case study

  • Thread starter Thread starter air love
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν αναφερομουν σε εσενα φιλε stergio και επετρεψε μου αυτο τον χαρακτηρισμο, αλλα στον νεαρο που διατυπωνει την ερωτηση.
 
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.Να δωσω πρωτα λιγες πληροφοριες για την σκεψεις μου

μιλαω για πολωνια.ειναι η δευτερη πατριδα μου. η αληθεια ειναι οτι ξερω οτι flight safety θα ηταν η καλυτερη διαδρομη.Aπλα με ενα υπολογισμο που εκανα για τα κοστη μαζι με ενα πτυχιο FI που καταλαβαινω οτι χρειαζεται οπωσδηποτε στην flight safety και μετα μετατροπη στην πολωνια μου βγηκε καπου στα 70.000 ευρω(μαζι με living expenses).Που να ελεγα και cabair.Δυστυχως δεν μου φτανουν τα λεφτα.Αν εκεινη την περιοδο που θα τελιωσω δεν ζητανε πιλοτους με min ωρες εγω τι θα κανω....

Υπαρχει μια σχολη στην αμερικη που λεγεται aviator college και προσφερει 100h hour building με δικηνιτηριο Beechcraft Duchess 76 μονο με 10000 USD!!Δεν την εχω ψαξει πολυ για να δω τι δεν περιλαμβανει.Οποτε αυτο που σκεφτομαι ειναι.Τελιωνω σχολη στην πολωνια, 230h, κανω ενα FI και φευγω για αμερικη για να γραψω 150 ΜΕ επιπλεον.Ολο αυτο μου βγαινει καπου 60.000ευρω(με living expenses).Προσπαθω να καταλαβω αν ετσι θα ηταν καλυτερα η εστω παρομοιο με το πτυχιο απο flight safety.Πως το βλεπετε?

Exω πτυχιο διοικησης απο το πανεπιστημιο πειραιως και προυπηρεσια ως τεχνικος διευθυντης.Απο την εργασιακη μου εμπειρια καταλαβαινω οτι πτυχιο απο καλη σχολη μετραει αλλα οχι οσο η εργασια εμπειρια.
 
Συμφωνώ μαζί σου και μακάρι να μπορούσα να δηλώσω παραίτηση κι απο τη δουλειά και να πάω στην Αμερική για το συγκεκριμένο πρόγραμμα που αναφέρεις.FLIGHT SAFETY PPL-BUILD UP ORLANDO
ATPL THEORY CREDIT FAA LICENCES CABAIR CONVERSION COURSE.Αλλά θα πρέπει να σκεφτούμε ότι υπάρχουν κι άνθρωποι που προσπαθούν να διατηρήσουν την όποια επαγγελματική τους ενασχόληση.Και κάτι άλλο.Γράφεις οτι από επώνυμη σχολή θα μάθεις.Δε λέω,θα μάθεις,καμμία αντίρρηση.Αλλά υπαρχουν και σχολές εντός συνόρων που μπορούν να στηρίξουν την εκπαίδευση και ενδεχομένως και την καριέρα κάποιων ανθρώπων.

ΦΙΛΙΚΑ 8)
 
Αποψη ενός τυροπιττά όπως εγω: Να πας σε άσημη σχολή στην Αμερική (μακριά από Florida, California, Georgia, Texas etc να προτιμήσεις Central and Midwest e.g. Utah, Indiana, Colorado, Arkansas etc) με πολλά αεροπλάνα και λίγους μαθητές. Να πάρεις τα πτυχία όλα CPL, IR, ME, CFI, CFII, CMEI και δυο τρία ratings-endorsements οn light turboprops e.g. Kingair, Cheyenne, Titan etc.Θα πιάσεις μια δουλίτσα σαν εκπαιδευτής (άνετα και με εταιρική κάλυψη, ούτε γάμο δεν θα χρειαστεί να κάνεις για να πάρεις πράσινη κάρτα)και να ψάχνεις συνεχώς για κάτι μεγαλύτερο και καλύτερο χωρίς να ενδιαφέρεσαι και πολύ για τα λεφτά. Mη πας σε διάσημη σχολή. Οποιον αρχιεκπαιδευτή μεγάλης εταιρίας να ρωτήσεις τη γνώμη του για τις διάσημες σχολές θα πάρεις πολύ απογοητευτική απάντηση για την ποιότητα του παραγόμενου υλικού. Τον καλό χειριστή τον κάνει το τηγάνι που λέγεται δουλειά και όχι το κολλέγιο της βασικής εκπαίδευσης.Την άποψή μου λέω...
Δεν υπάρχει λόγος να γυρίσεις πίσω στην Ευρώπη η οποία έχει μπει στον κατήφορο της τριτεύουσας πια δύναμης μετά την Αμερική και την Κίνα.
Οι 100, 200, 300 ώρες έστω και δικινητήριο που σκέφτεσαι να βάλεις μετά το πτυχίο, δεν λαμβάνονται υπ όψιν έστω κι αν ικανοποιούν το κριτήριο πρόσληψης, σε χώρες και εταιρίες που μετράνε τα προσόντα με χιλιάδες ωρών και type ratings.
Γιαυτό ξανατονίζω: Δρόόόόμο αδέρφια, Αμέρικα, κακούργα μετανάστευση, εδώ και στην Ευρώπη το παιχνίδι είναι για λίγους κι εκλεκτούς, "για τα δικά μας παδιά", τα παιδιά του συστήματος...
 
αγαπητε 121,5 ευχαριστω για την απαντηση σου. μιλαγα με τον ευγενικοτατο zero pilot και μου ειπε οτι θα μπορουσες να δωσεις καποιες καλες συμβουλες.

αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι θα πρεπει καποιος καποια στιγμη της καριερας του να επισκευτει την land of opportunity .
Αντιλαμβανομαι οτι επισης οτι μετραει η εμπειρια περισσοτερο απο την σχολη.

Αυτο που σκεφτομαι εγω ειναι να κανω την σχολη στην πολωνια η τελοσπαντων ενα κομματι της και μετα να φυγω για αμερικη για hour building,type rating και αναζητηση εργασιας. Ετσι αρχισω σε ενα προστατευμενο και φτηνο περιβαλλον που θα μπορεσω να καταλαβω αν μου ταιριαζει,αν ειναι ετσι οπως το εχω φανταστει κτλ. ετσι με τα λεφτα που μου μενουν τα δινω για να κανω ''μεταπτυχιακα'' στην USA. Πως σας φαινεται αυτη η σκεψη??

Θα μπορουσα αν επιτρεπετε να ζητησω να παραθεσεις το εργασιακο σου status??

Ευχαριστω
 
121.5 πες τα γιατί όταν με ρωτάνε παιδιά τα λέω και με κοιτάν ωσάν τον γραφικό της παρέας..χαχαχ!!! (άρε Jane έπρεπε να σε είχα πάρει με παπά και με κουμπάρο τότε αλλά τέλος πάντων)
Για να λύσουμε μερικές απορίες για το Ελλαδιστάν εγώ είχα την τύχη-ατυχία να μην εχω κανέναν φίλο-συγγενή -μπαμπά αεροπόρο και βρήκα δουλειά τότε επειδή έπεσα στην καλή εποχή που πάντα ίσωσ να αργεί αλλά έρχεται.
Εγώ μόνον μια συμβουλή θέλω να δώσω κάτι που έχω μέχρι και σήμερα μέσα μου και πιστεύω οτι πρέπει να είναι και το μοναδικό εφόδιο για μια καλή ζωή και λέγεται αγάπη για τον χώρο αισιοδοξία για το αύριο.
Αγαπητέ φίλε αυτό που πρέπει να κάνεις είναι όπως είσαι να βάλεις κάτω τι λεφτά έχεις στην τσέπη για εκπαίδευση και να κάνεις αυτό που εσύ γουστάρεις οχι τι λέω εγω και ο καθένας η λύση θα βρεθεί μήν έχεις τον νου σου μόνο στο πώς θα βάλεις 1000 ωρες κλπ.

Αυτό που πρέπει να σε απασχολεί αυτήν την στιγμή πρέπει να είναι τα πετάγματα και το διάβασμα σου
 
Αυτο που λες φιλε στεργιο ειναι το πιο σωστο.Ελεγα παντα οτι εχει σημασια ειναι το ταξιδι και οχι ο προορισμος...Να νιωθεις πιλοτος πριν ακομα γινεις.Απο τοτε που μπηκα στο τριπακι ΕΛΛΑΔΑ-ΠΟΛΩΝΙΑ-ΑΜΕΡΙΚΗ πηγα και εγω να χασω το νοημα. Ελεγα στην αρχη οτι θα το κανω και αμα δεν βγει σε καλο δεν εγινε και τιποτα...νεα παιδια ειμαστε... ειδικα αμα δεν δανειζεσαι χρηματα. Πρεπει αμα ξεχνας καποιος να στο θυμιζει.......
 
Ευχαριστω αγαπητοι φιλοι που απαντησετε σε αυτο το ποστ μου.

αν υπαρχει καποια διαφορετικη αποψη απο καποιον πιλοτο περα απο αυτες που ακουστηκαν...θα χαρω να την ακουσω...
 
Top