Δύο loco και μια «παραδοσιακή» για να κατακτήσουμε την LIS

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.151
Likes
433
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Εδώ ήμαστε λοιπόν, επιστρέψαμε από την πανέμορφη πρωτεύουσα της Πορτογαλίας και σκέφτηκα να γράψω κι εγώ ένα trip report μιας και έχω καιρό να γράψω. Πολλές φωτογραφίες μην περιμένετε από τις πτήσεις μιας και δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα. Ελπίζω όμως να σας τα περιγράψω τόσο καλά ώστε να μην σαν αφήσω έτσι. :lol:

Μιας και κατάφερα και πήρα την εβδομάδα που μας πέρασε άδεια, σκέφτηκα να πάω και κάποιο ταξιδάκι. :banana: Έλα μου όμως που δεν ήξερα που. :rant: Τελικά ψάχνοντας από δω, κοιτάζοντας από εκεί, βρήκα την Λισσαβόνα. Μια πόλη όπου εδώ και καιρό θέλω να επισκεφτώ και ποτέ δεν κατάφερνα. Αυτή την φορά όμως δεν μου ξέφυγε. Έτσι μετά από λίγα κλικς και μερικά €υρώ λιγότερα στην τσέπη έχουμε το παρακάτω δρομολόγιο:

Code:
   12.11.2008      U2 4915   DTM   BCN   14:40   16:50   A319      12,99 €
   12.11.2008      VY 5114   BCN   LIS   19:45   20:35   A320      42,50 €
   15.11.2008      TP 0560   LIS   HAM   09:40   14:00   A319      52,33 €
                                                        Σύνολο:   107,82 €
Φοβερή η τιμή για περ. 4400 χλμ. απόσταση. :8:

12.11.2008
EZS 4915
DTM-BCN
ETD/ETA: 14:40 / 16:50
STD/STA: 14:42 / 16:41
Αεροσκάφος: A319 G-EZDH

Την αρχή έμελε να κάνει για μια επιπλέον φορά η easyjet. Παρόλο που σνομπάρει απειλητικά πλέον το DTM μας έκανε την χάρη να μας μεταφέρει για 12,99 € (incl. Tax) από το DTM στην Βαρκελώνη. Με αυτά τα λεφτά δεν πάς ούτε καν 10 χλμ. με το ταξί πας όμως σχετικά ok 1200 χλμ. με το αεροπλάνο. Το check-in είχε γίνει ηλεκτρονικά μιας και δεν είχαμε βαλίτσες αλλά όλα σε μια όμορφη τσάντα. Φτάσαμε στις 1350 στο αεροδρόμιο και σε χρόνο μηδέν ήμασταν στο gate. Το αεροσκάφος γέμισε αρκετά (+90%) και έτσι ontime βάλαμε πλώρη για την Βαρκελώνη. Απογείωση από τον 24 στις 1442 local time με όμορφη θέα πάνω από το Dortmund, το γραφείο μου και το στάδιο του Dortmund.

Το route μας ήταν: Wetter, Leverkusen, Sankt Vith, Luxenburg, Paris, Limoges και το cruising altitude τα 39.000 πόδια. Προσγείωση στην Βαρκελώνη στον 07L. Η πτήση σαν πτήση δεν είχε και κάτι το αξιοσημείωτο. Μια κλασική πτήση με την easyjet. Το πλήρωμα ήταν αγγλικής καταγωγής και ως συνήθως κεφάτο. Με τον καιρό συνηθίζεις και την στενότητα χώρου στην easyjet και μαθαίνεις να την εκτιμάς αν είχες την χάρη να ταξιδέψεις με την vueling. Εγώ σε αυτό το σημείο δεν είχα πετάξει με την vueling οπότε δεν είχα ασχοληθεί με αυτό το θέμα. Αλλά προτού περάσω στα τις vueling μια αξιολόγηση:

ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ 8/10
Ολοκαίνουργιο αεροσκάφος (04/2008) με ότι θετικό αυτό συνεπάγεται. Δεν βάζω παραπάνω λόγω seatpich.

ΓΕΥΜΑ 0/10
Τι έγινε λέει;

ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΙ 6/10
Από ομορφιά δεν έλεγαν πολλά, επαγγελματίες όμως. Και τίποτε παραπάνω.

ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ 8/10
Θετική είναι η γενική εικόνα. Με 12,99 € ταξιδέψαμε, στην ώρα μας φτάσαμε και όλα ήταν ωραία και καλά.

ΞΑΝΑΠΕΤΑΣ;;
Σίγουρα!! :great:

Next to come:
Με την vueling από την πρωτεύουσα της Καταλωνίας
προς την πρωτεύουσα της Πορτογαλίας.
 
12.11.2008
VY 5114
BCN-LIS
ETD/ETA: 19:45 / 20:35
STD/STA: 19:45 / 20:33
Αεροσκάφος: A320 EC-JAB

Φτάσαμε λοιπόν στην BCN. Αποβίβαση από την έξοδο 44 (αν θυμάμαι σωστά) και είχαμε τρεις ώρες να ροκανίσουμε. Έτσι λοιπόν βολευτήκαμε σε ένα μαγαζάκι. Δεν θυμάμαι το όνομα, πάντως πέραν του ότι δώσαμε κοντά 9 € για μια μερίδα πατάτες, ένα κομματάκι pizza και ένα αναψυκτικό 500ml, τα δύο πρώτα ήταν για τα σκουπίδια. :wall:

Κι εδώ το check-in είχε γίνει ηλεκτρονικά οπότε δεν έπρεπε να βγούμε και να υποστούμε έναν επιπλέον σωματικό έλεγχο. Δυστυχώς η vueling ζητάει λεφτά αν θελήσεις ως επιβάτης να επιλέξεις την θέση σου. 30 € για να μείνει η διπλανή σου θέση free, 13 € στην exit row και 3 € για κάθε άλλη θέση. Ο υπολογιστής μας έδωσε την 25D και C (σιγά μην δώσω άλλα 3 € για να επιλέξω θέση). Δεν πειράζει σκεφτήκαμε, έτσι κι αλλιώς νύχτα πετάμε. Τώρα που το σκέφτομαι, ίσως τα 13€ για μια θέση στην έξοδο κινδύνου ίσως να είναι μια καλή επιλογή ... θα καταλάβετε.

Το αεροσκάφος μας ήρθε από GRX στις 1915. Σε 30 λεπτά ήταν να γίνει το turn around. Κάτι που έγινε. Φυσικά κάτι τέτοιο είναι μόνο εφικτό αν το αεροσκάφος δεν καθαριστεί πριν την επόμενη πτήση. :roll: Δεν έχουμε χρόνο για τέτοιες λεπτομέριες. Έτσι λοιπόν κάπου στις 1930 άρχισε το boarding. Παρόλο που το αεροσκάφος είναι μόλις τεσσάρων χρόνων, δείχνει σαν να έχει περάσει τα 14 και βάλε. Τα δέρματα στα καθίσματα σε αρκετά σημεία σκισμένα και το εσωτερικό να έχει κιτρινίσει. Βέβαια, πώς τα καθίσματα να μην είναι σκισμένα. Πρέπει να είσαι νάνος ώστε να μην ακουμπάς την μπροστινή σου θέση. Και δεν είμαι και ψηλός. Μετά βίας τα 1,75 φτάνω. Αλλά και αυτά ήταν αρκετά ώστε τα γόνατά μου να έχουν σε επαφή το κάθισμα 24D καθ όλη την διάρκεια την πτήσης. Μιλάμε για 180 θέσεις σε ένα Α320!!! Ποιός παλαβός σκέφτηκε να κάνει κάτι τέτοιο; Έλεος φτάνει πια...

Τέλος πάντων. Αφού γέμισε το αεροσκάφος με περ. 140-150 επιβάτες (και κατά καλή μου τύχη η 25E έμεινε free :thx: ) το πλήρωμα έκανε την επίδειξη σωστικών στα ισπανικά και σε μια επιπλέον γλώσσα. Ίσως να ήταν αγγλικά γιατί δυο-τρεις λέξεις έμοιαζαν με την αγγλική γλώσσα. Δεν παίρνω και όρκο όμως. Πάντως δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβει κάποιος μη ισπανός τα «αγγλικά» αυτά. Άσε που οι ισπανοί επί το πλείστον αρνούνται να μιλήσουν αγγλικά. Αλλά και αν το κάνουν τα αποτελέσματα είναι ... για κλάματα.

Αφού φτάσαμε μετά από 20 λεπτά στον 25L ήρθε και η απογείωση μέσα στην βροχή, το σκοτάδι και τα σύννεφα. Ειλικρινά σας λέω, ένιωσα αρκετά άβολα κατά την απογείωση. Από την μια η στενότητα του χώρου σε συνδυασμό με την κατάσταση του εσωτερικού του αεροσκάφους και από την άλλη οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές για να βρεθώ σε κάποια ταινία μετά από 10 χρόνια. Ευτυχώς που όλα πήγαν καλά και έτσι δεν θα δείτε ταινία με περιεχόμενο την πτήση 5114 της vueling.

Αφού σε κάποια στιγμή βγήκαμε πάνω από τα σύννεφα, άρχισε και το service από το πλήρωμα. Δυο γυναίκες και δύο άντρες έδωσαν το παρόν τους. Ήταν τα μόνο θετικά στοιχεία της πτήσης. Όχι κάτι τρελό (μην φανταστείτε) αλλά δεν ήταν στον κόσμο τους όπως π.χ. οι κυρίες της Lufthansa και ορισμένων regional partner της.

Οι τιμές πανάκριβες. Ένα σάντουιτς τόσο δα μαζί με αναψυκτικό είχε 7 €. Σιγά μην σαν προτιμήσω. Στο κάτω-κάτω είχα φάει λίγες ώρες πριν εκείνο το καταπληκτικό γεύμα στο αεροδρόμιο Ελ Πρατ. :(

Κι εδώ η πτήση κύλισε normal. Το δρομολόγιο μας πέρασε νότια της Μαδρίτης και το Setubal της Πορτογαλίας με cruising altitude τα 35000 πόδια. Σε κάποια φάση μίλησε και ο captain αλλά το μόνο που κατάλαβα ήταν ότι ο καιρός είναι καλός στην Λισσαβόνα. Η προσγείωση ήρθε μετά από περ. 1:30 ώρες στις 2033 local time από τον διάδρομο 03 και parking σε air-bridge!

ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ 2/10
Μάλλον καλά συντηρημένο (μιας και φτάσαμε), γι΄ αυτό παίρνει τους 2 βαθμούς.

ΓΕΥΜΑ 0/10
Τι έγινε λέει;

ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΙ 7/10
Όπως έγραψα το μόνο θετικό της πτήσης. Με χαμόγελα και εξυπηρετικοί, όσο τους μιλούσες στα ισπανικά. Λόγω της έλλειψης σωστής επικοινωνίας στα αγγλικά τους κόβω βαθμούς.

ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ 2/10
Όχι άλλη φορά. Τα 42,50 € που έδωσα και πολλά ήταν. Θέλω να πετάξω και λίγο σαν άνθρωπος, όχι σαν ζώο.

ΞΑΝΑΠΕΤΑΣ;;
Σίγουρα δεν θα σας ξαναπροτιμήσω εκτός και αν δεν έχω άλλη επιλογή.

Next to come:
Με τον «flag carrier» της Πορτογαλίας
επιστροφή στην κρύα Γερμανία.
 
Φιλε μου με τα λεφτα που εδωσες τι περιμενες και ανεση? Ετσι βγαζουν τα εξοδα τους αυτοι στριμοχνωντας οσο ποιο πολλους μπορουν μεσα στο αεροπλανο χρεονωντας αποσκευες, φαγητο και ποτα οσο περισσοτερο μπορουν, κανουν ακριβως αυτο που λενε σε πανε απο το ενα αεροδρομιο στο αλλο και τιποτε αλλο.
 
Σίγουρα δεν περίμενα πολλά, αλλά ομολογώ ότι δεν περίμενα τέτοιο στρίμωγμα. Εδώ σε αεροσκάφος της ryanair είχε περισσότερο χώρο. Δεν περίμενα να συναντήσω κάτι χειρότερο. Οπότε αν συγκρίνω τα 12,99 € της easyjet με τα 42,50 € της vueling, η πρώτη κερδίζει την δεύτερη κατά κράτος.
 
Τουλάχιστον να πέρασε ο άνθρωπος καλά στη Πορτογαλία.

Αλλωστε ρε Ακη σε θεωρώ λιοντάρι και δε νομίζω τα Ισπανικά βασανιστήρια να σου χάλασαν το ηθικό. :D
 
Akis":9v0cmmp7 said:
Σίγουρα δεν περίμενα πολλά, αλλά ομολογώ ότι δεν περίμενα τέτοιο στρίμωγμα. Εδώ σε αεροσκάφος της ryanair είχε περισσότερο χώρο. Δεν περίμενα να συναντήσω κάτι χειρότερο. Οπότε αν συγκρίνω τα 12,99 € της easyjet με τα 42,50 € της vueling, η πρώτη κερδίζει την δεύτερη κατά κράτος.

Άκη μου ξεχνάς την μία και μοναδική MyAir... 180 άτομα μια χαρά είναι... Το παγκόσμιο ρεκόρ είναι δικό μας και κανένας δεν θα μας το πάρει... 186 νοματέοι... EI-DJI μην το ξεχνάει κανείς!!! και όχι μιάμιση ωρίτσα πτήση... λίγο λιγότερο από 3 ώρες και αντέξαμε οι ήρωες!! VCE-RAK!!
 
Αγαπητοί φίλοι, προσωπικά έχω ορκιστεί στον εαυτό μου ότι οι "εταιρείες" τύπου Vueling δεν θα με δούν on board. Η ζωή δεν γυρίζει πίσω. Υπα΄ρχουν και τιμήματα σε αυτή τη ζωή..

δικός σας
 
Aγαπητέ Αkis, έδωσες EUR 9 για τις παλιοπατάτες κτλ., και δεν έδωσες EUR 3 για τη θέση? Εμένα η επιλογή θέσης είναι προτεραιότητα :).

Akis":2lgx6695 said:
σιγά μην δώσω άλλα 3 € για να επιλέξω θέση
 
Άντε πάμε να δούμε και το μεγάλο φινάλε της υπερπαραγωγής. Τριπ ρηπόρτ με πτήση της TAP έχω να δω από τότε που οι "Απαράδεκτοι" του MEGA πήγαν στην Πορτογαλία και έκαναν εκείνο το αλησμόνητο επεισόδιο.

Έλα Akis, δεν καθόμαστε! Γράφουμε!

(Είναι πρόδηλη η αγωνία μου;)
 
15.11.2008
TP 0560
LIS-HAM
ETD/ETA: 09:40 / 14:00
STD/STA: 09:43 / 13:55
Αεροσκάφος A319 CS-TTC

Μετά από δύο όμορφες μέρες στην Λισσαβόνα με ήλιο και 20 βαθμούς ήρθε η ώρα της επιστροφής στην βροχερή Γερμανία. Σαν πτήση επιστροφής είχαμε επιλέξει την TAP με προορισμό το Αμβούργο και από εκεί συνέχεια με το τρένο. Η τιμή για το δρομολόγιο ήταν εξευτελιστική (μόλις 52,33 €). :great:

Το βράδυ της Παρασκευής πήγαμε στο αεροδρόμιο για να τσεκάρουμε. Αρχικά ο τύπος από την security δεν ήθελε να μας αφήσει να περάσουμε αν δεν του δείξουμε το εισιτήριο. Αφού του εξήγησα ότι έχουμε ηλεκτρονικό εισιτήριο το οποίο δεν το χρειαζόμαστε και δεν το είχαμε μαζί μας, μας άφησε να περάσουμε για τα check-in counters. :roll: Πήγαμε στο πρώτο μηχάνημα self-check-in και σαν πρώτη ερώτηση μας ρώτησε τον κωδικό της πτήσης μας. Έλα όμως που δεν τον γνωρίζουμε. Οπότε, αφού όλα τα counters ήταν γεμάτα βρήκαμε δυο κοπέλες της TAP που βοηθούσαν τους ταξιδιώτες που είχαν προβλήματα με τα μηχανήματα self-check-in. Της εξήγησα τι θέλαμε και μας είπε ότι πέραν από τον κωδικό πτήσεις πρέπει να γνωρίζουμε και τον αριθμό του eTicket. :shock: Φυσικά και δεν τον γνωρίζαμε. Οπότε μας έδωσε την σωτήρια λύση. Μας είπε να περπατήσουμε καμιά 50αριά μέτρα όπου θα βρίσκαμε κρυμμένο ένα counter για επιβάτες χωρίς αποσκευές. Εκεί η υπάλληλος θα μας έκανε check in με τις ταυτότητές μας. Ομολογώ ότι το σχετικό counter το έχει κρύψει καλά η TAP και έτσι δεν υπήρχε κανείς άλλος στην ουρά. Η υπάλληλος είδε τις ταυτότητες μας και μας έκανε check-in. Θέσεις 5E & F. :great:

Την επόμενη μέρα και αφού κάναμε πρωινό στο ξενοδοχείο μας, φτάσαμε στις 0820 στο αεροδρόμιο. Επιστροφή του αυτοκινήτου στην europcar και χωρίς πολλές καθυστερήσεις ήμασταν στο gate 10. Τελικά άλλαξε το gate μας, γιατί η easyjet προς CDG δεν έλεγε να φύγει στην ώρα της. Στις 0910 άρχισε το boarding με λεωφορείο το οποίο μας πήγε στο CS-TTC. Είναι ένα από τα παλαιότερα A319 της TAP με έτος κατασκευής το 1997. Παρόλα αυτά, το αεροσκάφος είναι σε εξαιρετική κατάσταση εσωτερικά. Μάλιστα σε αυτό το αεροσκάφος βίωσα το καλύτερο seat-pitch των τελευταίων ετών. Κάτι σαν αυτό τον B717 των ΟΑ στις πρώτες σειρές (τι θυμήθηκα τώρα...). :thx:

Επίδειξη σωστικών μέσων μέσα από τις οθόνες του αεροσκάφους, οι οποίες έπαιξαν διάφορα μικρά κλιπάκια το πρώτο δίωρο της πτήσης. Σημείωση: Παρόλο που υπάρχουν οθόνες, στις θέσεις δεν υπάρχει κάτι για να συνδέσεις ακούστηκα και να ακούσεις και τι παίζει. Μόνο να βλέπεις μπορείς χωρίς να ακούς. Pushback ontime και απογείωση στις 0953 από τον 03. Πετάξαμε πάνω από Covilhã (PT), León (ES), Le Mans (FR), Amiens (FR), Antwerpen, Amersfoort (NL), Oldenburg (D). Cruising altitude και σε αυτήν την πτήση τα 39.000 πόδια.

Αφού λοιπόν είχαμε βολευτεί μια χαρά στις θεσούλες μας, περίπου 40 λεπτά μετά την απογείωση μας σέρβιραν το γεύμα. Το πλήρωμα και σε αυτήν την πτήση αποτελούσαν 2 άντρες και 2 γυναίκες. Ο σημερινός δίσκος περιείχε κάτι σαν παστίτσιο, με σαλάτα, ένα γλυκό σοκολάτας και φυσικά cracker. Βεβαίως τα αναψυκτικά και τα αλκοολούχα ποτά ήταν δωρεάν όπως και το ψωμάκι που υπήρχε στον δίσκο. Αργότερα προσφέρθηκε και δεύτερο ψωμάκι. Το φαί ήταν γευστικότατο και αρκετό για το δρομολόγιό μας. Μπράβο στην TAP που παραμένει από τις λίγες εταιρίες που προσφέρει έναν ικανοποιητικό δίσκο στις ευρωπαϊκές πτήσεις της (δεν ξέρω αν ισχύει για όλα τα δρομολόγιά της). Τύφλα να έχει ο παρτενέρ της στην Star Alliance η Lufthansa (της οποίας το όνομα άκουγες σε κάθε ανακοίνωση ... codeshare γαρ :rant: ).

Μετά από 25-30 λεπτά μάζεψαν τους δίσκους και το πλήρωμα μας αφήσει στην ησυχία μας να απολαύσουμε την ήρεμη πτήση. Σε κάποια φάση έβγαλαν και τα travel value αλλά δεν νομίζω να βρήκε μεγάλη απήχηση στο επιβατικό κοινό. Κάπου 30 λεπτά πριν την προσγείωση μας μίλησε και ο κυβερνήτης δίνοντας μερικά στοιχεία για την πτήση μας και για τον βροχερό καιρό στο Αμβούργο!

Η προσγείωση στον 23 ήρθε μέσα από τα πυκνά σύννεφα του Αμβούργο και με λίγα κουνήματα λόγω των καιρικών συνθηκών. Κάθε καλό κάποτε τελειώνει. Δυστυχώς. :(

ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ 9/10
Για ένα αεροσκάφος που είναι 11 ετών ήταν σε εξαιρετική κατάσταση και βάζει κάτω αεροσκάφη πολύ νεότερα. Κόβω έναν βαθμό, λόγω της έλλειψης υποδοχής ακουστικών.

ΓΕΥΜΑ 10/10
Πολύ καλό, μάλιστα με μεταλλικά μαχαιροπήρουνα!!! Χωρίς χρέωση αναψυκτικά και αλκοολούχα ποτά.

ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΙ 6/10
Τίποτε το τρομερό. Την δουλειά τους έκαναν και τίποτα παραπάνω.

ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ 9/10
Πολύ θετική. Πριν να πετάξω με την TAP δεν ήξερα τι θα με περίμενε και μπορώ να πω ότι έμεινα με τις καλύτερες εντυπώσεις. Πιστεύω ότι η TAP είναι η καλύτερη λύση για ένα ταξίδι στην Πορτογαλία και γιατί όχι και για πτήση προς την Νότια Αμερική.

ΞΑΝΑΠΕΤΑΣ;;
Σίγουρα. Θα της δείξω προτίμηση αν μπορώ να την χρησιμοποιήσω σε μελλοντικά μου ταξίδια.
 
Top