Cross Bleed Startup - APU

  • Thread starter Thread starter g-pal
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
To 727 είχε APU, και μάλιστα ήταν τοποθετημένο σε ένα όχι και τόσο συνηθισμένο μέρος......συγκεκριμένα ήταν στο LDG Bay. Απλά λόγο του μέρους που βρίσκοταν η εξάτμιση (πάνω στο ΤΕ της δεξιάς πτέρυγας και λόγο οτι δεν υπήρχε αρκετός αέρας για ψύξη με τα φλαπς και τα σκέλη πάνω) δεν δούλευε στον αέρα. Είχε ένα signal απο τα σκέλη και όταν αυτά ήταν πάνω ή μη συμπιεσμένα δεν έπαιρνε μπρος.
 
Όταν ένα Boeing φτάσει σε ένα αεροδρόμιο και δεν έχει GPU και σε μισή ώρα ξανα-αναχωρεί, τότε από τη στιγμή που θα βάλει τα φρένα του θα θέσει και την APU σε λειτουργεία (εννοείται πως θα σβήσει τους κινιτήρες) για να έχει τα ηλεκτρονικά του και τα aircondition του σε λειτουργία?
 
dimitris@swiss":38u83wkf said:
To 727 είχε APU, και μάλιστα ήταν τοποθετημένο σε ένα όχι και τόσο συνηθισμένο μέρος......συγκεκριμένα ήταν στο LDG Bay. Απλά λόγο του μέρους που βρίσκοταν η εξάτμιση (πάνω στο ΤΕ της δεξιάς πτέρυγας και λόγο οτι δεν υπήρχε αρκετός αέρας για ψύξη με τα φλαπς και τα σκέλη πάνω) δεν δούλευε στον αέρα. Είχε ένα signal απο τα σκέλη και όταν αυτά ήταν πάνω ή μη συμπιεσμένα δεν έπαιρνε μπρος.

Εγώ πάντως θυμάμαι πως δύο φορές που πέταξα με 727 (ATH-FCO και αντίστροφα,με ΟΑ) είχα δεί GPU δίπλα στο αεροπλάνο και δέν νομίζω να ήταν γιά οικονομία καυσίμων (δηλ. δέν υπήρχε κάποια καθυστέρηση ώστε,άν υπήρχε APU,να έπρεπε να λειτουργήση γιά πάρα πολλή ώρα).Μιά τρίτη φορά που ήρθα από CPH με Sterling,ήταν βράδυ και επιπλέον μπήκα στο αεροπλάνο από φυσούνα οπότε δέν είδα τί υπήρχε στο apron.

Τώρα γιά να το λές εσύ,κάτι παραπάνω θα ξέρης.Μέ έβαλες σε περιέργεια πάντως,θα ψάξω να βρώ στο διαδίκτυο τίποτε manuals τού 727 να δώ τί λένε επί τού θέματος.
 
θα ψάξω να βρώ στο διαδίκτυο τίποτε manuals τού 727 να δώ τί λένε επί τού θέματος

http://www.smartcockpit.com/pdf/plane/b ... tems/0003/

http://www.aviationdream.net/forum2/lof ... t6635.html

http://www.boeing-727.com/Data/systems/infoapu.html


Όταν ένα Boeing φτάσει σε ένα αεροδρόμιο και δεν έχει GPU και σε μισή ώρα ξανα-αναχωρεί, τότε από τη στιγμή που θα βάλει τα φρένα του θα θέσει και την APU σε λειτουργεία (εννοείται πως θα σβήσει τους κινιτήρες) για να έχει τα ηλεκτρονικά του και τα aircondition του σε λειτουργία?

Είναι ανάλογα τις εταιρικές διαδικασίες, πχ:
Οταν η LX έρχεται με Avro το APU λειτουργεί απο την προσέγγιση και καθόλην την διαρκεια της παραμονής στο έδαφος μεχρι και λίγο μετά την απογείωση, για τον ίδιο τύπο α/φους η Cityjet σβήνει το APU με το που προσγειώθεί και εκκινεί τον #4 στην δέστρα . Οταν η LX φέρνει Α320 τότε το σβήνουν το ΑPU με το που συνδέσουν το GPU, οταν η ΒΜΙ έρχεται ποτέ δεν χρησιμοποιεί GPU.
 
To topic μεταφέρθηκε στη σωστή κατηγορία. Αλήθεια, τι σχέση είχε με τη γενική αεροπορία;; :wink:
 
Επιτέλους, ένα ενδιαφέρον θέμα με κατατοπιστικές και ενδιαφέρουσες απαντήσεις. Μπορείτε να μας δώσετε περισσότερα links;
 
Όντως... είχαμε όλοι απηυδήσει πια, με τις ανακρίβειες και τα μισόλογα στα άλλα threads. Μπράβο!!!
 
Top