Δυστύχημα στο Bufalo NY.

  • Thread starter Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

aas59

First-Class-Member
Εγγραφή
10/10/2006
Μηνύματα
988
Likes
1
Περιοχή
HER
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGIR
Το Ελικοφόρο αεροσκάφος DHC-8-402Q εκτελώντας πτήση για την Continental Express έπεσε σε κατοικημένη περιοχή κατά την προσγείωση.

Δυστυχώς δεν υπήρξαν επιζώντες.

R.I.P
 
Έπεσε λίγο μετά τις 10 το βράδυ (τοπική ώρα) πάνω σε σπίτια και ενώ επικρατούσαν άσχημες καιρικές συνθήκες. Το δυστύχημα έγινε 8 χλμ από το αεροδρόμιο ενώ το αεροσκάφος προερχόταν από το Νιουαρκ. Έχει ξεσπάσει μεγάλη πυρκαγιά στο σημείο. Στο αεροσκάφος επέβαιναν 49 άτομα, όλοι νεκροί. Στο έδαφος, οι τελευταίες πληροφορίες μιλάνε για 2 σοβαρά τραυματίες.

Τραγικό.
 
CO 3407 (Continental Connection operated από Colgan Air)
Newark - Buffalo
Dash-8-400
N200WQ

Το approach/tower του KBUF:
http://archive-server.liveatc.net/kbuf/ ... -0300Z.mp3

Το έχασε το approach λίγο μετα το handover στον πύργο (δεν πρέπει να μίλησε ποτέ στον πύργο) και ενώ ήταν στα 2300ft και 5 μιλια από το αεροδρόμιο σε IMC συνθήκες (αλλα αεροπλάνα αναφέραν παγοποίηση στην περιοχή)

4:00 Καλει το approach πρωτη φορά στα 12.000 πόδια, κατερχόμενοι για τα 11.000 με πληροφορίες Romeo και το approach του λέει οτι θα έχει οδηγιες για ILS στον 23.
4:30 Colgan 3407 procceed direct TRAVA (Readback ok)
5:00 Colgan 3407 descend and maintain 6.000 (Readback ok)
8:40 Colgan 3407 descend and maintain 5.000 (Readback ok)
12:15 Colgan 3407 descend and maintain 3.500 (Readback ok)
12:45 Colgan 3407 turn left heading 330 (Readback ok)
14:10 Colgan 3407 turn left heading 310 (Readback ok)
15:10 Colgan 3407 3 miles from KLUMP, turn left heading 260, maintain 2.300 to establish localiser, cleared for ILS approach rwy 23 (Readback ok)
16:05 Colgan 3407 contact tower 120.5, have a good night (Readback ok)
17:02 Colgan 3407 approach
17:10 Delta1998 (in fact we are going to)? take you through the localiser for sequencing

(Από το flyertalk forum τα παρακάτω)

17:20
Tower: Colgan 3407, Buffalo?

17:30
Tower: Colgan 3407, Approach?

17:35
Tower: Delta 1998, look off your right side about 5 miles, for a Dash-8, should be 2300 you see anything there?

17:40
Delta 1998: Negative, Delta 1998, we’re just off the bottoms, nothing on TCAS

17:50
Tower: Colgan 3407, Buffalo?

(A few calls from Tower (?) asking Colgan 3407 if he’s on the frequency. )

19:35
Tower: Delta 1998, you have VFR conditions there?

19:40
Delta 1998: negative.

20:10
Tower: Colgan 3407, Buffalo Tower, how do you hear?

20:27
Tower: (talking to someone else)?: Need some ground communication, need to talk to someone at least 5 miles NNE, ok, possibly clearance. That area right in there, Akron area, either State police or sheriff’s dept, we need to find out if anything’s on the ground. This aircraft was 5 miles out, all of a sudden we have no response from that aircraft.

20:40
(continued):All I can tell you is that we had an aircraft over the marker, and we’re not talking to him now

21:03
Tower?: Delta 1998, you had any icing where you’re at?

21:05
Delta 1998: We picked up some on the way down, not building up any more now. It was 6500 down to 3500 maybe?

21:10
Tower: ok, thank you sir. Delta 1998, it’s gonna be a delay, ah, gonna bring you back around, expect a hold over Klump.

21:45
Tower: Jetblue 5, I’ll have to get back to you, apparently we have an emergency, I’ll have to get back to you.

22:48
Tower: Cactus 1452, we’ll be bringing you back around here shortly to the airport here

23:00
Cactus 1452: Ok, we’re picking up rime ice here, for a while.

23:59
tower: for all aircraft this frequency, we did have a Dash-8 over the marker that didn’t make the airport, he appears to be about 5 miles away from the airport. For Delta 1998, I’m gonna bring you in on the approach, if you could give me a pirep when you get to 2300, and ah, if you have any problem with the localizer, let me know, however we’re showing all in the green here.

24:55
Delta 1998: ILS 23, and we’re still in IMC here at 2300

24:59
Tower: you getting any icing there?

25:04
Delta 1998: it doesn’t appear to be building, we’ve got ah, ½, ¼ inch that’s was with us from the descent, remained with us the whole time.

25:12
tower: ok.

25:20
(Cactus 1452 also reports rime ice for 20 miles south of airport)

(other normal communications)

29:10
Cactus 1452: uh tower, Cactus 1452, is coming up on Klump, and uh, we just, we saw it down, you know what’s going on?

29:20
Tower: Cactus 1452, Buffalo tower, winds 260 at 14, you’re cleared to land, yes sir, we are aware

Το σημείο που έπεσε.. Λίγο πιο κάτω και αριστερά θα δείτε το αεροδρόμιο
http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 7&t=h&z=12

Δυστυχώς έχουμε 44 επιβάτες, 4 πλήρωμα και 1 ατομο στο έδαφος που χάθηκαν.. Συνολο 49.. :( :(
RIP
 
Η τραγική συνομιλία

http://uk.truveo.com/Buffalo-crash-Traffic-control-edited-recording/id/824067976

Πολύ περίεργο το περιστατικό καθώς η συγκυβερνήτις ακούγεται μια χαρά σαν να μην είχανε κανένα πρόβλημα...Και ξαφνικά τους χάνει η προσέγγιση...Μυστήριο.Για να δούμε τι θα βγει από την έρευνα.
 
http://video.google.com/videoplay?docid ... 0735779946

To παραπανω video, αν και αρκετα εξειδικευμενο, εξηγει το tail icing, οπου μαλλον ειναι και η αιτια του δυστυχηματος.
Προσεξτε τι ειπε ο ειδικος της NASA, στο τελος .
Αν δεν αναγνωριστει αμεσα το προβλημα, ειδικα σε μικρο υψος, σε approach IMC, το αεροπλανο ειναι στην κυριολεξια χαμενο. Οπως και εγινε.
 
doc μπράβο,πολύ διαφωτιστικό το βίντεο. :great: Δυστυχώς και σε αυτή την περίπτωση(όπως και σε όλα τα αεροπορικά συμβάντα) ο χρόνος κατανόησης του προβλήματος και της επίλυσής του είναι ελάχιστος. :?
 
Τώρα ειδα και εγώ το video και μετα και το μηνυμα του Nonta φαινεται να έχει συμβει αυτο ακριβως που λεει στο video..
"Καταλληλος" τυπος αεροσκάφους, IMC, συνθήκες παγοποίησης, autopilot, τελική φάση προσέγγισης (ρυθμισεις flaps, ισχυος κλπ), χαμηλο ύψος.. :( :(
Ας περιμένουμε ομως και το επίσημο πόρισμα μήπως υπάρχει και κάποια άλλη λεπτομέρια που δεν έχει γίνει γνωστη μέχρι τώρα..

-edit-
Σε μια συνέντευξη που δώθηκε πριν λίγα λεπτα από το NTSB αναφερονται τα παρακάτω:
1. Το αεροπλάνο εχασε 800 πόδια σε 5 δευτερόλεπτα λίγο πριν την προσκρουση
2. Οι τελευταιες "μανούβρες" του ήταν pitch up σε 31 μοίρες και κάτω σε 45 (καθώς και αριστερό roll 46 μοιρών και δεξιό 105 μοιρών) πριν την προσκρουση. (Η οποία τελικά λένε οτι ήταν flat και οχι nose down)
 
Ενα ενδιαφερον βιντεο που μιλαει για τα μειονεκτηματα των turboprop εναντι των Jet σε συνθηκες παγοποιησης και για το συγκεκριμενο δυστηχημα!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ocL_tKPx1CY
 
Ακόμα μία φορά ο παράγων άνθρωπος ευθύνεται .

Οι πιλότοι είχαν χαλαρή κουβεντούλα σε ύψος κάτω από 10,000 πόδια (που το απαγορεύει η FAA......) και δεν πρόσεξαν την ταχύτητα που λόγω πάγου έπεσε και έφερε το αεροπλάνο σε κατάσταση Stall.

http://network.nationalpost.com/np/blog ... aring.aspx
http://online.wsj.com/article/SB124200193256505099.html

To NTSB ρίχνει ευθύνες και στην εταιρεία που χρησιμοποίησε "σχετικά άπειρους" πιλότους (http://network.nationalpost.com/np/blog ... -3407.aspx) στον τύπο.

Κυκλοφόρησαν και οι τελευταίες συνομιλίες πρίν την πτώση (http://www.google.com/hostednews/ap/art ... QD984P0P80)

Κρίμα.....
Σαν επιβάτης εμπιστεύεσαι την ζωή σου στα χέρια κάποιων που δεν σέβονται ούτε την δική τους.
 
Top