Χάθηκε από τα ραντάρ κενυατικό αεροσκάφος

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.926
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Η αεροπορική εταιρεία Kenya Airways ανακοίνωσε το πρωί του Σαββάτου πως έχασε επαφή με ένα Boeing 737-800 που μεταφέρει συνολικά 115 άτομα [...]


source: in.gr


Β738, δηλαδη σχετικα καινουριο αεροσκαφος! Αυτα σε ο,τι αφορα την ασφαλεια αφρικανικων εταιρειων. Αλλα πριν πουμε και τιποτα παραπανω, ας δουμε πως θα εξελιχθει η ολη κατασταση και τι θα πει το πορισμα...
 
;

Δεν ξερω παιδια τι να πω με αυτες τις εταιριες.Μην πεφτεται στη λουμπα οτι το αεροπλανο ηταν 737-800,εκει τα αεροπλανα ειναι πολυ κακομεταχειρισμενα και κακο συντηρημενα.Εγω προσωπικα ξερω 2 παιδια που ειχαν κατεβει για δουλεια στην αφρικη και με το που πηραν το πτυχιο στον τυπο και εβαλαν 300-400 ωρες εκαναν το σταυρο τους που ηταν ζωντανοι και γυρισαν καρφι πισω.Ειναι πολυ λιγες οι εταιριες που αξιζουν να πετανε εκει κατω.
 
Re: ;

pilot767":1xeh1ng0 said:
Δεν ξερω παιδια τι να πω με αυτες τις εταιριες.Μην πεφτεται στη λουμπα οτι το αεροπλανο ηταν 737-800,εκει τα αεροπλανα ειναι πολυ κακομεταχειρισμενα και κακο συντηρημενα.

Κρίμα :( Αυτοί που είναι υπέυθυνοι για την συντήρηση των αεροσκαφών,δεν γνωρίζουν ότι π.χ. δεν βίδωσαν καλά μια βίδα θα πέσει ολόκληρο το αεροπλάνο.Απ'ότι φαίνεται, δεν υπολογίζουν την αξία μιας ανθρώπινης ζωης. :?
 
Κάποια links για το ατύχημα και ποιοι ήταν μέσα...
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jh ... nya105.xml

"Kenyan airline officials said the Boeing 737-800 was carrying 114 people, including 105 passengers, from 23 countries. Naikuni said the plane was six months old"

Και σχετικά με το παρελθόν
"The last crash of an international Kenya Airways flight was on Jan. 30, 2000, when Flight 431 was taking off from Abidjian, Ivory Coast, on its way to Nairobi. Investigators blamed a faulty alarm and pilot error for that crash, which killed 169 people."
Τα δύο τελευταία από
http://timesunion.com/AspStories/story. ... e=5/5/2007

Και μια περίληψη για το ποια είναι η εταιρία

http://en.wikipedia.org/wiki/Kenya_Airw ... ts_of_2007
 
Boeing 737-8AL 5Y-KYA (msn 35069)

RIP
 
Εντοπίστηκαν τα συντρίμμια

Σε δύσβατη δασική περιοχή, στα προάστια της πόλης Ντουάλα, στα νότια του Καμερούν, εντοπίστηκαν τα συντρίμμια από το αεροσκάφος τύπου τύπου Boeing 737-800 της εταιρείας Kenya Airways που συνετρίβη το Σάββατο.

[...more...]




Πως να βρουνε καποιον.. Το αεροσκαφος ητανε σιγουρα φουλαρισμενο.. :cry:
 
Re: ;

pilot767":3rn8lrf9 said:
Δεν ξερω παιδια τι να πω με αυτες τις εταιριες.Μην πεφτεται στη λουμπα οτι το αεροπλανο ηταν 737-800,εκει τα αεροπλανα ειναι πολυ κακομεταχειρισμενα και κακο συντηρημενα.Εγω προσωπικα ξερω 2 παιδια που ειχαν κατεβει για δουλεια στην αφρικη και με το που πηραν το πτυχιο στον τυπο και εβαλαν 300-400 ωρες εκαναν το σταυρο τους που ηταν ζωντανοι και γυρισαν καρφι πισω.Ειναι πολυ λιγες οι εταιριες που αξιζουν να πετανε εκει κατω.

Οι γενικολογίες γενικότερα δεν μου αρέσουν. Γιατί αν εξαιρέσουμε την Βόρεια Αφρική (RAM, Tunisair, Air Algerie, Egyptair), την Νότια Αφρική (SAA, Air Madagascar, Air Mauritius κτλ.) και την Ανατολική Αφρική (Air Seychelles, Ethiopian Airlines και ναι...η Kenya Airways) που έχουν υψηλά στάνταρ τότε μας μένει μόνο η Κεντρική και Δυτική Αφρική που όντως έχει προβλήματα.

Όσο για την Kenya...εκτός του ότι το αεροσκάφος είναι 5 μηνών (οπότε δεν χρειάστηκε ακόμα να μπεί στο hangar), η εταιρεία έχει αρκετά χρήματα για να συντηρεί τα αεροσκάφη και τις μηχανές της σε προμηθευτές όπως η P&W, Rockwell Collins, GE, Snecma, Bedek και AMECO. Μην ξεχνάμε ότι η KLM έχει 26% συμμετοχή στην Kenya και ότι οι Ολλανδοί είναι στις υψηλότερες management θέσεις.

H Αφρική μπορεί να έχει άσχημο όνομα αλλά δεν βράζουν όλοι στο ίδιο καζάνι...
:wink:
 
Κανεις δεν λεει οτι το 95% των ατυχηματων στην αφρικη γινονται λογω καιρικων συνθηκων. Ενα απλο research δεν βλαπτει που και που. Ολοι ξαφνηκα κολανε στην συντηρηση.
 
SkyHawk":1t21pmxm said:
Κανεις δεν λεει οτι το 95% των ατυχηματων στην αφρικη γινονται λογω καιρικων συνθηκων.

Κακές συνθήκες υπάρχουν σε όλον τον κόσμο, και πολύ χειρότερες από την Αφρική.

Οι κακές συνθήκες από μόνες τους δεν αρκούν για να ρίξουν ένα τζέτ. Κάποια ευθύνη πρέπει να φέρουν και αυτοί που οδήγησαν το αεροσκάφος σε περιοχή με κακές συθήκες καιρού.

Λογικά ένα 5 μηνών 738, ελάχιστες ή καθόλου επεμβάσεις θα είχε δεχθεί από μηχανικούς της Κένυαν.
 
Top