- Εγγραφή
- 04/05/2004
- Μηνύματα
- 6.926
- Likes
- 3.678
- Περιοχή
- LGAT, East Terminal
- Website
- www.flickr.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AOA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Η Cyprus είχε κατά καιρούς πολύ ενδιαφέροντες τύπους αεροσκαφών (DC-9, DC-8, 707, Trident, Bac 1-11,Viscount, CL-44 κλπ).
Για όσους δεν το γνωρίζουν, η Cyprus είχε την πρόθεση να εντάξει στο στόλο της ένα Lockheed Super Constellation. Το συγκεκριμένο, πριν το ενδιαφέρον της CY, πέταγε για την Soli Transocean. Αυτή η εταιρία είχε το L-1049G (Ν9642Ζ) από τον Ιανουάριο του 1966 όταν και ενδιαφέρθηκε να το αγοράσει η Cyprus. Βάφτηκε με τα χρώματα της Cyprus(!!!) και πήρε το νηολόγιο 5Β-CAJ και το όνομα "Αρχιεπίσκοπος Μακάριος" . Τελικά η Cyprus ακύρωσε την αγορά και δεν πέταξε ποτέ με τα χρώματα της. Επέστρεψε Αμερική τον Ιανουάριο του 1967 και παρέμεινε stored στην California μέχρι τη διάλυση του το Μάρτιο του 1971. Μάλιστα από τη μία μεριά είχε τους τίτλους "ΣΟΛΟΙ ΤΡΑΝΖΟΣΕΑΝ" στα Ελληνικά (συνήθης τακτική των Κυπρίων, κατά καιρούς, να γράφουν Αγγλικές λέξεις με Ελληνικούς χαρακτήρες).
Στη φωτο το αεροσκάφος έχει την πορτοκαλί ρίγα των χρωμάτων της Cyprus, τίτλους στα Αγγλικά (από την άλλη μεριά) και το όνομα του Μακάριου κάτω από το κόκπιτ, το 1967 στο Λονδίνο, προφανώς γυρίζοντας Αμερική από Κύπρο. Έχω φωτογραφία τραβηγμένη στη Λευκωσία στα ίδια ακριβώς χρώματα και από την άλλη πλευρά με τους τίτλους στα Ελληνικά αλλά δεν μπορώ να την ανεβάσω για λόγους copyright.
Υποθέτω, από τους Ελληνικούς χαρακτήρες της εταιρίας αυτής πάνω στο αεροσκάφος, ότι ήταν κι αυτή κυπριακή και γι αυτό ενδιαφέρθηκε η Cyprus να το πάρει. Ίσως είδε ότι ήταν σε κακή κατάσταση όσο αφορά τη συντήρηση και το ακύρωσε, πηγαίνοντας κατευθείαν για storage και scrap!!!
Για όσους δεν το γνωρίζουν, η Cyprus είχε την πρόθεση να εντάξει στο στόλο της ένα Lockheed Super Constellation. Το συγκεκριμένο, πριν το ενδιαφέρον της CY, πέταγε για την Soli Transocean. Αυτή η εταιρία είχε το L-1049G (Ν9642Ζ) από τον Ιανουάριο του 1966 όταν και ενδιαφέρθηκε να το αγοράσει η Cyprus. Βάφτηκε με τα χρώματα της Cyprus(!!!) και πήρε το νηολόγιο 5Β-CAJ και το όνομα "Αρχιεπίσκοπος Μακάριος" . Τελικά η Cyprus ακύρωσε την αγορά και δεν πέταξε ποτέ με τα χρώματα της. Επέστρεψε Αμερική τον Ιανουάριο του 1967 και παρέμεινε stored στην California μέχρι τη διάλυση του το Μάρτιο του 1971. Μάλιστα από τη μία μεριά είχε τους τίτλους "ΣΟΛΟΙ ΤΡΑΝΖΟΣΕΑΝ" στα Ελληνικά (συνήθης τακτική των Κυπρίων, κατά καιρούς, να γράφουν Αγγλικές λέξεις με Ελληνικούς χαρακτήρες).
Στη φωτο το αεροσκάφος έχει την πορτοκαλί ρίγα των χρωμάτων της Cyprus, τίτλους στα Αγγλικά (από την άλλη μεριά) και το όνομα του Μακάριου κάτω από το κόκπιτ, το 1967 στο Λονδίνο, προφανώς γυρίζοντας Αμερική από Κύπρο. Έχω φωτογραφία τραβηγμένη στη Λευκωσία στα ίδια ακριβώς χρώματα και από την άλλη πλευρά με τους τίτλους στα Ελληνικά αλλά δεν μπορώ να την ανεβάσω για λόγους copyright.
Υποθέτω, από τους Ελληνικούς χαρακτήρες της εταιρίας αυτής πάνω στο αεροσκάφος, ότι ήταν κι αυτή κυπριακή και γι αυτό ενδιαφέρθηκε η Cyprus να το πάρει. Ίσως είδε ότι ήταν σε κακή κατάσταση όσο αφορά τη συντήρηση και το ακύρωσε, πηγαίνοντας κατευθείαν για storage και scrap!!!