Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

  • Thread starter Thread starter Dealer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλημέρα.

Είμαι 36 ετών και εάν όλα πάνε καλά το καλοκαίρι θα ξεκινήσω στην Ελλάδα για το F-ATPL.Θέλω να σας ρωτήσω εάν η ηλικία μου είναι μειονέκτημα και τι πιθανότητες επαγγελματικής αποκατάστασης θα έχω στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.

Ευχαριστώ.
 
Αν το θέλεις προχώρα.
Γνωρίζω άτομο που ξεκίνησε στα 42 και τελείωσε στα 44 και του εκπαιδευτού.
 
Φίλε μου asterix ο φίλος σου σήμερα ασχολείται ως χειριστής ή κάνει κάτι άλλο;
 
Δουλεύει ώς εκπαιδευτής στην σχολή του.
 
Λοιπον δεν θα δωσω τροφη σε αντιπαραθεσεις στο φορουμ αυτο το οποιο ειναι πολυτιμο για καποιους, επομενως δεν θα το γεμισω με οδηγιες προς ναυτιλομενους, μονο μερικες συμβουλες γιατι ποναει η ψυχη μου να ακουω αλλα αντι αλλον.

Ειμαι ηδη χειριστης φιλε μου και εκπαιδευτης και παω Καναδα για να πεταξω ενα εταιρικο Κing Air 350 και 1450 ωρες εχω στον αερα και 23 χρονων ειμαι δεν εχω πτυχιο απο ΑΕΙ αλλα σε σχεση με τον φιλο που λες εσυ οτι θα εχει πτυχιο ΑΕΙ εγω εχω 1500 ωρες σχεδον που δεν εχει αυτος και δεν αναπληρωνονται απο κανενα πτυχιο, δυστηχως για αυτον. Αν νομιζεις οτι το πτυχιο ΑΕΙ ειναι υποχρεωτικο Αμερικη ή Καναδα κανε τον κοπο να πατησεις το ποδι σου πρωτα στην Ηπειρο αυτη και μετα με μεγαλη μου χαρα να ακουσω τι εχεις να πεις. Αμερικη και Καναδα δεν κανει κανενας καριερα με την "ας μην σχολιασω" τακτικη της Ευρωπης εδω ξεκινας απο χαμηλα, αλλαζεις λαδια στο τσεσνα και βαζεις αερα στα λαστιχα, βγαζεις και καμια φωτοτυπια για τον Καπτεν του Σεϊγεν που ερχεται 2-3 φορες την ημερα στο αεροδρομιο γιατι ισως ειναι αυτος που θα σου δωσει την πρωτη τσαρτερ-νυχτα-καργκο δουλιτσα. Επειτα στις ΗΠΑ και γενικα στο βορειο τμημα της Αμερικα (Καναδας) μετραει η συμπεριφορα, ταπεινοτητα, σκληρη δουλεια, αγαπη για το επαγγελμα και ελλειψη "ψηλομυτισμου", αυτες ειναι η αρχες για να κανεις καριερα απο το τσεσνα εως το 777. Για αυτο φιλε μου αν θες να κανεις καριερα να ακους αυτους που εχουν ζησει 5 πραγματα και να αφηνεις την εξυπναδα για τους "νεους". Με το να μην ξερεις και να το παιζεις γνωστης δεν κανεις κακο σε κανενα φιλε Evarestos13 παρα μονο στον εαυτο σου και ειναι κριμα γιατι με λιγο μυαλο αν ξεκινας τωρα μπορεις να κανεις την καριερα που παντα ονειρευοσουν.

Υ.Γ. Ασε φιλε μου να βρεθεις πρωτα ο ΘΕΟΣ και το ευχομαι με ολη μου την καρδια στον αερα και ασε να με κρινεις μετα για το ποσο καλος χειριστης ειμαι.
Υ.Γ.2 Εχω μονο τα εξεις πτυχια και ratings PPL/ME-CPL/ME-IR/CFI/CFII/MEI/Aerobatic advance rating/Aerobatic Instructor.
Υ.Γ.3 Αν θελεις με π.μ. μπορω να σου δωσω τα στοιχεια μου να τσεκαρεις την ακριβεια και την αληθεια μεσω του site της FAA.
 
πρώτα να ευχαριστήσω για το άμεσο response τώρα όσο αναφορά την πρόταση που ακούστηκε για παράτημα της αεροπορίας(όνειρο ζωής k όχι μια απλή σχολη) και να πας να κανεις την δουλειά του αει σου το θεωρώ αστείο.δεν πάω να γίνω πιλότος για την πλακα μου όπως γίνετε γενικά στην ελλάδα με τα αει όπου ακούω παιδιά να λένε κάτσε να πάρω 2 -3 πτυχία και οποιο κάτσει...αυτό είναι συνέπεια του εμετικού κράτους μέσα στο οποιο ζούμε.. δεν γίνετε αλλου.επίσης όσο αναφορά την εύρεση εργασίας μπορεί η λουφτχάνσα να θέλει πτυχίο αλλα έχω δει πολλές που να μην το αναφέρουν καν και άλλες να το αναφέρουν ως επιπλέον proson.sto interview δεν παρουσιάζεις στοιχεια μονο αλλα συνομιλείς με τους ανθρώπους της κάθε εταιρίας για να καταλάβουν και τι σόι άνθρωπος είσαι και πιστεύω πιο ωραίο θα ακουστεί το γεγονός ότι κάποιος τόσο νέος από τόσο μικρός ήξερε τι ήθελε να κάνει και με ωριμότητα ανέλαβε όλο το απίστευτο διάβασμα και τον κόπο ακολουθώντας το όνειρο του παρα από έναν αρκετά μεγαλύτερο ο οποιος έχει πτυχίο + το γεγονός του ότι ένας μικρός έχει την δυνατότητα να πάει παντού για δουλειά και φαίνεται πάντα ελκυστικό σε μια αεροπορική το γεγονός ότι θα έχουν έναν τόσο νέο άνθρωπο με προοπτικές εξέλιξης
 
Έλεος ρε φορομουτζίδεσ,σταματήστε επιτέλους να τρώγεστε εδώ πέρα μέσα.Τι σας έχει πιάσει με το πολυπόθητο χαρτί του ΑΕΙ, το θέμα που πάτε να αναπτύξετε είναι έκτος.

ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.
 
Παιδες... τα ατομα που λενε οτι καλυτερο ειναι να παρεις πρωτα ενα πτυχιο ΑΕΙ το λενε καθαρα απο αποψη του οτι αμα μεινεις <<ξεκρεμαστος>> σαν πιλοτος να εχεις μια εναλλακτικη. Δηλαδη σας φαινεται τοσο παραξενο στις μερες μας ενας ανθρωπος να μην εχει δουλεια?ακομα και ενας πιλοτος... ειστε οι μονοι δηλαδη στον κοσμο που σκεφτεστε να ακολουθησετε αυτο το επαγγελμα.? μην τα περνετε ολα στραβα και ακουστε και αλλες γνωμες, δεν θα χασετε.. :great: Σιγουρα μπορει ενας πιλοτος να βρει πολυ συντομα δουλεια, αλλα σε περιπτωση που δεν βρει τι γινεται?? ειναι σχεδον κατεστραμενος γιατι δεν εχει φραγκο στην τσεπη του αφου τα εχει ριξει στην εκπαιδευση του...οποτε καλο θα ηταν να περνουμε υπ' οψην μας ολες τις περιπτωσεις... 8) :mrgreen:
 
cfi.pro.pilot":3qcqtzip said:
Λοιπον δεν θα δωσω τροφη σε αντιπαραθεσεις στο φορουμ αυτο το οποιο ειναι πολυτιμο για καποιους, επομενως δεν θα το γεμισω με οδηγιες προς ναυτιλομενους, μονο μερικες συμβουλες γιατι ποναει η ψυχη μου να ακουω αλλα αντι αλλον.

Ειμαι ηδη χειριστης φιλε μου και εκπαιδευτης και παω Καναδα για να πεταξω ενα εταιρικο Κing Air 350 και 1450 ωρες εχω στον αερα και 23 χρονων ειμαι δεν εχω πτυχιο απο ΑΕΙ αλλα σε σχεση με τον φιλο που λες εσυ οτι θα εχει πτυχιο ΑΕΙ εγω εχω 1500 ωρες σχεδον που δεν εχει αυτος και δεν αναπληρωνονται απο κανενα πτυχιο, δυστηχως για αυτον. Αν νομιζεις οτι το πτυχιο ΑΕΙ ειναι υποχρεωτικο Αμερικη ή Καναδα κανε τον κοπο να πατησεις το ποδι σου πρωτα στην Ηπειρο αυτη και μετα με μεγαλη μου χαρα να ακουσω τι εχεις να πεις. Αμερικη και Καναδα δεν κανει κανενας καριερα με την "ας μην σχολιασω" τακτικη της Ευρωπης εδω ξεκινας απο χαμηλα, αλλαζεις λαδια στο τσεσνα και βαζεις αερα στα λαστιχα, βγαζεις και καμια φωτοτυπια για τον Καπτεν του Σεϊγεν που ερχεται 2-3 φορες την ημερα στο αεροδρομιο γιατι ισως ειναι αυτος που θα σου δωσει την πρωτη τσαρτερ-νυχτα-καργκο δουλιτσα. Επειτα στις ΗΠΑ και γενικα στο βορειο τμημα της Αμερικα (Καναδας) μετραει η συμπεριφορα, ταπεινοτητα, σκληρη δουλεια, αγαπη για το επαγγελμα και ελλειψη "ψηλομυτισμου", αυτες ειναι η αρχες για να κανεις καριερα απο το τσεσνα εως το 777. Για αυτο φιλε μου αν θες να κανεις καριερα να ακους αυτους που εχουν ζησει 5 πραγματα και να αφηνεις την εξυπναδα για τους "νεους". Με το να μην ξερεις και να το παιζεις γνωστης δεν κανεις κακο σε κανενα φιλε Evarestos13 παρα μονο στον εαυτο σου και ειναι κριμα γιατι με λιγο μυαλο αν ξεκινας τωρα μπορεις να κανεις την καριερα που παντα ονειρευοσουν.

Υ.Γ. Ασε φιλε μου να βρεθεις πρωτα ο ΘΕΟΣ και το ευχομαι με ολη μου την καρδια στον αερα και ασε να με κρινεις μετα για το ποσο καλος χειριστης ειμαι.
Υ.Γ.2 Εχω μονο τα εξεις πτυχια και ratings PPL/ME-CPL/ME-IR/CFI/CFII/MEI/Aerobatic advance rating/Aerobatic Instructor.
Υ.Γ.3 Αν θελεις με π.μ. μπορω να σου δωσω τα στοιχεια μου να τσεκαρεις την ακριβεια και την αληθεια μεσω του site της FAA.

Θα μας τρελάνεις ρε pro pilot;; Δηλαδή αν πάει σε TEI το παιδί δεν θα κάνει ΚΑΡΙΕΡΑ; Που σου τα έχουν πει αυτά;;
Θα μας πείς το γιατί θέλουν πτυχίο τα MAJORS και τα LEGACY carriers τις Αμερικής ;;
Εγω φιλαράκι μου στα 23 είχα Πτυχίο Φυσικής, 1000 ώρες, και πετούσα JET αεροσκάφος .. άρα άσε τα μεγάλα λόγια, ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ.
 
Να φανταστω Mile High Club ολα αυτα τα εκανες με τα "χερακια" σου χωρις καμια γονικη βοηθεια και ατελειωτη χρηματοδοτηση. Επειδη ομως η περισσοτερη γεννηθηκαμε στην Ελλαδιτσα μας φτωχαδακια πρεπει να δουλεψουμε να σκιστουμε και να χρωσταμε σε οποιον αναπνεει για να κανουμε αυτο που αγαπαμε γιατι ακομα και στην Αμερικη κοστιζει δεν γινεσαι πιλοτος τσαμπα. Εμενα η συμβουλη μου προς το παιδι ηταν να παει κατευθειαν σε αυτο που αγαπαει χωρις να χρονοτριβει ουτε λεπτο. Αν ειχα green card φιλε μου εμπαινα Delta και American "εχθες" χωρις κανενα πτυχιο. Δεν λεω ειναι πολυ καλο να αποκτησεις ενα πτυχιο αλλα Αμερικη ισχυει το αναποδο παιρνεις το πτυχιο του χειριστη και σιγα σιγα αποκτας και ενα πτυχιο συνηθως με distance learning που εχει σχεση με την αεροπορια, οπως Aviation Management, Airline Operations etc. Αλλα για τον Θεο μην χανουμε χρονο για να παρουμε πτυχιο made in Elladistan για να πουμε οτι κατι καναμε. Γνωμη μου και συμβουλη μου κατευθειαν εξωτερικο Αμερικη για ολα τα πτυχια και μετα σε ενα Aviation University για F1 Academic Visa πτυχιο σχετικο με το επαγγελμα και δουλεια στο University ως Instructor για Build Up, αυτο θεωρω σωστο αυτο κανω και εγω γιατι δεν ειχα πτυχιο αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα εμενα Ελλαδα για να παρω πτυχιο επιπεδου "καταϊφοχτενιστη" οπως σαρκαστικα αναφερει ο κυρ Vasilis νωριτερα κατα φορουμ VassDel.
 
Top