Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

  • Thread starter Thread starter Luz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
romanosdelios":nqdmoid3 said:
Αδύνατον. Διότι όταν χτίστηκε εκείνο το ηλίθιο Μπενιζελ υπεγράφη συμφωνία ότι δεν θα προσγειωθεί οποιαδήποτε πτήση οικονομικού συμφέροντος με προορισμό την Αθήνα σε αεροδρόμιο με απόσταση λιγότερο των 100 χιλ. αν θυμάμαι καλά. Για τη κρίση δεν κατηγορώ τους Γερμανούς αλλά στη προκειμένη περίπτωση μας πη**ξαν κανονικά. Ας με διορθώσει όμως κάποιος αν κάνω λάθος.

Δηλαδή πάμε σίγουρα σε άλλον νομό. Θήβα ή Κόρινθος και αν έχουν τις υποδομές για να έχουν αεροδρόμιο....
Καλά σε αυτό έχεις απόλυτο δίκαιο... Επομένως η μόνη λύση είναι να μειώσουν τα τέλη τους...
 
ermis177":1524sr9d said:
Αυτό με την Ryanair δεν είναι επιχείρημα. Η Ryanair το κάνει σε όλες τις χώρες. Ζητάει τα πάντα. Χαμηλά τέλη, adverstisment κλπ και μετα απηλεί οτι θα φύγει.

Ναι όμως σε άλλες χώρες δεν κάνει πράξη την απειλή της. Μόνο από/προς Αθήνα έχει τόσο μικρό εύρος δρομολογίων, ειδικά σε σχέση με το μέγεθος του αεροδρομίου!
 
Πράγματι η σύμβαση ίδρυσης του Ελ. Βενιζ. απαγορεύει την ίδρυση άλλου κρατικού αεροδρομίου σε ακτίνα 100 χμ. Στο τέλος όμως κάθε άρθρου της σύμβασης , προβλέπεται η τροποποίησή του με την σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας των μετόχων. Αυτό θα γίνει όταν θα γίνει η περιοχή του Ελληνικού ανεξάρτητο κρατίδιο, με δικό του αεροδρόμιο, καζίνο, μαρίνα, πλαζ, υπογειοποίηση της Ποσειδώνος και τούνελ στον Υμηττό.
 
Αυτό με το αεροδρόμιο στο Ελληνικό ποια σύμβαση το λέει και βασικά ποιος τρελός είναι που θα βάλει τα λεφτά του να το κάνει, σε μια περιοχή που η γη κοστίζει χρυσάφι; Για να προσγειώνονται 5 μικρά τζετ την ημέρα το καλοκαίρι και να κλείνει τον χειμώνα; Όταν το ΑΤΗ είναι στα 25 λεπτά με αυτοκίνητο και στα 5 με ελικόπτερο ; :?: :?:

Τα αεροδρόμια θέλουν χρήμα και αυτό δεν υπάρχει ούτε για δείγμα. Αν εσείς πιστεύετε ότι μπορεί να συντηρηθεί αεροδρόμιο μόνο με την ryanair πιθανότατα ψάχνετε ποιότητα τύπου Μπωβαί και Τσιαπίνο. Αν η Ryanair μπορεί να πετάει την Θεσσαλονίκη με 30Ε τότε μπορεί και άλλους προορισμούς, ίσα-ίσα σε κλίμακα οικονομίας το κόστος της είναι μικρότερο.
 
καλά γι' αυτό που λες με το ελληνικό συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Αλλά δε θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα ιδιωτικό αεροδρόμιο τύπου Charleroi ή Bouveaux, όπως λες μόνο για τις low cost ; Ώστε να κάνει δρομολόγια από άλλη 100 km από την Αθήνα ;
 
airport123":jckob5t5 said:
flesland":jckob5t5 said:
Αυτό με το αεροδρόμιο στο Ελληνικό ποια σύμβαση το λέει και βασικά ποιος τρελός είναι που θα βάλει τα λεφτά του να το κάνει, σε μια περιοχή που η γη κοστίζει χρυσάφι; Για να προσγειώνονται 5 μικρά τζετ την ημέρα το καλοκαίρι και να κλείνει τον χειμώνα; Όταν το ΑΤΗ είναι στα 25 λεπτά με αυτοκίνητο και στα 5 με ελικόπτερο ; :?: :?:

Τα αεροδρόμια θέλουν χρήμα και αυτό δεν υπάρχει ούτε για δείγμα. Αν εσείς πιστεύετε ότι μπορεί να συντηρηθεί αεροδρόμιο μόνο με την ryanair πιθανότατα ψάχνετε ποιότητα τύπου Μπωβαί και Τσιαπίνο. Αν η Ryanair μπορεί να πετάει την Θεσσαλονίκη με 30Ε τότε μπορεί και άλλους προορισμούς, ίσα-ίσα σε κλίμακα οικονομίας το κόστος της είναι μικρότερο.

καλά γι' αυτό που λες με το ελληνικό συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Αλλά δε θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα ιδιωτικό αεροδρόμιο τύπου Charleroi ή Bouveaux, όπως λες μόνο για τις low cost ; Ώστε να κάνει δρομολόγια από άλλη πόλη 100 km από την Αθήνα ;
 
airport123":13e696qd said:
ermis177":13e696qd said:
Αυτό με την Ryanair δεν είναι επιχείρημα. Η Ryanair το κάνει σε όλες τις χώρες. Ζητάει τα πάντα. Χαμηλά τέλη, adverstisment κλπ και μετα απηλεί οτι θα φύγει.

Ναι όμως σε άλλες χώρες δεν κάνει πράξη την απειλή της. Μόνο από/προς Αθήνα έχει τόσο μικρό εύρος δρομολογίων, ειδικά σε σχέση με το μέγεθος του αεροδρομίου!

Αν θυμασαι καλα η Ryan ειχε απαιτησει μειωσεις στα τελη (μονο για την ιδια βεβαια) αλλιως δεν θα ξεκινουσε πτησεις απο το Βενιζελος. Τελικα ειδες που ηρθε και χωρις τις μειωσεις; Ζητημα αγορας ειναι, αν υπαρχει αγορα να εξυπηρετησει η Ryan, τοτε θα βαλει πτησεις μεχρι και για την τελευταια κωμοπολη της Βρετανιας.
 
Top