Cyprus Airways News

Αγαπητέ CyPilot
Εγω δεν κατάλαβα τι είναι αυτά που ξέρετε στην Κύπρο για την Α3 και δεν τα ξέρουμε εμείς εδώ.

Την κυβέρνηση σε αυτή τη φάση την ενδιαφέρει να απαλλαγεί από το βάρος της CY χωρίς η εταιρεία να κλείσει. Αν καταφέρει να βρει και κάποιον που θα κρατήσει και το προσωπικο ακόμα καλύτερα. Της είναι παντελώς αδιάφορο αν θα γίνει σκιά της Α3 και πίστεψε με το ξέρω από το Υπ. συγκοινωνιών γιατί τυγχάνει να είμαι κι εγώ από Κύπρο
 
Μη βιαζόμαστε. Νομίζω αυτό τα λέει όλα.
The airline has chosen to participate in this part of process as it does not have a binding character, and, as Aegean officials said, ‘We have no reason to stay out of the procedure.’

Αυτό είναι όλα τα λεφτά! :D
The battle for the Cypriot airline is expected to be fierce

http://www.ekathimerini.com/4dcgi/_w_articles_wsite2_1_23/07/2014_541642
 
Όσο fierce ήταν το battle για την Ολυμπιακή πριν 6 χρόνια θα είναι και αυτό...
Αλλά άλλο κορόιδο σαν το Βγενόπουλο δεν βλέπω να υπάρχει για να σώσει τη κατάσταση και το κράτος από τα ελλείμματά της.
 
Βέβαια ο Βγενόπουλος κάθε άλλο από κορόιδο δεν είναι...Από ΟΤΕ, Πανάθα κοκ μεριά αλλά ας μην πάμε εκεί. Εγώ δεν νομίζω ότι εκεί στις ΚΑ είναι τόσο εχέμυθοι που δεν βρέθηκε ούτε ένα στέλεχος να δώσει τις πληροφορίες που μπορεί να έλειπαν στους Βασιλάκηδες...Ας μην είμαστε αφελείς, όταν η εταιρεία που δουλεύεις είναι σε τόσο μικρή αγορά και παραπαίει και ενδέχεται να ψάχνεις καλό μισθό elsewhere σύντομα, ε τότε οι γνώσεις σου ανταμοίβονται...

Αν και δεν νομίζω ότι στην Α3 δεν είχαν πάντα πεντακάθαρη εικόνα για το τι συμβαίνει στην μεγαλόνησο. Όσο για τους υπόλοιπους, εγώ είμαι με την Fly Aruba :thx:
 
Απο Πανάθα πρέπει να έχασε γύρω στα 15 με 20 εκατομμύρια.
Απο ΟΤΕ κέρδισε γιατι (ευτυχώς όπως αποδείχτηκε) τον έβαλαν με το ζόρι να πουλήσει στους Γερμανούς, έκτοτε η τιμή της μετοχής του κατρακύλησε.
Από Μαρφιν, απο Σουπερφαστ, από Κορασίδη, απο Δέλτα, απο Μπάρμπα Στάθη και Ολυμπιακή έχασε τα κέρατα του...

Και δεν βλέπω κάναν άλλο να τρέχει να αναστήσει την Cyprus.
Γιατί υποπτεύομαι πως όταν θα πρέπει να κατατεθούν δεσμευτικές προσφορές και εγγυητικές άπαντες θα έχουν εξαφανιστεί και θα μείνει πάλι η κυβέρνηση να κρατάει τη σακούλα που μυρίζει...
 
H συντεχνία πιλότων καταγγέλει πώληση του μοναδικού ιδιόκτητου αεροσκάφους της εταιρίας αφού πρώτα δαπανηθηκαν περαν των 700 000 ευρώ για την συντήρηση του.

http://www.philenews.com/el-gr/oikonomi ... i-i-pasypi
 
Παραιτήθηκε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου των Κυπριακών Αερογραμμών Τώνυ Αντωνίου(οτι φάγαμε, φάγαμε) αν και το πόρισμα είναι αθωορικό (ναι καλά). :with:

http://www.sigmalive.com/news/local/154830
 
Ένα update μιας και ξεκίνησαν τα προξενειά, έκδηλη απ' το άρθρο η προχειρότητα της κυβέρνησης καθώς δεν μπορεί να δώσει απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα των "γαμπρών" (στόλος, μισθοί κ συμβάσεις προσωπικού, πιθανή "επιδότηση" ιδία με της FR κλπ). Για να δούμε...
:arrow: http://www.philenews.com/el-gr/oiko...imata-ton-endiaferomenon-ependyton-gia-tis-ka
 
από το συγκεκριμένο άρθρο διαβάζω τα εξής:

'Ένα από τα κύρια θέματα που τίθεται σχεδόν απ όλους τους ενδιαφερόμενους είναι το τι θα γίνει με τις συμβάσεις, με τον αριθμό προσωπικού και κυρίως με τις ώρες εργασίας και τις απολαβές των πιλότων '
και παρακάτω
'...το γεγονός ότι οι πιλότοι εργάζονται 600 ώρες ετησίως αντί 900 όπως στις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρείες, όπως και οι ιδιαίτερα υψηλές αμοιβές, είναι θέματα που τίθενται σχεδόν απ' όλους '

Πραγματικά θα ήθελα το 'συνδικάτο των πιλότων' να μας ενημερώσει για την ακρίβεια της παραπάνω διατύπωσης. Με στοιχεία.
 
Από 20 Ιανουαρίου μέχρι της 24 Μαρτίου οι πτήσεις για Λονδίνο από καθημερινές μειώνονται σε 6 φορές την βδομάδα.

CY326 LCA0900 – 1200STN 320 x2
CY327 STN1300 – 1930LCA 320 x2

http://airlineroute.net/2014/09/09/cy-stn-jan15/
 
Top