convair
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 22/08/2006
- Μηνύματα
- 419
- Likes
- 219
- Περιοχή
- Athens
- Website
- www.707.gr
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGEL
Σαν σκέψη είναι λογική αφού υπάρχουν κενά στα δρομολόγια πλοίων στις Κυκλάδες και αφού υπάρχει ζήτηση το καλοκαίρι.
Σαν βάση επέλεξε Πάρο - Σύρο - Νάξο. Θα πρέπει αναγκαστικά να προσφέρει σύνδεση με τα βασικά αεροδρόμια με ανταποκρίσεις απο εξωτερικό (Μύκονο, Ρόδο, Κω, Ηράκλειο και Αθήνα).
Αν βάλεις και τους 2 υφισταμενους αερομεταφορείς (ΟΑ/Aegean, Skyexpress) που κατα κυριο λόγο επιχειρούν από Αθήνα (με ελάχιστα τραινάκια) η Cycladic οφείλει κατα κύριο λόγο να εξυπηρετήσει συνδέσεις που δεν υπάρχουν καθόλου αεροπορικώς ή είναι πολύ ακριβές ακτοπλοικώς (π.χ. Μήλος <> Mύκονος) !
Δεν ξέρω αν μπορεί να πάρει slots απο Αθήνα αφου το καλοκαίρι όλα είναι οριακά. Φαντάζομαι να έχει εξετάσει και τα πιο 'δύσκολα' αεροδρόμια (Κάλυμνος, Κάσος, Ικαρία, Αστυπάλαια) και να τα εχει αποκλείσει οικονομικώς... θα μπορούσε επίσης να δει τις ανάγκες των τουριστών όπως αποτυπώνονται από τους Ξενοδόχους. Έτσι όπως έχουν γίνει τα ταξίδια στις Κυκλάδες και με τις κρατήσεις μόνο με ηλεκτρονικά μέσα πια (και τις υψηλές τιμές ακτοπλοικών) αλλά και με την απουσία άλλων Εταιρειών (δεν συζητάω για υδροπλάνα αχαχα) υπάρχει 'χώρος' νομίζω. . .τον χειμώνα που τα πράγματα δυσκολεύουν θα πρέπει να αντιμετωπιστεί είτε με long term storage είτε με αλλες υπηρεσίες οπως προ-αναφέρθηκε (EΛΤΑ, subcontracting, ιδιωτικές αερομεταφορές ασθενών).
Περιμένω πως και πως τη μέρα που θα πετάξω Σαντορίνη -Ανάφη με Caravan...!
Σαν βάση επέλεξε Πάρο - Σύρο - Νάξο. Θα πρέπει αναγκαστικά να προσφέρει σύνδεση με τα βασικά αεροδρόμια με ανταποκρίσεις απο εξωτερικό (Μύκονο, Ρόδο, Κω, Ηράκλειο και Αθήνα).
Αν βάλεις και τους 2 υφισταμενους αερομεταφορείς (ΟΑ/Aegean, Skyexpress) που κατα κυριο λόγο επιχειρούν από Αθήνα (με ελάχιστα τραινάκια) η Cycladic οφείλει κατα κύριο λόγο να εξυπηρετήσει συνδέσεις που δεν υπάρχουν καθόλου αεροπορικώς ή είναι πολύ ακριβές ακτοπλοικώς (π.χ. Μήλος <> Mύκονος) !
Δεν ξέρω αν μπορεί να πάρει slots απο Αθήνα αφου το καλοκαίρι όλα είναι οριακά. Φαντάζομαι να έχει εξετάσει και τα πιο 'δύσκολα' αεροδρόμια (Κάλυμνος, Κάσος, Ικαρία, Αστυπάλαια) και να τα εχει αποκλείσει οικονομικώς... θα μπορούσε επίσης να δει τις ανάγκες των τουριστών όπως αποτυπώνονται από τους Ξενοδόχους. Έτσι όπως έχουν γίνει τα ταξίδια στις Κυκλάδες και με τις κρατήσεις μόνο με ηλεκτρονικά μέσα πια (και τις υψηλές τιμές ακτοπλοικών) αλλά και με την απουσία άλλων Εταιρειών (δεν συζητάω για υδροπλάνα αχαχα) υπάρχει 'χώρος' νομίζω. . .τον χειμώνα που τα πράγματα δυσκολεύουν θα πρέπει να αντιμετωπιστεί είτε με long term storage είτε με αλλες υπηρεσίες οπως προ-αναφέρθηκε (EΛΤΑ, subcontracting, ιδιωτικές αερομεταφορές ασθενών).
Περιμένω πως και πως τη μέρα που θα πετάξω Σαντορίνη -Ανάφη με Caravan...!
