British Airways

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
777-200ER
☻ Three class configuration: 48J 40W 184M (13/13, 100% complete)
☻ Four class configuration: 8F 49J 40W 138M (15/15, 100% complete)

777-300ER
☻ Four class configuration: 8F 76J 40W 130M (12/16, 75% complete)
Οπότε αν έχετε πτήση με 772, 100% πιθανότητα για Club suites.
Με τα 77W το JFK έχει άτυπα προτεραιότητα για Club Suites, οπότε κοντά στο 100%.
Περισσότερα εδώ.
Ή απλά επιλέξτε AA, που όλα τα 77W έχουν παρόμοια Business class (χωρίς τις πόρτες) και δεν υπάρχει πιθανότητα να κάτσει το αίσχος που λέγεται Club World. Και το Arrivals lounge στο LHR της ΑΑ είναι πολύ καλύτερο από της BA.
 
Η BA σταματά τις απευθείς πτήσεις στο Πεκίνο (όπως είχε κάνει και η VS πρόσφατα) καθώς ο αποκλεισμός του ρωσικού εναέριου χώρου κάνει ασύμφορο τον ανταγωνισμό με τις κινεζικές εταιρείες που δεν έχουν τέτοιον περιορισμό.

Οι κινεζικές εταιρείες έχουν αυξήσει τις πτήσεις τους προς την Ευρώπη κατά 75% σε σχέση με πέρσι και έχουν πάρει μεγάλο μέρος της αγοράς, αφού το συνεταιριλίκι με τον Βλαδίμηρο δουλεύει μια χαρά.

Ως δευτερεύων λόγος αναφέρεται η οικονομική επιβράδυνση στην Κίνα που συντελεί στη μείωση των επιχειρηματικών ταξιδιών προς τη χώρα, αλλά και αναγκάζει τους ντόπιους να ταξιδεύουν περισσότερο domestic παρά στο εξωτερικό.


Περισσότερα
 
Παντως τις πτήσεις για Σαγκάη και Χονγκ Κονγκ τις κρατάει, παρά τον ανταγωνισμό και τον αποκλεισμό ενάεριου ρωσικού χωρου..Βεβαια με μειωμενες συχνότητες, δλδ 1 καθημερινό και με 787, προς το παρόν..
 
Ένα copy paste από socials

There are many media outlets expressing surprise as to why British Airways has decided to suspend all flights to PKX-Beijing, China effective 27Oct just a couple of weeks after Virgin Atlantic announced similar suspension for its own Shanghai flights from London Heathrow.

The main reasons are three fold:

i. Incremental cost of avoiding over-flying Russian airspace. For example, for BA it takes 13 hours 20 minutes to fly PKX-LHR versus 11 hours 05 minutes only for Air China to operate PEK-LHR i.e. a saving of 2 hours 15 minutes one way which is huge in terms of operating costs! On the return sector from London to Beijing, its a bit less but overall the incremental time for a round trip BA flight is 3 hours 45 minutes versus a Chinese carrier.

ii. Capacity dumping into the London market by Chinese carriers. Air China flies double daily to Heathrow + daily to Gatwick from Beijing offering cheap fares and a decent on board product + a faster flight + optional connections via PVG too. More than enough nonstop capacity on offer on PEK-LON-PEK hence I feel a wise move by BA whom can better re-direct resources on better performing routes. They have increased Cape Town to triple daily nonstop from Heathrow effective Jan 2025 + increased LGW-Bangkok from 3 to 5 weekly.

Shanghai-London is in a similar boat in terms of excessive capacity being on offer with 5 daily nonstop flights on offer i.e. 2 daily MU-LHR + daily BA + daily CA PVG-LGW + daily MU PVG-LGW.

iii. Big drop in p2p demand between China and London post covid versus pre-covid.

In 2023, LON-PVG/PEK p2p demand versus 2019 was as follows:

LON-PEK-LON...259K in 2023 versus 468K in 2019 i.e. -45% drop

LON-PVG-LON....398K in 2023 versus 580K in 2019 i.e. -31% drop
 
Πτήση της ΒΑ από LGW για Κόστα Ρίκα με 787 γύρισε πίσω μετά από 5ωρη πτήση αφού διαπιστώθηκε βλάβη. Άρα οι επιβάτες ήταν ουσιαστικά στον αέρα για πάνω από 9 ώρες χωρίς τελικά να πάνε πουθενά!!!
Τι κουλή τακτική είναι αυτή και όχι να συνεχίσουν για το πρώτο διαθέσιμο αεροδρόμιο στην Αμερικανική ήπειρο που (φαντάζομαι) ήταν πολύ πιο κοντά; Στο άρθρο γίνεται υπόθεση για λιγότερη οικονομική χασούρα από ότι να συνέχιζαν σε εναλλακτικό αεροδρόμιο.
Houston-Bound British Airways 787 Returns To London After Nine Hours
 
777 ήταν το αεροσκάφος ηλικίας 23 ετών. Το 787 έκανε την πτήση για Houston που αναφέρεται στο λίνκ που παρέθεσε. Δύο διαφορετικές περιπτώσεις.
 
Τι κουλή τακτική είναι αυτή και όχι να συνεχίσουν για το πρώτο διαθέσιμο αεροδρόμιο στην Αμερικανική ήπειρο που (φαντάζομαι) ήταν πολύ πιο κοντά;
Καθόλου κουλή. Το άρθρο εξηγεί ακριβώς. Κύρια αιτία ήταν ότι η Rolls Royce έχει υποδομές για άμεση επισκευή στο Λονδίνο, άρα το αεροσκάφος θα επέστρεφε σε πτήσεις ταχύτερα. Επιπλέον, η πτήση IAH-LHR θα ακυρωνόταν anyway, άρα ας είναι καλύτερα το αεροσκάφος στη βάση του. Αλλιώς, η επισκευή θα έπρεπε να γίνει στο IAH με έξτρα κόστος ή το αεροσκάφος θα επέστρεφε άδειο.

Όλα τα παραπάνω θα ακυρώνονταν, φυσικά, αν η βλάβη ήταν σοβαρή. Αλλά το πρόβλημα "αυτοδιορθώθηκε", δεν αποτελούσε άμεσο κίνδυνο για την πτήση, αλλά απαιτούσε συντήρηση πριν την επόμενη πτήση του αεροσκάφους.

Ακριβώς ίδια φάση και με την πτήση BA2237 για SJO.
 
777 ήταν το αεροσκάφος ηλικίας 23 ετών. Το 787 έκανε την πτήση για Houston που αναφέρεται στο λίνκ που παρέθεσε. Δύο διαφορετικές περιπτώσεις.
Είχαν τόσες ομοιότητες τα δύο συμβάντα που μπέρδεψα τα άρθρα... ;)
 
Top