διακρισεις στα ιπτάμενα πληρώματα

  • Thread starter Thread starter DLTKIR
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μ'αρεσει που το θεμα πηρα ελαφρως αλλη διασταση... δυστυχως δεν ξερω πως γινοταν οι προσληψεις στην παλια ΟΑ...(για τη νεα εμαθα απο τη φιλη μου) θυμαμαι ομως, πριν πολλα χρονια, που ειχε ενα θεμα στις ειδησεις με σχετικη αναφορα... Ηταν μια κοπελα που βγηκε απο συνεντευξη, και κατεθεσε στο δημοσιογραφο οτι μπηκε μεσα και τη ρωτουσαν "τι γνωμη εχετε για τον ερωτα" και αλλα ασχετα...Γυρω στο 1994 πρεπει να ηταν...

Αλεξ, ανεφερες αρκετα για το τι πρεπει να εχει καποιος για να παρει τη δουλεια. Αν βρεις χρονο, διαβασε το ποστ μου στο θεμα "Emirates Interview"... Εγραψα αναλυτικα μιας και οταν δουλευα εκει, συμμετειχα στις προσληψεις. Πανω κατω τα ιδια ισχυουν και στη ΒΑ, (με λιγοτερη εμφαση στην εμφανιση- θα δεις τι εννοω οταν λεω εμφανιση) και μεγαλυτερη βαση σε πιο ουσιωδη θεματα.(σε γενικες γραμμες οι εταιρεις θεουν τα εξης... εκπληρωμενη υποχρεωτικη εκπαιδευση, -αρκετες επιθυμουν πτυχιο πανεπιστημιου,εμπειρεια στην εξυπηρετηση πελατων, θεληση και παθος για εξυπηρετηση πελατων, να εχεις την ικανοτητα η μαλλον το ταλεντο να δημιουργεις γρηγορα συναδελφικες σχεσεις εμπιστοσυνης και αλληλοεξαρτησης, μιας και συνεχεια δουλευεις με διαφορετικους ανθρωπους, να εισαι ευχαριστος , κοινωνικος και φιλικος, να γνωριζεις βασικα πραγματα για αλλες κουλτουρες και να εχεις ενδιαφερον να μαθεις για περισσοτερες, ικανοτητα να διατηρεις ψυχραιμια και να αποδιδεις οταν βρισκεσαι υπο πιεση, ικανοτητα να βαζεις σε σωστη προτεραιοτητα καταστασεις και γεγονοτα, ικανοτητα να επιλυνεις προβληματα γρηγορα, να εισαι ελλαστικος και γρηγορος στη σκεψη, να μπορεις ευκολα να προσφερις εναλλακτικες, να εχεις καλες γνωσεις γεωγραφιας και γενικο ενδιαφερον στην αεροπορια, να μπορεις να ηγεισαι μιας ομαδας αλλα και να ακολουθεις εντολες, να μπορεις να εργαζεσαι εποικοδομιτικα μεσα στην ομαδα, να εισαι υπομονετικος, να μπορεις να ακους τον αλλον και να επικοινωνεις με τους αλλους διατηρωντας παντα ανοιχτους διαυλους επικοινωνιας, να εχεις αριστη υγεια, να γνωριζεις τουλαχιστο δυο ξενες γλωσσες κτλ κτλ κτλ)

Σιγουρα κανεις δε γεννιεται με προυπηρεσια, και εγω οταν μπηκα στην ΕΚ, δεν ειχα πεταξει. Μολις ειχα αποφοιτησει απο το Πανεπιστημιο. Ειχα ομως παθος με την αεροπορια, και αυτο μετρησε. Φανταζομαι οτι αυτο που εξοργιζει και πληγωνει πολλους, και σιγουρα πολλες, ειναι το οτι για προσωπικους λογους, η Μεζιτη πηρε κατευθειαν ατομα απο την Α3, χωρις να δωσει ευκαιρια στα ατομα της παλιας ΟΑ να ακουστουν. Ισως η ιδια (για τους λογους που οι σχετικοι ξερουμε) να μισει την παλια ΟΑ, ωστοσο το μαγαζι δεν το χαλασαν αυτοι. Και εγω υπηρξαν φορες που πεταξα με ΟΑ και σκεφτηκα"μα καλα, πως τους επιτρεπουν να μιλανε ετσι σε επιβατες??? Ασε αυτο το "κυριε συναδελφε" και το "δεσποινις"...καλα ονοματα δεν εχουν??? (και καταλαβαινω την αβασιμη και οχι απαραιτητα εγκυρη δικαιολογια της προισταμενης οταν τη ρωτησα γιατι δεν εχουν τα ονοματα τους -ειπε οτι δε φορουν σημα και δε χρησιμοποιουν ονοματα για να μην τους κανουν αναφορες οι επιβατες, και εγω αναρωτιεμαι, μονο κακες αναφορες μπορει να κανει επιβατης???)

πριν καναδυο χρονια περιπου, εκανα το δρομολογιο Αθηνα - Johannesburg σχεδον 2 φορες το μηνα, σαν επιβατης. Υπηρχαν φορες που αναγκαζομουν να περιμενω 45 λεπτα για ενα ποτηρι νερο, και αυτο υστερα απο 3 callbells , που πιστεψτε με, δεν τα παταω ποτε, αλλα στριμωγμενος στις μεσαιες θεσεις του 340 με διπλανους να κοιμουνται και πληρωματα κρυμμενα ωρες να καπνιζουν στην κουζινα δεν υπηρχε αλλη λυση... αλλες παλι φορες, αγορια και κοριτσια κατεθεταν την ψυχη τους στην καμπινα... και αυτο οχι μονο σε εμενα (δε συνηθιζω να λεω οτι ειμαι πληρωμα) αλλα σε ολους τους επιβατες... αλλες φορες παλι, οι μισοι ετσι, οι μισοι γιουβετσι... και αυτο ηταν καταστροφη. Στον εναν διαδρομο χαμογελα και γλυκες, στον αλλο διαδρομο σκοτωναν ο ενας τον αλλο με δολοφονικες ματιες...τελος παντων...

Καποιος ειπε κατι για τρομοκρατια... στην πτηση που εκανα ως επιβατης, πηγα να ζητησω ενα ποτηρι νερο, και προσπαθησα ανεπιτυχως να πιασω κουβεντουλα με τα "κοριτσια" που καθοταν ορθια στην πισω κουζινα... μου ειπαν ψιθυριστα λιγα πραγματα, μια και οπως ειπαν, αν τους δει η προισταμενη να καθονται,η μιλανε με επιβατες θα τους αναφερει... (το γιατι δεν τους αναφερει οταν χαζογελανε οταν κανουν το ντεμο, η οταν τους πεφτουν τα ψωμακια και τα μαζευουν απο κατω, η οταν αφηνουν 2 σειρες χωρις cabin secure, δεν το καταλαβαινω...) συστημα τρομοκρατιας ειχαμε στην ΕΚ, αλλα εκει για αλλους λογους...απο ιδια πειρα σας λεω παντως οτι αν και απαραδεκτο, δουλευει καλα...

Αυτο που θελω να ξαναπω, και γι αυτο το λογο αρχισα το νημα, ειναι οτι το να χρησιμοποιει η Μεζιτη τον ορο "κοριτσια" οταν απευθυνεται στο πληρωμα καμπινας ειναι απραδεκτο... και οπως ειπε καποιος μεσες ακρες "στην πτηση μου ειχε και αγορια, για ποιο λογο η συζητηση, μηπως υπερβαλλουμε λιγακι" θα καλεσω αυτον τον κυριο να μας πει πως θα αισθανοταν αν το αφεντικο του αναφερομενο στη θεση του, θα τον αποκαλουσε "κοριτσι" και να τον σιγουρεψω οτι οχι, δεν υπερβαλλουμε καθολου. Το αν πετυχατε αντρες, ακομα και στην Α3, ηταν καθαρα θεμα τυχης!!! Απο τη στιγμη λοιπον που υπαρχουν εστω και ενα αρσενικο σε καμπινα της Νοα, τοσο το χειροτερο να χρησιμοποιει τον ορο αυτο η Μεζιτη...εκτος και αν δεν ξερει οτι υπαρχουν και αντρες.

και το τι κανει η Eva Air η Saudia,η Gulfair, η Kuwait κτλ, (που παιρνουν μονο γυναικες απο αλλες εθνικοτητες, και αντρες μονο ντοπιουs, εκτος απο την Ενa που παιρνει κατηγορηματικα μονο γυναικες) δε με ενδιαφερει. Αυτο που με ενδιαφερει ειναι οτι μια εταιρεια, που θελει να αυτοαποκαλειται "εθνικος αερομεταφορεας" (η Ελλαδα ψηλα κτλ κτλ) και υπαγεται στους νομους για προστασια εργαζομενων και ισων ευκαιριων που επιβαλλει η Ευρωπαικη ενωση, τολμα ευθαρσως να χρησιμοποιει σεξιστικες συμπεριφορες στις προσληψεις της, και ακομα χειροτερα να τις κανει γνωστες και να τις διαφημιζει στο περιοδικο της. ΝΤΡΟΠΗ!!!!

Αληθεια, απο οσους εσας διαβασατε την καταθεση ψυχης της Μεζιτη, εγραψε κανεις σας παραπονα, η μονο εγω, που στο κατω κατω δε μου καιγεται καρφι???

Στο σημειο αυτο, για να ξεφτιλισω και εγω λιγο το θεμα, (το δικαιουμαι μιας και εγω το αρχισα), θα ηθελα να ευχαριστησω τους γονεις μου, που με το που πηρα το πτυχιο μου, μου ειπαν "και τωρα, αν θες να προκοψεις, ΦΥΓΕ ΕΞΩΩΩΩ!!!!!"

Καληνυχτα

υγ...Για να μαθετε, η να διαβασετε περισσοτερα για το πως προσληφθηκε η Μεζιτη στην Olympic Air, βαλτε "ελενη μεζιτη" στο google, υπαρχει σχετικο αρθρο, επισης ξεφτιλα!!!
 
DLTKIR,σε ευχαριστώ.
Αυτά,ναι.Είναι συγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης μέλους πληρώματος.Στην ελληνική πραγματικότητα πόσο εφικτό είναι να βρείς ανθρώπους που να διατίθενται για αυτή τη δουλειά και να τα πληρούν κατά 80% έστω;
Η "παλία" ΟΑ αυτά τα κριτήρια αναζητούσε;
Προς διαχειριστές:Επειδή προφανώς αλλάζει το αντικείμενο συζήτησης αλλά παραμένει εξαιρετικά ενδιαφέρον,παρακαλώ,υποδείξτε ανάλογα.
Υ.Γ.:Κάποιοι εργαζόμενοι της "παλιά" ΟΑ έχουν ευθύνη για μερικές καταστάσεις στην εταιρεία-μαγαζί.Κάποιοι άλλοι απλά δεν είχαν μάθει άλλο τρόπο εργασίας...........
 
Καλησπερα... Πριν μας μεταφερουν το θεμα αλλου, απαντησα και εγραψα κατι σε νεο νημα στο "επαγγελμα αεροπορια" με θεμα "Κριτηρια και διαδικασια επιλογης πληρωματων καμπινας στην Ελλαδα" οποτε ας συνεχισουμε εκει την κουβεντα, και ας αφησουμε το θεμα αυτο επικεντρωμενο στο πως αν ειναι δυνατο θα σπασουμε τη δικτατορια της Μεζιτη και να αποκλεισουμε τον ορο "κοριτσια" απο το χαζοπεριοδικο...

Και ας κρατησουμε ενα επιπεδο, ξερουμε ολοι οτι δε μπορουμε να συμφωνουμε με ολους, εδω ειμαστε για να μαθαινουμε και να συζηταμε. Κανεις μας δεν ξερει τα παντα οποτε ας διασταυρωνουμε αποψεις πολιτισμενα, οπως κανουμε μεχρι τωρα. Ειναι κριμα τοσο ενδιαφεροντα θεματα να καταντησουν στα σκουπιδια...

Να στε καλα...
 
Οκ, λέμε για την κυρία Μεζίτη, ας πούμε και για την νέα αγγελία της Α3
http://el.aegeanair.com/jobs.aspx?job=54
Συνοπτικά
Προκειμένου να καλύψει τις επιχειρησιακές ανάγκες της, αναζητά:
Ιπτάμενες Συνοδούς
με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης

Στα βιογραφικά είναι απαραίτητα τα ακόλουθα:
1. Η αναφορά του ύψους και του βάρους
2. Η επισύναψη προσφάτων φωτογραφιών

Τα κλασσικά κριτήρια στην Ελλάδα, δεν είναι λοιπόν μόνο η Μεζίτη.
Πάντως, Sterling CHQ-HEL, to 2006, μας καλοσώρισε ενα Γομάρι, μαλιάς, με σκουλαρίκια και τατουάζ! Δεν άλλαξε τίποτα στην πτήση μου, μια χαρά ήταν...

Και απορώ: Αν κάποιος στείλει ένα βιογραφικό, με όλα άψογα, βάλει μια πολύ όμορφη φωτογραφία μιας κοπέλας, βάρος ύψος ιδανικά, μόρφωση άριστη, κτλ κτλ, και τέλως πάντων καταφέρει να φτάσει στη συνέντευξη (βάζοντας πχ μια φίλη να απαντάει στο τηλέφωνο), και σκάσει μύτη στη συνέντευξη όπως είναι, αξύριστος, ψηλός/κοντός/χοντρός κτλ κτλ! Προφανώς θα τον διαολοστείλουν φαντάζομαι!
Στην Αμερική θα έκανε μήνυση για ρατσιστική συμπεριφορά, lawsuit κτλ κτλ.
Απορώ αν το έχει κάνει κανείς πάντως. Το βλέμα της "επιτροπής" θα ήταν ανεκτίμητο! :lol:
 
ΟΤ, αλλά αν μου επιτρέπετε... έχω στείλει για μια θέση στην Aegean για υπηρεσία εδάφους με λήξη 31 Δεκεμβρίου. Δεν έχω ιδέα όμως πότε θα απαντήσουν και φυσικά όταν καλώ στην εταιρεία μου λένε ότι είναι αδύνατο να μάθω τηλεφωνικά.

Υπάρχει καμία ιδέα?
 
Tί θα πεί ψάχνουν υπτάμενες συνοδούς...Δηλαδή αν ο συνοδός είναι ιπτάμεν-ος θα τους χαλάσει??? Θα βρεθεί κάποιος να τους τραβήξει μια μήνυση??? Άκου να θέλουν και φωτογραφία (με μαγιώ ή οτι να΄ναι??)....Απο πότε πρέπει να είσαι το next top model για να κάνεις την οποιαδήποτε δουλειά??? Αυτά συγγμώμη που θα το πω έτσι,αλλά είναι καραγκιοζιλίκια (σε οποιαδήποτε εταιρεία και αν γίνονται)!! Το θέμα στο συγκεκριμένο επάγγελμα είναι έχεις κάποια εκπαίδευση και να είσαι ευγενέστατος με τους επιβάτες...Σαφώς δε με χαλάει καθόλου να μπαίνω στο αεροπλάνο και μόνο που βλέπω τις αεροσυνοδούς να φτίαχνει η μέρα μου...Αλλά με χαλάει πάρα πολύ όταν βλέπω να γίνονται διακρίσεις...Και ακόμα περισσότερο όταν ζητάτε από κάποιον άνθρωπο να στείλει τη φωτό του και να κρίνει ο κάθε άσχετος την εμφάνιση του....Έλεος!! Μία μπανανίτσα δώρο από μένα για ατή την αγγελία :banana:
 
Η Μεζιτη πριν παει στην Οα, ηταν διευθυντρια πληροματων στην Αιγαιου και αυτη αρχισε την ιστορια εκει. Και προφανως επειδη επιασε, ο μετεπειτα κατοχος της αντιστοιχης θεσης, συνεχιζει την παραδοση που αρχισε η Μ...εζιτη... Μπραβο τους!!!! οσον αφορα τοσ καταγγελιες, και εγω απορρω πως ολα τα αγορια που μενουν εξω, δεν κανανε καμια καταγγελια... Η πως δεν πηγανε στα καναλια, μια που στην Ελλαδα μπορει με τη δικαιοσυνη να μην τα βρισκει κανεις, αλλα με τα καναλια ολοι βρισκουν ακρη... ντροπες!!!
 
εγω παντως που πετουσα με ΟΑ προχτες,το πληρωμα καμπινας ηταν 4 ατομα,2 αντρες 2 γυναικες και μαλιστα ο ενας αντρας ηταν υπευθυνος καμπινας.
 
ευχαριστουμε για την τοποθετηση, μπες ξανα στο thread σε ενα χρονο περιπου και με την προυποθεση οτι πετας τουλαχιστο μια φορα το μηνα, πες μας παλι ποσους ανδρες ειδες...
 
tasos-SMI":33dvdj5c said:
Tί θα πεί ψάχνουν υπτάμενες συνοδούς...Δηλαδή αν ο συνοδός είναι ιπτάμεν-ος θα τους χαλάσει??? Θα βρεθεί κάποιος να τους τραβήξει μια μήνυση??? Άκου να θέλουν και φωτογραφία (με μαγιώ ή οτι να΄ναι??)....Απο πότε πρέπει να είσαι το next top model για να κάνεις την οποιαδήποτε δουλειά??? Αυτά συγγμώμη που θα το πω έτσι,αλλά είναι καραγκιοζιλίκια (σε οποιαδήποτε εταιρεία και αν γίνονται)!!
Αυτό γίνεται σε όλες σχεδόν τις εταιρίες του κόσμου, φίλε μου. Και μάλιστα συμπεριλαμβανομένου του θέματος της φωτογραφίας (πρόσφατο παράδειγμα η Emirates). Έτσι είναι η κατάσταση σε αυτό το επάγγελμα. Και απ' όσον ξέρω μηνύσεις δεν έχουν γίνει πουθενά (ή έστω μηδαμινές σε σχέση με τις προσλήψεις αεροσυνοδών παγκοσμίως). Έχουμε ξαναπεί: ιδιωτική εταιρία είναι, όποιον θέλει προσλαμβάνει και με τους όρους της. Όπως πχ σε ένα γραφείο ζητείται γραμματέας γυναίκα, έτσι κι εδώ. Αν η εταιρία γνωρίζει ότι υπάρχει η δυνατότητα μήνυσης για κάτι τέτοιο, τότε θα έβγαζε προκήρυξη για άντρες και γυναίκες και πολύ απλά θα... απέρριπτε τους άντρες. :roll:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top