Διαφορά κόστους μεταξύ ATPL MODULAR και INTEGRATED

  • Thread starter Thread starter koulis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Ψάχνοντας γενικά για την πτητική εκπαίδευση στην Ελλάδα και προσπαθόντας να δω τι με συμφέρει οικονομικά, προσπαθώ να καταλάβω ποια είναι η ουσιαστική οικονομική διαφορά μεταξύ modular και integrated program. Από περιήγηση στις ιστοσελίδες των Ελληνικών σχολών διαπίστωσα ότι η διαφορά κόστους είναι ελάχιστη. Παραθέτω τυχαίο παράγειγμα από την ιστοσελίδα της FAS αλλά και σε άλλες σχολές είναι κάπως έτσι:
http://www.rhodospilots.gr/gr/fas/view/atpl_c/intfrozen
http://www.rhodospilots.gr/gr/fas/view/ ... /ppltoatpl
Στην πρώτη περίπτωση το κόστος είναι 40000 για 0-atpl και 185 ώρες ενώ στη δεύτερη περίπτωση το κόστος είναι 39000 και 94 ώρες πτήσης συν το MCC. Μάλιστα για το modular program το προαπαιτούμενο είναι PPL και 110 ώρες πτήσης που σημαίνει ότι έχεις σκάσει ήδη ένα μεγάλο ποσό για την εκπαίδευσή σου πριν ξεκινήσεις modular. Η απορία μου αν γνωρίζει κάποιος είναι γιατί η διαφορά των 2 προγραμμάτων είναι μόνο ένα χιλιάρικο ενώ το integrated έχει τις διπλάσιες ώρες πτήσης από το modular. Υπάρχει κάποια άλλη ουσιαστική διαφορά;
 
To intergrated υποτιθεται οτι ειναι πιο "επαγγελματικο" σαν προγραμμα. Ωστοσο το modular μπορει να γινει και φθηνοτερο αν σκεφτεις οτι η εκπαιδευση μπορει να γινει σε αερολεσχη, να βαλεις φθηνα το build up και τη νυχτα..
 
Αυτή ακριβώς είναι η απορία μου: Για το modular το build up θεωρείται προαπαιτούμενο και παρόλα αυτά το κόστος παραμένει υψηλό όπως σαν να ξεκινάς από το μηδέν.
 
αλλες τιμες εχει συνηθως μια σχολη και αλλες το rf μιας αερολεσχης..
 
Συμφωνώ μερικώς με τον προλαλήσαντα flightinstict. Το ab- initio Frozen Integrated + mcc
( άνευ TR ), είναι ενιαίο επαγγελματικό και εντατικοποιημένο πρόγραμμα σπουδών/εκπαίδευσης συγκεκριμένης διάρκειας χρόνου, προσαρμοσμένο στη φιλοσοφία των αποδεκτών απαιτήσεων /γνώσεων / συνεργασίας του υποψηφίου επαγγελματία Κ2, ενώ το Modular είναι διακεκομμένο/σταδιακό πρόγραμμα, "μειονέκτημα" του οποίου εκ των πραγμάτων είναι η μακρύτερη διάρκεια ολοκλήρωσης σε χρόνο, σπουδών/ εκπαίδευσης, κυρίως όμως είναι η διαφορετικότητα στην φιλοσοφία εκπαίδευσης, αφού ο υποψήφιος θα πρέπει να ολοκληρώσει τις σπουδές του σε διάφορα στάδια, επιλέγοντας τις περισσότερες φορές διαφορετικές Ακαδημίες /Σχολές, με πιθανό αποτέλεσμα να αντιμετωπίζει δυσχέρειες και ή κενά στην ομαλή του κατάρτιση/εξέλιξη, ένεκα των συνεχών εναλλαγών Σχολών, μεθόδων και φιλοσοφίας εκπαιδευτών θεωρητικής και πτητικής εκπαίδευσης, όταν μάλιστα επιλέγονται/εμπλέκονται αερολέσχες και ή φαστφουντάδικες Σχολές.
Πιστεύω ότι η επιλογή των υποψηφίων είναι σαφώς το κόστος σπουδών, το οποίο εξαρτάται δυστυχώς από το timing της δυνατότητας του υποψηφίου/της οικογένειας, να ανταποκριθεί στη άμεση σχεδόν πληρωμή του κόστους για τηπρώτη επιλογή, ενώ για τη δεύτερη επιλογή ο υποψήφιος διευκολύνεται ανάλογα με την οικονομική του χρονική/σταδιακή ευχέρεια αντιμετώπισης ανά στάδιο, για τη πληρωμή του κόστους που απαιτείται.
Η πρώτη επιλογή νομίζω ότι είναι σωστότερη για τον υποψήφιο σπουδαστή, ασχέτως αν η δεύτερη φαίνεται οικονομικά φθηνότερη (η οποία απολογιστικά ίσως γίνει ακριβότερη επιλογή της πρώτης, για πολλούς ευνόητους και προφανείς λόγους)
Ο υποψήφιος όμως της πρώτης επιλογής για ένα λόγο παραπάνω θα πρέπει να είναι απόλυτα συνειδητοποιημένος και ικανός για να ολοκληρώσει, διότι είναι «καταδικασμένος» στην επιτυχία, σε συνεχές alert, απερίσπαστος με στρατιωτική αυτοπειθαρχία στους ρυθμούς και το πρόγραμμα της Σχολής, να μελετά αδιάκοπα, διότι εκτός των συνεπειών του χαμένου επαγγελματικού ονείρου ένεκα αποτυχίας …, γνωρίζει εκ των προτέρων ότι «ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνσή του από το Ταμείο….» Μεγάλη προσοχή στην ενημέρωση για σωστότερες επιλογές σπουδών, οι καιροί άλλαξαν , οι απαιτήσεις αυξήθηκαν.
 
Πάλι δε νομίζω πως καταλάβατε ποια είναι η απορία μου.. Η ερώτησή μου δεν είναι ποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι καλύτερο για να γίνεις πιλότος. Ούτε αν ένας FTO είναι καλύτερος από RF. Το ερώτημά μου είναι ένα το εξής: Υπό την προϋπόθεση ότι έχεις πάρει το ppl και έχεις συμπληρώσει τις 100 ώρες build up (σε οποιαδήποτε σχολή και να έχει γίνει αυτό..) γιατί το να βάλεις αποκλειστικά τις ώρες για IR-MEP-CPL (80 με 90 ώρες) κοστίζει το ίδιο με το να ξεκινήσεις από το μηδέν (integrated).
 
Εάν έχεις ήδη PPL τότε πας κατευθείαν για modular. Σου βγαίνει ποιο οικονομικά. Εάν δεν έχεις PPL τότε είναι λίγο διαφορετικά.
Σου απαντήσαμε?
 
Αν και δεν πρεπει να θεωρεις τιποτα δεδομενο,υπολογισε γυρω στα 59-60 χιλιαρικα με ενα intergrated και γυρω στα 49-50 με ενα modular.
H διαφορα ειναι οτι κανεις φθηνοτερο built up με modular εκπιδευση,επισης μην ξεχνας οτι και το intergrated εχει hidden costs οπου ανεβαζουν το κοστος της εκπαιδευσης.
Η διαφορα ειναι η εξης: Intergrated?(55.000) 2.300Ε τον μηνα για δυο χρονια
Modular?(50.000) διαρκεια απο 2 εως 60 χρονια εσυ επιλεγεις το ποτε και ποσα δινεις για να πετας.
 
Top