Delta στην Αθήνα

Last edited:
Οι πτήσεις απο JFK διατηρούνται και τον χειμώνα.
Σε dummy booking μου δίνει απευθείας options ακόμα και τον Δεκέμβριο.
 

Attachments

  • Untitled.png
    Untitled.png
    55,5 KB · Προβολές: 14
Από 2 Ιουλίου ξεκινάει το δρομολόγιο Ατλάντα - Αθήνα daily

Μετά από χρόνια επιστρέφει αυτή η πτήση!!!! Το 2009 στο ταξίδι που εκανα στις ΗΠΑ, οι πτήσεις μου ηταν με DELTA, ATH-JFK B763 κ οδικώς για Akron OH κ η επιστροφή CLE-ATL CRJ2, ATL-ATH B763. Θυμάμαι το αεροπλάνο με 100% πληρότητα
 
Mηπως ειναι λίγο too much Α333 για το ATL-ATH και επρεπε να μεινει στο 763, δεδομενης της γενικοτερης χάλια καταστασης; Kαι καθημερινο κιολας...Ηδη τα 2 καθημερινα Α333 στο JFK-ATH αγγιζουν το overcapacity με τον ανταγωνισμο απο ΑΑ,UA,EK ..Για να πω την αληθεια δεν περιμενα να επαναφερει ΑΤL και περιμενα κατι άλλο που λειπει, οπως BOS,LAX, καθότι δεν ξερω α) τι ποσοστο ειναι OD εκει στο νοτο, αφου δεν ειναι απο τις πολυπληθεστερες greek communities b) τι ποσοστο ειναι feed και απο που γ) τουριστικα ειναι μια "αδιαφορη" περιοχη για τους ελληνες (δεν ειναι "wow" ΝΥ,SFO,LAX,MIA)
 
H DL είναι από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρίες του κόσμου. Είμαι σίγουρος πως κάτι παραπάνω ξέρει.

Υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση στην Αμερική για διακοπές στο εξωτερικό φέτος μετά τους περιορισμούς και η Ευρώπη θα προτιμηθεί καθώς θεωρείται ασφαλέστερη (χάρη στο μαζικό εμβολιασμό). Μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών, οι μόνες που έχουν επίσημα ανοίξει για τον τουρισμό προς το παρόν νομίζω πως είναι η Γαλλία και η Ελλάδα. Εξού και η αναμενόμενη κίνηση προς τα μέρη μας.
Η κίνηση προς προορισμούς κατά κόρον επιχειρηματικούς είναι σχεδόν μηδαμινή. Ως εκ τούτου, έχει πιο πολύ νόημα να βάλει η DL πτήση από Ατλάντα για Αθήνα παρά για π.χ. Βρυξέλλες, Μιλάνο ή Ζυρίχη (που δε φαίνεται να επανέρχονται φέτος).

Η Ατλάντα είνα μια σχετικά πλούσια μητρόπολη 6 εκατομμυρίων οπότε σίγουρα θα υπάρχει κάποια ζήτηση για Ελλάδα. Ωστόσο είναι το μεγαλύτερο αεροδρόμιο των ΗΠΑ και του κόσμου (σε κίνηση) και ως εκ τούτου προσελκύει ανταποκρίσεις από όλη τη χώρα, και ειδικά από το νότο, τις μεσοδυτικές και τις δυτικές πολιτείες. Όπως αναφέρει και το δελτίο τύπου της εταιρίας, η πτήση της Αθήνας θα έχει ανταπόκριση με 143 πόλεις στην Ατλάντα (για τις πτήσεις από/προς JFK ο αριθμός είναι μόλις 44). Αυτή είναι η δύναμη αυτού του κόμβου.

Επίσης πιστέυω ότι είναι σαφές πως οι Αμερικανικές εταιρίες πουλάνε εισιτήρια κυρίως σε Αμερικανούς και δεν ελπίζουν σε κάποια ζήτηση από Ελλάδα, η οποία πρέπει να είναι αμελητέα (ίσως εξαίρεση να αποτελεί ως ένα βαθμό η Νέα Υόρκη).
 
Last edited:
Η Ατλάντα ειναι το μεγαλύτερο hub της εταιρείας κ ουσιαστικά η κυρία βάση της!!! Εχει πολυ μεγαλύτερο εσωτερικό δίκτυο τροφοδοτησης υπερατλαντικων πτησεων σε σχέση με τη Ν. Υόρκη οπως λες. Μιλαμε για ενα τεράστιο αεροδρόμιο με υπογειο τρενακι αναμεσα στα terminals... 7 αν θυμάμαι καλα!!! Η διαφορά πτήσης σε σχέση με με την Ν. Υόρκη ειναι κοντα στη 1 ωρα πιο πολυ. Άλλωστε θα ειναι εποχικο δρομολογιο όπως κ τοτε!! Το 763 πλέον θα εμφανίζεται για οσο σε εσωτερικους κυρίως προορισμούς! Οπότε το κλασικό για εμας πλεον A333 είναι λογικό
 
Last edited by a moderator:
Το καλοκαίρι του '10 που έκανα το απ' ευθείας απο Ατλάντα για Αθήνα κάναμε 10:05 (χρονομετρημένα στον αέρα), πολύ άνετη πτήση και καλή πληρότητα αν θυμάμαι καλά, η διπλανή μου θέση ήταν άδεια όπως και μερικές διάσπαρτες εδω και εκεί.
8 απο τις 10 φορές που πέρασα απο εκεί ήταν transit, η τελευταία φορά απο LAX.
Το ΑTH-JFK στο μεταξύ μόνο μέσα στα ντουλαπάκια δεν είχε κόσμο. Και το έκανα σε μέρα που είχε και δεύτερη πτήση.
Ας ελπίσουμε να πάνε καλά και αυτά. Για να το αποφασίζουν σχεδόν τελευταία στιγμή μάλλον θα έχουν δει όλοι αυξημένο ενδιαφέρον. Εξάλλου δεν είναι και καιρός για πειράματα.
 
Καλα αυτό αλλάζει ευκολα κ γρήγορα...
 
Last edited by a moderator:
Top