Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όπως το βλέπω, αναφέρονται όλα τα στοιχεία που χρειάζεσαι για retrospective credit στο boarding pass (αριθμός εισιτηρίου, αριθμός πτήσης, δρομολόγιο, ημερομηνία και booking class, που είναι M στη πρώτη και Y στη δεύτερη, δηλ .υψηλοί ναύλοι που δίνουν πολλά μίλια…). Αν και δεν ξέρω εάν θα τα πιστώσουν στη περίπτωση του rebooking από Iberia, θα το προσπαθούσα όμως.

Όσον αφορά το Original routing credit, στο Miles&More γίνεται είτε τηλεφωνικά είτε με email είτε μέσω του contact form. Δυστυχώς δεν ξέρω πώς το κάνει η Iberia.
 
Στο φίλο απο το Βερολίνο έστειλα τα στοιχεία από φίλο στην Γερμανία ειδικό σε τέτοια θέματα εαν θέλει μπορει να τον βοηθήσει και εύχομαι να παν ολα καλά :D
 
Eυχαριστώ για το contact μέσω πμ. :great:

Όσον αφορά αυτό;
Ulrike":1le5r6uu said:
Όπως το βλέπω, αναφέρονται όλα τα στοιχεία που χρειάζεσαι για retrospective credit στο boarding pass (αριθμός εισιτηρίου, αριθμός πτήσης, δρομολόγιο, ημερομηνία και booking class, που είναι M στη πρώτη και Y στη δεύτερη, δηλ .υψηλοί ναύλοι που δίνουν πολλά μίλια…). Αν και δεν ξέρω εάν θα τα πιστώσουν στη περίπτωση του rebooking από Iberia, θα το προσπαθούσα όμως.
Δυστυχώς πηγαίνοντας στη φόρμα του Miles & More ή του Miles & Bonus (προτιμώ το δεύτερο για να είμαι ειλικρινής) δεν μπορώ να το κάνω να δεχτεί τον αριθμό εισιτηρίου.
Πχ στο Μ&Μ θέλει να αρχίζει από 220. Στη φόρμα του M&B δε χωράει.
Ο αριθμός ΕΤΚΤ πάνω στο boarding pass είναι 075236516427101. Ξέρεις (ή ξέρει κάποιος άλλος) αν από αυτό μπορώ να μαντέψω το ticket number;
 
Το νούμερο εισιτηρίου 075κτλ. ανήκει στην IBERIA και όχι στην Lufthansa, συνεπώς μίλια μόνο στους Ισπανούς και μάλλον μόνο ταχυδρομικώς, λόγω των αριθμών πτήσεων LH.
 
GeorgeGR":1gy24z4t said:
Το νούμερο εισιτηρίου 075κτλ. ανήκει στην IBERIA και όχι στην Lufthansa, συνεπώς μίλια μόνο στους Ισπανούς και μάλλον μόνο ταχυδρομικώς, λόγω των αριθμών πτήσεων LH.
Ευχαριστώ.
Εφόσον είναι έτσι, θα μπορούσαν να μου τα δώσουν χωρίς να πρέπει να το ψάξω αφού αυτούς πλήρωσα για να πετάξω, άλλο αν με έβαλαν σε άλλη εταιρία.
 
Το πιο σωστό θα ήτανε η Iberia να σου δώσει τα μίλια της αρχική πτήσης.

Στις δικές μου περιπτώσεις πάντα ήτανε μέσω Star Alliance, δηλ. γενικά πιστώθηκαν αυτόματα τα μίλια της καινούργιας πτήσης (αφού ο αριθμός της κάρτας μου ήτανε μεσα στη κράτηση) - που σε κάποιες περιπτώσεις ήτανε περισσότερα απ΄αυτά της αρχικής (λόγω υψηλότερου ναύλου, μέχρι και περιπτώσεις που ένα award κατέληξε σε υψηλό ναύλο). Αν για κάποιον λόγο όμως είναι λιγότερα / δεν πιστώνονται αυτόματα, με το Original Routing Credit μπορείς να ζητήσεις τα αρχικά.
 
Προτιμώ να πάρω τα μίλια από την Iberia anyway (στο top bonus που έχω δηλώσει κατα την κράτηση), επειδή έχω ήδη αρκετά μιας και πετάω συνέχεια με Air Berlin και θα μπορέσω να κάνω ένα δωρεάν ταξιδάκι στην επόμενη προσφορά τους. 8)
 
Επιστρέφω λίγο σε αυτό:
Akis":syhvt61o said:
1. Ναι, δικαιούσαι αποζημίωση. Ένα τεχνικό πρόβλημα δεν είναι μια έκτακτη περίσταση (βλ. Απόφαση C-257/14 και Απόφαση C-549/07).
2. Στέλνεις εκ νέου επιστολή στην εταιρία και τους παραπέμπεις στις παραπάνω αποφάσεις (τις οποίες και σίγουρα γνωρίζουν αλλά αγνοούν). Επίσεις τους ενημερώνεις ότι σε περίπτωση άρνησης θα κινηθείς νομικά κατά της εταιρίας. Επίσης μπορείς να δώσεις το όλο θέμα στην π.χ. flightright. Αυτοί θα αναλάβουν την επικοινωνία με την εταιρία όμως σε περίπτωση επιτυχίας θα κρατήσουν το 25% της αποζημίωσης που θα λάβεις.
Προτείνετε να συντάξω εκ νέου μόνος μου μια επιστολή όπου θα αναφέρομαι στην απάντησή που μου έστειλαν και θα απαντώ ότι δεν το αποδέχομαι λόγω των αποφάσεων τάδε και τάδε;
Ή να χρησιμοποιήσω κάποια φόρμα από εκεί; Και αν ναι, ποια;
 
Καλησπερα εχτες απο το CDG για ΑΤΗ με AEGEAN και την πτηση Α3613
https://www.flightradar24.com/data/flig ... 13#9f3e79a
υπηρξε καθυστερηση 5 ωρων λογο τεχνικου προβληματος και αντικατασταση τροχου.
Θελω τα φωτα σας πως μπορω να ζητησω αποζημιωση γιατι μονο ενα εισητηριο δωρεαν μας εδωσαν και τπτ αλλο.
Ευχαριστω
 
lewton":h79pjtqq said:
Επιστρέφω λίγο σε αυτό:
Akis":h79pjtqq said:
1. Ναι, δικαιούσαι αποζημίωση. Ένα τεχνικό πρόβλημα δεν είναι μια έκτακτη περίσταση (βλ. Απόφαση C-257/14 και Απόφαση C-549/07).
2. Στέλνεις εκ νέου επιστολή στην εταιρία και τους παραπέμπεις στις παραπάνω αποφάσεις (τις οποίες και σίγουρα γνωρίζουν αλλά αγνοούν). Επίσεις τους ενημερώνεις ότι σε περίπτωση άρνησης θα κινηθείς νομικά κατά της εταιρίας. Επίσης μπορείς να δώσεις το όλο θέμα στην π.χ. flightright. Αυτοί θα αναλάβουν την επικοινωνία με την εταιρία όμως σε περίπτωση επιτυχίας θα κρατήσουν το 25% της αποζημίωσης που θα λάβεις.
Προτείνετε να συντάξω εκ νέου μόνος μου μια επιστολή όπου θα αναφέρομαι στην απάντησή που μου έστειλαν και θα απαντώ ότι δεν το αποδέχομαι λόγω των αποφάσεων τάδε και τάδε;
Ή να χρησιμοποιήσω κάποια φόρμα από εκεί; Και αν ναι, ποια;
Σχετικά με αυτό, έστειλα και δεύτερη επιστολή όπου έγραψα ότι δεν αποδέχομαι την αρχική τους απάντηση, ανέφερα τις αποφάσεις του CJEU που μου αναφέρατε, και τώρα περιμένω.
 
Top