Cyprus Airways News

Να πουλήσουν το θερινό πτητικό έργο και το brand στην (Ο)Α3 ώστε να κλείσουν κυριλέ το μαγαζάκι (ήτοι χωρίς μεγάλα κανόνια) κι όταν με χρόνια και καιρούς οι συνθήκες το ευνοούν ας επανεμφανιστεί μέσω της Α3 το αγρινό. Κακό θα ήταν?
 
Κακό δε θα ήταν αλλά ποιος θα πάρει αυτή την απόφαση; Η ανεπάρκεια των πολιτικών έχει χτυπήσει κόκκινο!
 
Aν πουλήσουν το brand και το πρόγραμμα στην Α3 η συγχώνευση με την ΟΑ πάει περίπατο!
Καλύτερα να προσπαθήσουν να την σώσουν κάτω απ το τραπέζι ώστε να μείνει ο "ανταγωνισμός".
Επίσης είναι πολύ πιο ακριβό να κάνουν τον σωτήρα από το να πάνε μετά την πτώχευση να δώσουν κάτι συμβολικό και να πάρουν τα ίδια.


Η απορρόφηση των πτήσεων του καλοκαιρινού προγράμματος είναι εύκολη με προσφορές σαν αυτές που έκανε ο Λίγδης όταν έκλεισε η malev.
Αν βέβαια δεν τους προλάβει και κάνει βάση στην Λάρνακα...

Επίσης με πρόχειρους υπολογισμούς προκύπτει ότι αφήνει 6ψήφιο αριθμό θέσεων στην εσωτερική αγορά της Ελλάδας.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα καλυφθεί το κενό που ίσως αφήσει η CY.
 
Εγω αν ημουν κυβερνηση αυτην την στιγμη θα εβαζα κ της τρεις αεροπορικες εταιριες υπο την προστασια μου κ μαζι με την Κυπριακη κυβερνηση θα προσπαθουσαμε να πετυχουμε κατι σχετικα δυσκολο γιατι κ η olympic οσο κ η cyprus ειναι υπο καταστροφη 3 εταιριες σαν ομιλος με τα brand names κ τα 3 δν υπαρχει αλλη λυση στον οριζοντα!!!!! aegean olympic cyprus ενα group ολες!!!
 
μην συγκρινετε την κατασταση που επικρατει στην Cyprus με αυτην της Olympic γιατι ειναι εντελως διαφορετικες.
Η πρωτη προσπαθησε να μπει στο παιχνιδι πλαγιως φυσικα για καποιο λογο και με καποια "παροτρυνση" αλλα δεν της βγηκε καθολου σε καλο σε
συνδυασμο και με την γενικοτερη οικονομικη κατασταση στο νησι και στην ευρωπαικη ενωση φυσικα.Ανοιχτηκε πολυ , με τις ευλογιες καποιων, αλλα αυτο μαλλον
της στοιχησε παρα την ωφελησε.
Η δευτερη δε ,απεχοντας πολυ απο την χλιδη του παρελθοντος(ειναι δεδομενο), κρατησε τα ελικοφορα της και μεχρι στιγμης 4airbus και βαδιζει λιγο πιο
αργα αλλα οχι τοσο σε τεντωμενο σχοινι.Ειναι γνωστο και εχει ξαναειπωθει για την αποτελεσματικοτητα και τις συμφερουσες οικονομικες συνθηκες που δημιουργει
η χρηση των Q400 κυριως στα δρομολογια των κοντινων βαλκανικων προορισμων. Ειναι ομως αληθινο στοιχειο αυτο μιας και οι τιμες των καυσιμων σημερα καιει
ολους, μικρους και μεγαλους.Οταν λοιπον χρησιμοποιει τα μισα καυσιμα και οι πληροτητες σε πτησεις οπως το Βελιγραδι και η Σοφια ειναι σχεδον γεματες, σε συνδυασμο και με τα εσωτερικα, που και με 40 επιβατες βγαζει τα λεφτα της συν τις αγονες που για 4 χρονια ειναι ετοιμα λεφτα.....βγαλτε συμπερασμα.
Φτασαμε σε ενα σημειο να εχουμε ξεχασει τους προορισμους της εταιρειας προ δεκαετιας αλλα μεσα στο γενικο χαμο ειναι ουτοπικο, οποτε πορευομαστε με οτι εχουμε.
Περιμεναμε και αλλες εταιρειες να μπουν στο παιχνιδι αλλα οι Κυπριακες ταραξαν για λιγο τα νερα και ξαναεριξαν την κατασταση σε προγενεστερο σημειο.
Το θεμα ειναι τι θα γινει με ολο αυτον τον κοσμο που απασχολει ,σε περιπτωση αρσης της λειτουργειας της.
 
Απ' ότι φαίνεται αποφασίστηκε μια ακόμα μικρή παράταση ζωής για να βγει η φετινή θερινή περίοδος.

Θα απολυθούν περίπου 500 άτομα, και θα αποχωρήσουν από τον στόλο άλλα δύο Α320 (συν τα 2 Α321 που ήδη έφυγαν). Έτσι θα μείνουν 4 Α320 και Α319 ως πρώτης γραμμής, συν το παλαιότερο Α320 ως εφεδρικό.

Δεν σταματούν οι προσπάθειες για πώληση της εταιρείας, και πέραν από την Κινέζικη Beijing Yi Xiand Da Investment, φαίνεται να επανέρχεται στο προσκήνιο και η Λιβανέζικη ΜΕΑ.

Ρεπορτάζ του NewsIt Κύπρου εδώ: http://www.newsit.com.cy/default.php?pn ... 7&catid=31

Κατά την γνώμη μου όμως οι Κ.Α. με την σημερινή τους μορφή δεν μπορούν να πάνε μακριά. Πιστεύω ότι πρέπει να ακολουθηθεί μια πορεία όπως της Swissair - Swiss, δηλαδή να δημιουργηθεί μια νέα, υγιείς εταιρεία που θα αναλάβει μεγάλο μέρος του πτητικού έργου, τον στόλο και τον ελάχιστο αναγκαίο αριθμό εργαζομένων, και να πουληθεί αυτή σε υποψήφιο αγοραστή.

Όσον αφορά το δίκτυο και τον στόλο, μια στροφή στα οικονομικότερα regional jets, όπως το νέο Bombardier C Series, μπορεί να έριχνε τα κόστα σε περιφερειακές πτήσεις (προς Ελλάδα και Μέση Ανατολή), ενώ ο αριθμός των Airbus να μειωθεί σε 2-3 για μακρυνότερες πτήσεις που απλά δεν μπορούν να κοπούν χωρίς αυτό να έχει μεγάλο κόστος για την εταιρεία, όπως είναι κυρίως το Λονδίνο (όπου μπορεί να εξεταστεί η μεταφορά πτήσεων από το Heathrow στο Stansted) και δευτερευόντως η Μόσχα, αν και για την δεύτερη μετά το πατατράκ που υπέστησαν οι Ρώσοι μεγαλοκαταθέτες με το κούρεμα των καταθέσεων, δεν πιστεύω πως η επιβατική κίνηση από Ρωσία προς Κύπρο θα παραμείνει σε επίπεδα τέτοια που να καθίσταται βιώσιμο το δρομολόγιο για τις Κ.Α..
 
αυτοί που έχουν αγοράσει εισιτήρια να ανησυχούν; ή λέτε να αναλάβει το πτητικό έργο η Aegean; (στο μοντέλο Πειραιώς με της τράπεζες)
 
Σήμερα η τρόικα απαίτησε άλλα έξι δις από την Κύπρο για να σωθεί,δεν νομίζω να υπάρχει ούτε ένα ευρώ για την διάσωση της CYPRUS.To πιθανότερο είναι να κρατήσουν με νύχια και με δόντια την εταιρεία μέχρι το τέλος την σεζόν και μετά να την παύσουν, όσο για τους επενδυτές που λένε Κινέζους,Ρώσους .....εξωγήινους δεν νομίζω να γίνει κάτι,ποιος θα αγοράσει μία εταιρεία που μπαίνει μέσα εκατομμύρια κάθε χρόνο;
Δύο είναι τα σενάρια
1) Θα την "μικρύνουν" πουλώντας το 60% του στόλου διώχνωντας το μισό προσωπικό αποσύρωντας τα αεροπλάνα και από την Ελλάδα κάτι που προσωπικά εγώ το θεωρώ απίθανο επειδή πάλι είναι αδύνατον να κρατηθεί η εταιρεία σε μια κατεστραμμένη χώρα όπως τώρα είναι η Κύπρος και η Ελλάδα
2)Θα κλείσει οριστικά κάτι που πιστεύω ότι θα γίνει τελικά επειδή απλά τα νούμερα δεν βγαίνουν με τα χρέη να τρέχουν.
Η ιστορία της CYPRUS είναι χειρότερη της Ολυμπιακής επειδή υπάρχει μεγάλο οικονομικό πρόβλημα στην Ευρώπη και οι λύσεις δεν είναι εύκολο να υπάρξουν σε περιόδους οικονομικής καταστροφής.
 
Top