CGN Cologne/Bonn

Όχι δεν ισχύει αυτό που λες. Εχει τακτική συγκοινωνία με RE ( Regionalexpress) αλλά και με ICE.
Σήμερα έχει άφιξη στις 18:28 το ICE 814 προερχόμενο από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης.
Το ότι τα περισσότερα ICE πηγαίνουν στο Köln Hbf. ισχύει ,όπως βέβαια ισχύει ότι δεν σταματούν στο αεροδρόμιο του DUS αλλά στο Düsseldorf Hbf.
Τα ίδια RE που σταματούν στο CGN σταματούν και στο DUS.
To CGN εχει επίσης ευκολότερη πρόσβαση στον σταθμό των τραίνων αφού βρίσκεται στο υπόγειο του terminal 2 ενώ ο σταθμός του DUS απαιτεί και τη χρήση του εναέριου σιδηρόδρομου αφού βρίσκεται σε αρκετά μεγάλη απόσταση από το terminal.
 
Νομίζω σε όποιο και αν έμπαινε, το αεροπλάνο θα γεμίσει. Αυτή την στιγμή προς ΑΤΗ/SKG διακινούνται γύρω στους 400-500 επιβάτες one way καθημερινώς από όλα τα αεροδρόμια της NRW με απευθείας πτήσεις. Για DUS και CGN είναι σχεδόν πάντα γεμάτες, το Weeze δεν το βλέπω να παλεύει - έκλεισα για τέλη Μαρτίου με Α3 και 110Ε, η Ryanair είχε 17Ε αλλά ποιος πάει στη μέση του πουθενά στις 7πμ και να πρέπει να έχεις αμάξι (τα ΜΜΜ για να φτάσεις εκεί είναι ανέκδοτο);

Όσο για τα τρένα: το έχω ξαναγράψει και η κατάσταση είναι τραγική. Είμαι μεγάλος οπαδός των ΜΜΜ αλλά το μόνο που καταφέρνουν στην Γερμανία είναι να σου σπάσουν τα νεύρα. Είτε θα πρέπει να κουβαλήσεις τα 20κιλά βαλίτσας 2 ορόφους με τις σκάλες, είτε θα περιμένεις 40 λεπτά για το επόμενο τρένο, είτε θα γίνονται έργα και το τραμ δεν θα υπάρχει. Οπότε τα ICE κλπ είναι ευγενείς απόψεις αλλά σε κάποια άλλη χώρα, στη Γερμανία δεν υπάρχει η έννοια της βιασύνης, όλα είναι της υπομονής πλέον. Χ95 θα λέμε και θα κλαίμε.
 
Αλλάζουν οι εποχές. Κάποτε που η Γερμανία ήταν από τις ηγετικές χώρες την κατηγορούσαν ότι καταπιέζει, ζητάει πολλά, ξεζουμίζει, εκμεταλλεύεται, τυραννάει και πολλά άλλα. Εν μέρει μπορεί να είχαν και δίκαιο. Προσωπικά και ως οικογένεια ζήσαμε και ωραία και δύσκολα χρόνια στη Γερμανία. Από τη μεριά μου και στο χώρο που δραστηριοποιούμουν θα έλεγα πως σχεδόν όλα λειτουργούσαν ρολόι. Τώρα που έχουν έρθει πολλοί ξένοι που δε γνωρίζουν πως λειτουργούν τα πράγματα εδώ και εν μέρει είναι δύσκολο να τους διδάξεις ή έχουν ατίθασο πνεύμα, είναι λογικό να έχουμε και ελλείψεις και κακοδιαχείριση και ανοργανωσιά. Επίσης, όποιος βιάζεται σκοντάφτει. Όταν έρχονται κάποιοι σε μια ξένη χώρα, καλά οργανωμένη και λειρουργική, θεωρούν ότι έχουν μόνο δικαιώματα, επωφελούνται από κρατικές επιχορηγήσεις εισπράττοντας διπλά και τριπλά, πολλές φορές με πλαστά δικαιολογητικά που κανείς δεν είναι σε θέση να ελέγξει, λεηλατούν και αρπάζουν ότι βρουν και εξαφανίζονται τι ακριβώς περιμένεις; Να λειτουργήσει τι και μάλιστα γρήγορα; Όταν οι καλοί εργάτες βλέπουν τέτοια αδιόρθωτη κατάσταση τα μαζεύουν και φεύγουν, λογικό είναι. Αν λοιπόν πρέπει να εξυπηρετήσω ας πούμε ένα επιβατικό κοινό 10.000 ανθρώπων την ημέρα, οι περισσότεροι των οποίων μόνο απαιτούν, με 20 εργάτες, οι μισοί εκ των οποίων δεν καταλαβαίνουν καλά καλά τη γλώσσα, πως μπορεί να γίνει αυτό; Αν και άσχετο με το topic, θα σου πω ένα απλό παράδειγμα: ενώ προέρχομαι από το χώρο του τουρισμού αναγκάστηκα το τελευταίο διάστημα να κάνω διάφορες άλλες δουλειές. Τελευταία προσπάθεια, διανομέας τροφίμων σε μια αλυσίδα εστιατορίων. Σε γενικές γραμμές το υποκατάστημα της γειτονιάς μου είναι καλά οργανωμένο, αλλά διακρίνω δυσκολίες στην επικοινωνία και τη γερμανική γλώσσα ακόμα και σε προσωπικό με θέση ευθύνης. Επομένως, είναι φυσιολογικό κάποια πράγματα να μη λειτουργούν τέλεια ή γρήγορα, εκτός αν βρεθούν οι κατάλληλοι άνθρωποι στην κατάλληλη θέση και χρόνο.
 
Αυτά εξηγούν μερικά πράγματα αλλά συγνώμη που το λέω, να φεύγει το τραίνο από την αποβάθρα που έχει ασανσέρ, δεν είναι πυρηνική φυσική. Στη Κολωνία το Sbahn για CGN φεύγει πάντα από την αποβάθρα με το ασανσέρ και αυτό για το DUS από όποια κάτσει. Υπάρχουν μερικές χιλιάδες άνθρωποι που δεν μπορούν να ανέβουν σκάλες, ή δεν μπορούν να κουβαλήσουν βαλίτσες, ή τα καροτσάκια και τα αμαξίδια τους (surprise δεν μπορούν καν να περπατήσουν). Είναι αστείο να έχουν συνοδό μέσα στο αεροδρόμιο και να τους πάνε μέχρι το αεροσκάφος αλλά στον δρόμο για το αεροδρόμιο να το αφήνουν στην τύχη (Οκ στη Ελλάδα τουλάχιστον ξέρουν ότι το να κυκλοφορήσεις αυτόνομα με αμαξίδιο είναι ανέκδοτο, ούτε 50μ δεν καταφέρνουν με τα πεζοδρόμια που έχουμε). To να περιμένει ο οδηγός το skytrain στο DUS 45'' για να μην περιμένουν οι οικογένειες 45 λεπτά στο κρυο, επίσης δεν είναι πυρηνική φυσική. Ξέρει τι είναι το skytrain ο DB που κόβει 15ρια εισιτήρια για μισή ώρα δρόμο; Αμφιβάλλω. Δεν χρειάζεται να είσαι εξπερτ για να ρυθμίσεις τις ανταποκρίσεις μέσα στον ίδιο το χώρο του αεροδρομίου. Ο οποίος χώρος είναι ουσιαστικά σε όλα premium, σε γδύνουν στους φόρους και στο να πάρεις ένα μπουκάλι νερό, αλλά στις υπηρεσίες χάλια. Δεν ξέρω αν φταίνει οι ξένοι ή οι Γερμανοί, και αν μιλάνε τούρκικα ή σλοβένικα. Αυτό είναι δικό τους πρόβλημα. Το δικό μου πρόβλημα είναι ότι πληρώνω ένα εισιτήριο και χάνω την μισή μου μέρα όχι στην πτήση καθευατή, αλλά στο πήγαινε-έλα 15χλμ από το σπίτι μου. Δεν θα σχολιάσω τις τιμές των πάρκινγκ εδώ, είμαι ήδη off (και ίσως να μεταφερθούν αυτά στα των αεροδρομίων; ).
 
Δεν κατάλαβα ακριβώς την πρώτη πρόταση. Και γενικά διαμαρτύρεσαι για σύνδεση τραίνου με το αεροδρόμιο CGN ή κατάλαβα κάτι λάθος;
 
Και για το CGN και για το DUS και για το FRA. Στο ένα χρειάζομαι Sbahn να με πάει 5 λεπτά πιο μακριά και είναι κάθε 20-30 λεπτά αν δεν έχει καθυστέρηση, στο άλλο απλά δεν ξέρεις τι θα κάτσει και έχει για την κίνηση πολύ αραιά δρομολόγια (μιλάω για αν δεν μένεις Ντισελντορφ) στο δε FRA είναι ρίσκο να βγάλεις ICE γιατί θα πρέπει να υπολογίσεις να είσαι 5 ώρες νωρίτερα για να είσαι σίγουρος ότι θα φτάσεις. Τα μισά ακυρώνονται και τα άλλα μισά καθυστερούν. Αν θες να κλείσεις εισιτήριο τελευταία στιγμή που ξέρεις τι είναι στην ώρα του, θες 70-100Ε για 55' δρομολόγιο. ΟΚ αν χρειάζομαι 150Ε για να πάω και να γυρίσω στο αεροδρόμιο, μάλλον δεν βολεύει όσο και αν είναι μια ώρα μακριά. Ποιος διαχειρίζεται όλα αυτά τα τραίνα; Ο DB.
 
Αχ να πω μια εμπειρία που είχα, που πηγαίνω στην πλατφόρμα στην Φρανκφούρτη 11:00, το τραίνο έφευγε 11:20, κ 11:05 βγαζει μήνυμα ότι ακυρώνεται το τρένο, και μου λένε στην εξυπηρέτηση μπορείτε να πάρετε το επόμενο αλλά θα είστε όρθιος γιατί είναι fully booked. Ούτε στον ΟΣΕ δεν είχαμε τέτοιο χάλι της λέω.
 
Όλα τα παραπάνω ισχύουν, αυτό με τους όρθιους στο ICE με ξεπερνάει, υπάρχει εδώ και χρόνια, πάντα κλείνω 1η θέση ακόμα και για αποστάσεις της μίας ώρας, είναι περίπου 10-15 ευρώ ακριβότερα από τη 2η, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να έχει όρθιους ή να είμαι όρθιος στο βαγόνι.
Μου έχει τύχει άπειρες φορές στο Regional είτε για DUS είτε για CGN να είμαι σαρδελοκονσερβοποιημένος.
Όπως λέει και ένας φίλος μου Γερμανός, ο οποίος πηγαίνει καθημερινά 1+ ώρα με το τρένο στη δουλειά του, το κάνει ευχαρίστως αλλά όταν έχει άδεια και πρέπει να πετάξει πηγαίνει με το αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο.
 
Top