Cyprus Airways A330-200

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σίγουρα οι πτήσεις για Λονδίνο και τους άλλους 2-3 προορισμούς των Κ.Α. με Α330 δεν θα είναι οι "ίδιες" με το Α320 (ή το Α321 από το καλοκαίρι).

Ότι και να πούμε, η άνεση για τον επιβάτη, ακόμα και στην οικονομική θέση, είναι μεγαλύτερη με αεροπλάνα ευρείας ατράκτου παρά με οποιοδήποτε μικρότερο.

Η απόφαση των Κ.Α. για απαλλαγή από τα Α330 έγινε για οικονομικούς λόγους και ελπίζω η εταιρεία να ξεκινήσει να βλέπει καλύτερες μέρες απο δώ και κάτω.

Όμως τα €29εκ ζημιά για το πρώτο εξάμηνο δέν δίνουν και τα πιο αισιόδοξα μηνύματα για τη βιωσιμότητα της εταιρείας.

Όπως και να έχει, η αποχώρηση των Α330 δέν προβλέπεται να επηρεάσει τα αποτελέσματα της χρονιάς μια και γίνεται στο τέλος της.
 
Οι πτίσεις που έγιναν για λογαριασμό του Βρετανικού Υπουργείου 'Αμυνας απο το Σεπτέμβριο μέχρι τον Δεκέμβρη με τα 2 330 ίσως έφεραν ένα σημαντικό ποσό στα ταμεία της εταιρίας.Σίγουρα όχι αρκετό για να ισοζυγίσουν τα 29 εκ. αλλά σημαντικό στο να υποστηρίξει τη εταιρία στην επιβίωση της.

Οπως και να έχει το πράγμα τα αποτελέσματα όλης της χρονιάς θα βγούν σύντομα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η προσπάθεια της Κυπριακής κυβέρνησης να αντλήσει υδρογονάνθρακες στα επόμενα 1-2 χρόνια μαζί με το Ισραήλ,κάτι που αν πετύχει θα αλλάξουν πολλά πράγματα και για την Cyprus (αν επιβιώσει) και ίσως το Α350 και τα 320ΝΕΟ να μην είναι μόνο στη σφαίρα της φαντασίας μας.
 
Εννοείς οτι αν βγάλει λεφτά απο ορυκτο πλούτο η Κυπριακη Δημοκρατία θα τα κάνει αεροπλάνα για τις Κ.Α.;
 
Μάλλον εννοεί ότι αν βγάλει ορυκτό πλούτο η Κυπριακή Δημοκρατία, το νησί θα γίνει ένα μίνι ενεργειακό κέντρο οπότε οι ανάγκες σε μεταφορές θα αυξηθούν.

Αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορία!
 
lewton":13a4077p said:
Εννοείς οτι αν βγάλει λεφτά απο ορυκτο πλούτο η Κυπριακη Δημοκρατία θα τα κάνει αεροπλάνα για τις Κ.Α.;
Οχι δεν είναι αυτό που εννοώ άλλωστε η Ευρωπαική Ενωση είναι πολύ αυστηρή με τις κρατικές επιδοτήσεις οσο αφορά τις αεροπορικές εταιρίες σε θέματα ανταγωνισμού(παρόλο που τι συμβαίνει με τη Α3 και Οlympic Air στην Ελλάδα και τη ''μυστική'' συνεργασία τους μονο κοροιδία μπορεί να χαρακτηριστεί..).

Εκτός των νέων συνθηκών(χαμηλότερες μέχρι μηδαμίνες φορολογίες σε όλα..,παγκόσμιος πόλος έλξης εργαζομένων εξαιτίας πολλών νέων δουλείων,αύξηση air cargo,κ.α.) σαν μεγαλομέτοχος των Κ.Α. η κυπριακή κυβέρνηση μπορεί να την σπρώξει με αρκετούς άλλους τρόπους.Οπως έδωσε 20 εκ. πέρσι για τη απαγορευση πτίσεων πάνω απο Τουρκία(που στη τελική ίσως ηταν και λιγά),όπως θα δώσει για να αρχήσουν ξανά οι Κ.Α πτίσεις για Βέλγιο εξαιτίας της ευρωπαικής προεδρίας απο τη Κύπρο.

Φυσικά μέχρι τώρα τιποτα δεν ισχήει γιατι απλά δεν έχει αντληθεί καμια ποσότητα υδρογονανθράκων.
 
Στην Ισπανία και στο στόλο της Air Europa θα ενσωματωθεί το 5Β-DBS(505)

Cyprus A/W A332 5B-DBT (526) was ferried from Durham Tees Valley to Chateauroux on 27/12 on return to ILFC. 5B-DBS (505) was ferried from Frankfurt to Dublin on 5/1 for painting into Air Europa scheme.
 
H Αir Europa δεν έχει General Electric CF6-80E1 στα 330 της ή κάνω λάθος? :rolleyes:
 
Top