British Airways

Αφού πλέον ΒΑ και ΙΒ είναι μία εταιρεία, δεν μου φαίνεται παράξενο. Από την άλλη, υπάρχουν πτήσεις της ΒΑ που φεύγουν από το Τ3 (Λάρνακα, Βουκουρέστι, Βαρσοβία κ.ά.)

Όταν χτιζόταν το Τ5, είχε ακουστεί ότι θα το χρησιμοποιούσε και η Qantas, κάτι που τελικά δεν έγινε και η Αυστραλιανή εταιρεία παρέμεινε στο Τ4.

Θα περάσουν μερικά χρόνια μέχρι να σταθεροποιηθούν τα πράγματα στο Heathrow. Το τελικό πλάνο είναι IAG στο Τ5, υπόλοιπη OneWorld στο Τ3, Star Alliance στο νέο Τ2, και Sky Team στο Τ4. Όσο όμως συνεχίζονται τα έργα στο Τ1 και το νέο Τ2, δεν θα πάρουν την τελική τους μορφή ούτε οι υπόλοιποι αεροσταθμοί.
 
Η British Airways αποκάλυψε τα χρώματά της προς τιμή των Ολυμπιακών Αγώνων Λονδίνο 2012:

http://www.bbc.co.uk/news/uk-17565838

Θεωρητικά αναπαριστούν ένα άσπρο περιστέρι...
 
αισχος ειναι το livery, μονο η ουρα κατι λεει αλλα γενικα ειναι εντελως αχρωμο και αν κοιταχεις και τη λεπτομερεια αυτα τα πουπουλα ειναι αηδια...
δυστυχως η British δεν το εχει καθολου με τα special liveries...
 
Ενισχύει τα domestic της (και συνεπακόλουθα το "τάισμα" του Λονδίνου) η ΒΑ με την απορρόφηση της ΒΜΙ ενώ από Δεκέμβριο το livery της θα εμφανιστεί και στο LBA το οποίο θα συνδέει τετράκις καθημερινά με LHR. Aλλαγές θα υπάρξουν και στο διεθνές δίκτυο.
:arrow: http://www.travelweekly.co.uk/Artic...british-airways-steps-up-domestic-routes.html
 
Το θέμα είναι ότι εκεί που είχε "μαζευτεί" η ΒΑ στο Τ5 που το είχε κατ' αποκλειστική χρήση, τώρα στο Τ5 πάει και η Iberia ενώ η ΒΑ έχει "σκορπίσει" σε Τ1, Τ3 (από όπου φέυγουν κάποιες πτήσεις προς Ανατολική Ευρώπη π.χ. Βαρσοβία και Βουκουρέστι, αλλά και για Λάρνακα) και Τ5. Θα έπρεπε έστω να μετέφεραν την Iberia στο Τ3 ώστε να χρησιμοποιεί η ΒΑ μόνο τα Τ1 (πρώην πτήσεις bmi) και Τ5.

Λογικά αυτό θα αλλάξει πάλι όταν τελειώσει το Heathrow East Project (δηλ. το νέο Τ2 επεκταθεί και στον χώρο του σημερινού Τ1). Υπάρχει όμως μια σημαντική αλλαγή. Κύριος χρήστης του Τ1 ήταν η bmi που ανήκε στην Star Alliance, για την οποία προορίζεται το νέο Τ2. Με το κλείσιμό της, το πελατολόγιο του νέου Τ2 θα μειωθεί σημαντικά.
 
Μια ερώτηση.Βλέπω πτήση της Iberia η οποία εκτελείται από BA,από LHR στο IAD.Για τύπο δίνει 777.

Το seat pitch είναι ικανοποιητικό στα συγκεκριμένα αεροσκάφη(1.98 είμαι :D ).Λέει τίποτα το IFE και το φαγητό της BA ή είναι όπως διαβάζω για παλιά αεροσκάφη και κακό service;

Eυχαριστώ προκαταβολικά.
 
Το έχω κάνει το δρομολόγιο αυτό με το 777. Για το ύψος που έχεις σίγουρα θα έχεις ένα μικρό πρόβλημα (φαντάζομαι δεν θα βρεις εταιρία που να είσαι τελείως άνετα στην οικονομική)! Το IFE κόλλαγε κάπως να σου πω την αλήθεια, από ταινίες καλά ήταν, το μέγεθος της οθόνης είναι άστα να πάνε (στο 747 ήταν καλύτερα). Όσο αφορά το φαΐ κοίτα εγώ είμαι λίγο δύσκολος στο φαΐ, είχε κοτόπουλο με ρύζι και βραστό κρέας με πατάτες και την αηδία το gravy. Η εξυπηρέτηση ήταν καλή μου έφεραν και επιπλέον επιδόρπιο χωρίς πολλά μα μου. ΑΛΛΑ όταν επέστρεφα απο Dallas με το 747 η εξυπηρέτηση δεν ήταν και τόσο καλή, στο βραδινό ζήτησα επιπλέον ψωμί και μου λέει η μαντάμ Α συγνώμη δεν έχω (η οικονομική σχεδόν άδεια), Εεεε συγνώμη με δουλεύεις η οικονομική είναι άδεια και εσύ δεν έχεις ψωμί δλδ αν είχε κόσμο τι θα τους έδινες πέτρες? μου έφερε άλλος αφού ξαναζήτησα, στο πρωινό είχαν το κεικ, μπάρα δημητριακών και ένα κουτάκι με σταφίδες, πήρα τσάι να πιω και ζήτησα ζάχαρη (μέγα λάθος) οπότε η γριά αγελάδα που ήταν εκεί μου λέει ό,τι χρειάζεσαι είναι στο πακέτο μέσα, ναι της λέω γιαυτό είπα more!!!! Πάλι με εξυπηρέτησε άλλος. Αυτά απο εμένα, φαντάζομαι ότι η εξυπηρέτηση ήταν απλά δικιά μου ατυχία αλλιώς δεν θα είχε και τόσους πελάτες! Αν προλάβεις την νέα οικονομική τότε θα είσαι τυχερός!! :great:
 
Το seat pitch ειναι 79cm σε ολα τα αεροσκαφοι της ΒΑ στη θεση Y. Με το υψος που εχεις να παρεις θεση στην traveller plus που ειναι σαφως ποιο ακριβη αλλα θα φτασεις καλα. Σε ολες της εταιριες στην Οινονομικη θεση οι αποσταση μεταξη των καθησματων ειναι 79-81cm, εκτως των χαμηλου κοστους εταιριων οπου ειναι 74-76cm.
 
Επιβεβαιώθηκαν οι ημερομηνίες για τις πρώτες παραλαβές της εταιρίας σε 787, A380

Για τα 787, το πρώτο τον Μάϊο του 2013 και ακόμα 3 μέχρι το τέλος του έτους. Για τα Α380 Ιούλιος, Σεπτέμβριος και Νοέμβριος 2013
 
Top