British Airways

gonso":2ss7rqsr said:
H νέα καταπληκτική διαφήμιση της ΒΑ, που παίζει εδώ και λίγες μέρες στην βρετανική τηλεόραση:

http://www.youtube.com/watch?v=a4JdQi60 ... ideo_title

Πραγματικά, σε πιάνει ρίγος βλέποντας την (ειδικά αν είσαι "αρρωστάκι"), με εξαίρεση το κίτρινο high viz jacket που φόραγε ο πιλότος της μοντέρνας εποχής.

Μου αρέσει ο τρόπος που "αγκαλιάζουν" την παράδοση και την ιστορία τους, βάζοντας τους πιλότους στη θέση που τους αξίζει στην πορεία και την επιτυχία μιάς αεροπορικής εταιρείας. Με άλλα λόγια, το αντίθετο από αυτό που κάνουν οι λόκο, που αντιμετωπίζούν τους πιλότους απλά σαν ένα κόστος. Μου αρέσει που η ΒΑ δεν πέφτει στη λούμπα του "τα μειώνουμε όλα", και του "γινόμαστε όλοι Ryanair", δείχνοντας τον "άλλο δρόμο", σε αυτούς που θέλουν το ταξίδι τους να μήν είναι δρομολόγιο λεωφορείου και να μην αντιμετωπίζονται σαν κοπάδι.

Εύγε !

[Ισως να επρεπε να μπει στο θεμα της easyjet αλλα εδω νομιζω οτι ειναι καλλιτερα]
Και μια Low cost απαντηση απο την easyJet http://blog.easyjet.com/to-fly-to-save/
Τελικα ο καθενας στο ειδος του και με την στρατηγικη του, και αν με ρωτήσετε και αυτο ειναι καλο.
 
Εμένα στο σποτ ένα πράγμα μου έκανε εντύπωση ,ότι το Concorde ακόμα και σε διαφημήσεις ξεχωρίζει.
Σε όλη την ροή της διαφήμησης τα πράγματα φαίνονται ότι βελτιώνονται.Το μόνο που μας θυμίζει μια <<καλύτερη>> BA από αυτήν που έχουμε σήμερα είναι το Concorde.
Πότε θα το ξαναδούμε;;; :cry: :cry: :cry:
 
solro":3ouii2kw said:
Εμένα στο σποτ ένα πράγμα μου έκανε εντύπωση ,ότι το Concorde ακόμα και σε διαφημήσεις ξεχωρίζει.
το Concorde.
Πότε θα το ξαναδούμε;;; :cry: :cry: :cry:

Ίσως στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων. Ένα preservation society μαζεύει χρήματα για να ξαναφέρουν το G-BOAB που βρίσκεται στο Heathrow σε πτητική κατάσταση, για να πετάξει σε σχηματισμό με τα Red Arrows για την περίσταση. Αν προλάβουν βέβαια γιατί το κόστος είναι υπέρογκο.
 
αλλωστε ο κυκλος παραγωγης και συντηρησης του εχει κλεισει χρονια τωρα και ακομα κι αν καποιος τρελλος εβαζε αυτα τα χρηματα θα ηταν απιθανο να βρεθουν τα απαιτουμενα ανταλλακτικα και γενικα οτι χρειαζεται για να ξαναπεταξει το αεροπλανο.

Δεκτό αυτό αλλά έχω δει ότι σε ορίσμένες αναπαλαιώσεις αεροσκαφών έφτιαχναν καλούπια από τα σχέδια των ανταλλακτικών και έφτιαχναν έτσι τα ανταλλακτικά που δεν υπήρχαν.Αυτό βέβαια γινόταν σε πιο παλιά αεροπλάνα όπως το Constellation όπου τα κράματα ήταν πιο απλά.Όμως πιστεύω ότι είναι σαφώς πιο δύσκολο για ένα "προηγμένο" αεροσκάφος όπως το Concorde.
 
η ιδεα για την προετοιμασια ενος σκαφους για την τελετη των αγωνων ειχε εμφανιστει στα μεσα καπου μεσα στο 2010, συντομα ομως ξεφουσκωσε μιας και το ποσο που απαιτειται ειναι της ταξης των 50 εκ.ευρω για μια πτηση μερικων λεπτων και φυσικα ειναι αδιανοητη σπαταλη.
ιδου και ενα link σχετικα προσφατο με την καταληξη της ολης ιδεας
 
Θα ήθελα να ρωτήσω η ΒΑ σε επιβάτες που πετούν μέσω Λονδίνου για Αμερική σε οικονομική θέση, επιτρέπει 2 βαλίτσες μέχρι 23 κιλά η κάθε μία?

Ευχαριστώ! :great:
 
Η ΒΑ βάζει νέο κωδικό σε όλες τις πτήσης τις ΙΒ απο Λονδίνο για Μαδρίτη, ξέρει κανείς να δώσει μια καλή εξήγηση γιαυτό εκτός του ότι είναι για τη συμμαχία ας πούμε! Επίσης η ΙΒ πρέπει να είναι η πρώτη ξένη εταιρία που πατάει πόδι στον τερματικό 5!
https://lfn.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4368
 
Top