότητες.
Δεν λέω βέβαια να κλειστεί κάποιος και να κάνει "μοναχική" ζωή, αλλά περιττά έξοδα δεν χρειάζονται, ειδικά στην συγκεκριμένη περίπτωση που τα έξοδα της εκπαίδευσης είναι πολλά.
(Αυτοκίνητο δεν έχω, διακοπές δεν έχω πάει ακόμα, μπουζούκια δεν βγαίνω, μόνο εναν καφέ με φίλους 1 φορά την εβδομάδα. Αλλιώς είναι πολλά τα λεφτά και δεν μαζεύονται)
 
Περιττα εξοδα ποτε δεν πρεπει να γινονται απο κανεναν ειτε ειναι μικρος ειτε μεγαλος ειτε εχει πολλα ειτε εχει λιγα αλλα αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο και δεν ταιριαζει στο θεμα μας. Αλλα εγω λεω οτι βγαινει και ξοδευει και 20 και 30 και 100 ευρω τη βδομαδα τι ειναι αυτο το ποσο μπροστα σ αυτα που χρειαζεται για το ονειρο του;
 
Τα 100 ευρώ την εβδομάδα είναι πολλά κατ' εμέ.
Αν το υπολογίσουμε έτσι βγαίνουν 400 ευρώ πάνω-κάτω τον μήνα= 2 πτητικές ώρες.
Αν κάποιος θέλει να εχει αυτά τα έξοδα τότε αναγκαστικά θα καθυστερήσει την εκπαίδευση του. (Μιλάω πάντα για τον αποκλεισμό δανείου απο την τράπεζα και την μη οικονομική υποστήριξη απο την οικογένεια).

Τα πράγματα για τους νεότερους είναι σαφώς πιο εύκολα. Εκεί που δυσκολεύουν είναι για τους μεγαλύτερους σε ηλικία, παντρεμένους και με παιδιά.
Γιαυτό και εγώ προτείνω πρώτα εξεύρεση δουλειάς-εισοδήματος και μετά όλα τα υπόλοιπα.
 
Μην τρελαθούμε... 600 ευρώ αν βρεις μισθό είσαι χαρούμενος και μιλάς για άνθρωπο που θα χαλάει 400 ευρώ το μήνα για διασκέδαση;;;
Άμα το θέλετε πραγματικά, θα κάνετε θυσίες. Ακόμα κ η επιλογή της στρατιωτικής ζωής - 4 χρόνια ή και περισσότερα, χωρίς εξόδους (εντάξει, πιθανόν τα περισσότερα ΠΣΚ του μήνα να είσαι έξω τώρα, αλλά στην "εποχή μου" δεν ήταν τόσο πολύ το "έξω"), με πειθαρχία, με κανόνες, χωρίς να ζήσεις την περιβόητη φοιτητική ζωή... είναι και αυτό μια θυσία. Και στο τέλος, δεν γίνεσαι κ airliner... στρατιωτικός γίνεσαι :twisted:
 
Για αυτο το λογο και γω ρε παιδια ειπα να μπω και να βγαλω την Ικαρων, οπου θα παιρνω εναν καλο μισθό σαν ιπταμενος και οταν με το καλο την τελειωσω και αποστρατευτώ θα έχω τα λεφτα και τον χρόνο να κανω το ονειρο μου, να γινω airline pilot. Μερικοί οντως εχουν δίκιο που λενε οτι στην ηλικια των 40-42 χρονων ποιος θα σε προσλαβει ενω θα υπαρχουν 25χρονοι ετοιμοι για δουλεια; αλλα δεν ξερω... ποσοι 25χρονοι τελειωμενοι πιλοτοι υπάρχουν ???? Όπως και να 'ναι το θεμα ειναι να το θες, αμα υπαρχει θέληση ολα γίνονται. :twisted: :twisted:
 
futAIR":2d29hyk8 said:
ποσοι 25χρονοι τελειωμενοι πιλοτοι υπάρχουν ????
Άπειροι...


Άμα μιλήσεις και για ηλικίες 25-30 πολύυυυυ περισσότεροι :wink:

evarestos13":2d29hyk8 said:
Την ιδια ερωτηση ειχα κανει και σε ενα τυπο απο Αμερικη(Delta),η αποψη του ηταν οτι μια δευτερη γλωσσα θα σε βοηθουσε ουσιαστικα αν εργαζοσουν και στην αντιστοιχη χωρα ομιλιας της.Αν θες π.χ. Αφρικη τοτε Γαλλικα,Ασια κινεζικα,Αμερικη μου ειχε πει ή για ισπανικα ή για γαλλικα (λογο καναδα),ευρωπη παλι ειναι υποκειμενικη η αποφαση.
Φυσικα μια 3 γλωσσα βοηθαει και στο βιογραφικο σου φυσικα. :)
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.Μάλλον θα πάω για ισπανικά που με αρέσουν :D
 
Top