Cyprus Airways A330-200

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
:? ontos,eheis dikio.Eidika me auto tis syrian moiazoun polu.Oso gia ta 737 tis ECA einai ontos polu cool etsi :D
 
@dtrash: den einai etsi akribos: apoti ksero i eurocypria tha antikatastisi ta A320 me B737NG: Ta A320 tha pane stin Cyprus
 
.....gia na antikatastasisoun ta A310 se merikes ptisis tis Cyprus. Sto airliners.net eida kiolas ena apta palia A320 tis eurocypria sta hromata tis cyprus.
 
panos81":3b4b5xup said:
Τα Α330-243 είναι κανονικά με 10ετές συμβόλαιο από την ILFC αλλά είναι πολύ πιθανό να αποσυρθούν πολύ νωρίτερα καθώς δεν έχουν κερδοφορία γιατί είναι υπερβολικά μεγάλα για τις ανάγκες της εταιρείας και μελετάται η αντικατάστασή τους με άλλα μικρότερα. Υποψήφιος τύπος είναι το Α350 που η Airbus σχεδιάζει ως ανικαταστάτη των Α300/Α310. Υπενθυμίζω ότι τα Α310-200 που είχε πριν είχαν 241 ή 248 θέσεις, τα Α330 έχουν 295 ενώ το Α350 θα έχει περίπου 260 και θα είναι από τα ίδια συνθετικά υλικά που κατασκευάζεται και το Α380, άρα θα είναι ελαφρύτερο και συνεπώς οικονομικότερο σε καύσιμα...
 
panos81":1xowfm3l said:
Τα Α330-243 είναι κανονικά με 10ετές συμβόλαιο από την ILFC αλλά είναι πολύ πιθανό να αποσυρθούν πολύ νωρίτερα καθώς δεν έχουν κερδοφορία γιατί είναι υπερβολικά μεγάλα για τις ανάγκες της εταιρείας και μελετάται η αντικατάστασή τους με άλλα μικρότερα. Υποψήφιος τύπος είναι το Α350 που η Airbus σχεδιάζει ως ανικαταστάτη των Α300/Α310. Υπενθυμίζω ότι τα Α310-200 που είχε πριν είχαν 241 ή 248 θέσεις, τα Α330 έχουν 295 ενώ το Α350 θα έχει περίπου 260 και θα είναι από τα ίδια συνθετικά υλικά που κατασκευάζεται και το Α380, άρα θα είναι ελαφρύτερο και συνεπώς οικονομικότερο σε καύσιμα...

Πολύ τα απλοποιείς τα πράγματα φίλε συνονόματε. Οι χωρητικότητες που αναφέρεις για τα 310 και 330 είναι συγκεκριμένες για τη CY. Ίσως από τις πιο 'πυκνές' διαμορφώσεις που γνωρίζω. Να υπενθυμίσω ότι το Α332 είναι μικρότερο σε 'επιφάνεια' από το Α333, και, σε πολλές εταιρείες το Α333 έχει διαμόρφωση για 295 επιβάτες, δηλαδή όσο το 'μικρό' Α332 της CY.

Προς το παρόν δεν υπάρχει ένα, αλλά δύο Α350. Το Α350-800, με άτρακτο περίπου όση και το Α330-200, και το Α350-900, με άτρακτο περίπου όση και το Α330-300. [Το Α358 είναι και εδώ το 'longer range variant'. ]

Άρα ΑΝ υπάρξει Α358 για τη CY, και αυτό θα είναι -αναμενόμενα- στις 295 θέσεις, δεν θα είναι μικρότερο του Α332...
Ασφαλώς θα είναι ελαφρύτερο (αρκετά κομμάτια από συνθετικό plexiglas), πιο αποδοτικό (καλύτεροι κινητήρες), αλλά και πιο ακριβό στην αγορά και συντήρησή του.
Δυστυχώς δεν υπάρχει στην αγορά καινούργιων ΑΦ κάτι που να αντικαθιστά πράγματι το Α300/Α310. Ακόμα και το 787-300, που υποτίθεται ότι είναι κάπου εκεί από άποψη χωρητικότητας/range στην πραγματικότητα είναι ένα scaled-down 787-800, το οποίο, υπενθυμίζω έχει 9-abreast άτρακτο, δηλαδή μεγαλύτερη από εκείνη των WB Airbus.

Και κάτι ακόμα. Το Α380 δεν έχει συνθετική άτρακτο όπως υπαινίσσεσαι. Το Α380 είναι ένα 'συμβατικό' στην κατασκευή του ΑΦ.
 
APO OSON GNVRIZW SAN KYPRIOS KATAGWGHS TA A330 THS ETAIREIAS AGORASTHKAN EIDIKA GIA PTISEIS PROS LONDINO KAI PARISI. DHLADH GIA MAKRINA TA3IDIA AFOY TA ALLA POY IPIRXAN DEN EFTANAN GIA TIS ANAGKES THS ETAIREIAS. KAI STHN ARXH META POY AGORASTHKAN KAI IR8AN STHN KYPRO KA8HMERINWS SXEDON TA AEROPLANA AYTA PHGAINANOERXONTAN SXEDON GEMATA. EPIFERONTAS STIN ETAIREIA KERDH.APO THN MERA OMWS POY MBIKAME STIN E.E OLA ALLA3AN AFOY 3ENES ETAIREIES MAZI KAI OI ELLINIKES IDIWTIKES ETAREIES EGINAN ANTAGWNISTES TWN KYPRIAKWN AEROGRAMMWN. KANONTAS ETSI THN ETAIREIA NA KINDYNEYEI ME KLEISIMO THS.

TA AEROPLANA TWN KYPRIAKWN AEROGRAMMWN APOTI EXW MA8EI EXOYN WIFISTEI OS APO TA PIO OMORFA AEROPLANA KAI IDIAITERA TA A330 TA OPOIA EINAI E3AIRETIKA. :p
 
H 'oμορφιά' ενός ΑΦ είναι θα έλεγα ...ανεξάρτητη του ποιά εταιρεία το πετά. Ένα Α332 είναι ένα Α332, είτε αυτό είναι Lufthansa, AirFrance, KLM, Austrian, Cyprus.

Tώρα το livery καμμιά φορά κάνει τη διαφορά. Υπάρχουν εταιρείες με πολύ 'αυστηρό' livery (π.χ. Lufthansa), άλλες με δημιουργικό (ΒΜΙ), άλλες με κλασσικό (Ολυμπιακή). Oρισμένα είναι σαφώς 'αρχαία', θα πρότεινα μια ματιά στις κινέζικες εταιρείες. Γούστα είναι αυτά, ε?

Εσωτερικά πάλι, το πόσο πυκνές είναι οι σειρές επηρεάζει την άνεση, και άρα την 'ομορφιά'...Η διαμήκης διάταξη σπάνια αλλάζει, ειδικά στα WB Airbus είναι 2-4-2, ελάχιστες έχουν 3-3-3. Ειλικρινά, δεν γνωρίζω πως είναι μέσα ταο Α332 της CY και 'καταφέρνουν' να έχουν 295 θέσεις. Ωστόσο, είμαι σίγουρος ότι θα είναι ολίγον τι 'σαρδελέ'.
 
cype":11swbqnm said:
APO OSON GNVRIZW SAN KYPRIOS KATAGWGHS TA A330 THS ETAIREIAS AGORASTHKAN EIDIKA GIA PTISEIS PROS LONDINO KAI PARISI. DHLADH GIA MAKRINA TA3IDIA AFOY TA ALLA POY IPIRXAN DEN EFTANAN GIA TIS ANAGKES THS ETAIREIAS. KAI STHN ARXH META POY AGORASTHKAN KAI IR8AN STHN KYPRO KA8HMERINWS SXEDON TA AEROPLANA AYTA PHGAINANOERXONTAN SXEDON GEMATA. EPIFERONTAS STIN ETAIREIA KERDH.APO THN MERA OMWS POY MBIKAME STIN E.E OLA ALLA3AN AFOY 3ENES ETAIREIES MAZI KAI OI ELLINIKES IDIWTIKES ETAREIES EGINAN ANTAGWNISTES TWN KYPRIAKWN AEROGRAMMWN. KANONTAS ETSI THN ETAIREIA NA KINDYNEYEI ME KLEISIMO THS.

edo ftaiei to managment tis eterias kathos to kseran oti i agora tha anihti gia ton antagonismo. Ta A330 einai leasing, ohi agora.

TA AEROPLANA TWN KYPRIAKWN AEROGRAMMWN APOTI EXW MA8EI EXOYN WIFISTEI OS APO TA PIO OMORFA AEROPLANA KAI IDIAITERA TA A330 TA OPOIA EINAI E3AIRETIKA

kala einai ta hromata, den leo. Alla einai antigrafi apo tin Syrian.

gia ta hromata tis Cyprus kai tin lanthasmani apofasi me ta A330 ehoume sizitisi se allo topic.
 
ΤΑ ΧΡςΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΙΤΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΑ ΧΡςΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΟΠΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 8ΕΜΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΙΣ. ΠΕΣ Μ ΑΛΕΧ ΚΑΙ ΤΙ ΣΙΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΣΙΜΑ ΤςΝ Κ.Α

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΟΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ. ΜΒΕΣ ΣΤΟ inflight Α ΤΑ ΔΕΙΣ ΣΤΟ ΑLBUM
 
ΤΑ ΧΡςΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΙΤΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΑ ΧΡςΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΟΠΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 8ΕΜΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΙΣ

auta ta hromata ta ehei edo kai dyo tria hronia. peri antigrafis kita ta hromata tis Syrian kai tha katalabeis ti enoo.

ΤΙ ΣΙΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΣΙΜΑ ΤςΝ Κ.Α

einai ena yptameno kriari.

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΟΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ. ΜΒΕΣ ΣΤΟ inflight Α ΤΑ ΔΕΙΣ ΣΤΟ ΑLBUM

tis eida tis foto
 
Top