Χάθηκε από τα ραντάρ κενυατικό αεροσκάφος

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Χαίρομαι ιδιαιτέρως να βλέπω επιχειρηματολογία σαν αυτή που αναπτύσσεις στο τελευταίο σου πόστ. Έτσι μπορεί να συζητήσουμε σοβαρά. Άσχετα αν συμφωνούμε ή όχι. Λίγη σημασία παίζει αυτό.

Η εκπαίδευση στο windshear που αναφέρεις, ρίχνει πολύ μεγαλύτερο βάρος στην αποφυγή των περιοχών που μπορεί να "ζεί" το φαινόμενο. Υπάρχει βέβαια και το κομμάτι της συγκεκκριμένης εκπαίδευσης που διδάσκει την αντιμετώπιση μέσα στην περιοχή.

Σε ότι έχει σχέση με την εκπαίδευση περί καιρικών φαινομένων, το πρώτο μέλλημα είναι η αποφυγή τέτοιων φαινομένων. Εκπαίδευση αποφυγής "μάχης" πρωτίστως.

Στα περισσότερα ατυχήματα που είχαν το windshear σαν κύριο αίτιο πτώσης, ο παράγων άνθρωπος πήγαινε παρεούλα σαν contributing factor. Όχι επειδή δεν κατάφερε να το νικήσει, αλλά επειδή δεν απέφυγε την "σύγκρουση" με αυτό.

Για τους ενδιαφερομένους, τα παρακάτω είναι αποσπάσματα από εγχειρίδια JAA και Boeing.

Thunderstorms
Although flight through areas of thunderstorm activity should be avoided wherever possible, provided that the recommended techniques are employed, such flight may be carried out where no alternative course of action is possible.

(d) Take-off and Landing.
(1) The take-off, initial climb, final approach and landing phases of flight
in the vicinity of thunderstorms may present the pilot with additional
problems because of the aircraft's proximity to the ground and the
maintenance of a safe flight plan in these phases can be very difficult.
(2) Do not take-off if a thunderstorm is overhead or approaching.
(3) At destination hold clear if a thunderstorm is overhead or approaching.
Divert if necessary.
(4) Avoid severe thunderstorms even at the cost of diversion or an
intermediate landing
. If avoidance is impossible, the procedures
recommended in these paragraphs should be followed.
 
Top