Cross Route™

  • Thread starter Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στο Panda ήμασταν τρεις, ο οδηγός, η υπάλληλος των ΟΑ στη θέση του συνοδηγού κι εγώ στριμωγμένος στο πίσω κάθισμα. Εδώ που τα λέμε, δεν διανύσαμε και καμία αξιόλογη απόσταση, αλλά αν πω ότι δε μου άρεσε θα μεγαλώσει η μύτη μου. Όταν άνοιξα την πόρτα στις 21:50 συνειδητοποίησα κάτι ενδιαφέρον: η αποφυγή του τερματικού σταθμού κι η βόλτα με το Panda δεν ήταν απλά μια κρίση καλοσύνης του σταθμού του Ηρακλείου. Ο Πλάτωνας ήδη γκρίνιαζε με τον κινητήρα #2 αναμμένο. Ανέβηκα τη σκάλα κι η συνοδός με υποδέχτηκε με χαμόγελο. Καθώς προχωρούσα με γοργό βήμα στο διάδρομο για να φτάσω στο 2F, ένοιωθα όλο και πιο άβολα βλέποντας το κεφάλι του συγκυβερνήτη γυρισμένο πίσω και το βλέμμα του στραμμένο επάνω μου… «Μήπως έκανα κάτι αξιόποινο;», αναρωτήθηκα για λίγα δευτερόλεπτα αλλά δεν μπορούσα να βρω κάτι. (Το άσμα «Τι μου προσάπτεις;» αφιερωμένο στο συγκυβερνήτη.)

Μέχρι να δέσω τη ζώνη μου η πόρτα ήταν ήδη κλειστή. Αυτή τη φορά ο Πλάτωνας ήταν σχετικά ελαφρύς, με 16 ενήλικες επιβάτες στην καμπίνα. Εντύπωση επίσης μου έκανε και το γεγονός ότι η ανακοίνωση της συνοδού ήταν αυτή που γίνεται στα αεροσκάφη της πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας κι όχι αυτή της Αεροπλοΐας. Η επίδειξη των σωστικών μέσων του Πλάτωνα ήταν επίσης εκτενέστερη κι αναλυτικότερη σε σχέση με τη συνηθισμένη. Συν τοις άλλοις, το κείμενο της επίδειξης ήταν ηχογραφημένο, πράγμα που επέτρεψε στη συνοδό να κάνει την επίδειξη ακολουθώντας την ανακοίνωση κι όχι ετεροχρονισμένα.

Στις 22:00 ο Πλάτωνας ήταν στον αέρα. Η πτήση ήταν αρκετά ήρεμη. Μόλις έσβησε το προσδεθείτε, η συνοδός μπήκε στο πιλοτήριο κρατώντας σχεδόν επιδεικτικά ένα δίσκο με 4-5 σάντουιτς κι ένα γιαούρτι αγελάδος γνωστής γαλακτοβιομηχανίας που πολυσυζητήθηκε σε πρόσφατο διατροφικό σκάνδαλο. Λίγο αργότερα ακολούθησε και το σέρβις στην καμπίνα: χυμός, καφές, νερό, κι ας μας είχε κολάσει λίγο πριν με το σνακ των πιλότων.

Αργότερα έγινε ανακοίνωση από τον κυβερνήτη κι ενημερωθήκαμε για την πτήση και τον καιρό, τόσο στη διαδρομή αλλά και στον προορισμό μας. Πετούσαμε στα 24.000 πόδια, ελαφρώς ψηλά για ΑΤ4 των ΟΑ, αλλά γιατί όχι αφού ο χρόνος πτήσης μας το επέτρεπε.

Από συζήτηση με το μονομελές πλήρωμα καμπίνας έμαθα ότι η κοπέλα είχε (επανα)προσληφθεί στις ΟΑ κι ότι πλέον στις πτήσεις με 737 από το Μακεδονία (Γκάτγουικ, Λάρνακα, κ.ά.) τα πληρώματα καμπίνας είναι από Θεσσαλονίκη. Προφανώς εκεί οφείλεται κι η διαφορά στην ανακοίνωση και την επίδειξη, καθώς η κοπέλα είχε περάσει πρόσφατα από εκπαίδευση, που ίσως διέφερε από αυτήν της «παλιοσειράς». Η δε ηχογραφημένη ανακοίνωση ήταν απλώς μια (αξιέπαινη) πρωτοβουλία της συγκεκριμένης συνοδού (αν περίμενε απ’τις ΟΑ…).

Κάποια στιγμή άρχισε κι η κάθοδος, οπότε επέστρεψα στη θέση μου και το απόλαυσα… Στις 23:30 αγγίζαμε το έδαφος και σύντομα η ένδειξη «προσδεθείτε» ήταν σβηστή. Στο δρόμο για την έξοδο βρέθηκα σε απόσταση αναπνοής από το συγκυβερνήτη:

-Εσείς είστε που καθυστερήσατε; (Ενδέχεται να με είπε και καθυστερημένο, δυσκολεύομαι να θυμηθώ ακριβώς τα λόγια του)
-Τι να κάνω; Δε φταίω εγώ, το Ηράκλειο… Μα κι εσείς, δέκα παρά με τον κινητήρα αναμμένο; Δέκα και δέκα πετούσε!
-Εεεε, να… Φτάσαμε νωρίς κι είπαμε να φύγουμε νωρίτερα για να φτάσουμε νωρίτερα.
-Καλά κάνατε!

Ευχήθηκα τα καλύτερα στο τριμελές πλήρωμα, καληνύχτισα τον Πλάτωνα και μπήκα στο μπανάλ λεωφορείο (Panda yok). Σύντομα ήμουν στο σπίτι μου, εξουθενωμένος μεν, πανευτυχής δε.
 
makedonas":3smyiaz8 said:
Αχ ρε συ Σταυρο και οι λιστες αναμονης σου... σκετο σιριαλ ειστε...
Προσωπικά έχω επωφεληθεί πάρα πολλές φορές από τις λίστες αναμονής, και σε ποσοστό άνω του 90% όσες φορές μπήκα σε λίστα η θέση βρέθηκε. Γιατί να το κρύψουμε άλλωστε;
George":3smyiaz8 said:
Περιμένω οπωσδήποτε τη σύγκριση ATR vs Dash!
Διχάζομαι… Εν ολίγοις, (για τον επιβάτη) τα ATR έχουν πιο άνετη καμπίνα και φαρδύτερα καθίσματα. Τα δε Dash είναι πιο σταθερά και άνετα στην πτήση κι η καμπίνα τους είναι κατά κάποιο τρόπο πολυτελέστερη. Η καμπίνα του Dash είναι και πιο ήσυχη.
jerry":3smyiaz8 said:
Περιμένουμε και το κόστος επίσης...
EUR299,96 μαζί με τους φόρους.
jerry":3smyiaz8 said:
Για φωτογραφίες να ρωτήσω???
Δυστυχώς…
jerry":3smyiaz8 said:
[...]υπάρχει πάντα και η ΟΑ962 (αν δεν κάνω λάθος) για το Ιόνιο
SKGRHO: OA870 non-stop, OA982 2 stops, OA986 3 stops, OA988 3 stops, OA080 4 stops
SKGZTH: OA964 3 stops
Διαλέγετε και παίρνετε. Φυσικά (με 4 στάσεις) η ΟΑ080 κερδίζει τη μάχη!
 
Σημερα πραγματοποιησα ενα μερος της ΟΑ080, εξαιρετικη πτηση, δεν ειχε και την καλυτερη ορατοτητα βεβαια αλλα εκατσα 10F (σαν να το ηξερα Cross, σημερα διαβασα σημερα το μηνυμα σου) και ειδα πολλα πολλα πραγματα. Καθολου χαιρετισμος απο τον πιλοτο, η καημενη η αεροσυνοδος ετρεχε πανικοβλητη να προλαβει και της την ειπε και ενας της ΥΠΑ που ηταν on-board, γιατι δεν εκανε σε ενα κομματι της πτησης σωστη επιδειξη σωστικων μεσων (κατι ακουσα για αναφορα...).

Το highlight της πτησης παντως ειναι οτι εφτασα 30 λεπτα νωριτερα ahead of schedule στον προορισμο μου!!! Απιστευτο.

Παντως πολυ ωραια θεα, βλεπεις πολλα νησια, το κακο ειναι οτι για να βρεις θεση σε αυτη τη πτηση πρεπει να κανεις τεμεναδες με τις λιστες κτλ.
 
Top