panos81c
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 20/08/2008
- Μηνύματα
- 441
- Likes
- 38
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- CYP
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Αφού τα Embraer 170/190 έχουν την ανάλογη εμβέλεια (εκτελούν και πτήσεις από LCY προς Κυκλάδες), ίσως θα μπορούσε να ανοίξει και γραμμή LCY-Αθήνα.
Βεβαίως αυξάνονται οι φωνές των (οικολόγων κυρίως) που λένε ότι το αεροδρόμιο του City πρέπει να κλείσει. Η περιοχή γύρω του έχει γεμίσει ουρανοξύστες, οπότε τίθεται θέμα ασφάλειας.
Η δικαιολογία ότι είναι πολύ κοντά στο επιχειρηματικό κέντρο του Λονδίνου επίσης αντικρούεται:
- Όταν ανοίξει η Elizabeth Line (Crossrail), το Heathrow θα απέχει μισή ώρα από το City με το τρένο.
- Το LCY έχει χάσει τον αμιγώς επιχειρηματικό χαρακτήρα που είχε παλαιότερα. Ποιος πάει για business στα Κανάρια Νησιά, στην Σκιάθο ή στην Μύκονο;
- Το City του Λονδίνου (η περιοχή, όχι το αεροδρόμιο) λόγω Brexit κινδυνεύει να χάσει την πρωτοκαθεδρία του ως το νο. 1 επιχειρηματικό κέντρο της Ευρώπης. Οι περισσότερες εταιρείες - κυρίως τράπεζες και άλλα χρηματοοικονομικά ιδρύματα που εδρεύουν εκεί - έχουν εκφράσει την πρόθεση να μεταφερθούν αλλού (Φρανκφούρτη, Παρίσι, Δουβλίνο κ.λπ.). Αυτοί οι εντυπωσιακοί ουρανοξύστες κινδυνεύουν να μετατραπούν σε εγκαταλελειμένα κουφάρια...
Επίσης, θεωρούν ότι η έκταση που καταλαμβάνει το LCY θα μπορούσε να δοθεί για οικιστική ανάπτυξη. Το Λονδίνο έχει άμεση και επιτακτική ανάγκη από κατοικίες σε λογικές τιμές.
Βεβαίως δεν γίνεται συζήτηση για μετατροπή του σε πάρκο (αν αυτό θυμίζει κάτι...!). Το Λονδίνο δεν έχει κανένα πρόβλημα επάρκειας πρασίνου και ελεύθερων χώρων. Σε πολύ κοντινή απόσταση από το LCY υπάρχουν ήδη 3 μεγάλα πάρκα (Greenwich, Ολυμπιακό Πάρκο, Beckton Park) και αρκετά άλλα μικρότερα.
Βεβαίως αυξάνονται οι φωνές των (οικολόγων κυρίως) που λένε ότι το αεροδρόμιο του City πρέπει να κλείσει. Η περιοχή γύρω του έχει γεμίσει ουρανοξύστες, οπότε τίθεται θέμα ασφάλειας.
Η δικαιολογία ότι είναι πολύ κοντά στο επιχειρηματικό κέντρο του Λονδίνου επίσης αντικρούεται:
- Όταν ανοίξει η Elizabeth Line (Crossrail), το Heathrow θα απέχει μισή ώρα από το City με το τρένο.
- Το LCY έχει χάσει τον αμιγώς επιχειρηματικό χαρακτήρα που είχε παλαιότερα. Ποιος πάει για business στα Κανάρια Νησιά, στην Σκιάθο ή στην Μύκονο;
- Το City του Λονδίνου (η περιοχή, όχι το αεροδρόμιο) λόγω Brexit κινδυνεύει να χάσει την πρωτοκαθεδρία του ως το νο. 1 επιχειρηματικό κέντρο της Ευρώπης. Οι περισσότερες εταιρείες - κυρίως τράπεζες και άλλα χρηματοοικονομικά ιδρύματα που εδρεύουν εκεί - έχουν εκφράσει την πρόθεση να μεταφερθούν αλλού (Φρανκφούρτη, Παρίσι, Δουβλίνο κ.λπ.). Αυτοί οι εντυπωσιακοί ουρανοξύστες κινδυνεύουν να μετατραπούν σε εγκαταλελειμένα κουφάρια...
Επίσης, θεωρούν ότι η έκταση που καταλαμβάνει το LCY θα μπορούσε να δοθεί για οικιστική ανάπτυξη. Το Λονδίνο έχει άμεση και επιτακτική ανάγκη από κατοικίες σε λογικές τιμές.
Βεβαίως δεν γίνεται συζήτηση για μετατροπή του σε πάρκο (αν αυτό θυμίζει κάτι...!). Το Λονδίνο δεν έχει κανένα πρόβλημα επάρκειας πρασίνου και ελεύθερων χώρων. Σε πολύ κοντινή απόσταση από το LCY υπάρχουν ήδη 3 μεγάλα πάρκα (Greenwich, Ολυμπιακό Πάρκο, Beckton Park) και αρκετά άλλα μικρότερα.