British Airways

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: British Airways News .......!!!

Στα Β737 δεν εχει τιποτε εκτως απο τα 2 περιοδικα High Life και Business Life. Τα Α319 εχουν 8 καναλια μουσικης και της οθωνες πανω απο τα καθησματα που δειχνουν τον χαρτη της διαδρομης, δεν ξερω εαν λογο της μεγαλης διαρκειας της πτησης (3 ωρες), μηπως βαλουν και καμια ταινια η εστω καμια κομικη σειρα!
 
Re: British Airways News .......!!!

Η ΒΑ τον Σεπτεμβριο του 2009 ξεκιναει 2 καθημερινες πτησεις απο το London City Airport με αεροσκαφη Αirbus 318 :shock: σε διαμορφωση 32 θεσεων (all Business class) προς Nεα Υορκη.Επισης θα γινεται fuel stop στο Shannon της Ιρλανδιας.

Για την ιστορια:
Θα ειναι το πρωτο long-haul scheduled passenger link απο το LCY.

Συμφωνα με το περιοδικο AirlinersWorld η ΒΑ θα ξεκινησει πτησεις με το Α318 επισης προς Αθηνα-Μοσχα και ισως και Ντουμπαι απο το LCY..
 
Re: British Airways News .......!!!

A318 από LCY? :o :shock: υπάρχει κάποια άλλη εταιρεία που να το έχει κάνει? έχει να κάνει με το ότι θα είναι ελαφρύτερο το α/φος(καύσιμα-επιβάτες) ? κ στο τέλος τι κερδίζει με το να φύγει από LCY αν είναι να σταματήσει στο Shannon ?
 
Re: British Airways News .......!!!

Επειδή δεν κατάλαβα ακριβώς. Πετάω 17/12 LGW-SKG. Θα είναι Α319 η 734? Επειδή καποιος είπε απο 27/10 θα βάλουν τα Α319 και κάποιος αλλος απο το επόμενο καλοκαίρι. Πάντως το site της εταιρίας βγάζει A319 JET. Τα 734 της British πρέπει να είναι πιο παλιά απο τα αντίστοιχα της Ολυμπιακής και της Α3. Τον Σεπτ που ανέβαινα Αγγλία βγαίνοντας ήταν ανοικτή η πόρτα του κόκπιτ και παρατήρησα τα όργανα των κινητήρων. Δεν είχαν τις ημιψηφιακές ενδείξεις που είχαν τα μεταγενέστερα 734 αλλα τα κλασικά στρογγυλά αναλογικά όργανα που είχαν και τα 732.
 
Re: British Airways News .......!!!

Με Β737-400 γινονται τα δρομολογια για ολη τη χειμερινη περιοδο, τωρα εαν στην ιστοσελιδα σου λεει για Α319 τοτε μπορει να ειναι ετσι τη μερα που πετας. Παντως τα Β737-400 της ΒΑ ειναι ιδιας περιπου χρονολογιας με τα ιδιοκτητα των ΟΑ δηλ.1991-3 αλλα χωρις συστημα ψυχαγωγιας!
 
Re: British Airways News .......!!!

flesland":20k0au3b said:
...τι κερδίζει με το να φύγει από LCY αν είναι να σταματήσει στο Shannon ?

Είναι αναγκαστική στάση, διότι το μήκος διαδρόμου στο LCY δεν του επιτρέπει να εφοδιάζεται με την απαραίτητη ποσότητα καυσίμων, ώστε να πραγματοποιείται το δρομολόγιο non-stop. Η στάση αυτή θα πραγματοποιείται μόνο στις πτήσεις προς Νέα Υόρκη. Η επιστροφή θα είναι χωρίς ενδιάμεσο σταθμό. Επίσης, η αναμονή στο Shannon θα αξιοποιείται και με άλλο τρόπο, καθώς οι επιβάτες θα περνούν εκεί από υπηρεσίες τελωνείου και διαβατηρίων και με την άφιξή τους στην Αμερική το μόνο που θα έχουν να κάνουν θα είναι να παραλάβουν τις αποσκευές τους (αν έχουν). Πραγματικό ατού για τους επιχειρηματίες - που ως επί το πλείστον θα χρησιμοποιούν αυτό το δρομολόγιο - αφού σε 5-10 λεπτά θα είναι έτοιμοι να μπούν σε ταξί και να βρεθούν γρήγορα στο κέντρο.
 
AirNewZealand":2782ymnn said:
...Επίσης, η αναμονή στο Shannon θα αξιοποιείται και με άλλο τρόπο, καθώς οι επιβάτες θα περνούν εκεί από υπηρεσίες τελωνείου και διαβατηρίων και με την άφιξή τους στην Αμερική το μόνο που θα έχουν να κάνουν θα είναι να παραλάβουν τις αποσκευές τους (αν έχουν)...
Αυτό από πού το ξέρουμε;
Δε νομίζω να εμπιστευτούν οι Αμερικανοί σε οποιονδήποτε άλλο τον έλεγχο των εισερχομένων επιβατών στις ΗΠΑ.
Μου φαίνεται αδύνατο να αφήσουν κάποιον να μπει στη χώρα τους χωρίς να τον έχουν περάσει από σοβαρό(;) και χρονοβόρο(!) έλεγχο οι ίδιοι.
 
Re: British Airways News .......!!!

AirNewZealand":3oq8ixtm said:
Είναι αναγκαστική στάση, διότι το μήκος διαδρόμου στο LCY δεν του επιτρέπει να εφοδιάζεται με την απαραίτητη ποσότητα καυσίμων, ώστε να πραγματοποιείται το δρομολόγιο non-stop. Η στάση αυτή θα πραγματοποιείται μόνο στις πτήσεις προς Νέα Υόρκη. Η επιστροφή θα είναι χωρίς ενδιάμεσο σταθμό... Πραγματικό ατού για τους επιχειρηματίες - που ως επί το πλείστον θα χρησιμοποιούν αυτό το δρομολόγιο - αφού σε 5-10 λεπτά θα είναι έτοιμοι να μπούν σε ταξί και να βρεθούν γρήγορα στο κέντρο.

Συμφωνώ με το πρόβλημα του μήκους του διαδρόμου. Πρακτικά όμως η πτήση ποιο πλεονέκτημα προσφέρει στο σκέλος LCY-JFK με stop over? Έστω οι business επιβάτες φεύγουν από το κέντρο του City, κερδίζουν δλδ 30mins στην διαδρομή για LCY σε σχέση με LHR κ άλλο ένα τέταρτο στο αεροδρόμιο (εφόσον είναι business class), στο τέλος δεν βγαίνει το ίδιο? πόσο δλδ θα πάρει η διαδικασία προσγείωση-ανεφοδιασμός-απογείωση?

Ίσως να βασίζονται στο σκέλος JFK-LCY στην μεγάλη διαφορά με το LHR κατά την άφιξη..η αποβίβαση εως την έξοδο από τον σταθμό (κ με βαλίτσα) δεν παίρνει πάνω από 15λ..
 
Re:

fotis":1yq4fj1s said:
Δε νομίζω να εμπιστευτούν οι Αμερικανοί σε οποιονδήποτε άλλο τον έλεγχο των εισερχομένων επιβατών στις ΗΠΑ.
Μου φαίνεται αδύνατο να αφήσουν κάποιον να μπει στη χώρα τους χωρίς να τον έχουν περάσει από σοβαρό(;) και χρονοβόρο(!) έλεγχο οι ίδιοι.

Αυτό ήδη συμβαίνει στις πτήσεις από Καναδά για Ηνωμένες Πολιτείες. Οι σχετικοί έλεγχοι πραγματοποιούνται στα καναδικά αεροδρόμια πριν την αναχώρηση της πτήσης. Έτσι, κατά την άφιξη στην Αμερική, αντιμετωπίζονται σαν πτήσεις εσωτερικού. Το ίδιο θα ισχύει και για τις πτήσεις από Shannon, που είναι η πρώτη πόλη στην Ευρώπη που θα εφαρμοστεί αυτό το μέτρο.

Σχετική ανακοίνωση από ba.com στις 14/11 (το σχετικό link βγάζει δυστυχώς στην αρχική σελίδα του press office)

Customers on British Airways' new business-class service from London City to New York will be able to clear customs and immigration at Shannon Airport before arriving in the US.

The west Ireland airport is the first European airport to be granted pre-clearance facilities for transatlantic services to the US.

The announcement was made today in Shannon by Irish Transport Minister Noel Dempsey ahead of a formal signing of the agreement in Washington on Monday.

This unique development means they will be allowed to bypass the normal arrivals checks when they land at JFK and speed straight through the airport.

British Airways is to launch the twice-daily business class service between London City and New York in autumn 2009. Eastbound flights will be non-stop.

Robert Boyle, British Airways commercial director, said: "The introduction of pre-clearance facilities at Shannon will mean customers on our business-class flights from London City to New York will be able to bypass the normal customs and immigration checks on arrival in the US.

"Many city workers will be able to get from desk to aircraft in as little as 30 minutes at London City. Now it will be more convenient than ever to travel from desk to desk from London City to New York, in unrivalled comfort and style."

Flights will be operated by Airbus A318, the largest aircraft that can take-off and land at London City airport. The service will be the first longhaul route operated from the Docklands airport.

The aircraft will offer a one-cabin business class product with 32 flat-bed seats. Customers will also be able to enjoy a specially designed business class onboard service.

On the ground, customers will be able to arrive at the airport up to 15 minutes before departure. This combined with the ability to by pass the usual arrivals checks in New York makes it the most convenient way for people travelling between the heart of the City of London and New York.

Επίσης, σχετικό link από airliners.net

http://www.airliners.net/aviation-forum ... 10983/1/#1
 
Re: British Airways News .......!!!

Immigration pre-clearance ισχύει κ στο DUB τουλάχιστον απο το 2006, όταν κ είχα περάσει απο εκεί πρώτη φορά. Το πλεονέκτημα είναι οτι όταν φτάνεις Αμερική, γλυτώνεις τις γνωστές ουρές. Το ίδιο ισχύει κ για πτήσεις μέσω Καναδά.
Σαν συμπλήρωμα, οι υπάλληλοι είναι κανονικοί Αμερικανοί ελεγκτές κ όχι Ιρλανδοί, κ ο έλεγχος είναι ίδιος με αυτόν σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο στην Αμερική.
 
Top