Brexit και αερομεταφορές

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
574
Likes
156
Περιοχή
Ύπαιθρος
Ας μην είμαστε τόσο αμείλικτοι στην κριτική μας, γιατί η αλήθεια πίσω από όλα αυτά μπορεί να είναι αρκετά διαφορετική:
29-Φεβ-2016: ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΒΡΕΤΑΝΙΑ - Πάει να καταστρέψει και τον Κόρμπιν: Σύμβουλος των Εργατικών ο Βαρουφάκης

Καλά ντε, μη βαράτε, μια κουβέντα είπα, επιστρέφω στη στάνη μου.
 

convair

Economy-Class-Member
Εγγραφή
22/08/2006
Μηνύματα
229
Likes
41
Περιοχή
Athens
Website
www.707.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
@ panos81c

Γιατί δεν θα μπορούν να πετάνε βρετανικές Εταιρείες στην ΕΕ; Υπάρχει θέμα με τα AOC;

Δεν ήξερα ότι υπήρχε restriction εφόσον δεν ανήκεις στη λίστα απαγορευμένων αεροπορικών εταιρειών.
 

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.080
Likes
261
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
convair":pkvy11xz said:
Γιατί δεν θα μπορούν να πετάνε βρετανικές Εταιρείες στην ΕΕ; Υπάρχει θέμα με τα AOC;

Δεν είναι θέμα AOC, αλλά σχετίζεται με τις διακρατικές συμφωνίες. Στη ΕΕ ισχύει ότι κάθε εταιρεία από κράτος μέλος της ΕΕ μπορεί να εκτελεί οποίο δρομολόγιο θέλει εντός της ΕΕ. Για παράδειγμα, μια βρετανική εταιρεία μπορεί να πετάει από την Βρετανία στη Ελλάδα αλλά και από την Ισπανία στην Ελλάδα.

Απο την στιγμή τώρα, που η Βρετανία δεν θα είναι πλέον μέλος της ΕΕ (όταν και αν) χάνει αυτομάτως αυτό το δικαίωμα και πρέπει να προβεί σε διακρατικές συμφωνίες με κάθε χώρα μέλος της ΕΕ ή με την ΕΕ (αν αυτή συμφωνεί...).

Άρα, αν δεν υπάρξουν οι παραπάνω συμφωνίες οι βρετανικές εταιρείες χάνουν τα δικαιώματα που αυτήν την στιγμή έχουν.
 

Orfeas

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
18/06/2009
Μηνύματα
89
Likes
14
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Δεν είναι απαραίτητο να υπογραφούν διμερείς συμφωνίες, υπάρχουν και κράτη εκτός ΕΕ που ανήκουν στον "κοινό ευρωπαϊκό ουρανό" όπως η Ελβετία, (αν θυμάμαι καλά) η Ιορδανία, ο Λίβανος κ.α.

Φυσικά δεν αποκλείεται η ΕΕ να μη δεχθεί να εντάξει το ΗΒ σε αυτή τη συνθήκη... προς γνώση και συμμόρφωση άλλων πιθανών exiters.

Επίσης μένει και να δούμε αν το ΗΒ τελικά θα αποχωρήσει. Οι Άγγλοι εκ πρώτης όψεως δεν φαίνεται να βιάζονται ιδιαίτερα, ενώ η ΕΕ παρά την "ψυχρότητά" της δεν έχει καμία απολύτως δυνατότητα να τους επιβάλλει την αποχώρηση.
 

convair

Economy-Class-Member
Εγγραφή
22/08/2006
Μηνύματα
229
Likes
41
Περιοχή
Athens
Website
www.707.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Δεν το βλέπω σαν ιδιαίτερο πρόβλημα τότε, θα βρουν λύση με καθαρά νομικό νόμικο νομικίστικο τρόπο οι Αγγλοι, μανούλες είναι σε αυτά.
Αν θα το τραβήξει το σκοινί η ΕΕ αμφιβάλλω...
 

panos81c

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2008
Μηνύματα
441
Likes
38
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Orfeas":180toorj said:
[...] Φυσικά δεν αποκλείεται η ΕΕ να μη δεχθεί να εντάξει το ΗΒ σε αυτή τη συνθήκη... προς γνώση και συμμόρφωση άλλων πιθανών exiters.

Επίσης μένει και να δούμε αν το ΗΒ τελικά θα αποχωρήσει. Οι Άγγλοι εκ πρώτης όψεως δεν φαίνεται να βιάζονται ιδιαίτερα, ενώ η ΕΕ παρά την "ψυχρότητά" της δεν έχει καμία απολύτως δυνατότητα να τους επιβάλλει την αποχώρηση.

Επειδή οι Ευρωπαίοι τα έχουν πάρει στο κρανίο με αυτό που έγινε, καθώς δεν περίμεναν επικράτηση του Brexit, θα έχουν πολύ σκληρή στάση. Μπορεί η Merkel, που ήδη έχει φθαρεί σημαντικά ως πολιτικός, να προσπαθεί τώρα (έστω και φαινομενικά) να κατευνάσει τα πνεύματα και να προσπαθήσει ίσως και να αντιστρέψει το αποτέλεσμα του Brexit, ο Junker και ειδικά ο Schauble θα προσπαθήσουν να τσακίσουν το Ηνωμένο (;) Βασίλειο. Δεν πιστεύω ότι τίθεται θέμα να μην αποχωρήσει η Βρετανία. Το δημοψήφισμα δεν είναι γκάλοπ. Νομικά δεν δεσμεύει, αλλά πολιτικά δεσμεύει και... πολύ.

Θεωρητικά υπάρχει η περίπτωση να ακολουθήσουν το Brexit και άλλες χώρες, που ίσως διαπιστώσουν ότι μια συμμαχία με την Βρετανία ίσως να είναι μελλοντικά πιο συμφέρουσα για αυτούς από την συμμετοχή στην Ε.Ε., όπου πλέον η Γερμανία θα αποφασίζει και θα διατάζει. Στην Ελλάδα γνωρίσαμε το σκληρό πρόσωπο της Merkel που δείχνει περισσότερο μισέλληνας, αλλά ο Schauble είναι χειρότερο: μισάνθρωπος. Μισεί τους πάντες εκτός από τον εαυτό του (και αυτό σχετικό είναι). Στις χώρες αυτές είναι οι γεωγραφικοί γείτονες του Η.Β. που έχουν σημαντικές μετακινήσεις προσώπων, αγαθών και υπηρεσιών (π.χ. Βέλγιο, Ολλανδία, Γαλλία), αλλά και οι Μεσογειακές χώρες που δέχονται πολλούς Βρετανούς τουρίστες (Ισπανία, Πορτογαλία, Μάλτα, Ιταλία, Ελλάδα, Κύπρος). Μήπως εντέλει επιχειρήσουν αυτές να ακολουθήσουν το Brexit και να σχηματίσουν άλλης μορφής συμμαχία με το Η.Β.; Εκτός της Μάλτας, ο υπόλοιπες έχουν ήδη γνωρίσει το σκληρό πρόσωπο των Γερμανών.

Με την Ιρλανδία υπάρχει διακρατική σύμβαση από το 1921 (όταν ανεξαρτητοποιήθηκε το Έιρε) που επιτρέπει την ελεύθερη διακίνηση, αν και η Ε.Ε. δεν αποκλείεται τώρα να "μπλοκάρει" την επανενεργοποίησή της.

Στην Γερμανία, η easyJet και η Ryanair έχουν δημιουργήσει σημαντικές βάσεις και έχουν αποσπάσει μεγάλο μέρος της κίνησης των Γερμανικών εταιρειών, και η Γερμανία σίγουρα θέλει να το αντιστρέψει αυτό.

Οπότε στην καλύτερη θα πρέπει να υπογραφούν διακρατικές συμβάσεις μεταξύ Η.Β. και κάθε άλλης χώρας ξεχωριστά, και να ελπίζουμε ότι η Ε.Ε. δεν θα τις μπλοκάρει. Το worst case scenario βέβαια θα είναι η επιβολή ελέγχων και περιορισμών διακίνησης και μετανάστευσης αντίστοιχων με αυτές πολιτών χωρών από Αφρική, Ασία κ.λπ..
 

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
540
Likes
581
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
panos81c":2gfkh137 said:
Θεωρητικά υπάρχει η περίπτωση να ακολουθήσουν το Brexit και άλλες χώρες, που ίσως διαπιστώσουν ότι μια συμμαχία με την Βρετανία ίσως να είναι μελλοντικά πιο συμφέρουσα για αυτούς από την συμμετοχή στην Ε.Ε., όπου πλέον η Γερμανία θα αποφασίζει και θα διατάζει. Στην Ελλάδα γνωρίσαμε το σκληρό πρόσωπο της Merkel που δείχνει περισσότερο μισέλληνας, αλλά ο Schauble είναι χειρότερο: μισάνθρωπος. Μισεί τους πάντες εκτός από τον εαυτό του (και αυτό σχετικό είναι). Στις χώρες αυτές είναι οι γεωγραφικοί γείτονες του Η.Β. που έχουν σημαντικές μετακινήσεις προσώπων, αγαθών και υπηρεσιών (π.χ. Βέλγιο, Ολλανδία, Γαλλία), αλλά και οι Μεσογειακές χώρες που δέχονται πολλούς Βρετανούς τουρίστες (Ισπανία, Πορτογαλία, Μάλτα, Ιταλία, Ελλάδα, Κύπρος). Μήπως εντέλει επιχειρήσουν αυτές να ακολουθήσουν το Brexit και να σχηματίσουν άλλης μορφής συμμαχία με το Η.Β.; Εκτός της Μάλτας, ο υπόλοιπες έχουν ήδη γνωρίσει το σκληρό πρόσωπο των Γερμανών.
[/quote]

Μιλάμε για πολιτική ανάλυση με φρύδια, οχι ...φρύδια πολιτική ανάλυση!
Μου φαίνεται θα σταματήσω να παίρνω το Μακελειό και την Ελεύθερη Ωρα, εδώ θα διαβάζω τα πάντα όλα.
 

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
574
Likes
156
Περιοχή
Ύπαιθρος
Πολλοί μνημονεύουν την περίπτωση του Ελληνικού δημοψηφίσματος τον Ιούλιο του 2015 που τελικά αυτό που έγινε ήταν το αντίθετο από το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος (και μάλιστα χωρίς να ανοίξει μύτη). Τώρα λοιπόν "ο υπέρμαχος του Brexit Μπ. Τζόνσον δηλώνει: «Η Βρετανία είναι και θα είναι πάντα στην Ευρώπη».":
Deutsche Welle : Χαμηλώνουν οι τόνοι στο στρατόπεδο του Brexit
 

panos81c

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2008
Μηνύματα
441
Likes
38
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
AGV":w174r2ec said:
«Η Βρετανία είναι και θα είναι πάντα στην Ευρώπη»."[/i]: [/url]

Ναι... γεωγραφικά θα είναι. Δεν νομίζω να την μετακινήσει κανείς και να την πάει σε άλλη ήπειρο! :D :D :D :D :D
 
Top