CYPRUS AIRWAYS ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

SARIDAKIS VASILIS

First-Class-Member
Εγγραφή
29/04/2004
Μηνύματα
822
Likes
0
Περιοχή
Thessaloniki-Drama
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKV
YAHOO
vasilisminoan7@yahoo.com
AΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΤΗΣ CYPRUS AIRWAYS ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΣΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΛΑΡΝΑΚΑ – ΜΟΣΧΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΟ «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ



Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

AIRBUS 320 με 147 επιβατες

12:33 ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΗΚΕ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΤΗΣ CYPRUS AIRWAYS ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΗ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΩΝ
 
Μία μικρή διόρθωση στην Ναυτεμπορική, η πτήση ήταν -346 για Heathrow.
ΑΤΑ 1233 LT 03L

Λεπτομέρειες http://www.11aviation.com

ΕΚΤΕΛΟΥΣΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΛΑΡΝΑΚΑ – ΜΟΣΧΑ
 
Πάντως δεν μπορώ να μη σχολιάσω τη ...δραματικοποίηση του γεγονότος από τα ΜΜΕ. Λες και συνέβη κάτι το κοσμογονικό. Κατ' αρχήν 'προβλήματα' κινητήρα συμβαίνουν, ο σχεδιασμός των Αεροσκαφών προβλέπει τέτοια 'συμβάντα' και όλα βαίνουν καλώς αν ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες.

Είδηση δεν είναι αν συμβεί κάτι τέτοιο, είδηση θα είναι αν δεν ακολουθηθούν οι διαδικασίες ή συβεί συνδυασμός τραγικός ατυχών 'επιπλοκών'...
 
Δυστυχώς για τους δημοσιογράφους, το αεροπλάνο προσγειώθηκε μιά χαρά, και δέν είχαμε απώλεια.

BTW, το 5B-DBD ήταν
 
Από το καλοκαίρι που έπεσε το Β737-300 της Helios στο Γραμματικό νομίζω ότι έχουν τρομοκρατηθεί οι επιβάτες και για τα κανάλια αυτό είναι "βούτυρο στο ψωμί τους". Με το παραμικρό θα λένε διάφορες κινδυνολογίες γιατί εκμεταλλεύονται το πόσοι επιβάτες δεν γνωρίζουν τους μηχανισμούς ενός αεροσκάφους και το πώς δουλεύουν.

Άλλωστε, πριν καν συμβεί το πρωτόγνωρο γεγονός (για Κύπρο και Ελλάδα) της Helios, σχεδόν κάθε φορά που πάω Λάρνακα ακούω επιβάτες να κλαίνε νομίζοντας ότι το αεροπλάνο πάει να κάνει αναγκαστική προσθαλάσσωση (!!!) λόγω του ότι η προσέγγιση στον 22 της Λάρνακας είναι πάνω από θάλασσα, όπως επίσης και να λένε "πέφοτυμε" όταν συναντά το αεροπλάνο κενά αέρος, ή να νομίζουν ότι το φτερό διαλύεται όταν κατεβαίνουν τα flaps ή ότι πέφτουν κομμάτια από το αεροπλάνο όταν κατεβαίνουν οι ρόδες!!! Τα κανάλια "στοχεύουν" αυτούς, όχι όσους γνωρίζουν το πώς λειτουργεί ένα αεροπλάνο και σε ένα περιστατικό σαν αυτό του Α330 των Κ.Α. παραμένουν ψύχραιμοι γιατί ξέρουν ότι δεν διατρέχουν ουσιαστικό κίνδυνο!
 
Πρόβλημα σε κινητήρα παρουσίασε και πάλι αεροσκάφος

Πρόβλημα στον έναν κινητήρα του παρουσίασε και πάλι, μέσα σε διάστημα λίγων ημερών, αεροσκάφος των Κυπριακών Αερογραμμών, τύπου Airbus A320, που εκτελούσε το βράδυ της Τετάρτης την πτήση Παρίσι - Λάρνακα, με 51 επιβάτες. Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους, αφού διαπίστωσε σπινθήρες στον κινητήρα, τον έσβησε και κατάφερε, χάρη στους σωστούς χειρισμούς του, να επιστρέψει το αεροσκάφος με απόλυτη ασφάλεια στο Παρίσι, χωρίς επιβάτες και πλήρωμα να διατρέξουν τον παραμικρό κίνδυνο.

Μετά και από το δεύτερο αυτό περιστατικό, ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου των Κυπριακών Αερογραμμών, κ. Λάζαρος Σαββίδης, διέταξε έρευνα, ώστε να ελεγχθούν οι κινητήρες και των εφτά αεροσκαφών του ιδίου τύπου των Κυπριακών Αερογραμμών και να ετοιμασθεί έκθεση για τις ώρες πτήσεις, την κατάστασή τους και τη συντήρηση της οποίας έχουν τύχει
LINK
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Σάν να το βλέπω απο τώρα...

ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΦΕΡΕΤΡΑ ΤΑ ΕΡΜΠΑΣ ΤΩΝ ΚΥΠΡΙΑΚΩΝ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ 3-53


:lol: :lol: :lol:
 
Ούουουουουουου....

Εδώ το καλοκαίρι με το Β737-300 της Helios άρχισαν να δείχνουν πλάνα από αεροπλάνα των Κ.Α. και κάποιοι ξερόλες δημοσιογράφοι νόμισαν ότι το αεροπλάνο που έπεσε ανήκε στις Κ.Α. και λεγόταν "Ήλιος".

Μην τρελαθούμε πια... Μηχανή είναι, θα πάθει βλάβη, είναι απόλυτα φυσιολογικό και αναμενόμενο. Ούτε θέμα κακής συντήρησης υφίσταται απαραίτητα, ούτε σκάρτο είναι το Α320. Απλά είναι πολύ πιο εύκολο να βγει στον αέρα ένα τέτοιο περιστατικό σε μια εταιρεία του μεγέθους των Κ.Α. που έχει 7, παρά σε μια εταιρεία όπως η Air France, η Lufthansa ή και η British Airways ακόμα που έχουν δεκάδες Α320 στους στόλους τους. Σε αυτές μπορεί να γίνεται και κάθε βδομάδα τέτοιο περιστατικό.
 
Μήπως, λέω, μήπως, όλα αυτά είναι υπερβολικά; Δηλαδή σε ολόκληρο τον κόσμο, μόνο τα Airbus των Κ.Α. παθαίνουν βλάβη; Αυτό σημαίνει ότι έχει η εταιρεία πρόβλημα ασφάλειας;
 
oaicarus":3rl1uah1 said:
Μήπως, λέω, μήπως, όλα αυτά είναι υπερβολικά; Δηλαδή σε ολόκληρο τον κόσμο, μόνο τα Airbus των Κ.Α. παθαίνουν βλάβη; Αυτό σημαίνει ότι έχει η εταιρεία πρόβλημα ασφάλειας;

Φίλε oaicarus, όπως είπαν και οι υπόλοιποι πιο πάνω, η παρουσίαση προβλήματος σε κινητήρα, και γενικά σε αεροσκάφη είναι κάτι το πολύ φυσιολογικό. Αν ανάφεραν στα δελτία ειδήσεων όλα τα μικροπροβλήματα των αεροσκαφών παγκόσμια, τότε δε θα τους αρκούσε η ώρα να τα αναφέρουν. Εξάλλου και πριν τη πτώση 733 υπήρχαν αυτά τα προβλήματα σε όλες τις εταιρείες, αλλά τα μέσα ενημέρωσης δεν έδιναν τόση σημασία όση δίνουν τώρα.
 
Top