Catania Fontanarossa (LICC/CTA)

  • Thread starter Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

sv1xv

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2006
Μηνύματα
1.890
Likes
1.036
Website
www.ipernity.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
TWITTER
SV1XV
Έχουμε κάτι νεώτερο από Catania μετά την πυρκαγιά?

Αρχικά είχαν ανακοινώσει ότι θα άνοιγε πάλι χθες το απόγευμα.
 
Ξεκίνησαν σήμερα 21/7 νομίζω οι εργασίες αποκατάστασης και καθαρισμού του Terminal A μετά από άδεια των αρχών.

Εν τω μεταξύ ένας περιορισμένος αριθμός πτήσεων ανά ώρα γίνονται χρησιμοποιώντας το Terminal C.
Σήμερα ξεκίνησαν να φτιάχνουν προσωρινή επέκταση του terminal C και να κάνουν εργασίες στο παροπλισμένο terminal B προκειμένου να αυξήσουν τον αριθμό των εξυπηρετούμενων πτήσεων.
Ο μεγαλύτερος αριθμός των πτήσεων γίνεται μέσω των αεροδρομίων του Παλέρμο PMO / LICJ (240 χλμ), Κόμισο CIY / LICB (90 χλμ) και Τράπανι TPS / LICT (330 χλμ) και λιγότερες μέσω Ρέτζιο Καλάμπρια REG / LICR (140 χλμ).
Οι τοπικές αρχές προσπαθούν να γίνονται πολιτικές πτήσεις και μέσω του στρατιωτικού αεροδρομίου της Σιγκονέλλα NSY / LICZ αλλά δεν είναι καθόλου εύκολο για πολλούς λόγους.

Από τα ανωτέρω νομίζω γίνεται κατανοητό ότι η κατάσταση θα πάρει κάποιο χρονικό διάστημα να ομαλοποιηθεί...
 
Καλά λέμε για μας, αυτοί μες την τούρλα του Σαββάτου...
 
Και να σκεφτεί κανείς ότι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για τις αερομεταφορές εκεί είναι η τέφρα που εκτοξεύει η Αίτνα.
 
...ακριβώς λόγω της εμπειρίας με τα κλεισίματα του αεροδρομίου λόγω Αίτνας, θα περίμενε κανείς καλύτερη διαχείριση της κατάστασης...
 
Last edited by a moderator:
Να υποθέσω ότι το Comiso είναι το Plan B η πετάνε μια ακύρωση και τελείωσε το θέμα; Βλέπω η εύκολη και η χωριάτα a.k.a Wizz πάνε εκεί.
 
Τον χειμώνα αν υπάρχουν προβλήματα λόγω Αίτνας χρησιμοποιείται ως plan B το Comiso αλλά τώρα το Comiso είναι πολύ μικρό για να αντέξει την κίνηση του καλοκαιριού. Οπότε μοιράζονται οι πτήσεις μεταξύ Catania (terminal C), Comiso, Trapani και Palermo. Η Κατάνια το 2022 είχε 10,100,000 επιβάτες με τους περισσότερους να είναι το καλοκαίρι.
 
Από ότι ακούγεται το terminal A του αεροδρομίου της Catania ακόμα δεν λειτουργεί όχι λόγω ζημιών από τη φωτιά αλλά γιατί για να πάρει πιστοποίηση πρέπει να πέσουν σε μη μετρήσιμα επίπεδα βλαβερές ουσίες που προκύπτουν από την καύση του πλαστικού. Γι αυτό το λόγο έχουν αντικαταστήσει πάρα πολλές επιφάνειες.

Λειτουργεί το terminal C του αεροδρομίου ενώ από χθες λειτουργεί επιπλέον ένα προσωρινό terminal που έφτιαξε η πολεμική αεροπορία. Αρκετές πτήσεις συνεχίζουν να εκτρέπονται ή ακυρώνονται.

Οι πτήσεις της Aegean εκτελούνται κανονικά ως ATH-CTA-ATH. Αυτές τις Ryanair εκτελούνταν για κάποιες μέρες από/προς Trapani αλλά η χθεσινή έγινε ως ATH-CTA-ATH από το νέο προσωρινό terminal. Η διαδικασία που ακολουθείται είναι η ακόλουθη:
  • Οι επιβάτες περιμένουν στον εξωτερικό χώρο και οι υπάλληλοι φωνάζουν τις πτήσεις που είναι για επιβίβαση (photo1). Η πολιτική προστασία μοιράζει δωρεάν παγωτά και (ζεστά!) νερά. Όχι ιδιαίτερα τυχεροί όσοι ταξίδευαν τις προηγούμενες ημέρες με 46 βαθμούς Κελσίου…
  • Αφού καλέσουν την πτήση (περίπου 1,5 ώρα πριν την αναχώρηση) οι επιβάτες μπορούν να μπουν στο τερματικό σταθμό (C ή προσωρινό) -που τουλάχιστον είναι κλιματιζόμενος- και μπορούν να κατευθυνθούν στην πύλη (photo2 από προσωρινό).
  • Στο προσωρινό σταθμό λίγο πριν την πύλη υπάρχει το drop-off, ακολούθως ο έλεγχος ασφαλείας και τέλος η πύλη αναχώρησης. Η προτεραιότητα για όσους έχουν αγοράσει τη σχετική υπηρεσία στην περίπτωση της Ryanair δεν εφαρμόζεται. Η μετάβαση στο αεροπλάνο γίνεται με τα πόδια στα πρότυπα του δορυφορικού σταθμού της Αθήνας.
Αν και αρκετή ταλαιπωρία τόσο η Aegean όσο και η Ryanair αναχώρησαν για ATH με περίπου όση καθυστέρηση αφίχθηκαν σε CTA.

Όσοι επιβάτες πρέπει να μεταβούν σε άλλο αεροδρόμιο μπορούν αν θέλουν να χρησιμοποιήσουν τα λεωφορεία που αναχωρούν έξω από το terminal C (photo3 με φόντο την Αίτνα που ξεφυσάει κι αυτή μαζί με τους επιβάτες…).

Το κερασάκι στην τούρτα: η κατά τα άλλα ευγενέστατη υπάλληλος του αεροδρομίου να φωνάζει “Έιτζεντ, έιτζεντ” (μετάφραση: “Aegean, Aegean“) καλώντας τους σχετικούς επιβάτες να εισέλθουν στο terminal…
 

Attachments

  • photo1.jpg
    photo1.jpg
    3 MB · Προβολές: 37
  • photo2.jpg
    photo2.jpg
    4,5 MB · Προβολές: 37
  • photo3.jpg
    photo3.jpg
    2,5 MB · Προβολές: 37
Διαβάζοντας τα παραπάνω επιβεβαιώνεται αυτό που πάντα υποψιαζόμουνα: οι Ιταλοί είναι πολύ πιο ανοργάνωτοι από εμάς, απλά έχουν υποδομές και δυνατότητες πιο πολλές, αλλά στο τέλος παραμένουν ανοργάνωτοι.
 
Top