DBA στην Ελλάδα

• Thread starter Thread starter ptiseisA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
i GEXX/DBA einai eteria lowcost. i ATH einai shetika makrinos proorismos. i eteria protimaei (opos kai polles alles loco) na min petane ta aeroplano toso makria gia mporoun na kanoun polles ptisis tin imera.

Enas logos pou i GEXX stamatise na petaei IST kai LIS.

Bebeos autos einai enas mikros logos pou i DBA/Gexx petaei perisotero SKG anti ATH

Den einai kai toso makrinos, diladi an skefteis oti to SKG-DUS tis DI einai mia apostasi 1726km kai to ATH-MUC einai 1510km den simainei oti einai apagoreutiko gia na xoreisei perissotera cycles i DBA sto daily schedule. Apla ta airport fees, to competition kai to potentially xamilo marker share odigisan tin etairia apla sto ath-muc.

H DBA petaei poio polles ptiseis apo SKG giati yparxei megaliteri zitisi logou ton pollon metanaston. H DBA gemizei ena F100 me 100 epibates pou plironoun apo 50 eos 100 euro (one way), peripou to idio kai oi Germanwings kai LTU.
To kostos auton ton eterion einai idietera xamilo se sxesi me eteries typou Lufthansa, kai h Aegean exei poli xamilo kostos.
H Lufthansa prosferei ena sulono ypiresion kai mia poiotita kai den mporei na prodosei tous pelates tis. H LH den mporei na gemizei ena aeroplano kai na exei kerdos me toso fthina eisitiria. Mono san prosfora mporei na poulisi eos to 10% ton prosferomenon theseon se tetoies times.
Ela omos pou o Ellinas oxi mono Business den taksideuei alla oute kai einai diatethimenos na plirosei olokliro naulo Economy, protimaei autous me tous periorismous! Etsi omos den bgazoun lefta oi megales eteries kai etsi den erxontai SKG. Athens petane giati einai proteuousa exei stratigiki simasia kai yparxoun kai kapoioi ksenoi epixirimaties pou erxontai.
Oso gia kati allous proorismous pou anaferthikan, na eiste sigouroi oti ean den bgazoun lefta tha tous kopsoun grigora, asxetos plirotitas!

"Den einai kai toso makrinos, diladi an skefteis oti to SKG-DUS tis DI einai mia apostasi 1726km kai to ATH-MUC einai 1510km den simainei oti einai apagoreutiko gia na xoreisei perissotera cycles i DBA sto daily schedule. Apla ta airport fees, to competition kai to potentially xamilo marker share odigisan tin etairia apla sto ath-muc."

synhorese me file Embry Riddle alla me ta anglika den to eho toso idietera, pantos nomizo pano kano eipes ta logia mou

Ego de nomizo oti h LH den petaei SKG logo elleipshs Business epivaton.
Epishs einai lathos o isxyrismos oti sth SKG den petane megales etairies kai oti thn apofeygoyn.
Sth SKG antithetos petaei enas ikanopoihtikos arithos apo megales Full-Frills etairies opos oi:BA,AZ,LX,OS kai fysika me Code share oi AF kai KL.
Eksalloy h LH den einai kai h mrgalyterh etairia ston kosmo!
Einai dikaioma ths na mhn petaei.
H Dba exei ontos megalyterh kinhsh sth SKG kai ayth einai h kyrioterh aitia poy petei gia SKG apo 3 germanika aerodromia(MUC,DUS,HAM) apo oti enanti enos sthn ATH (MUC).
Analogh periptosh einai kai h Germaniwingsh opoia petaei kai apo STR gia SKG kai perissoteres pthseis enanti ths ATH apo CGN.
H Condor etsi ki allios petaei Charter opos kai LT me poly kales syxnothtes.

alex2":3si1svyd said:
"Den einai kai toso makrinos, diladi an skefteis oti to SKG-DUS tis DI einai mia apostasi 1726km kai to ATH-MUC einai 1510km den simainei oti einai apagoreutiko gia na xoreisei perissotera cycles i DBA sto daily schedule. Apla ta airport fees, to competition kai to potentially xamilo marker share odigisan tin etairia apla sto ath-muc."

synhorese me file Embry Riddle alla me ta anglika den to eho toso idietera, pantos nomizo pano kano eipes ta logia mou

na ipenthimiso oti to turnaround -apo tin stigmi tis prosgioseis mechri tin prosgiosi-sto elvel einai tairastio.

px alexandroupoli mpori na ginei mesa se 15-20 min
thessaloniki to poli 30 min
kai i lista paei makria

oi eteries plironontai oso to aeroplano einai ston aera....kai plironoun oso to aeroplano "kathete" sto tartan

ti simvainei me thn dba?!?!?!?poli entuposiaki auksisi proorismon apo to skg!!!!!!!petaei pleon sxedonaapo olokliri thn germania gia skg!!!!!!lete na einai prosorinoi gia tous kalokairinouns mines mono?

tha se apogioteuso: i perisetoteres ptisis einai ptisis via MUC.
tora kataferan na to alaksoun: dyo mines tous kinigousame gia auto

no frills":3alcbeix said:
ti simvainei me thn dba?!?!?!?poli entuposiaki auksisi proorismon apo to skg!!!!!!!petaei pleon sxedona apo olokliri thn germania gia skg!!!!!!lete na einai prosorinoi gia tous kalokairinouns mines mono?

8a sumfwvnsw ev mern me tov alex (dev 3erw av petaei SKG movo via MUC) kai 8a pros8esw oti n DBA avelabe oles tis ptnseis tns gexx ... Me alla logia apla alla3ave to livery... ;)

@ stefo: i dba prosferi merikes ptisis (Deutera, Pempti kai Paraskeui ama den kano lathos) ptisis apo to Berolino-Tegel TXL gia Thessaloniki. Oles i alles ginonte meso MUC