Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν και η CY είναι μη ανταγωνιστική αναρωτιέμαι αν θα είχε τύχη ένα LCA-ATH-MAN ή/και LCA-SKG-MAN. Nομίζω ότι κουτσά στραβά θα έπιανε/αν...
 
Σαν ιδέα δεν θα ήταν άσχημη όπως και κάτι αντίστοιχο για BHX που κόπηκε νωρίτερα. 2-3 φορές τη βδομάδα εκεί κοντά σε weekend θα βόλευε και φοιτητές και τουρίστες και "εγγλεζοκυπραίους"
 
mxnk":2b25up4p said:
[...] "εγγλεζοκυπραίους"

Πάνε πια αυτοί... Η γενιά των Εγγλεζοκυπραίων που είναι τώρα στην ηλικία μου (γύρω στα 30) ίσα ίσα που μιλάνε κάποια στοιχειώδη Ελληνικά με το ζόρι για να μιλήσουν στον παππού και την γιαγιά. Η επόμενη γενιά δεν ξέρει καθόλου στις πλείστες περιπτώσεις. Οι επαφές των Κυπρίων της Αγγλίας με την Κύπρο σε μεγάλο βαθμό έχουν αποκοπεί αρκετά.

Δεν είναι λίγες Κυπριακές επιχειρήσεις που είχαν άλλοτε ισχυρή παρουσία στην Αγγλία αλλά πλέον αποτραβιούνται, στρέφοντας την προσοχή τους στην Ρωσία, την Ουκρανία κ.τ.λ.. Τρανταχτό παράδειγμα αποτελεί η Τράπεζα Κύπρου που έχει μειώσει πολύ τον αριθμό καταστημάτων που έχει στην Αγγλία (ουσιαστικά κατάστημα ιδιωτών έχει μείνει μόνο ένα, καθώς τα υπόλοιπα είναι περισσότερο κέντρα εξυπηρέτησης επιχειρήσεων παρά καταστήματα ιδιωτών), αλλά και μεγάλο μέρος του προσωπικού της δεν είναι πλέον καν Κυπριακής καταγωγής.

Όσον αφορά την Cyprus Airways, ας μην ξεχνάμε ότι πριν λίγα χρόνια πέταγε σε τρία αεροδρόμια του Λονδίνου (Heathrow, Gatwick και Stansted) αλλά και προς Manchester και Birmingham. Τώρα απομένει πλέον μόνο το Heathrow, με μειωμένη χωρητικότητα πλέον ελλείψει των Α330. Δεν θα με παραξενέψει καθόλου αν σύντομα δούμε την πλήρη αποχώρηση των Κ.Α. από την Βρετανική αγορά.
 
Σε σημερινές του δηλώσεις ο Εκπρόσωπος των Κ.Α. δήλωσε ότι οι απανωτές απεργίες των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας στην Ελλάδα προκαλούν σοβαρότατα προβλήματα στις πτήσεις της εταιρείας με τεράστιο οικονομικό κόστος - υπολογισμένο γύρω στα €80 ανά λεπτό καθυστέρησης.

Ως γνωστό, οι Κ.Α. δέν μπορούν να πετάξουν πάνω από την Τουρκία και γι αυτό ο Ελληνικός εναέριος χώρος είναι η μοναδική τους διέξοδος προς την Ευρώπη.

Η ερώτηση που έχω είναι, θα μπορούσαν οι Κ.Α. να μεταφέρουν την έδρα τους σε άλλη χώρα ώστε να τους επιτρέπεται να πετούν πάνω από Τουρκία? Με λίγα λόγια, θα μπορούσαν τα αεροπλάνα τους να είναι εγγεγραμένα στο Ελληνικό ή Βρετανικό ή οποιοδήποτε άλλο Ευρωπαικό νηολόγιο αλλά όλες οι πτήσεις τους να γίνονται με βάση τη Λάρνακα?
 
Νομίζεις είναι χαζοί οι Τούρκοι?εδώ δεν άφησαν την transavia να προσγειωθεί στη Τουρκία επειδή απογειώθηκε από Πάφο
 
Οι Κ.Α. επαναρχίζουν πτήσεις προς στο αεροδρόμιο Stansted του Λονδίνου από τις 19 Δεκεμβρίου 2011 αρχικά με 2 πτήσεις την εβδομάδα.
 
Επιπλέον των πτήσεων για STN, από την ερχόμενη Κυριακή αλλάζουν οι ώρες των πτήσεων προς Λίβανο και γίνονται (ίσως για πρώτη φορά) απογευματινές.

Flights from Larnaca to Beirut
CY342 1430 1515 Mon-Wed-Thu-Fri-Sun

Flights from Beirut to Larnaca
CY343 1600 1645 Mon-Wed-Thu-Fri-Sun
 
Good news οι πτησεις για STN επιτελους καταλαβαν οτι ο φοιτητοκοσμος αρχιζε να εκνευριζεται μαζι τους. :great:
 
Ήταν μεγάλο λάθος η διακοπή των πτήσεων για Stansted και ευτυχώς που το διορθώνουν.

Το Stansted έχει αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με το Heathrow, ειδικά για όσους τελειώνουν το ταξίδι τους στο Λονδίνο καθώς:
- Έχει χαμηλότερα τέλη προσγείωσης από το LHR.
- Είναι ένα μικρό, μαζεμένο και εύχρηστο αεροδρόμιο.
- Ο εναέριος χώρος του δεν είναι κορεσμένος και έτσι δεν έχει τις καθυστερήσεις του LHR.
- Είναι κοντά στο βόρειο Λονδίνο όπου ζουν οι περισσότεροι Κύπριοι. Το Stansted Express το συνδέει γρήγορα με το Liverpool Street στο City, ενώ τα απλά τρένα με στάσεις περνούν από το Enfield Lock, Brimsdown και Ponders End από όπου υπάρχουν λεωφορειακές γραμμές που συνδέουν με τις περιοχές που ζουν πολλοί Κύπριοι (Enfield, Barnet, Wood Green, Palmers Green, Southgate κ.τ.λ.).
 
Μάλλον θέλουν να αυξήσουν τις προσφερόμενες θέσεις για Λονδίνο(κατι που δεν μπορεί να γίνει στο LHR),και ταυτόχρονα με τα πλεονεκτήματα του STN μπορούν να κερδίσουν ενα μεγάλο κομμάτι του επιβατικού κοινού που έχασαν απο Α3.
 
Top