Αποψη ενός τυροπιττά όπως εγω: Να πας σε άσημη σχολή στην Αμερική (μακριά από Florida, California, Georgia, Texas etc να προτιμήσεις Central and Midwest e.g. Utah, Indiana, Colorado, Arkansas etc) με πολλά αεροπλάνα και λίγους μαθητές. Να πάρεις τα πτυχία όλα CPL, IR, ME, CFI, CFII, CMEI και δυο τρία ratings-endorsements οn light turboprops e.g. Kingair, Cheyenne, Titan etc.Θα πιάσεις μια δουλίτσα σαν εκπαιδευτής (άνετα και με εταιρική κάλυψη, ούτε γάμο δεν θα χρειαστεί να κάνεις για να πάρεις πράσινη κάρτα)και να ψάχνεις συνεχώς για κάτι μεγαλύτερο και καλύτερο χωρίς να ενδιαφέρεσαι και πολύ για τα λεφτά. Mη πας σε διάσημη σχολή. Οποιον αρχιεκπαιδευτή μεγάλης εταιρίας να ρωτήσεις τη γνώμη του για τις διάσημες σχολές θα πάρεις πολύ απογοητευτική απάντηση για την ποιότητα του παραγόμενου υλικού. Τον καλό χειριστή τον κάνει το τηγάνι που λέγεται δουλειά και όχι το κολλέγιο της βασικής εκπαίδευσης.Την άποψή μου λέω...
Δεν υπάρχει λόγος να γυρίσεις πίσω στην Ευρώπη η οποία έχει μπει στον κατήφορο της τριτεύουσας πια δύναμης μετά την Αμερική και την Κίνα.
Οι 100, 200, 300 ώρες έστω και δικινητήριο που σκέφτεσαι να βάλεις μετά το πτυχίο, δεν λαμβάνονται υπ όψιν έστω κι αν ικανοποιούν το κριτήριο πρόσληψης, σε χώρες και εταιρίες που μετράνε τα προσόντα με χιλιάδες ωρών και type ratings.
Γιαυτό ξανατονίζω: Δρόόόόμο αδέρφια, Αμέρικα, κακούργα μετανάστευση, εδώ και στην Ευρώπη το παιχνίδι είναι για λίγους κι εκλεκτούς, "για τα δικά μας παδιά", τα παιδιά του συστήματος...