Ποιο ακριβώς σημείο του:
"Για να επιβιβαστεί ένας επιβάτης από το εξωτερικό σε πτήση που έχει προορισμό την Ελλάδα, θα πρέπει το αργότερο εντός των τελευταίων 72 ωρών να έχει λάβει πιστοποιητικό υγειονομικού χαρακτήρα ότι δεν είναι φορέας του κορονοϊού. Χωρίς αυτό δεν θα γίνεται επιβίβαση" δεν κατάλαβες;
---------------
Στο μεταξύ, για να δείτε τι σύγχυση επικρατεί σχετικά με τις αεροπορικές ενισχύσεις, η IAG (μητρική των ΒΑ, Iberia, Vueling κλπ) πήρε κρατική ενίσχυση/δάνειο 300 εκατ. λιρών από τη βρετανική κυβέρνηση παρότι είναι εταιρεία με έδρα την Ισπανία (registered in Spain). Αυτό έγινε ενώ η British Airways είπε ότι ΔΕΝ θέλει κρατική ενίσχυση και ότι θα κάνει 12.000 απολύσεις. Παράλληλα η IAG πήρε άλλο 1 δισ. ευρώ από την ισπανική κυβέρνηση για τις ισπανικές της θυγατρικές.
Αν σας φαντάζει παράξενο πώς μια βρετανική αεροπορική «αρνείται» βοήθεια και περικόπτει θέσεις, αλλά το βρετανικό δημόσιο ενισχύει την ισπανική μητρική της με βρετανικά λεφτά, δεν φταίτε εσείς
"Για να επιβιβαστεί ένας επιβάτης από το εξωτερικό σε πτήση που έχει προορισμό την Ελλάδα, θα πρέπει το αργότερο εντός των τελευταίων 72 ωρών να έχει λάβει πιστοποιητικό υγειονομικού χαρακτήρα ότι δεν είναι φορέας του κορονοϊού. Χωρίς αυτό δεν θα γίνεται επιβίβαση" δεν κατάλαβες;
Δεν έχεις βρει επειδή δεν υπάρχει ακόμα.YCNZ":hdg3g9sx said:Έχω διαβάσει πολλά τελευταία, αλλά όλοι εστιάζουν στους τουρίστες. Απάντηση για το τί θα χρειαστεί να κάνω εγω, σαν μόνιμος κάτοικος Ελλάδος για να πάω για 2 μέρες κάπου στην Ευρώπη και να γυρίσω πίσω δεν έχω βρεί ακόμα πουθενά.
---------------
Στο μεταξύ, για να δείτε τι σύγχυση επικρατεί σχετικά με τις αεροπορικές ενισχύσεις, η IAG (μητρική των ΒΑ, Iberia, Vueling κλπ) πήρε κρατική ενίσχυση/δάνειο 300 εκατ. λιρών από τη βρετανική κυβέρνηση παρότι είναι εταιρεία με έδρα την Ισπανία (registered in Spain). Αυτό έγινε ενώ η British Airways είπε ότι ΔΕΝ θέλει κρατική ενίσχυση και ότι θα κάνει 12.000 απολύσεις. Παράλληλα η IAG πήρε άλλο 1 δισ. ευρώ από την ισπανική κυβέρνηση για τις ισπανικές της θυγατρικές.
Αν σας φαντάζει παράξενο πώς μια βρετανική αεροπορική «αρνείται» βοήθεια και περικόπτει θέσεις, αλλά το βρετανικό δημόσιο ενισχύει την ισπανική μητρική της με βρετανικά λεφτά, δεν φταίτε εσείς
