Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εμένα μου έκανε εντύπωση ότι σε εισιτήριο με επιστροφή αν δεν πετάξεις την μεταβαση, η επιστροφή ισχύει κανονικά και δεν ακυρώνεται
 
το οποίο καποιες εταιρείες, αν τους ενημέρωνες το κρατούσαν ανοιχτό για την επιστροφή
 
Πιο λογικό δε θα έπρεπε να είναι ένα regulation που να υποχρεώνει τους αερομεταφορείς να προσφέρουν στο χαμηλότερο ναύλο κατ' ελάχιστον μία χειραποσκευή + προσωπικό αντικείμενο; Κάπου πρέπει να σταματήσει αυτό το σουρρεαλιστικό unbundling των ναύλων.

Επίσης προβλέπεται μεγάλο πάρτυ στη διαχείριση των claims, δεδομένου ότι η συγκεκριμένη διάταξη εμπλέκει όλους τους αερομεταφορείς που πετούν από και προς ΕΕ. Κατά πάσα πιθανότητα προβλέπω να διευρύνεται το μοντέλο της LH Group, όπου τα αιτήματα αποζημίωσης γίνονται outsourced προς Ινδία ή chatbots.
 
Πιο λογικό δε θα έπρεπε να είναι ένα regulation που να υποχρεώνει τους αερομεταφορείς να προσφέρουν στο χαμηλότερο ναύλο κατ' ελάχιστον μία χειραποσκευή + προσωπικό αντικείμενο; Κάπου πρέπει να σταματήσει αυτό το σουρρεαλιστικό unbundling των ναύλων.
IMO, το πιο λογικό, όλες οι αεροπορικές να σου επιτρέπουν την μέγαλη-κανονική χειραποσκευή στον basic ναυλο, και αν θέλεις μικρή χειραποσκευή πλερώνεις (βλέπε Α3).

Ή αυτό που είχε κάποτε η vueling. Μικρή και μεγάλη χειραποσκευή απλά στον basic ναυλο η μεγάλη πρέπει να μπει ως register (check in) και αν θες την μεγάλη στο αεροπλάνο, πλερώνεις. Γλυτώνεις χρόνο τότε στο boarding
 
Top