C-130

Η εκτίμηση σου είναι σωστή, νομίζω ότι 5 είναι σε κατάσταση που μπορούν να διατηρηθούν έως το 2025-26, αν και στην ΕΑΒ αποφασίσουν να ασχοληθούν. Από εκεί και μετά πρόκειται για σπατάλη πόρων, καλύτερα να αγοραστούν νέα. Ένας παράγων είναι ότι με τόσο λίγα ενεργά αεροσκάφη και τόσες πολλές ανάγκες, γίνεται βαριά χρήση με πρόωρες φθορές. Επίσης τα avionics είναι εντελώς παρωχημένα και δεν αξίζει να αντικατασταθούν. Ακόμα και τα C-27J έχουν avionics προηγούμενης γενιάς.
 
Για να καταλάβουμε !! θα μας κοστίσει λιγότερο η αγορά άλλων α/φων από την αγορά των ανταλλακτικών και την πρόσληψη των Τεχνικών για την συντήρηση των υπαρχόντων?? Όταν και τα νέα α/φη θα χρειαστεί να συντηρηθούν τότε θα έχουμε Τεχνικούς? Διαλύσαμε την ΕΑΒ και επιδιώκουμε την άμεση προμήθεια από το α/φος και όχι από τα ανταλλακτικά. Το ίδιο έγινε και με τα Orion. Προτιμότερο θα ήταν να επιλέγαμε 1 Rafale λιγότερο και 10 C-130 πλόιμα.
 
Πρέπει να φροντίζουμε για το μέλλον. Σε βάθος χρόνου η προσπάθεια διατήρησης 6-8 C-130H μετά το 2027 θα κοστίσει περισσότερο και ταυτόχρονα η διαθεσιμότητα θα είναι συνεχώς μικρή. Πρόκειται για αεροσκάφη 45 ετών με έντονη χρήση (έως κατάχρηση λόγω συνεχούς επιβάρυνσης με αποστολές ΕΚΑΒ). Έχουν δυσεπίλυτα δομικά προβλήματα και παλαιά avionics (με μικρές βελτιώσεις).

Ένας παράγων που δεν έχει συζητηθεί: Με την βελτίωση του οδικού δικτύου θα πρέπει να αποφεύγεται η συχνή καταπόνηση μεταγωγικών αεροσκαφών σε αποστολές τύπου Καλαμάτα, Άραξος, Λάρισα, Ν. Αγχίαλος για ψυλου πήδημα, κυρίως μεταφορές υλικών. Οι χρόνοι οδικής και αεροπορικής μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου προετοιμασίας της πτήσης, είναι πλέον συγκρίσιμοι.

Επίσης δεν υπάρχει δίλημμα Rafale / C-130H. Χρειάζονται αμφότερα, για διαφορετικούς λόγους το καθένα. Δυστυχώς η πολιτική αδιαφορία 4 διαδοχικών κυβερνήσεων (Καραμανλής, ΓΑΠ, Σαμαράς, Τσίπρας-Καμμένος, "θα το ρισκάρουμε") από το 2004 οδήγησε στο αδιέξοδο και τώρα τα λαμόγια του ΣΥΡΙΖΑ προσπαθούν να επηρεάσουν την κοινή γνώμη με τεχνητα διλήμματα σαν αυτό.
 
Διαλύσαμε την ΕΑΒ και επιδιώκουμε την άμεση προμήθεια από το α/φος και όχι από τα ανταλλακτικά. Το ίδιο έγινε και με τα Orion.
Αντικειμενικά η ΕΑΒ αδυνατούσε και αδυνατεί να ανταπεξέλθει με οποιαδήποτε δύναμη στις απαιτήσεις των πελατών της. Ακόμη και πριν το 2010 με 3,000+ άτομα προσωπικό και πρόσβαση σε ανταλλακτικά δεν μπορούσε να πετύχει κανένα ΤΑΤ. Ένας και από τους βασικούς λόγους που η Αιγαίου έστειλε κάποια απτά 737 της εκεί και γρήγορα εγκατέλειψε την ιδέα. Ορισμένα από τα C130 και τα AS332 εκεί μέσα έχουν γίνει μέρος του ντεκόρ!! (Part of the furniture).
Όσο συνεχίζει να είναι κρατική, θα σέρνεται και θα είναι ένα βάρος παρά μία βιώσιμη επιχείρηση.
Η έλλειψη Τεχνικών, έλλειψη ανταλλακτικών κλπ είναι μόνιμες δικαιολογίες, καθότι η ΕΑΒ πληρώνεται κανονικά απτην ΠΑ κάθε χρόνο και ας φρόντιζε να τα διαχειρίζεται κατάλληλα.
Ας πάνε λοιπόν τα αεροπλάνα αλλού για συντήρηση αν είναι να είναι επιχειρησιακά.
 
Όποιος δεν φορά πολιτικές παρωπίδες θα συμφωνήσει απολύτως με την διαπίστωση του kmr.
 
Η πρακτική να ανοίγουν μαγαζάκια (πολιτικά η ατομικά) μέσα σε οργανισμούς συμπεριλαμβανομένης και της ΕΑΒ κατέστρεψε όχι μόνο την εταιρία στο χτες και στο σήμερα αλλά και την προοπτική για κάτι καλύτερο στο μέλλον. Ότι έρχεται σε επαφή με κομματική πανούκλα έχει προδιαγεγραμμένη πορεία. Η πεποίθηση μου είναι ότι ακόμα και να άνοιγε μια νέα ΕΑΒ σύντομα θα έφτανε να μοιάζει σαν την υπάρχουσα. Για τις καφρίλες που έχουν δει μέσα στην ΕΑΒ άτομα που είναι της απόλυτου εμπιστοσύνης μου (και λόγο τεκμηρίων) δεν έχω λόγια. Οι άνθρωποι δεν μπορούν και δεν θέλουν. Τα φιλία μου και καλή σύνταξη.
 
Σύμφωνα με το FR24, το 747 (HAF356T) πλησιάζει στην τερματική Αθηνών και θα προσγειωθεί σε 20 min περίπου.
 
Το μοναδικό που πετάει
 
.. Αν υποψιαστώ ότι θα μας δώσει ο γείτονας.... Τουρκία, θα :thx:
 
Top