Cyprus Airways News

Ένα διαφορετικό αλλα ταυτόχρονα ενδιαφέρον άρθρο:Με πτήση των Κυπριακών Αερογραμμών από το Ηράκλειο της Κρήτης ταξιδεύουν τη Δευτέρα, 25 Ιουνίου, για την Κύπρο οι πρώτοι έξι από τους 30 πυρόχροες γύπες για την ενίσχυση του κυπριακού πληθυσμού του είδους.

http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 43&catid=6
 
Πώληση Α320 5B-DBB

Οι Κ.Α. ανακοίνωσαν σήμερα την κατ αρχή συμφωνία τους με εταιρεία του εξωτερικού για πώληση του Α320 5B-DBB (MSN 256).

Εφόσον ολοκληρωθεί η πώληση, ο μέσος όρος ηλικίας των α/σ των Κ.Α. θα μειωθεί σημαντικά αλλά ταυτόχρονα η Εταιρεία θα έχει στόλο 100% leased.
 
Το -DBB προσπαθούσαν να το πουλήσουν αρκετό καιρό τώρα. Φαίνεται ότι τελικά η παραμονή του στον στόλο παρατάθηκε λόγω της αποχώρησης των Α330, της καθυστέρησης της έλευσης των Α321 και της πώλησης και των δύο Α319.

Το να μην είναι ιδιότητος αλλά με leasing ο στόλος δεν είναι κάτι το αρνητικό. Είναι τακτική ακόμα και μεγάλων εταιρειών, όπως π.χ. η Air France. Η απόκτηση ενός αεροπλάνου είτε με leasing, είτε με ενοικιαγορά (hire-purchase, όπως είχε γίνει με τα δύο πρώτα Α319) σημαίνει ότι το κόστος απόκτησης δεν καταβάλλεται όλο μαζί αλλά τμηματικά. Επίσης, δεν τίθεται θέμα όταν λήγει η μίσθωση να πρέπει να ψάξεις για αγοραστή για το αεροπλάνο και να το έχεις στον στόλο χωρίς να χρειάζεται, ενώ παράλληλα να μειώνεται η αξία του και τα κόστη συντήρησης να αυξάνονται. Με το leasing, όταν τελειώσει η μίσθωση, αν δεν θέλεις να την ανανεώσεις το γυρνάς πίσω και ας βρει η εκμισθώτρια άλλη εταιρεία να το πάρει. Ο ιδιότητος στόλος δίνει μόνο prestige, αλλά ειδικά για εταιρείες μικρού μεγέθους η λύση του leasing είναι σαφώς πιο συμφέρουσα οικονομικά.

ΝΕΟΤΕΡΟ: Οι Κ.Α. ανέβασαν το τεύχος Ιουνίου 2012 της εφημερίδας "Εν Πτήσει" στο site τους και εκεί υπάρχει η πρώτη φωτογραφία του 5B-DCO στο υπόστεγο των Κ.Α. στην Λάρνακα... άντε γιατί νόμιζα ότι μας περιέπαιζαν ως τώρα...
 
panos81c":3p1e6yy2 said:
ΝΕΟΤΕΡΟ: Οι Κ.Α. ανέβασαν το τεύχος Ιουνίου 2012 της εφημερίδας "Εν Πτήσει" στο site τους και εκεί υπάρχει η πρώτη φωτογραφία του 5B-DCO στο υπόστεγο των Κ.Α. στην Λάρνακα... άντε γιατί νόμιζα ότι μας περιέπαιζαν ως τώρα...

http://cyprusair.com/data/EnPtisi/June2012.pdf
 
Το είδα σήμερα επιτέλους! Ήταν σταθμευμένο στο apron του παλιού αεροδρομίου. Δυστυχώς δεν κατάφερα να το φωτογραφήσω, θα το προσπαθήσω όμως τις επόμενες μέρες! Συμπαθητικό φαίνεται πάντως!!! :great:

Επίσης θα ήθελα να αναφέρω μερικά πράγματα για τη σημερινή μου πτήση (σαν μινι "trip report").
Αναχώρηση από Φρανκφούρτη στις 15:10, 30 λεπτά δηλαδή αργότερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, και άφιξη στη Λάρνακα στις 19:15. Συνολική ώρα πτήσης: 3 ώρες και 5 λεπτά. New record :!:
Αεροσκάφος: Α319, 5B-DCN, θέση 4F. Αρκετά άνετη θέση, σαφώς καλύτερη από την 4 του 5B-DBP/DBO, χωρίς IFE όμως ο χρόνος πέρασε για πρώτη φορά "ανώδυνα". Το φαγητό σερβιρίστηκε 1 περίπου ώρα μετά την αναχώρηση και είναι το ίδιο εδω και 3 χρόνια: Ρυζάκι με ένα είδος κρέατος (στην όψη έμοιαζε με κοτόπουλο και στη γεύση με βοδινό) και μπόλικα μανιτάρια, τα οποία σιχαίνομαι και ήταν διπλάσια σε ποσότητα από τα κομμάτια του κρέατος. Όλως παραδόξως ήταν γευστικό αυτή τη φορά. Επιδόρπιο δύο μικρά προφιτερόλ με δύο "σταγόνες" σαντιγύ.
Το προσωπικό καμπίνας δεν με ικανοποίησε ιδιαίτερα. Πάντοτε μου δίνουν την εντύπωση ότι πρέπει να νοιώθεις υποχρεωμένος σαν επιβάτης που σε εξυπηρετούν. Την ώρα που τελειώσαμε το φαγητό είχα κλείσει για λίγο τα μάτια και με πήρε ο αγαπητός Μορφέας στην αγκαλιά του. Εν όσω εγω γλεντούσα με τον κύριο αυτόν, ξεκίνησε και η συλλογή των δίσκων. Ο δικός μου φυσικά δεν μαζεύτηκε καθώς κοιμόμουνα και δεν μπορούσε να τον πάρει ο αεροσυνοδός. Όταν ξύπνησα ο αεροσυνοδός βρισκόταν ήδη στη σειρά 6. Πάτησα και γω το κουμπάκι για να του πω να πάρει τον δίσκο μου, και το ύφος που είχε όταν συνειδητοποίησε πως τον καλεί η σειρά 4, από την οποία ήδη είχε τελειώσε, ήταν λες και του ζήτησα κάτι εξωπραγματικό. Τελοσπάντων, λίγο το στρες, λίγο η κούραση τα προκαλούν αυτά. Αλλά τις περισσότερες φορές που ταξίδεψα από/προς Φρανκφούρτη είχανε οι πλείστοι ύφος χιλίων καρδιναλίων.
Οι καπετάνιοι άψογοι. Μας έδωσαν πλήρες μετεωρολογικό δελτίο πριν, κατα και προς το τέλος της πτήσης, μας κατατόπησαν γεωγραφικά όταν ήδη βρισκόμασταν πάνω από το ανατολικό Αιγαίο και εκτέλεσαν μια πολύ ομαλή προσγείωση με λίγο φρένο. Κατά την προσγείωση είδα και το 321.
Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στο αεροσκάφος ήταν η business class. Τα καθίσματα ήταν ακριβώς τα ίδια με αυτά της economy με τη μόνη διαφορά ότι σε αυτά δεν μπορούσε να διπλωθεί το arm rest. Διάταξη 3-3 ενώ στα υπόλοιπα σχεδόν αεροσκάφη είναι 2-2. Επίσης η ταπετσαρία στα καθίσματα ήταν πιο ανοιχτόχρωμη απ' ότι συνήθως και όλα είχαν ένα πλαστικό ορθογώνιο κάλυμμα, σαν καπάκι, πάνω από το τραπεζάκι. Προφανώς ο προηγούμενος operator (Air Berlin αν δεν απατόμαι) είχε προσωπικό IFE. Αυτά εν ολίγης!
 
panos81c":gjskd943 said:
Το -DBB προσπαθούσαν να το πουλήσουν αρκετό καιρό τώρα. Φαίνεται ότι τελικά η παραμονή του στον στόλο παρατάθηκε λόγω της αποχώρησης των Α330, της καθυστέρησης της έλευσης των Α321 και της πώλησης και των δύο Α319

Τελικά το συγκεκριμένο αεροσκάφος πωλήθηκε στην VIP Airlines.

http://cyprusair.com/893,1,0,4445,1603,1-default.aspx
 
Όπως φαίνεται χθές η Κυπριακή Βουλή έβαλε την ταφόπλακα στις Κ.Α. με την ψήφιση του νέου νομοσχεδίου, το οποίο δίνει μεν μια ακόμα ανάσα ζωής στην εταιρία αλλά από την άλλη την καταστρέφει. Τα 4 σημεία του νομοσχεδίου:

:arrow: Άμεση παραίτηση του από την Κυβέρνηση διορισμένου Δ.Σ. και αντικατάστασή του
:arrow: Νέο σχέδιο αναδιάρθρωσης, το οποίο θα εκπονηθεί από πραγματογνώμονες που θα έχει στόχο την πραγματική επιβίωση της εταιρίας και όχι την αναβολή του "θανάτου" της
:arrow: Επανεξέταση συμφωνίας με άλλη εταιρία χαμηλού κόστους
:arrow: Πολιτική ανοιχτών ουρανών

Με την ψήφιση και τήρηση του νομοσχεδίου εγκρίνεται αυτόματα το νεό κονδύλι ύψους 15 εκ. ευρώ, το οποίο αναμένεται να αποδεσμευτεί άμεσα, καθώς ακόμα 16,5 εκ. τον Οκτώβριο. Οι όροι που έθεσαν οι βουλευτές καταστρέφουν έμμεσα τις Κ.Α. Ο Πρόεδρος της ΣΥΝΙΚΑ ΣΕΚ Ανδρέας Πιερίδης ανέφερε το πρωί σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο ότι την ώρα της ψήφισης του νομοσχεδίου στη Βουλή ήταν παρών και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean. Ο 4ος όρος που έθεσαν οι βουλευτές δίνει άμεσα δικαίωμα σε οποιαδήποτε εταιρία να δραστηριοποιηθεί στην Κύπρο, φέρνοντας βέβαια σαν παράδειγμα τις πτήσεις της Aegean από Κύπρο προς Ρωσία. Η παραίτηση του Δ.Σ. αναμένεται σήμερα.
 
Τις έχουν κατακρεουργήσει τις ΚΑ. Με τα κονδύλια του κυπριακού δημοσίου ζει τόσο καιρό.
Τις βλέπω να καταντάνε όπως οι ΟΑ. :(
 
Ο τέταρτος όρος είναι να πραγματοποιηθεί συζήτηση για το θέμα των "ανοικτών ουρανών" εντός του ερχόμενου τριμήνου με βάση τα όσα ανακοινώθηκαν επισήμως από τη συνεδρίαση της επιτροπής και όχι άμεσο άνοιγμα των αιθερων.
 
Νομίζω ξεχνάνε όλοι κατι στο θέμα ''ανοικτών ουρανών''.Οταν η Αegean αιτήθηκε να κάνει πτήσεις για Ρωσία, Ισραήλ και Λίβανο,τα ΟΧΙ τα πήρε απο τις χώρες αυτές και όχι απο τη Κύπρο.Αν οι Κ.Α. περίμεναν απο την Κυπριακή κυβέρνηση και τους πολιτικούς της Κύπρου να την προστατέψουν θα είχε τελειώσει πολύ νωρίτερα.

Είναι ωραίο να θες να έχεις ανοικτούς ουρανούς αλλα πρέπει να συμφωνούν και οι 2 πλευρές,οταν η Ρωσια θέλει να προστατέψει την Αεροφλότ και τις δικές της εταιρίες,και ο Λιβανος την MEA δεν μπορεί να έρχεται η Κύπρος να τους επιβάλει τους ανοικτούς ουρανούς για να επειχηρεί μια εταιρία απο τρίτη χώρα.Οσο για το ισραήλ οι ανοικτόι ουρανοί με την Ευρώπη δεν θα ολοκληρωθούν πριν το 2017.

Το τραγικό είναι πως το πολιτικό κόμμα που εισηγήθηκε τους ανοικτούς ουρανούς έχει Διηκητικό στέλεχος που κατέχει με την οικογενια του μεγαλο ποσοστό μετοχών στην Aegean.Μας έρχονται στο μυαλό παρόμοιες σκήνες οπου καποιοι στην Ελλάδα(με παρόμοια συμφέροντα) βάφτιζαν την Αegean δευτερο εθνικό αεροματοφορέα για να επιχηρεί σε μέρη που δεν υπήρχαν ανοικτοί ουρανοί..

Η απόφαση της βουλής δεν είναι ταφόπλακα είναι απλά η τελευταία ευκαιρία της Cyprus να επιβιώσει.Με το να υπάρχει έλενχος και να δίνονται με δόσεις τα χρήματα,και με την ταυτόχρονη παραίτηση της διηκήσης (που αποδείκτηκε ανικάνη) και άμεσης αντικατάστασης της,ΙΣΩΣ να φάνει για πρώτη φορά φώς στον ορίζοντα αν όντος εξεβρεθεί ένας στρατηγικός επενδυτής.
 
Top