Cycladic Airways (ex CycladesAir & ex Naxos Air)

  • Thread starter OA702
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σαν σκέψη είναι λογική αφού υπάρχουν κενά στα δρομολόγια πλοίων στις Κυκλάδες και αφού υπάρχει ζήτηση το καλοκαίρι.
Σαν βάση επέλεξε Πάρο - Σύρο - Νάξο. Θα πρέπει αναγκαστικά να προσφέρει σύνδεση με τα βασικά αεροδρόμια με ανταποκρίσεις απο εξωτερικό (Μύκονο, Ρόδο, Κω, Ηράκλειο και Αθήνα).

Αν βάλεις και τους 2 υφισταμενους αερομεταφορείς (ΟΑ/Aegean, Skyexpress) που κατα κυριο λόγο επιχειρούν από Αθήνα (με ελάχιστα τραινάκια) η Cycladic οφείλει κατα κύριο λόγο να εξυπηρετήσει συνδέσεις που δεν υπάρχουν καθόλου αεροπορικώς ή είναι πολύ ακριβές ακτοπλοικώς (π.χ. Μήλος <> Mύκονος) !

Δεν ξέρω αν μπορεί να πάρει slots απο Αθήνα αφου το καλοκαίρι όλα είναι οριακά. Φαντάζομαι να έχει εξετάσει και τα πιο 'δύσκολα' αεροδρόμια (Κάλυμνος, Κάσος, Ικαρία, Αστυπάλαια) και να τα εχει αποκλείσει οικονομικώς... θα μπορούσε επίσης να δει τις ανάγκες των τουριστών όπως αποτυπώνονται από τους Ξενοδόχους. Έτσι όπως έχουν γίνει τα ταξίδια στις Κυκλάδες και με τις κρατήσεις μόνο με ηλεκτρονικά μέσα πια (και τις υψηλές τιμές ακτοπλοικών) αλλά και με την απουσία άλλων Εταιρειών (δεν συζητάω για υδροπλάνα αχαχα) υπάρχει 'χώρος' νομίζω. . .τον χειμώνα που τα πράγματα δυσκολεύουν θα πρέπει να αντιμετωπιστεί είτε με long term storage είτε με αλλες υπηρεσίες οπως προ-αναφέρθηκε (EΛΤΑ, subcontracting, ιδιωτικές αερομεταφορές ασθενών).

Περιμένω πως και πως τη μέρα που θα πετάξω Σαντορίνη -Ανάφη με Caravan...! :rolleyes:
 
Αυτοί το πάνε για κλείσιμο; Ξέρει κανείς τίποτα; Βλέπω στο σύστημα κρατήσεων τους 2 -3 πτήσεις μόνο για Μάρτιο.
 
Αν δεν κάνω λάθος, οι προγραμματισμένες πτήσεις θα πρέπει να εκτελούνται κατά 80% ανεξαρτήτως αριθμού επιβατών (ακόμη και άδειες). Το πόσο χρόνο θα αντέξει η εταιρεία είναι άλλο θέμα. Προφανώς μέχρι το όριο της ζημιάς που έχει θέσει ο ιδιοκτήτης.
 
Bασικα 1 πτήση ειναι προγραμματισμένη (Παρος>Συρος>Ναξος>Θηρα>Ροδος και τούμπαλιν) η οποία και γίνεται με το SX-AQB.
Αρχικά θα ειχαν υποβαλλει ενα πιο γεματο πρόγραμμα που προφανως δεν μπορεσαν να ακολουθήσουν (εχοντας χρόνο 1 ετος να το κανουν).
Δεν νομίζω να ειναι υποχρεωτικό να γινεται το 80% των πτησεων (ξέρω οτι περιορισμός ισχύει σιγουρα για τις δημόσιες υπηρεσίες - "άγονες")
 
Last edited:
Φαινεται προγραμματιζουν βασει ζητησης περιμενοντας το καλοκαιρι...και φανταζομαι πεταει ενα μόνο Caravan
Μα ούτε για Απρίλιο μπορεί κάποιος να κλείσει εισιτήρια. Υπάρχει πιθανότητα να μην έχουν δουλειά το καλοκαίρι; Ειδικά Μύκονος και Σαντορίνη πιστεύω θα έχει τρελή δουλειά
 
Εννοειται οτι θα 'τιμωρηθείς' από την αγορά αν δεν εφαρμόζεις πτητικό πρόγραμμα αλλά όπως προανέφερα πιθανότατα ενδιαφερεται περισσότερο να ψηλαφίσει την ζήτηση ίσως πονταρει σε τσαρτερ (οπως τα ελικοπτερα). Το γεγονός ότι ξεκίνησε χειμώνα ακριβως αυτό δείχνει! Σε συνδυασμό πάντα με το πότε έλαβε το AOC! Φαντάζομαι κανείς δεν μπορεί να προγραμματίσει με χρονική ακρίβεια πότε μπορεί να ξεκινήσει operations (πιο πιθανό ειναι να 'χάσει' ενα καλοκαίρι παρά να κερδίσει ένα σκοτεινό χειμώνα)...
Εδώ μια απλή επιχείρηση εστίασης δεν μπορείς να ανοίξεις εύκολα....θα ανοίξεις αεροπορική; Είδαμε και τα υδροπλάνα.....
 
Eδώ και λίγες μέρες έχουν αφαιρεθεί όλοι οι προορισμοί από το σύστημα κρατήσεων
 
Πάει και αυτή η εταιρεία... αυλαία...
 
Αν είναι μόνο αυτός ο λόγος της διακοπής των πτήσεων εύκολα μπορεί να επιλυθεί. Είναι όμως αυτός ο λόγος?
 
Top