Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Ναι, ισχύει και μάλιστα φαίνεται πως μπορεί να πουλήσει και το LCA-BEY.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Το δρομολόγιο λανσάρεται ως ATH-LCA-BEY με τον ίδιο αριθμό πτήσης. Επί της ουσίας είναι επέκταση της Α3908 | Α3903 κάποιες μέρες

Code:
Carrier    Flight  From  Depart    To    Arrive    A/C  St  Frequency | Dur'n | Dep T | Arr T | Effect | Ending | Exceptions
---------  ------  ----  --------  ----  --------  ---  --  ----------------------------------------------------------------
A3         908     ATH   20:25     BEY   23:40     320  1   --345-7     03:15       -       -   15 Jun   09 Sep
A3         903     BEY   06:40     ATH   10:00     320  1   1--456-     03:20       -       -   15 Jun   10 Sep
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Προφανώς, πρόκειται για την πρώτη απάντηση της Αιγαίου στην επέκταση του δικτύου των Κυπριακών Αερογραμμών στις πτήσεις μεταξύ Θεσσαλονίκης-Αθήνας, καθώς και Αθήνας-Λονδίνου.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Δεν θα μπορούσαν να έχουν νωριτερη άφιξη στην ΑΤΗ ώστε να δούν αν μπορούν να έχουν feeder απο ΒΕΥ για Ευρώπη?
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Νομίζω ότι δύο ανταποκρίσεις για να πας από BEY - Ευρώπη είναι υπερβολικές
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Δεν φαντάζουν ιδανικές αλλά θα έδιναν πρόσβαση στο ευρωπαϊκό δίκτυο της Α3 (εναλλακτικά κάποιες μέρες θα μπορουσαν να το έκαναν χωρίς την LCA). Είδα ας πούμε ότι Τρίτη πρωί απο ΒΕΥ έχει πτήσεις για Φρανκφούρτη, Παρίσι, Ρώμη, Λονδίνο κ Βρυξέλλες οπότε Βιέννη, Πράγα, Βουδαπέστη, Μιλάνο, Μόναχο, Μαδρίτη και Βαρκελώνη απ' το δίκτυο της Α3 ενδεχομένως να μπορούσαν να "τσιμπήσουν" επιβάτες. Αnyway, απλά αναρωτιόμουν τι p2p κίνηση έχει η γραμμή, γι' αυτό και το ανέφερα...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Χμμμ. Κάτι αλλάζει το χειμώνα στο Λονδίνο! Φαίνεται πως η Α3 χάνει τα 2 ημερήσια slots στο LHR που είχε πάρει το 2009 από τη BMI (ίσως έχει να κάνει με το ότι η ΒΜΙ δεν ανήκει πια στη *Α) και έτσι αναγκάζεται να μεταφέρει πτήσεις στο LGW!

Έτσι, κρατά από ATH για LHR αποκλειστικά τα slots της ΟΑ (που για το χειμώνα περιλαμβάνουν 2 καθημερινές πτήσεις (μεσημέρι/απόγευμα) και 3 πρωινές συχνότητες) και συμπληρώνει με 4 πρωινές συχνότητες για LGW. Η πτήση από LCA αποκλειστικά στο LGW!

Code:
Carrier    Flight  From  Depart    To    Arrive    A/C  St  Frequency | Dur'n | Dep T | Arr T | Effect | Ending | Exceptions
---------  ------  ----  --------  ----  --------  ---  --  ----------------------------------------------------------------
A3         606     ATH   08:15     LGW   10:15     321  0   -2345--     04:00       -       -   30 Oct   29 Mar
A3         600     ATH   09:10     LHR   11:15     321  0   1----67     04:05       -       1   28 Oct   30 Mar
A3         602     ATH   13:25     LHR   15:30     321  0   1234567     04:05       -       1   28 Oct   30 Mar
A3         608     ATH   19:10     LHR   21:15     320  0   1234567     04:05       -       1   28 Oct   30 Mar
-
A3         607     LGW   11:15     ATH   17:00     321  0   -2345--     03:45       -       -   30 Oct   29 Mar
A3         601     LHR   12:15     ATH   18:00     321  0   1----67     03:45       1       -   28 Oct   30 Mar
A3         603     LHR   16:35     ATH   22:20     321  0   1234567     03:45       1       -   28 Oct   30 Mar
A3         609     LHR   22:15     ATH   03:50 +1  320  0   1234567     03:35       1       -   28 Oct   29 Mar

A3         758     LCA   12:50     LGW   15:50     320  0   1234567     05:00       -       -   28 Oct   30 Mar
-
A3         759     LGW   16:40     LCA   23:20     320  0   1234567     04:40       -       -   28 Oct   30 Mar

Πέραν αυτής της (σημαντικής κατ εμέ) αλλαγής, έχουμε και μικρά ψαλίδια σε συχνότητες (σε σχέση με το περσινό χειμερινό πρόγραμμα):
:arrow: ATH-CDG (από 14/εβδομάδα με 321 πάμε σε 12/εβδομάδα με 320)
:arrow: ATH-FCO (από 12/εβδομάδα σε 9/εβδομάδα)
:arrow: ATH-MXP (από 12/εβδομάδα σε 8/εβδομάδα)
:arrow: ATH-VIE, ATH-BCN, ATH-MAD (από 5/εβδομάδα σε 4/εβδομάδα)

Σταθερά (ή σχεδόν σταθερά):
:arrow: ATH-DME 3xweek, SKG-DME 3xweek
:arrow: ATH-TLV 4xweek
:arrow: ATH-IST 1xdaily
:arrow: ATH-LCA 3xdaily, SKG-LCA 1xdaily
:arrow: ATH-BRU με 12 συχνότητες (λόγω και της αποχώρησης της SN)
:arrow: Γερμανίες από ATH/SKG

Διατηρούνται από τη θερινή εξωστρέφεια:
:arrow: ATH-PRG 3χweek
:arrow: ATH-BUD 3xweek (με σχεδόν daily πτήσεις την περίοδο των X-mas όπως και η BUD και η VIE)

Αντίθετα, στη θερινή... ραστώνη φαίνεται πως μένει η Τιφλίδα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Αντιλαμβάνομαι ότι χωρίς χρονοθυρίδες στο LHR δέν υπάρχουν και πολλά περιθώρια αλλά, όσο αφορά την Λάρνακα, νομίζω η μεταφορά στο LGW θα "στοιχίσει" στην Α3 για τους εξής λόγους:

- ανταγωνισμός με εταιρείες low-cost
- αδυναμία ανταποκρίσεων (κυρίως με United για ΗΠΑ δεδομένου ότι δέν θα υπάρχει bmi)
- εμμονή των Κυπρίων να πετούν για LHR και σε μικρότερο βαθμό STN που είναι κοντά στην παροικία. Το LGW είναι συνήθως η τελευταία επιλογή

Ίσως τα αποτελέσματα να με διαψεύσουν. Θα δείξει.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Δεν είναι μόνο η αποχώρηση της bmi από την Star Alliance, αλλά και τα έργα στο Terminal 1 / Terminal 2 που θα μειώσουν την χωρητικότητα του αεροδρομίου.

Έκαναν ίσως λάθος που δεν κράτησαν παρουσία και στο Stansted... το Gatwick έχει μεγάλη κίνηση (περισσότερο από κάθε άλλο αεροδρόμιο με 1 διάδρομο παγκοσμίως), είναι εξίσου μακριά από το κέντρο του Λονδίνου, και επίσης είναι πολύπλοκο αεροδρόμιο. Το Stansted είναι απλό, μαζεμένο και εύχρηστο. Ειδικά η πτήση της Λάρνακας για εμένα έπρεπε να πάει εκεί. Είναι και το πιο βολικό για την παροικία στο βόρειο Λονδίνο...

CyPa":1n3l9ls8 said:
Αντιλαμβάνομαι ότι χωρίς χρονοθυρίδες στο LHR δέν υπάρχουν και πολλά περιθώρια αλλά, όσο αφορά την Λάρνακα, νομίζω η μεταφορά στο LGW θα "στοιχίσει" στην Α3 για τους εξής λόγους:

- ανταγωνισμός με εταιρείες low-cost
- αδυναμία ανταποκρίσεων (κυρίως με United για ΗΠΑ δεδομένου ότι δέν θα υπάρχει bmi)
- εμμονή των Κυπρίων να πετούν για LHR και σε μικρότερο βαθμό STN που είναι κοντά στην παροικία. Το LGW είναι συνήθως η τελευταία επιλογή

Ίσως τα αποτελέσματα να με διαψεύσουν. Θα δείξει.

Γράφαμε ταυτόχρονα και γι' αυτό ίσως μοιάζουν τα μηνύματά μας...

Η United έχει παρουσία στο Gatwick, μετά την συγχώνευση με την Continental που πετούσε από εκεί. Στα υπόλοιπα συμφωνώ απόλυτα. Για να πας από Enfield, Palmers Green, Wood Green κτλ. στο Gatwick θέλεις πάνω από 1 ώρα. Με συγκοινωνία (τουλάχιστον 2 τρένα) ίσως και 2. Και αν ο Μ25 έχει κίνηση (που σχεδόν πάντα έχει), κλαίμε. Είναι πάνω από 65 χλμ. απόσταση.

Και απ' ότι βλέπω κοιτάζοντας πιο προσεκτικά το πρόγραμμα, η Α3 ακολουθεί κατά κάποιον τρόπο την τακτική της Hellas Jet (αιωνία της η μνήμη... :( ) που από ένα σημείο και μετά, ενώ είχε πρωϊνές πτήσεις για Gatwick και βραδυνές για Heathrow κάθε μέρα, μετά τα Σαββατοκύριακα γύρισε και την πρωϊνή πτήση στο LHR. Και η Aegean τώρα τα Σαββατοκύριακα παραμένει στο Heathrow (όσον αφορά την Αθήνα), και στο Gatwick θα πετάει καθημερινές.

Να δούμε με την 4η καθημερινή πτήση τι θα γίνει. Διακόπτεται μόνο για την χειμερινή περίοδο ή οριστικά; Ή μήπως θα μεταφερθεί σε άλλο αεροδρόμιο (LGW ή STN) ή και σε άλλη πόλη (π.χ. ΜΑΝ);... Ιδώμεν.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

panos81c":2duafow8 said:
Να δούμε με την 4η καθημερινή πτήση τι θα γίνει. Διακόπτεται μόνο για την χειμερινή περίοδο ή οριστικά; Ή μήπως θα μεταφερθεί σε άλλο αεροδρόμιο (LGW ή STN) ή και σε άλλη πόλη (π.χ. ΜΑΝ);... Ιδώμεν.

4η καθημερινή στο Λονδίνο δεν υπήρχε από πέρσι το χειμώνα. Μόνο τις ημέρες 1----67 υπήρχαν 4 πτήσεις. Τις υπόλοιπες ημέρες 3 πτήσεις (όπως τώρα).

Συνολικά, η μείωση στο Λονδίνο (σε σχέση πάντα με την αντίστοιχη χειμερινή σεζόν) είναι 3 συχνότητες (με 321).
 
Top