koulis
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 20/07/2011
- Μηνύματα
- 266
- Likes
- 21
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- aaa
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGMG
Ψάχνοντας γενικά για την πτητική εκπαίδευση στην Ελλάδα και προσπαθόντας να δω τι με συμφέρει οικονομικά, προσπαθώ να καταλάβω ποια είναι η ουσιαστική οικονομική διαφορά μεταξύ modular και integrated program. Από περιήγηση στις ιστοσελίδες των Ελληνικών σχολών διαπίστωσα ότι η διαφορά κόστους είναι ελάχιστη. Παραθέτω τυχαίο παράγειγμα από την ιστοσελίδα της FAS αλλά και σε άλλες σχολές είναι κάπως έτσι:
http://www.rhodospilots.gr/gr/fas/view/atpl_c/intfrozen
http://www.rhodospilots.gr/gr/fas/view/ ... /ppltoatpl
Στην πρώτη περίπτωση το κόστος είναι 40000 για 0-atpl και 185 ώρες ενώ στη δεύτερη περίπτωση το κόστος είναι 39000 και 94 ώρες πτήσης συν το MCC. Μάλιστα για το modular program το προαπαιτούμενο είναι PPL και 110 ώρες πτήσης που σημαίνει ότι έχεις σκάσει ήδη ένα μεγάλο ποσό για την εκπαίδευσή σου πριν ξεκινήσεις modular. Η απορία μου αν γνωρίζει κάποιος είναι γιατί η διαφορά των 2 προγραμμάτων είναι μόνο ένα χιλιάρικο ενώ το integrated έχει τις διπλάσιες ώρες πτήσης από το modular. Υπάρχει κάποια άλλη ουσιαστική διαφορά;
http://www.rhodospilots.gr/gr/fas/view/atpl_c/intfrozen
http://www.rhodospilots.gr/gr/fas/view/ ... /ppltoatpl
Στην πρώτη περίπτωση το κόστος είναι 40000 για 0-atpl και 185 ώρες ενώ στη δεύτερη περίπτωση το κόστος είναι 39000 και 94 ώρες πτήσης συν το MCC. Μάλιστα για το modular program το προαπαιτούμενο είναι PPL και 110 ώρες πτήσης που σημαίνει ότι έχεις σκάσει ήδη ένα μεγάλο ποσό για την εκπαίδευσή σου πριν ξεκινήσεις modular. Η απορία μου αν γνωρίζει κάποιος είναι γιατί η διαφορά των 2 προγραμμάτων είναι μόνο ένα χιλιάρικο ενώ το integrated έχει τις διπλάσιες ώρες πτήσης από το modular. Υπάρχει κάποια άλλη ουσιαστική διαφορά;