British Airways

ικανοποιηθήκαν τα αιτήματα του συνδικάτου της ΒΑ?
 
H BMED franchise carrier της British Airways αγοραστηκε απο την British Midland! Τα οικονομικα προβληματα της BMED (British Mediterranean Airways) ειταν γνωστα εδω και αρκετο καιρο οπως και η αναζητηση επενδυτων. Η ΒΑ αποφασισε να μην επενδηση ενω η ΒΜ ενδιαφερθηκε και καταφερε να γινει ο κυριος μετοχως. Η BMED εξυπηρετη απο το London Heathrow προορισμους οπος Amman, Damascus, Beirut, Baku, Tashkent, Almaty και πολλους αλλους για λογαριασμο της BA. Δεν ξερω εαν η ΒΑ κρατηση το δικαιωμα σε αυτα τα δρομολογια η εαν αποφασηση καποια απο αυτα να τα αναλαβη η ιδια. Παντως αυτη τη στιγμη δεν θα μπωρει να κανει και τιποτε λογο ελειψη αεροσκαφων. Προσωπικα νομιζω οτι ειναι ενα λαθος του Willie Walsch, του νεου γενικου διευθηντη της ΒΑ που δεν βοηθησε την εταιρια αυτη!
 
captain η bmi αγορασε και τα δικαιωματα χρησης του ονοματος???αν ανι...τοτε....προβλεπω να εχουμε 2 ba.....
 
Δεν νομιζω οτι εκανε λαθος η ΒΑ.Δεν θελει να δωσει λεφτα σε εναν francise partner που δεν παει καλα.Εξαλλου οι προορισμοι της δεν αποτελουσαν και εγγυηση οτι θα πηγαινε καλα.Υπαρχει και μεγαλη εχθρα για τον Ισλαμισμο τελευταια στην Αγγλια.Θα μπορουσε να επενδυε τον συγχρονο στλο της σε αλλεσ αγορες με την ταυτοχρονη απομακρυνση της.Δεν νομιζω οτι μιλαμε για 2 ΒΑ,απλα η Bmi βρηκε σιγουρα τα Airbus σαν ευκαιρια να τα ενταξει στολο της.Τουλαχιστον να μη χασει το προσςπικο τη δουλεια του.
 
jetflight δεν δαιφωνω σε οτι ειπες....απλως ρωτησα αν γνωριζει ακνεις οτι με την συγκεκριμενη αγορα η bmi απεκτησε το δικαιωμα χρησης του ονοματος ba med.....αν ναι...τοτε το γεγονος ειναι τεραστιο.....στο κατω κατω η bmi...δεν δεσμευεται να συνεχισει τα εν λογω ρουτς.....σωστα? ;)
 
H ΒMED θα λειτουργη ως εχει εως τελη Οκτωμβριου, μετα θα ενσωματωθη στην ΒΜ, η οποια θα ανακοινωση σηντομα το τι θα κανει με τα δρομολογια και το ονομα. Λεγεται οτι θα συνεχισει την λειτουργια της ως εχει σαν BMED αλλα για την British Midland. Οσο για την ΒΑ σιγουρα δεν θελει να χασει τους προορισμους οπως Almaty, Tashkent, Baku που εχουν αρκετη ζητηση και μεγαλο ποσοστο σε αυτα τα δρομολογια ταξιδευει Business Class μια και ειναι πετρελεο-παραγωγηκοι προορισμοι που ομως διεπωνται απο διακρατικες συμφωνιες τις οποιες εξαντλη στο επακρων με τη συχνωτητα των πτησεων της η BMED. Ετσι θα ειναι σχεδον αδυνατων σε πολλους απο αυτους τους προορισμους να ξεκινηση δικα της δρομολογια η ΒΑ. Σιγουρα δεν θελουν να χασουν τους πολυτιμους επιβατες που σε μεγαλο ποσοστο συνεχιζαν με αλλη πτηση της ΒΑ απο το Λονδινο!
Προορισμοι οπως Amman, Damascus, Beirut υπαρχη δυνατοτητα να ξεκινηση η ιδια δρομολογια αν και θα πρεπει να προμηθευθη αεροσκαφοι μιας και με της τελευταιες προσαρμογες ολλα τα αεροσκαφοι της ΒΑ χρησιμοπιουνται στο επακρο. Βεβαια υπαρχη και η περιπτωση να συνεχιση τη συνεργασια εστω και με την ΒΜ, μην ξεχναμε οτι ιδη συνεργαζονται στης πτησης απο/προσ τη Σαουδικη Αραβια, δρομολογια που εκοψε η ΒΑ και ξεκινησε η ΒΜ με την ΒΑ να στελνει επιβατες για αυτους τους προορισμους στην ΒΜ. Ισως συμπερηλαβουν και τα δρομολογια της ΒΜΕΔ!
Φανταζεσται ομως τη θα γινοταν αν η Virgin αγοραση την ΒΜ οπως φημολογιται εδω και χρονια? Η πλακα θα ειναι η ΒΑ να αγοραση την ΒΜ, παντως σιγουρα καποιος θα αγοραση την ΒΜ συντωμα να μου το θυμηθηται αυτο.
 
Νομιζω οτι μετοχες της Bmi εχει η Lufthansa,και δεν νομιζω να δεχτει εξαγορα απο αλλη εταιρια.Μεχρι τωρα νομιζα οτι bmi και ΒΑ ειναι θανασημοι εχθροι,αλλα βεβαια και οι 2 εχουν ταρακουνηθει απο τις Low cost.Καποια απο αυτα τα δρομολογια που οντως υπαρχει κινηση μαλλον η ιδια θα τα αναλαβει,αν εχει διαθεσιμα αεροπλανα,γιατι ηδη το προγραμμα της ειναι ιδιαιτερα μεγαλο.Εκτος κι αν παραλαβει καινουργια η leasing.Υπαρχουν πολλες τριβες στην ΒΑ και ειναι ενας ακομα λογος που δεν ενδιαφερθηκε για την συγκεκριμενη εταιρια.Η Bmi τελευταια επενδυσε σε προορισμους εκτος Ευρωπης και κυριως ανατολικα,οποτε απο τη μια ενισχυεται και απο την αλλη παραλαμβανει αεροπλανα και προσωπικο συμβατα με το στολο της που ειναι σχεδον εξ΄ολοκληρου Airbus.
 
Πολύς θόρυβος γίνεται τις τελευταίες μέρες με τη θύελλα που έχει ξεσηκωθεί (ως και ερώτηση στο βρετανικό κοινοβούλιο έγινε) και δεκάδες άρθρα επί άρθρων για τις μεγάλες αυξήσεις της ΒΑ στις έξτρα αποσκευές.

Περίληψη:

£30 για κάθε έξτρα αποσκευή στις πτήσεις εσωτερικού
£60 για κάθε έξτρα αποσκευή στις Ευρωπα?κές πτήσεις
£120 για κάθε έξτρα αποσκευή στις πτήσεις longhaul.
(όλα τα παραπάνω one-way. Διπλάσια για rountrip)
30% έκπτωση στις παραπάνω τιμές εάν προπληρωθούν online.

Ο μέγιστος αριθμός αποσκευών πριν αρχίσει να μετρά το έξτρα είναι μία για την οικονομική θέση (εκτός Β & Κ Αμερικής, Βραζιλίας και Νιγηρίας, όπου είναι δύο), δύο για Club Europe και World Traveller Plus, και τρεις για πρώτη θέση και Club World.

Η εφαρμογή του μέτρου αρχίζει σταδιακά στις 13 Φεβρουαρίου και ολοκληρώνεται το Σεπτέμβριο, οπότε και το μέγιστο βάρος μειώνεται στα 23kg (από 32kg μέχρι τώρα).

http://www.britishairways.com/travel/bg ... blic/en_us
http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6341129.stm
 
ελεος.....και μετα οι βρετανικες φυλλαδες κατηγορουν λοκος (ryan, flybe) που ξεκινησαν να χρεωνουν τις αποσκευες...και εδω μιλαμε για λοκος..και οχι για καποια περιφανη flag....

εδω και μερικα χρονια ξεκινησαν να κοβουν σιγα σιγα τα γευματα
στην συνεχεια αρχισαν να πεταν δειλα δειλα στα ποταπα δευτερευοντα αεροδρομια....
τωρα αρχισαν να χρεωνουν τις αποσκευες.....

μαλλον πλεον ο χαρακτηρισμος..."σημαιοφορος" δεν αρμοζει σε πολλες απο αυτες τις εταιριες....ισως πρεπει να τον αντικαταστησουμε με τον ορο "απουσιολογος"...
 
Υπαρχουν φημες που θελουν τα Ευρωπαικα δρομολογια της ΒΑ απο το αεροδρομιο Gatwick να πηγαινουν στην GB Airways, που πεταει με franchise για την ΒΑ σε πολλους τουριστικους προορισμους οπως Ροδος, ηρακλειο και Κερκυρα. Θα υπαρξη καποια συνεντευξη τυπου την 1η Μαρτιου και λεγεται οτι θα ανακοινωθη επισημα εκει! Υπενθημιζω οτι ειναι φημες αλλα συζητηται αρκετο καιρο. Ισως αυτος ειναι ο λογος που η ΒΑ δεν αντικαθηστα, προς το παρων, τα Β737 που κανουν αυτα τα δρομολογια, ενω στο Heathrow εχουν αντικατασταθη. Απο την αλλη βεβαια τον τελευταιο καιρο καταγραφουν κερδοι μετα απο αρκετα χρονια ζημειων οι συγγεκριμενες γραμμες και θα ειταν λιγο ακαιρο να τα "δοσουν" σε αλλη εταιρια. Λεγεται ομως οτι η ΒΑ θελει απο την αλλη ανοιξη, που ανοιγη το Terminal 5 στο Heathrow να επικεντρωση εκει ολα της τα δρομολογια. Στο Gatwick θα μεινουν μονο τα μακρηνες αποστασεων δρομολογια που εξηπερετουνται με Β777. H GB απο την αλλη θα φηγη απο το Heathrow και θα επικεντρωθη μονο στο Gatwick και δεν ξερω αν αναλαβη τα Β737 αυτη η θα παρει κι' αλλα Α320 για καλυψη της γραμμες! Θα δουμε, εαν θα βγουν αληθινες οι φημες η ειναι μονο μπαρουφες!
 
Top