Cross Route™

  • Thread starter Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Cross

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
15/10/2003
Μηνύματα
1.213
Likes
49
To Cross Route™ είναι μια ημερήσια εκδρομή με αρκετό island hopping, την οποία ήθελα να κάνω εδώ και καιρό. Πρόσφατα μου δόθηκε η ευκαιρία και την άρπαξα!

Οι πτήσεις:

OA080 19APR 0615 1110 Υ AT4 SX-BID 7D
OA876 19APR 2050 2145 Υ DH1 SX-BIO 2A
OA893 19APR 2210 2340 Υ AT4 SX-BIA 2F

Η κράτηση έγινε στις 10 Απριλίου 2005. Η ΟΑ080 ήταν γεμάτη κι έτσι μπήκα σε λίστα αναμονής. Λίγες όμως μέρες πριν την πτήση βρέθηκε η θέση. Να σημειώσω ότι όταν προσπάθησα να επιλέξω μία Τρίτη για να κάνω το ταξίδι (η ΟΑ080 πετάει κάθε Τρίτη), ανακάλυψα ότι μέχρι τα μέσα του Μάη δεν υπήρχαν διαθέσιμες θέσεις στην πτήση από Θεσσαλονίκη.

’φιξη στο αεροδρόμιο περίπου στις 0530. 10λεπτη αναμονή για check-in όπου μου δόθηκαν κάρτες επιβίβασης για όλες τις πτήσεις της ημέρας. Η επιβίβαση για την ΟΑ080 άρχισε στις 0600 κι ολοκληρώθηκε κατά τις 0615, η πληρότητα της πτήσης άνω του 90%.

Απογειωθήκαμε κατά τις 0625 και πετάξαμε ανατολικά κι αργότερα νοτιοανατολικά, αρχικά επάνω από το νομό Χαλκιδικής κι έπειτα επάνω απ'το Αιγαίο. Προσφέρθηκαν από τρόλεϊ χυμός πορτοκάλι ΗΒΗ (τέρμα η Λακωνία), μεταλλικό νερό ΚΥΜΗ και καφές. Το ύψος πλεύσης ήταν 13000 πόδια. Λίγο μετά άρχισε η κάθοδος για το αεροδρόμιο της Λήμνου, όπου προσγειωθήκαμε στις 0655, με προγραμματισμένη ώρα άφιξης 0705. Εκεί βρισκόταν κι ένα ΑΤR72 των ΟΑ που προφανώς είχε αφιχθεί από την Αθήνα. Οι επιβάτες που συνέχιζαν παρέμειναν στο αεροσκάφος.

Γύρω στις 0720 εμφανίστηκαν οι επιβάτες από Λήμνο κι η πληρότητα της πτήσης παρέμεινε στα ίδια επίπεδα. Πόρτα κλειστή στις 0725 κι απογείωση στις 0730, που ήταν κι η προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Για να μη σας τα πολυλογώ, στις 0750 κι ύστερα από ελαφρώς ταραχώδη προσέγγιση προσγειωθήκαμε στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης. Αποβιβαστήκαμε απ'το αεροσκάφος για να γίνει ανεφοδιασμός.

Παραμείναμε στο χώρο των εξόδων για περίπου 15' πριν επιστρέψουμε στο αεροσκάφος. Ακολούθησαν οι επιβάτες από Μυτιλήνη. Στις 0820 έγινε η εκκίνηση του κινητήρα #2 και στις 0825 απογειωθήκαμε, κι ας είχαμε προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης από τη Μυτιλήνη στις 0830. Σύντομη και ταραχώδης άνοδος, σύντομη πλεύση και κάθοδος που μας οδήγησε στο αεροδρόμιο της Χίου στις 0840, 20' νωρίτερα απ'ότι έλεγε το πρόγραμμα.

Βαρετή αναμονή στο αεροσκάφος ως τις 0915, οπότε κι ολοκληρώθηκε η επιβίβαση των συνεπιβατών από Χίο. Ένας νεαρός στάθηκε στο διάδρομο δίπλα μου και σκέφτηκε μεγαλοφώνως: "7F... Απ'έξω είναι, πέρασε μέσα, φίλε." Μετά χαράς δέχτηκα την υπόδειξη και πέρασα στο υποτιθέμενο "7D" κι έτσι είχα πλέον παράθυρο με θέα! Γι ακόμα μια φορά έκλεισε η πόρτα κι αφού ξαναπαρακολούθησα την επίδειξη των σωστικών μέσων του ATR42 κι απόλαυσα το Avro της Aegean που προσγειώθηκε μπροστά στα μάτια μου, ήταν η ώρα να αποχαιρετίσω τα εδάφη της Χίου. Απαγκίστρωση στις 0920, 5' πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Αυτό ίσως και να ήταν το ωραιότερο σκέλος της πτήσης γιο τη Ρόδο. Ο ήλιος ήταν πλέον αρκετά ψηλά κι έκανε τα νερά του Αιγαίου να φαίνονται πιο ωραία από ποτέ. Ωραιοτάτη ήταν επίσης κι η θέα της Ικαρίας κι ενός C130 της πολεμικής μας αεροπορίας που πετούσε αρκετά χαμηλότερα από εμάς. Ακολούθησε πολύπλοκη αλλά κι εντυπωσιακή προσέγγιση για το αεροδρόμιο της Σάμου, όπου προσγειωθήκαμε στις 0945. Εκεί μας περίμενε και το C130 με αναμμένους κινητήρες.

Στις 1015 το C130 είχε αναχωρήσει κι εμείς ετοιμαζόμασταν να κάνουμε το ίδιο. Στις 1020 αφήναμε πίσω μας το αεροδρόμιο της Σάμου με κατεύθυνση τη Ρόδο. Κι αυτό το σκέλος περιελάμβανε σέρβις από τρόλεϊ καφέ, χυμού και νερού. Η ανακοίνωση από τον κυβερνήτη περιελάμβανε καλωσόρισμα στην πτήση, ενημέρωση για το ύψος της πτήσης (13000 πόδια), πληροφορίες πορείας και καιρού διαδρομής/εδάφους. Στις 1050 αγγίζαμε το έδαφος του αεροδρομίου Διαγόρας της Ρόδου.

Αποχαιρέτισα την αεροσυνοδό, η οποία παρέμενε ακόμα χαμογελαστή και δήλωνε έτοιμη για την επόμενη πτήση της με προορισμό την Αθήνα. Από εκεί θα επέστρεφε στη Θεσσαλονίκη ως επιβάτιδα κάποιας πτήσης των ΟΑ. Επτάσκελο αυτή, επτάσκελο κι εγώ...

Ενδιαφέρον ήταν το γεγονός ότι η πληρότητα της πτήσης παρέμεινε στα επίπεδα του 90% σε όλα τα σκέλη. Από συνομιλία με συνταξιδιώτη έμαθα ότι το δρομολόγιο του Ανατολικού Αιγαίου από Θεσσαλονίκη για Ρόδο θεωρείται σωτήριο. Αν η ανάγνωση και μόνο σας κούρασε, τότε σας συμβουλεύω να πετάξετε για Ρόδο nonstop!
 
Cross":1uoj5ps4 said:
Η ΟΑ080 ήταν γεμάτη κι έτσι μπήκα σε λίστα αναμονής. Λίγες όμως μέρες πριν την πτήση βρέθηκε η θέση.

Ενδιαφερον τουρμπο τριπ ριπορτ.. :wink:

Αλλα: Αχ ρε συ Σταυρο και οι λιστες αναμονης σου... σκετο σιριαλ ειστε... :wink: :wink: .οΟ(ξερεις τι εννοω.. :wink: )
 
Cross, τα θερμά μου συγχαρητήρια! Αυτό το δρομολόγιο θέλω να το κάνω κι εγώ οπωσδήποτε!

Περιμένω οπωσδήποτε τη σύγκριση ATR vs Dash!
 
give it on bro, give it on!!!
oneiriki volta sto aigaio!

perimenw tin synexeia ;-)

PS. xronia polla kai xristos anesti se olous
 
cross said:
Αν η ανάγνωση και μόνο σας κούρασε, τότε σας συμβουλεύω να πετάξετε για Ρόδο nonstop!

pritz, den sfaksane, diladi esu 8a eisai mono o tyxeros pou pires ton galata? E loipon 8a to dokimasoume kai meis kapoia mera...ekeini tin mera... :lol:
 
Μπράβο Cross! Μας βγάζεις ασπροπρόσωπους :!: Έζησες κάτι που πολλοί θα το ήθελαν......

Περιμένουμε και το κόστος επίσης...Για φωτογραφίες να ρωτήσω???

Στα υπόψιν φυσικά είναι και η ΟΑ080 για το Αιγαίο ενώ υπάρχει πάντα και η ΟΑ962 (αν δεν κάνω λάθος) για το Ιόνιο :)
 
Μετά από μία ευχάριστη κι αναζωογονητική μέρα στην πόλη της Ρόδου, έφτασε η ώρα του γυρισμού.

’φιξη στο αεροδρόμιο κατά τις 20:10, όπου στην ουσία δεν είχα τίποτα να κάνω (διαδικαστικά εννοώ, εφόσον είχα ήδη τις κάρτες επιβίβασης για Ηράκλειο και Θεσσαλονίκη) εκτός από το να κατευθυνθώ προς το χώρο των εξόδων. Γρήγορος έλεγχος χειραποσκευών, αφού δεν είχα χειραποσκευές και το αεροδρόμιο ήταν σχεδόν άδειο. Τα ΚΑΕ δεν μου φάνηκαν ιδιαίτερα ελκυστικά, οπότε κάθισα για λίγο στο καφέ, όπου δυο τραπέζια παραδίπλα έπιναν καφέ ο κυβερνήτης κι ο συγκυβερνήτης της πτήσης στην οποία θα επιβιβαζόμουν. Αφού παρακολουθήσαμε ρεπορτάζ κεντρικού δελτίου ειδήσεων με θέμα την αναγκαστική προσγείωση αεροσκάφους ATR72 στον ΔΑΑ και μας ανέβηκε η διάθεση, ήρθε η ώρα να πάει ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.

Η επιβίβαση άρχισε στις 20:45. Η συγκίνηση όταν έφτασα στη σκάλα της Κατερίνας ήταν μεγάλη, αφού είχα καιρό να πετάξω με Dash 8 κι ούτως ή άλλως θα επιβιβαζόμουν για πρώτη φορά σε 100άρι. Ο φροντιστής με καλωσόρισε με χαμόγελο και δε δυσκολεύτηκα να βρω τη θέση μου, η οποία έτσι κι αλλιώς ήταν κοντά στην έξοδο. Η πληρότητα της πτήσης ήταν 70%, με 26 ενήλικες επιβάτες.

Η καμπίνα του Dash 8 100 μου φάνηκε ιδιαίτερα φιλική και ζεστή και κατά τη γνώμη μου το παρατσούκλι που της έχουν βρει τα πληρώματα των ΟΑ (τρύπα) την αδικεί. Αν και τα Dash των ΟΑ τα έχουν τα χρονάκια τους και το εσωτερικό δεν είναι τόσο ωραίο όσο αυτό των καινούριων μοντέλων της σειράς Q, οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν ευχάριστο, καθαρό και προσεγμένο. Τέλος πάντων, στις 20:55 η πόρτα έκλεισε και στις 21:00 θυμήθηκα τα παλιά, βλέποντας τους κύριους τροχούς να αποθηκεύονται ενώ ακόμα γυρνούσαν.

Ο χυμός, ο καφές και το νερό προσφέρθηκαν από δίσκο. Η πτήση ήταν ήρεμη και η ανακοίνωση από το θάλαμο διακυβέρνησης έγινε περίπου 20 λεπτά μετά την απογείωση. Λίγο μετά τις 21:30 άρχισε η κάθοδος και στις 21:45 ευχαριστήθηκα το θέαμα των τροχών που άγγιζαν το διάδρομο προσγείωσης. Απολαυστικός ήταν επίσης και ο χαρακτηριστικός ήχος της πόρτας που άνοιξε. Ο φροντιστής με ενημέρωσε ότι θα ειδοποιούσε το προσωπικό εδάφους, ώστε να αποφύγω το κτίριο του αεροσταθμού και να πάω κατευθείαν στο αεροπλάνο της επόμενης πτήσης μου. Τον ευχαρίστησα, κι όταν κατέβηκα από το αεροπλάνο επιβιβάστηκα αμέσως σε ένα μπλε Fiat Panda.
 
Cross":3n7ravys said:
κι όταν κατέβηκα από το αεροπλάνο επιβιβάστηκα αμέσως σε ένα μπλε Fiat Panda.

Ε, στο καλύτερο μας έκοψες :D Η αγωνία μας δεν περιγράφεται...

Keep flying this way :!: :!: :!:
 
Το panda το οδηγούσε μήπως μία σχετικά εμφανίσιμη υπάλληλος της Ο.Α? :lol:
 
Top