Διπλωμα Πιλοτου Υδροπλανο

  • Thread starter Thread starter Ace
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γεια σε όλους

Aμα είσαι κάτοχος Frozen ATPL για να πάρεις Seaplane rating(ATPL)πρέπει να κανεις 5 ώρες πτήσεις και να δόσεις γραπτές εξετάσεις πάνω σε Maritime law.Σχολες για να αποκτήσεις το rating σου υπάρχουν στην Αγγλία,Γερμανία και Ιταλία αλλα καμια από αυτές δεν έχουν Twin Engine.

Όλες οι πληροφορίες περί Licensing(JAR) υπάρχουν στο Lasors

http://www.caa.co.uk/application.aspx?c ... il&id=1591



ΥΓ.Όταν είχα πάρει την AirSealines για πληροφορίες μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να είσαι κάτοχος Seaplane Rating
 
Παιδια, με όλο το θάρρος και χωρίς παρεξήγηση. Γιατί τόσα ορθογραφικά λάθη;Επιτρέπεται αναρωτιέμαι από επίδοξους Ικάρους τέτοια άγνοια της γλώσσας, ή ακόμα χειρότερα, τέτοια απροσεξία; Δεν εμπνέει καμία επμιστοσύνη, πράγμα που νομίζω δεν θα το θέλατε ως ιπτάμενοι. Συγχωρέστε το σχόλιο, αλλά σκεφτείτε να βλέπατε ένα χειρούργο να του πέφτουν συνέχεια πράγματα από το χέρι. Δεν ξέρω τι να πώ. Εγώ υπερβάλλω;
 
Ναι υπερβάλεις! Δεν θεώρησα σωστό ποτέ κάποιος να βγαίνει και να λέει δημόσια για κάποια λάθη κάποιου άλλου μόνο και μόνο για να σχηματίσει μια κακή άποψη για αυτόν που έκανε το λάθος!

Αν όντως θέλεις να βοηθήσεις τότε γράψε ότι έγραψες εδώ και στείλτο του με ένα πμ! Δεν υπάρχει λόγο να το κάνεις δημόσια! ’σε που βγαίνεις και off topic! :wink:

"φιλικά πάντα" :D


Τώρα όσον αφορά τα υδροπλάνα! Η μόνη βοήθεια που μπορώ να προσφέρω είναι για ιδιωτικά υδροπλάνα! Δηλαδή ένας φίλος αγόρασε ένα υδροπλάνο! Και αυτός από τον οποίο το αγόρασε του κάνει συγχρόνως και μαθήματα! Ώσπου να πάει να δώσεις τις εξετάσεις και να πάρει το σχετικό πτυχίο ιδιώτη χειριστή!

Τώρα όσον αφορά τον επαγγελματία πιλότο υδροπλάνων!

Στην θέση σου φίλε στην αρχή θα έκανα μια συζήτηση με την εταιρία στην οποία σκέφτομαι να εργαστώ! Που λίγο πολύ όλοι έχουμε καταλάβει ποια είναι! Αφού λοιπόν μου πουν ποιο ακριβώς πτυχίο χρειάζεται τότε θα έβλεπα τι μπορώ να κάνω..!

Ελπίζω να βοήθησα λίγο την κατάσταση! :)
 
Μήπως υπερβάλλεις κι εσύ λίγο; Μήπως είσαι κι εσύ λίγο "απόλητος"; Ρωτώ μήπως.
Δεν προσφέρθηκα και δεν είναι αρμοδιότητά μου να βοηθήσω κανέναν σε ζητήματα ορθογραφίας και μόρφωσης. Τα ζητήματα ορθογραφίας λήγουν, φυσιολογικά, γύρω στην Τετάρτη δημοτικού.
Αναρωτήθηκα μονάχα για το τι εικόνα δημιουργεί προς τα έξω, δηλαδή σε επίδοξους επιβάτες και συναδέλφους,η ανορθογραφία (και η ερμηνεία της), όταν μιλάμε για ανθρώπους στους οποίους κανείς παραδίδει τον έλεγχο χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Ένας χειριστής (κυρίως ο επίδοξος), που (θα) έχει δικαιώματα και υποχρεώσεις ζωής και θανάτου σε πλήρωμα και επιβάτες, πρέπει να είναι καταρτισμένος πλήρως και σε πολλούς τομείς, να είναι μορφωμένος και να έχει κουλτούρα γιατί γυρίζει τον κόσμο και πρεσβεύει τη χώρα του. Η τεχνική κατάρτιση είναι το minimum, για να πάρεις την άδεια. Δεν σε κάνει καλό ιπτάμενο, γιατί δεν χειρίζεσαι μόνο κουμπιά, εκτός και αν παραμείνεις στο FS, που είναι μια άλλη ιστορία.
Αυτή την κουλτούρα χειριστών γνωρίζω προσωπικά, αυτήν εμπιστεύομαι, και αυτήν υποστηρίζω. (Άσε που δεν έχω ξαναπετύχει ανορθόγραφο χειριστή).Βέβαια μιλάμε για άλλες εποχές, όπου για να γίνεις χειριστής έπρεπε να ιδρώσεις πολύ, και πάνω στα πηδάλια και πάνω στα θρανία, και δεν αρκούσε μόνο να μπορείς να πάρεις δάνειο για να πληρώσεις τη όποια Florida.
Φίλε επίδοξε, αν θέλεις, ακουσε αυτή τη συμβουλή, η οποία έχει να κάνει με την βαθύτερη ουσία του επαγγέλματος, και δεν έχει κανέναν απολύτως λόγο να δίνεται κατ'ιδίαν και όχι δημοσίως.
Αυτά.
 
Τέλος το off topic. Ποστς που δεν σχετίζονται με το θέμα μας παρακαλώ να γίνουν μέσω ΠΜ και όχι σε αυτό εδώ το θέμα.
 
Ace":3dr3jvuq said:
Λογικα τοτε αμα παω και βγαλω στο εξωτερικο διπλωμα πιλοτου για υδροπλανο θα το δεχοντε και εδω ετσι? (αν και σε μια σχολη που ειδα ηταν 12000 ευρω :roll: )

Γεια σου φιλε.Το certificate του sea plane in USA κοστίζει περίπου 4000-5000 $$
εάν έχεις άλλες απορίες έχω και τις apanthseis.to trainning είναι παρα πολύ καλο με προσγειώσεις στον ocean και σε lakes.παίρνει περίπου 5-10 ώρες και 3-7 μέρες.ατήν ευρώπη τα πράγματα είναι πολύ περίπλοκα χρονοβόρα και κοστίζουν και πολλά.
if u want to be a real pilot u have to go to USA.Proffessional training με πολύ βατές τιμές και πολύ λιγότερος χρόνος από ότι στην ευρώπη.
να είσαι καλά φιλε and good luck
 
Top