Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Cyprus Airways News.

Δεν νομιζω να τιθεται θεμα διαχωρισμου των Κυπριων με τους ξενους εμενα οποτε πηγα με Κυπριακες Αερογραμμες παντα ειχα παραθυρο....... :great:
 
Πολύ πιο καλη η νέα ιστιοσελιδα,εχει αλλο αερα.
 
Την 1η Αυγούστου κατέβηκα Κύπρο με την CY305, με το αεροσκάφος 5B-DBC (Airbus A320), το οποίο μάλιστα δεν έχει την γνωστή μπλε επένδυση στα καθίσματα αλλά την μπλε-πορτοκαλί-κίτρινη με οριζόντιες ρίγες που είχε παλαιότερα η Eurocypria (η οποία ήταν και ο προηγούμενος χρήστης του αεροπλάνου).

Στην πτήση αυτή, για πρώτη φορά μετά τις εκατοντάδες πτήσεις που έχω κάνει και με την CY και με άλλες εταιρείες, για πρώτη φορά δεν υπήρχε ούτε μία γυναίκα αεροσυνοδός! Και οι πέντε αεροσυνοδοί ήταν άντρες!

Στην πτήση της επιστροφής την Τρίτη 11 Αυγούστου (CY336) δρομολογήθηκε το Α330 "Κερύνεια". Μάλιστα λίγο πριν επιβιβαστούμε εμείς, ήρθε και στάθμευσε δίπλα μας και το άλλο Α330 των Κ.Α. δημιουργώντας μια εντυπωσιακή εικόνα με τις δύο "ναυαρχίδες" του στόλου πλάι-πλάι. Τα Α330 σπάνια εκτελούν πτήσεις προς Αθήνα κατά την θερινή περίοδο.
 
Και στην δικη μου πτηση απο Λαρνακα για Αθηνα την Δευετρα το βραδι το ολοκαινουργιο σε σχεση με τα αλλα Α319 Λαρνακα ολο το πληρωμα ηταν αντρες και δεν μας εφτανε αυτο ηταν και ολοι μεγαλοι.......Θελουμε πισω τις κορουες τωρααα!!!!!!!!!! :D
 
Μη ξεχναμε οτι πλεον οι εταιριες με ιπναμενους φροντιστες ειναι λιγες...Οι κοπελες βλεπετε μας εχουν "φαει" εμας τους ανδρες και στην Ελλαδα μετα και την πωληση της ΟΑ δεν υπαρχουν αλλες εταιριες που ετσι ευκολα παιρνουν ιπταμενους φροντιστες.

Μπραβο στην Cyprus που κανει τετοιες πτησεις.Μη ξεχναμε οτι δε παιζει ρολο μονο η εικονα αλλα και η ασφαλεια, και οσο να'ναι χρειαζεται παντα στο προσωπικο ενας ανδρας...Ωραιες οι γυναικες, και συνηθως οι αεροσυνοδοι ειναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ, αλλα οταν θα ερθει η κακια ωρα (μακρια!!!), δε πιστευω οτι ολες θα εχουν την αντιδραση που πρεπει.
 
Μήπως μπορεί να μας διαφωτίσει κάποιος τι γίνεται με τα Α320 στο στόλο της CY; Από την αρχή του έτους η εταιρεία ανακοίνωσε τα παρακάτω:

:arrow: 12/01 - Υπογραφή Συμφωνίας μεταξύ CY & TPG για την πώληση του Α320 (MSN 35 - Evelthon)
:arrow: 23/02 - Letter of Intent με Ιρλανδική εταιρεία για την εκμίσθωση 2 Α320 για 6 χρόνια
:arrow: 26/03 - Υπογραφή Momorandum of Understanding με την CIT για την εκμίσθωση 1 νέου Α320 για 45 μήνες (παράδοση 02/2010)
:arrow: 06/05 - Διακοπή διαπραγματεύσεων με την Ιρλανδική εταιρεία που είχε υπογραφεί το Letter of Intent για τα 2 Α320
:arrow: 15/05 - Υπογραφή συμφωνίας με τη CIT για το νέο Α320-200 (ανακοίνωση 26/03)
:arrow: 29/07 - Υπογραφή Momorandum of Understanding με την CIT για την εκμίσθωση 1 νέου Α320-200 για 72 μήνες
:arrow: 31/07 - Απάντηση σε δημοσίευμα όπου διευκρινίζει ότι δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση για πώληση αεροσκαφών από τα υπάρχοντα και δηλώνει ότι γίνεται διερεύνηση για αντικατάσταση 4 Α320
:arrow: 04/09 - Υπογραφή συμφωνίας με τη CIT για το Α320-200 (ανακοίνωση 29/07)

Σύμφωνα με τα παραπάνω η εταιρεία διατηρεί τα 6 Α320 (αφού το 1 έχει πουληθεί) αν και ακόμα δείχνει 7 in operation, και περιμένει να παραλάβει τα 2 νέα τα οποία προφανώς θα αντικαταστήσουν κάποια από τα 4 που θέλουν αντικατάσταση.

Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι στόχος τους είναι να έχουν 6 Α320 (νεότερα από αυτά που έχουν σήμερα) in operation, παράλληλα με τα 3 Α319 και τα 2 Α330.

Υπάρχει πιο ξεκάθαρη πληροφόρηση σχετικά με την ανανέωση του στόλου;
 
Μπραβο τους παντως που αποφασισαν να ατικαταστησουν τα αρχαια Α320 τους με νεα...
 
Τα Α320 της Cyprus Airways μπορούμε να τα χωρίσουμε σε δύο ομάδες. Όταν παραγγέλθηκαν στα μέσα της δεκαετίας του '80, ήταν 4 firm orders (παραδόθηκαν 1989-1990) και 4 options, τα οποία εξασκήθηκαν αργότερα (1992-1993, τα τρία τελευταία αρχικά στην Eurocypria).

Από τα 4 πρώτα, που είναι και τα παλαιότερα, ο "Πράξανδρος" αποσύρθηκε το 2006 χωρίς να αντικατασταθεί (εστάλη στις Η.Π.Α. και κόπηκε για ανταλλακτικά στο Miami), ο "Ευελθών" αποσύρθηκε και πωλήθηκε φέτος τον Γεννάρη και αντικαταστάθηκε από το Α319 "Λάρνακα", και τα άλλα δύο πετούν ακόμα. Για την αντικατάσταση αυτών των δύο είχε υπογραφεί το μνημόνιο με την Ιρλανδική εταιρεία. Τελικά η συμφωνία αυτή ακυρώθηκε λόγω του ότι η εν λόγω εταιρεία αδυνατούσε να παραδώσει έγκαιρα τα δύο αεροπλάνα (που θα έπρεπε να έχουν ενταχθεί στον στόλο από φέτος το καλοκαίρι).

Απ' ότι καταλαβαίνω το καινούριο Α320 από την CIT (1ο) που αναφέρεται ΠΡΙΝ την διακοπή των διαπραγματεύσεων με την Ιρλανδική εταιρεία δεν προοριζόταν αρχικά για να αντικαταστήσει κάποιο άλλο, αλλά για να επαναφέρει τον στόλο στα 12 αεροσκάφη, όπως ήταν πριν αποσυρθεί το 5B-DAT "Praxandros" που δεν αντικαταστάθηκε ποτέ. Τελικά, και με δεδομένη την ακύρωση της συμφωνίας με τους Ιρλανδούς, αυτό θα αντικαταστήσει το ένα από τα εναπομείναντα δύο της πρώτης παρτίδας.

Το "Evelthon" υποτίθεται ότι αντικαταστάθηκε από το Α319 5Β-DCF "Larnaka", άσχετα αν για ένα μικρό διάστημα τον χειμώνα τα δύο αεροπλάνα συνυπήρξαν στον στόλο. Έτσι, η δομή από 2 Α330 - 7 Α320 - 2 Α319 αλλάζει σε 2 Α330 - 6 Α320 - 3 Α319.

Κατόπιν υπεγράφη αρχικά το μνημόνιο και κατόπιν και η σύμβαση για το δεύτερο Α320 από την CIT που θα αντικαταστήσει το δεύτερο από τα εναπομείναντα της πρώτης παρτίδας. Η ανάγκη για την σύμβαση αυτή προέκυψε μετά την ακύρωση της συμφωνίας με την Ιρλανδική εταιρεία.

Υπενθυμίζω ότι η Cyprus Airways έχει συνεργαστεί πάλι με την CIT, καθώς από αυτή είχαν μισθωθεί τα 3 πρώτα αεροπλάνα της Hellas Jet.

Λόγω της οικονομικής ύφεσης και της δυνατότητας εξεύρεσης χαμηλών τιμών και συμφερόντων όρων για μακροχρόνια μίσθωση αεροπλάνων, η διοίκηση των Κ.Α. έχει αναθέσει στο αρμόδιο team της εταιρείας να διερευνήσει τις δυνατότητες αντικατάστασης των 4 Α320 και της δεύτερης παρτίδας. Γι' αυτά τα τέσσερα κάνει λόγο το δημοσίευμα, που αν είναι αυτό που σκέφτομαι κατηγορεί τις Κ.Α. ότι προτιμούν την λύση της μακροχρόνιας μίσθωσης αντί της αγοράς. Γι' αυτά τα 4 δεν έχει υπογραφεί καμία συμφωνία πώλησης. Όλα είναι στην φάση διερεύνησης.

Οπότε προς το παρόν με βάση τις υπογεγραμμένες συμβάσεις, ο στόλος θα έχει (με την παράδοση των 2 Α320 από την CIT και την πώληση των εναπομεινάντων 2 Α320 της πρώτης παρτίδας):

- 2 Α330-200 με 10ετή χρηματοδοτική μίσθωση από την ILFC που λήγει το 2013.
- 3 Α319 από τα οποία τα δύο αποκτήθηκαν αρχικά με χρηματοδοτική μίσθωση 3 ετών και κατόπιν εξαγοράστηκαν, και πλέον είναι ιδιόκτητα, ενώ το τρίτο είναι με μίσθωση από την ILFC για 6 χρόνια αρχικά με προαίρεση ανανέωσης για άλλα 2.
- 6 Α320 από τα οποία τα 2 θα είναι καινούρια με μίσθωση διάρκειας 6 ετών από την CIT και τα υπόλοιπα 4 ιδιόκτητα κατασκευής 1992-1993.

Τώρα αν η λύση της χρηματοδοτικής μίσθωσης είναι πιο συμφέρουσα έναντι της αγοράς, καθεμία έχει τα υπέρ και τα κατά. Για μια εταιρεία του μεγέθους των Κ.Α. όμως η λύση της μακροχρόνιας μίσθωσης έχει δύο σημαντικά ωφέλη. Πρώτον, δεν απαιτεί την άμεση διάθεση μεγάλων κεφαλαίων για την αγορά ιδιόκτητων καινούριων αεροσκαφών. Δεύτερον, με την λήξη της σύμβασης, εφόσον η εταιρεία δεν επιθυμεί να την ανανεώσει αλλά να αποκτήσει νέο αεροπλάνο, δεν έχει την ευθύνη να βρει αγοραστή για το παλιό.
 
Πρωτη φορα διαβαζω απο καποιον και καταλαβαινω τι γραφει με το θεμα των Κ.Α,το θεμα με αυτες τις υπογραφες με την Ιρλανδικη εταιρεια ποτε δεν τις καταλαβα ,ποτε αρχισαν και ποτε ακυρωθηκαν.Οποτε τωρα περιμενουμε ακομη 2 νεα οπου θ'αντικαταστησουν τα παλια.
 
Top