Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

  • Thread starter Thread starter Dealer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Πολες απορίες για τον πιλοτο....

Καρντάση μου σε βρίσκω ταμάμ κι αλφαδιασμένο για τη Σχολή Δαιδάλων (πα να συγκρίνομεν τον πατέρα με τον υιό?). Και μάλιστα χωρίς εξετάσεις. Το πώς γίνεται αυτό και με τι μόντα εισέρχεσαι στο Τατόι, δεν μπορώ να στο γράψω ανοιχτά(ούτε θα σου απαντήσω σε pm) διότι με κάνανε χου κανα δυο μήνες από δω μέσα για διαβολή και ηθική αυτουργία εις την διάπραξιν παρανόμων πράξεων σκοπόν εχουσών την εξαπάτησιν του Ελληνικού Δημοσίου και την καταρράκωσιν του κύρους του λειτουργήματος των αξιωματικών επιλογής υποψηφίων αξιωματικών. Πάντως σε κάτι πίκολα που τους είπα από την πρώτη λυκείου τι να κάνουν επ αυτού και με έλαβον σοβαρώς υπ όψιν, βρίσκονται τώρα δευτεροετείς εις τας παραγωγικάς σχολάς των ενόπλων δυνάμεων και μου λένε κι ευχαριστώ.
Πάντως, θα σου συνιστούσα να συνεργαστείς με τους καθηγητές σου ΤΩΡΑ, μόλις ανοίξουν τα σχολεία, και ειδικά με κάποιον φιλόλογο, να δεις τι μπορεί να γίνει. Μην του πεις οτι πας για αξιωματικός, το έχασες το παιχνίδι. Πες του οτι πας για ΤΕΙ Μηχανολογίας...Ξέρουν αυτοί.
Καλή τύχη και τα λέμε πάλι 2014 στην ορκωμοσία σου.
 
Γειά σας παίδες είμαι καινούριος στη παρέα..συγχαρητήρια για το σάιτ!Λοιπόν από μικρός και εγώ ονειρευόμουν ο,τι ονειρευόσασταν αρκετοί απο εδώ μέσα όπως δηλώνει και ο τίτλος του θέματος αλλά λόγω διαφόρων καταστάσεων και συγκυριών επέλεξα να σπουδάσω κάτι διαφορετικό...Ας όψεται το "Πάρε ένα χαρτί .. δημοσίου" και δή στην ηλικία των 18!Στο θέμα μας τώρα.Εμένα αυτό που θα με ενδιέφερε κυρίως είναι μπορώ να πετάω και να μπορώ να ζώ από αυτό,ούτε ιδιαίτερο κόλλημα για πολλά λεφτά(τα οποία φυσικά και δεν μου τρέχουν απο τα μπατζάκια...) ούτε ντε και καλά πιλότος σε αεροπορικές(που μακάρι να ειχα τη τύχη,την ικανότητα και τη τιμή να φθασω έως εκεί..).Ξέρω βέβαια οτι η επαγγελματική αποκατάσταση παρουσιάζει δυσκολίες αλλά είμαι διατεθειμένος να ρισκάρω.Τί θα συμβουλεύατε στη περίπτωση αυτή?Υπάρχει κάποιος πιο ενδεδειγμένος(και οικονομικότερος ίσως) τρόπος να πετύχω αυτο που ζητάω?Ευχαριστώ εκ των προτέρων οποιον έχει τη διάθεση και τη γνώση να βοηθήσει! Υ.Γ. Είμαι 26 χρονών,ελπίζω να μήν έχω χάσει..το αεροπλάνο! :)
 
Φίλε μου ένας τρόπος υπάρχει να γίνεις πιλότος, δεν υπάρχει οικονομικός και μη.Πρέπει να πας σε μια σχολη επαγγελματιών χειριστών.Το κόστος είναι γύρω στις 60 χιλιάδες ευρώ.Αν ψάχνεις οικονομικότερες επιλογές μπορείς να πας αμερική που οι σχολές είναι φτηνότερες αλλά για να δουλέψεις Ευρώπη θα πρέπει να μετατρέψεις τα πτυχία σου σε ευρωπαικά πρότυπα με κόστος γύρω στις 10 χιλιάδες.Αν έχεις τα χρήματα καλή τύχη και καλή υπομονή για μετά!
Και φυσικά δεν έχασες το τρένο.Οι περισσότεροι σε αυτή την ηλικία ξεκινάνε(ή ακόμα και πιο μετά).
 
Τώρα βέβαια σ'αυτήν την ερώτηση υπάρχουν πολλές απαντήσεις.Εγώ προσωπικά,χωρίς να γνωρίζω βέβαια,και την οικονομική σου κατάσταση θα σου έλεγα ΑΜΕΡΙΚΗ και σώθηκες για πολλούς
και διαφόρους λόγους τους οποίους δεν προτίθεμαι να αναλύσω επειδή τους θεωρώ αυτονόητους.Πάμε παρακάτω.Αρχίζεις με ένα PPL όπως έκανα κι εγώ και τόσοι άλλοι και μετά επιλέγεις σχολή για
ATPL theory credit-14 μαθήματα στην ΥΠΑ και αφού ολοκληρώσεις το build-up για να εξασφαλίσεις απαραίτητα τις 100 ώρες PIC που απαιτούνται για το CPL τότε συνεχίζεις για ME/CPL/IR σύνολο περίπου 75 ώρες με 40 στο FNPT II για την εκπαίδευση στο IR.Και για Ελλάδα μιλώντας θα σου πρότεινα τη GLOBAL χωρίς δεύτερη κουβέντα επειδή είναι από τις αξιολογότερες επιλογές και σε ότι αφορά τα προγράμματά τους αλλά και τη συμπεριφορά τους απέναντι στο μαθητή.Βέβαια ο καθένας αποφασίζει ανάλογα με τα δικά του δεδομένα και με βάση τις όποιες ανάγκες του κρίνει κι επιλέγει.

ΦΙΛΙΚΑ
ΝΙΚΟΣ 8)
 
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!Φίλε airboy πόσο περίπου (γιατί γνωρίζω οτι διαφέρει από σχολή σε σχολή) μπορεί να είναι το συνολικό κόστος με τη μέθοδο πού μου πρότεινες?Προσεγγιστικά πάντα..
 
Αν υπολογίσουμε τη διαδικασία από την αρχή δηλαδή from PPL to ATPL να υπολογίζεις ένα μέσο κόστος της τάξεως των 42-45.000 ευρώ και φυσικά ακολουθεί το MCC για πρόσληψη σε εταιρία,
που φυσικά προαπαιτείται.Βέβαια κάποιοι υποψήφιοι μετά το ATPL παίρνουν τύπο σε κάποιο αεροσκάφος (Α-320,Β-737) κι έτσι συνδυάζουν και το MCC του οποίου το κόστος ειδικά στην Ελλάδα
δεν υπερβαίνει τα 2500 ευρώ. 8)
 
Συγγνώμη για τη καθυστέρηση της απάντησης αλλα έλειπα λόγω διακοπών..Κάτι τελευταίο που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν αυτά τα 45.000 ευρώ είναι το τελικό κόστος εκπαίδευσης ή θα χρειαστεί ένα επιπρόσθετο κόστος για την συμπλήρωση ορισμένων ωρών πτήσεων και πόσες είναι (στο περίπου φυσικά..) οι ώρες που θα ζητήσει από έναν υποψήφιο μια εταιρεία αεροταξί ή cargo?Ελπίζω να μή γίνομαι κουραστικός καθώς πολλές ερωτήσεις μπορεί να είναι νηπιακού επιπέδου αλλά ήμουν τουλάχιστον 6 χρόνια εκτός κλίματος και δεν γνωρίζω τι έχει αλλάξει..Ευχαριστώ για τη κατανόηση παιδιά.. :)
 
Αν καταφέρεις και πάρεις το χαρτί με 45000 με MCC κλπ., πληρείς τις ελάχιστες προυποθέσεις που θέτουν οι αεροπορικές στις προσλήψεις.
Διάβασε την σχετική προκύρηξη της aegean. Απο εκεί και μετά είναι στην τσέπη σου, πόσες ώρες θέλεις να βάλεις ή πόσα type ratings θέλεις να κάνεις. Όσο πιο πολλά πτυχεία κατέχεις, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχεις να προσληφθείς
 
Μια στιγμη βρε παιδια να ρωτησω και εγω κατι! Στο site http://www.pilotcareercentre.com/ που υποτιθεται αναφερεται σε δουλειες πιλότων παγκοσμιως (παρα πολλες μαλιστα) δεν υπάρχει θεση για πιλοτο σε καμια εταιρια που να εχει κατω των 1000 ωρων συνολικα.... ουτε στο βορειο πολο!!!!! Και δεν μιλάω ουτε για type rating, ουτε για γλώσσες που καποιοι ζητανε, ούτε ωρες για πολυκινητηριο! Που στο καλό θα βρεθουν τοσες ωρες απο εναν αποφοιτο fATPL με 200 ωρες συνολο? Θα αρχισεις το built up που κοστιζει στην καλύτερη 150ευρω η ωρα για single engine η 200 ευρω για multi engine? Δηλάδη 150 επι 800= 120.000 ευρω το λιγοτερο???? Συν τα 40.000-50.000 που θελεις για το fatpl? Aς βοηθησει κάποιος γιατι δεν καταλαβαινω παρολο που εχω διαβασει ενα σωρο forum!!!!
Στο εξωτερικο τουλάχιστον υπάρχουν παρα πολλές δουλειες αλλα οχι για αυτους που εχουν 200 ωρες!!!! Ισως καποιοι να μου απαντησουν οτι θα πας να δουλέψεις εστω και με λιγα στην αρχη σε cargo η κατι τετοιο! Ε λοιπον σας πληροφορω οτι ακομα και αυτες ζητανε πάνω απο 1500 ωρες να εχεις!

ΥΓ. Αραγε me το flight simulator κανεις built up η οχι? (Ειμαι σιγουρος πως οχι αλλα θελω να ξερω τη χρησιμοτητα του).. Και ποσο κοστιζει?
 
Φίλε “P”.

Άκου να δεις τι γίνεται. Ο εξομοιωτής χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις που επιτρέπει ο αντίστοιχος φορέας, για να μειωθεί το συνολικό κόστος εκπαίδευσης. Π.χ. για το I.R. σου, επιτρέπεται να κάνεις έως 30 ώρες εξομ. Αν θυμάμαι καλά.

“Build up” δεν μπορείς να κάνεις στον εξομ. Αν έπαιρνε τις σχολές οικονομικά, θα έκαναν όλη την εκπαίδευση εν πτήση.

Όσο για το Pilot Career Centre, και τις υπόλοιπες σελίδες του είδους του, προτιμάται από εταιρίες που αναζητούν άτομα με προϋπηρεσία, συνήθως σε τύπους λίγο δυσεύρετους, π.χ. Falcon και Gulfstream, η από εταιρίες όπως η PARC, που σηνεχώς αναζητά άτομα με τύπο και ώρες να καλύπτουν θέσεις με συμβάσεις.

Ένας “Ab-Initio” χειριστής με λιγότερο από 250 ώρες, πρέπει να κοιτάζει στις ιστοσελίδες των εταιριών για των οποίων ενδιαφέρεται να εργαστεί. Όσες δηλαδή κατά καιρούς επιλέγουν να πάρουν low-hours χειριστές, με τύπο η όχι. Επίσης θα παρατηρήσεις ότι πρέπει να έχεις γνώση της τοπικής γλώσσας.

Η άλλη λύση είναι να πας σε κάποια όπως η CTC Wings, να τα σκάσεις χοντρά, να σκιστείς στο διάβασμα, γενικώς να αποδόσεις πολύ καλά και στα πρακτικά, ώστε να μπεις στα διάφορα προγράμματα που έχουν, όπου σου προσφέρουν δουλεία στο τέλος με κάποια αερογραμμή με την όποια έχουν συνάψει συνεργασία.

Είναι λίγο περίεργα τα πράγματα πλέον. Αν θες να πας απευθείας σε αερογραμμή και να μην περάσεις από εκπαιδευτής, η να βγάλεις κάποια χρόνια πετώντας Twin Otters στο Νότιο Sudan περιμένοντας να φτιάξουν τα πράγματα (όπου πίστεψε με, μέχρι και αυτοί πλέον ζητάνε 200 ώρες τουλάχιστον πάνω στον τύπο) με αυτά τα δεδομένα και υπό αυτές τις συνθήκες θα “επενδύσεις” τα χρήματα σου ώστε να γίνεις χειριστής.

Δεν προσπαθώ να σε αποτρέψω! Απλά είναι σημαντική απόφαση και πρέπει να είσαι αποφασισμένος να την πάρεις.


Μιχάλης
 
Top