Re: Cyprus Airways News.
Η εταιρία ανακοίνωσε διακοπή της πτήσης,
"Κόβουν τα φτερά της Πάφου", Πολίτης 25/2/09*, δεν είπαν αν είναι μόνο για το υπόλοιπο χειμερινό. Πάντως, και επειδή με καίει ιδιαίτερα το θέμα ώντας Πάφιος, από την στιγμή που η εταιρία δεν σταθμεύει αεροπλάνα στην Πάφο και κάθε πτήση της είναι προέκταση της Λάρνακας (με μια πρόσθετη καθυστέρηση 1+ ωρας για αυτόν που ξεκινά ή κατευθύνεται στην Λάρνακα και παράλληλα με 2+ ώρες μεγαλύτερης βάρδιας προσωπικού) είναι σαφές ότι χρειάζεται μεγαλύτερες μέσες πληρότητες για να ισοφαρίζει τα μεγαλύτερα έξοδα.
Για τις πληρότητες τώρα, από όσες φορές επιχείρησα να ταξιδέψω με την πτήση τα τελευταία 7-8 χρόνια, ένα 80% δεν έβρισκα θέση, ή αν βρήκα ήταν πιο ακριβή και απο buisiness σε ορισμένες περιπτώσεις, με αποτέλεσμα να προτιμήσω την Λάρνακα. Και δεν μιλώ μόνο για περιόδους αιχμής αλλά και για θεωρητικά νεκρές περιόδους. Βέβαια οι CY έχουν μια ιδιαιτερότητα στο σύστημα κρατήσεων, πάντα εμφανίζονται γεμάτα τα αεροπλάνα τους και μπαίνεις waiting list και όταν τελικά βρεις θέση διαπιστώνεις ότι έχει και καμμιά 30-40ρια άδειες θέσεις το "γεμάτο" αεροπλάνο.
Γενικά θεωρώ πιό πιθανό και λογικό να εκτελείται η πτήση από μια "αθηναϊκής" βάσης εταιρία πχ η Aegean αντί 4 πτήσεις ημερησίως για Λάρνακα, 3 Λάρνακα +1 Πάφο παρά από τις Κυπριακές. Έτσι κι αλλιώς νομίζω ότι μια πτήση από Πάφο εξυπηρετεί εκτός της Πάφου, και το δεύτερο μεγαλύτερο αστικό κέντρο της Κύπρου, την Λεμεσό. Από το μεγαλύτερο μέρος της Λεμεσού το αεροδρόμιο Πάφου είναι πιο κοντινό. Αλλά άμα κάνεις μια πτήση την εβδομάδα, της αλλάζεις κάθε τόσο την ώρα, ενίοτε και την μέρα (πετούσε και Πέμπτες για ένα διάστημα) και είναι και πιο ακριβή, δεν πρόκειται κανείς να ασχοληθεί με το πότε έχεις εσύ την μοναδική αυτή πτήση. Οργάνωση περισσότερο χρειαζόταν...
*Η εφημερίδα διατηρεί τον σύνδεσμο ενεργό μόνο για δυο μήνες μέτά από την δημοσίευση του άρθρου