HEJ_fan
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/12/2004
- Μηνύματα
- 151
- Likes
- 0
Γεια χαρά ύστερα από καιρό.
BA Eurotraveller (η οικονομική εντός Ευρώπης) λοιπόν αυτή τη φορά ύστερα από αρκετή HellasJet και λίγη EasyJet τον προηγούμενο 1.5 χρόνο. 767 το αεροσκάφος, πρώτη μου φορά σε widebody ύστερα από Α320 και Β737-700. E-ticket κλεισμένο ενάμιση μήνα πριν το one way ταξίδι για τη μεσημεριανή πτήση ΒΑ0632 (12:25μμ) από Heathrow προς Αθήνα για 200λίρες=300Euro από το ba.com. Ολα μια χαρά μου στάλθηκαν με e-mail και μάλιστα 2 μέρες πριν πετάξω ήρθε και 2ο mail-υπενθύμιση για να μην το ξεχάσω. Καλή και απλή κίνηση αυτή, βγάζει ένα προσωποκεντρικό προφίλ.
Φτάνω κατά τις 10+ στο Τ1 και πάω για το παραδοσιακό check-in (δεν ήθελα το ηλεκτρονικό)..μου κανε εντύπωση ότι είχαν 4-5 υπαλλήλους στους counters που δεν είχε αναλάβει ο καθένας μια συγκεκριμένη πτήση αλλά μπορούσες να πας στον πρώτο που θα ταν ελεύθερος. Στα 25.7kg ζυγίστηκε η βαλίτσα (23 ήταν το όριο) και γω άρχισα να βγάζω λίρες για να ακούσω το πρόστιμο στο υπέρβαρο. Αδικος κόπος, αφού ο τύπος ξηγήθηκε σπαθί και ούτε καν μου πε κάτι. Απλά ρώτησε για που πετάω και ζήτησε μόνο το διαβατήριο. Ούτε λόγος για το τυπωμένο e-ticket που χα μαζί μου για κάθε περίπτωση. Επιπλέον ξέχασα να του ζητήσω συγκεκριμένη θέση και μου έδωσε από μόνος του την 24D. Μια χαρά ξεκινήσαμε, σκέφτομαι.
Επειτα από το καφεδάκι στο costa και τα κλασσικά security checks, πάμε για duty free..κάτι αφήσαμε και εκεί. Ανακοίνωση gate, λαός πολύς, αρκετοί έλληνες και ξένοι. Επιβίβαση από φυσούνα (και αποβίβαση τελικά από φυσούνα στην Αθήνα, οπότε δεν ξέρω με ποιο 767 ήρθα), καλωσόρισμα από FAs (μοιρασμένοι άνδρες-γυναίκες με προισταμένη γυναίκα) και τελικά με διαρύθμιση 2-3-2 η 24D ήταν στο ύψος του φτερού η αριστερή εκ των 3κολλητών στο διάδρομο. Τέλεια, ούτε παραγγελία να την είχα κάνει, μ'αρέσει ο διάδρομος. Και το καλύτερο ήταν ότι δεν ήταν στο τελευταίο τμήμα του 767 με τις eurotraveller seats, αλλά στο αμέσως προηγούμενο (βλ. seating plan 767) και μάλιστα, τώρα που το παρατηρώ, η 24D αντιστοιχεί στην 21D.
Το αεροπλάνο ήταν full. Το ίδιο και τα ράφια από πάνω. Είχαμε καθυστέρηση μισή ώρα, γιατί το πλήρωμα που προοριζόταν να κάνει την πτήση μας προερχόταν από 3ωρη καθυστέρηση από το προηγούμενο δρομολόγιό του, οπότε επιστρέφαμε Αθήνα μάλλον με το stand by crew και περιμέναμε τον first officer να έρθει από τους προηγούμενους. Έτσι τουλάχιστον μας είπαν. Κατά τις 1 απογείωση σε ένα συννεφιασμένο και υγρό Λονδίνο (τέλεια), πτήση στα 35.000 πόδια και από κει και πέρα ανέλαβε το iriver να κάνει παρέα στα αυτιά μου και γω να χαζεύω πότε τους γύρω μου, πότε τις οθόνες με το bbc και πότε καμιά ματιά από το απέναντι παράθυρο και τις ωραίες κοπελίτσες στα αριστερά (γιατί δεξιά μου οι κυρίες είχαν ένα σχετικό πρόβλημα άνεσης στα καθίσματα). Για το κάθισμα, μια χαρά αναπαυτικό το βρήκα, δερμάτινο μάλλον. Κάτι άλλο που ακόμα θυμάμαι και δεν το χω ξαναδεί είναι η μετάδοση του intro safety video και σε νοηματική γλώσσα σε ένα παραθυράκι.
Αρχισαν να ρχονται και οι αεροσυνοδοί με τα προκαταρκτικά tea/coffee και την προτίμησή μας σε ποτό για το meal. Εβγαζαν όλοι ένα στυλ πολύ επαγγελματία, ακόμα και οι νεαροί και χάρηκα, γιατί μου θύμισαν Hellasjet και γιατί η Hellasjet μού θύμισε BA standards. Το φαγητό πάντως ήταν αισθητά πιο λιτό, κοκκινιστό μοσχάρι, 4-5 μικρές στρογγυλές πατατούλες, 6-7 φασολάκια για διακοσμητικό μάλλον, μια σαλάτα ίσως και με μήλο μέσα, ένα κρύο ψωμάκι, λίγο βούτυρο/γάλα, ένα γλυκό και το κρασί. Τρωγόταν πάντως άνετα.
Μετά την μάσα, ας ανοίξουμε και κανένα περιοδικό. Hρθαν και οι FAs με τα αφορολόγητα..4 log flight books της BA (ελπίζω, captainjumbo, να σου ρθαν τα 3 υπογεγραμμένα από τον captain, sorry αν πλήρωσες αρκετά για τα μεταφορικά, σκέφτηκα πως θα τα ήθελες πριν την xmas day, αλλά και δε φαντάστηκα ότι θα καναν τόσο πολύ για παράδοση την άλλη μέρα..11Ε) Αλλά γενικά η ώρα πέρασε σχετικά γρήγορα, το πάτησε μάλλον και ο captain για να ρεφάρει την αρχική καθυστέρηση και κατά τις 5.30μμ άρχισε λίγο λίγο η κάθοδος. 6:05μμ ήταν η αρχικά προγραμματισμένη ώρα άφιξης και τελικά προσγείωση 10 λεπτά μόνο αργότερα. Δεν είχα ξανανιώσει τόσο σύντομη προσγείωση. Από τη στιγμή που ακούμπησαν κάτω οι πρώτοι τροχοί, ελάχιστος χρόνος χρειάστηκε μέχρι να ακινητοποιηθεί. (Το συγκρίνω με 320, 737..παίζει ρόλο ότι ήταν widebody?).
Τελευταίος σχεδόν βγήκα από το plane, τελικά μου τα χαν έτοιμα τα log books στην εξοδο όλο το crew και με αποχαιρέτησαν. Αποσκευές γρήγορα στον ιμάντα και over..
Πολύ καλή η πρώτη φορά με BA. Το πλήρωμα σε κερδίζει, πρόθυμο και σε ετοιμότητα. Το αεροσκάφος σε μια χαρά κατάσταση. Χωρίς προβλήματα και αναταράξεις. Μια χαρά απογείωση, ακόμα καλύτερη προσγείωση, το seat pitch άνετο, η θέση comfy, το wc τους καθαρό. Στην ποσότητα του κυρίως πιάτου κάνουν μάλλον μια οικονομία. Γενικά μια χαρά, σου εμπνέουν εμπιστοσύνη.
Αν θέλετε και βαθμολογία, 8.5-9/10
(sorry για το πολύ bla bla)
(Πού να ναι άραγε οι καραμεΛίτσες του groovie ηγούμενου, τα Βaileys και οι FAs της ΗΕJ?..αχχ..νοσταλγία..καλά να ναι όπου κι αν είναι και φέτος)
BA Eurotraveller (η οικονομική εντός Ευρώπης) λοιπόν αυτή τη φορά ύστερα από αρκετή HellasJet και λίγη EasyJet τον προηγούμενο 1.5 χρόνο. 767 το αεροσκάφος, πρώτη μου φορά σε widebody ύστερα από Α320 και Β737-700. E-ticket κλεισμένο ενάμιση μήνα πριν το one way ταξίδι για τη μεσημεριανή πτήση ΒΑ0632 (12:25μμ) από Heathrow προς Αθήνα για 200λίρες=300Euro από το ba.com. Ολα μια χαρά μου στάλθηκαν με e-mail και μάλιστα 2 μέρες πριν πετάξω ήρθε και 2ο mail-υπενθύμιση για να μην το ξεχάσω. Καλή και απλή κίνηση αυτή, βγάζει ένα προσωποκεντρικό προφίλ.
Φτάνω κατά τις 10+ στο Τ1 και πάω για το παραδοσιακό check-in (δεν ήθελα το ηλεκτρονικό)..μου κανε εντύπωση ότι είχαν 4-5 υπαλλήλους στους counters που δεν είχε αναλάβει ο καθένας μια συγκεκριμένη πτήση αλλά μπορούσες να πας στον πρώτο που θα ταν ελεύθερος. Στα 25.7kg ζυγίστηκε η βαλίτσα (23 ήταν το όριο) και γω άρχισα να βγάζω λίρες για να ακούσω το πρόστιμο στο υπέρβαρο. Αδικος κόπος, αφού ο τύπος ξηγήθηκε σπαθί και ούτε καν μου πε κάτι. Απλά ρώτησε για που πετάω και ζήτησε μόνο το διαβατήριο. Ούτε λόγος για το τυπωμένο e-ticket που χα μαζί μου για κάθε περίπτωση. Επιπλέον ξέχασα να του ζητήσω συγκεκριμένη θέση και μου έδωσε από μόνος του την 24D. Μια χαρά ξεκινήσαμε, σκέφτομαι.
Επειτα από το καφεδάκι στο costa και τα κλασσικά security checks, πάμε για duty free..κάτι αφήσαμε και εκεί. Ανακοίνωση gate, λαός πολύς, αρκετοί έλληνες και ξένοι. Επιβίβαση από φυσούνα (και αποβίβαση τελικά από φυσούνα στην Αθήνα, οπότε δεν ξέρω με ποιο 767 ήρθα), καλωσόρισμα από FAs (μοιρασμένοι άνδρες-γυναίκες με προισταμένη γυναίκα) και τελικά με διαρύθμιση 2-3-2 η 24D ήταν στο ύψος του φτερού η αριστερή εκ των 3κολλητών στο διάδρομο. Τέλεια, ούτε παραγγελία να την είχα κάνει, μ'αρέσει ο διάδρομος. Και το καλύτερο ήταν ότι δεν ήταν στο τελευταίο τμήμα του 767 με τις eurotraveller seats, αλλά στο αμέσως προηγούμενο (βλ. seating plan 767) και μάλιστα, τώρα που το παρατηρώ, η 24D αντιστοιχεί στην 21D.
Το αεροπλάνο ήταν full. Το ίδιο και τα ράφια από πάνω. Είχαμε καθυστέρηση μισή ώρα, γιατί το πλήρωμα που προοριζόταν να κάνει την πτήση μας προερχόταν από 3ωρη καθυστέρηση από το προηγούμενο δρομολόγιό του, οπότε επιστρέφαμε Αθήνα μάλλον με το stand by crew και περιμέναμε τον first officer να έρθει από τους προηγούμενους. Έτσι τουλάχιστον μας είπαν. Κατά τις 1 απογείωση σε ένα συννεφιασμένο και υγρό Λονδίνο (τέλεια), πτήση στα 35.000 πόδια και από κει και πέρα ανέλαβε το iriver να κάνει παρέα στα αυτιά μου και γω να χαζεύω πότε τους γύρω μου, πότε τις οθόνες με το bbc και πότε καμιά ματιά από το απέναντι παράθυρο και τις ωραίες κοπελίτσες στα αριστερά (γιατί δεξιά μου οι κυρίες είχαν ένα σχετικό πρόβλημα άνεσης στα καθίσματα). Για το κάθισμα, μια χαρά αναπαυτικό το βρήκα, δερμάτινο μάλλον. Κάτι άλλο που ακόμα θυμάμαι και δεν το χω ξαναδεί είναι η μετάδοση του intro safety video και σε νοηματική γλώσσα σε ένα παραθυράκι.
Αρχισαν να ρχονται και οι αεροσυνοδοί με τα προκαταρκτικά tea/coffee και την προτίμησή μας σε ποτό για το meal. Εβγαζαν όλοι ένα στυλ πολύ επαγγελματία, ακόμα και οι νεαροί και χάρηκα, γιατί μου θύμισαν Hellasjet και γιατί η Hellasjet μού θύμισε BA standards. Το φαγητό πάντως ήταν αισθητά πιο λιτό, κοκκινιστό μοσχάρι, 4-5 μικρές στρογγυλές πατατούλες, 6-7 φασολάκια για διακοσμητικό μάλλον, μια σαλάτα ίσως και με μήλο μέσα, ένα κρύο ψωμάκι, λίγο βούτυρο/γάλα, ένα γλυκό και το κρασί. Τρωγόταν πάντως άνετα.
Μετά την μάσα, ας ανοίξουμε και κανένα περιοδικό. Hρθαν και οι FAs με τα αφορολόγητα..4 log flight books της BA (ελπίζω, captainjumbo, να σου ρθαν τα 3 υπογεγραμμένα από τον captain, sorry αν πλήρωσες αρκετά για τα μεταφορικά, σκέφτηκα πως θα τα ήθελες πριν την xmas day, αλλά και δε φαντάστηκα ότι θα καναν τόσο πολύ για παράδοση την άλλη μέρα..11Ε) Αλλά γενικά η ώρα πέρασε σχετικά γρήγορα, το πάτησε μάλλον και ο captain για να ρεφάρει την αρχική καθυστέρηση και κατά τις 5.30μμ άρχισε λίγο λίγο η κάθοδος. 6:05μμ ήταν η αρχικά προγραμματισμένη ώρα άφιξης και τελικά προσγείωση 10 λεπτά μόνο αργότερα. Δεν είχα ξανανιώσει τόσο σύντομη προσγείωση. Από τη στιγμή που ακούμπησαν κάτω οι πρώτοι τροχοί, ελάχιστος χρόνος χρειάστηκε μέχρι να ακινητοποιηθεί. (Το συγκρίνω με 320, 737..παίζει ρόλο ότι ήταν widebody?).
Τελευταίος σχεδόν βγήκα από το plane, τελικά μου τα χαν έτοιμα τα log books στην εξοδο όλο το crew και με αποχαιρέτησαν. Αποσκευές γρήγορα στον ιμάντα και over..
Πολύ καλή η πρώτη φορά με BA. Το πλήρωμα σε κερδίζει, πρόθυμο και σε ετοιμότητα. Το αεροσκάφος σε μια χαρά κατάσταση. Χωρίς προβλήματα και αναταράξεις. Μια χαρά απογείωση, ακόμα καλύτερη προσγείωση, το seat pitch άνετο, η θέση comfy, το wc τους καθαρό. Στην ποσότητα του κυρίως πιάτου κάνουν μάλλον μια οικονομία. Γενικά μια χαρά, σου εμπνέουν εμπιστοσύνη.

Αν θέλετε και βαθμολογία, 8.5-9/10
(sorry για το πολύ bla bla)
(Πού να ναι άραγε οι καραμεΛίτσες του groovie ηγούμενου, τα Βaileys και οι FAs της ΗΕJ?..αχχ..νοσταλγία..καλά να ναι όπου κι αν είναι και φέτος)