H ΒMED θα λειτουργη ως εχει εως τελη Οκτωμβριου, μετα θα ενσωματωθη στην ΒΜ, η οποια θα ανακοινωση σηντομα το τι θα κανει με τα δρομολογια και το ονομα. Λεγεται οτι θα συνεχισει την λειτουργια της ως εχει σαν BMED αλλα για την British Midland. Οσο για την ΒΑ σιγουρα δεν θελει να χασει τους προορισμους οπως Almaty, Tashkent, Baku που εχουν αρκετη ζητηση και μεγαλο ποσοστο σε αυτα τα δρομολογια ταξιδευει Business Class μια και ειναι πετρελεο-παραγωγηκοι προορισμοι που ομως διεπωνται απο διακρατικες συμφωνιες τις οποιες εξαντλη στο επακρων με τη συχνωτητα των πτησεων της η BMED. Ετσι θα ειναι σχεδον αδυνατων σε πολλους απο αυτους τους προορισμους να ξεκινηση δικα της δρομολογια η ΒΑ. Σιγουρα δεν θελουν να χασουν τους πολυτιμους επιβατες που σε μεγαλο ποσοστο συνεχιζαν με αλλη πτηση της ΒΑ απο το Λονδινο!
Προορισμοι οπως Amman, Damascus, Beirut υπαρχη δυνατοτητα να ξεκινηση η ιδια δρομολογια αν και θα πρεπει να προμηθευθη αεροσκαφοι μιας και με της τελευταιες προσαρμογες ολλα τα αεροσκαφοι της ΒΑ χρησιμοπιουνται στο επακρο. Βεβαια υπαρχη και η περιπτωση να συνεχιση τη συνεργασια εστω και με την ΒΜ, μην ξεχναμε οτι ιδη συνεργαζονται στης πτησης απο/προσ τη Σαουδικη Αραβια, δρομολογια που εκοψε η ΒΑ και ξεκινησε η ΒΜ με την ΒΑ να στελνει επιβατες για αυτους τους προορισμους στην ΒΜ. Ισως συμπερηλαβουν και τα δρομολογια της ΒΜΕΔ!
Φανταζεσται ομως τη θα γινοταν αν η Virgin αγοραση την ΒΜ οπως φημολογιται εδω και χρονια? Η πλακα θα ειναι η ΒΑ να αγοραση την ΒΜ, παντως σιγουρα καποιος θα αγοραση την ΒΜ συντωμα να μου το θυμηθηται αυτο.