Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Επανέρχομαι με νεότερα.
Όντως έκανα τη διαδικασία όπως μου υποδεικνυε το λινκ, που μου έδωσε αρνητικό αποτέλεσμα.
Όμως εκτός αυτού έστειλε και αίτημα στο σχετικό πεδίο που κατά τύχη βρήκα στο contact us. Σε αυτό μου απαντησαν πως θα μου επιστραφούν οι φοροι εντός 7 ημερων.

Not bad volotea... σε αυτό το κομμάτι τουλάχιστον αποδείχτηκε καλύτερη και πιο δίκαιη από την α3.
 
Οπως ειχα αναφερει ειχα προβληματα σε δυο μετωπα. Αφου το μετωπο Α3/Volo πηρε τη σειρα, αναφερω και το δευτερο που μαλλον με καιει περισσοτερο.
Πριν 10 μερες περιπου λαμβανω email απο την wizz πως η πτηση μου ATH-AUH ακυρωθηκε (Oneway, σε περιπου 7 μηνες). Μου προσφερει μεταξυ αλλον refund ή reschedule. Refund δεν με συμφέρει γιατι οπως καταλαβαινετε ο ναυλος ηταν πολυ καλος αλλα στην πραξη reschedule με αλλη πτηση της εταιρειας δεν γινεται, γιατι πλεον η wizz διεκοψε τις πτησεις για AUH.
Τι επιλογες εχω; Μπορω να ζητησω απο την εταιρεια (λαμβανοντας υποψη οτι η πτηση ειναι σε 7 μηνες) βασει νομοθεσιας να μου κανει reschedule με αλλη εταιρεια στην ιδια ημερομηνια? Υποθετω λογω εγκαιρης ενημερωσης δεν δικαιουμε και αποζημιωσης.
 
Ρίξε μια ματιά στις τελευταίες σελίδες εδώ στο θέμα, και για παράδειγμα συγκεκριμένα εδώ: Δικαιώματα επιβατών
 
Σε ευχαριστω, το ειχα υποψην μου απλως επειδη στη δικη μου περιπτωση η ενημρωση εχει γινει σχεδον 7 μηνες πριν και οι περιπτωσεις που ειδα στο φορουμ ειναι πολυ πιο αμεσες, θελησα να ελέγξω αν υπαρχει καποια διαφορα.

Επικοινωνησα λοιπον με την Wizz και αρνηθηκαν οποιοδηποτε rerouting εκτος κι αν ειναι με πτηση της wizz. Απο οτι καταλαβαινω οι κανονισμοι δεν περιοριζουν το δικαιωμα του rerouting και καθε εταιρεια ειναι υποχρεωμενη να κανει rerouting ακομη και αν αυτο μπορει να γινει μονο μεσω τριτων εταιρειων.

Τι μπορω να κανω λοιπον απο αυτο το σημειο και περα.
 
Ενημερωτικα προχωρησα στη σχετική καταγγελια, βεβαια θα παρει το δρόμο του μετα απο καποιους μήνες. Επειδη δεν ξερω την αποτελεσματικοτητα της διαδικασιας, η συμβουλη θα ηταν παραλληλα με αυτη τη διαδικασια να βρω και να αγορασω νεο εισιτήριο ή να αναμενω οτι τελικα η wizz οντως θα κανονισει σχετικα;
 
Αν βρεις και αγοράσεις νεο εισιτήριο, σε τι θα βοηθήσει αν είναι επιτυχής η έκβαση της καταγγελίας;
 
Εγώ στην θέση σας θα αγόραζα νεο εισιτήριο. Ο κανονισμός θέτει ως όριο τις 14 μέρες πριν την πτήση για αποζημιωση, αλλαγή πτήσης κτλ.
 
@chr04:
Πρεπει να διαβάσεις πιο προσεκτικά τον κανονισμό. Δεν μιλαμε για την αποζημιωση. Μιλάμε για το re-routing.
2 σελίδες πίσω, χρήστης που η ετζιαν σφύριζε αδιάφορα, τους ανέφερε συγκεκριμένα τον EU261 και του έκαναν το rerouting (και δεν ηταν < 14 μερες, ηταν 3 μηνες μετα)

Επίσης όπως είχε σημειώσει και ο jerry 2 σελίδες πίσω:
Ισχύει αυτό που λέει ο ariadgr αλλιώς οι εταιρείες θα μπορούσανε να βάζουν πτήσεις και να τις ξηλώνουν όποτε θέλουν χωρίς καμία υποχρέωση, είτε 15 είτε 205 μέρες πριν.


Αντιγράφω από μήνυμα σε προηγούμενη σελίδα:
ειναι υποχρεωμενη ασχετα με τις 14 μερες
ΕΠΙΠΛΕΟΝ αποζημιωση δεν σου οφειλει.
να σου κλεισει με αλλη εταιρια, οφειλει

If your flight is cancelled you have the right to choose between reimbursement, re-routing or return.

You are also entitled to assistance at the airport.

If you were informed of the cancellation less than 14 days prior to the scheduled departure date, you have a right to compensation
 
Ευτυχώς υπάρχει ο κανονισμός της Ε.Ε. για την προστασία των επιβατών, αλλά η τήρηση του δεν είναι δυστυχώς δεδομένη. Σαφώς και είναι υποχρεωμένη η εταιρεία για rerouting, αλλά πιθανόν θα κάνει την πάπια και ο επιβάτης τι θα κάνει; Θα πάει μάλλον ( ; ) σε δικηγόρο. Η υπόθεση του τότε θα τελειώσει πολύ μετά το προγραμματισμένο ταξίδι. Άρα δε θα έχει κανένα όφελος.
 
Top