Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

jerry":20v3mxst said:
Και οι πραγματικοί σχεδιασμοί της Α3...
:arrow: ATH-ZRH 1-3-5-7 0830-1015 A3828 320 (04JUN-24OCT)
:arrow: ZRH-ATH 1-3-5-7 1100-1440 A3829 320 (04JUN-24OCT)

Μόλις έκλεισα για 13/18 Ιουνίου. Οι τιμές πολύ καλές (198 GoLight/276 Flex). Και τα ωράρια πολύ βολικά, για κάποιον που είναι O/D, και όχι transit.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Πάντως, κρίμα που δεν κοιτάνε και άλλες πόλεις π.χ. τη Στουττγάρδη.
Επί Ολυμπιακής, έφευγες το πρωί από τις 4 γωνίες της Ελλάδας, έπαιρνες λίγο μετά τις 9 το πρωί το αεροπλάνο και ήσουνα στις 12 στη Στουττγάρδη και είχες όλη τη μέρα ακόμα μπροστά σου.
Το ίδιο καλά και η επιστροφή. Έφευγες στις 13:00, λίγο μετά τις 16:00 ήσουν στην Αθήνα και προλάβαινες άνετα τα βραδυνά δρομολόγια για τα νησιά.
Τώρα; Φτάνεις στις 19:00 στη Στουττγάρδη και πίσω στην Αθήνα κατά τις 01:00 τη νύχτα! Καταπληκτικά ... Και εάν τυχαίνει και έχεις την ατυχία να μένεις σε κάποιο μέρος της Ελλάδας με βραδυνή μόνο πτήση, θα περιμένεις αναγκαστικά όλη τη μέρα για να φτάσεις στον τελικό σου προορισμό. Το ίδιο και κατά την άνοδο. Αναγκάζεσαι να διανυκτερεύσεις στην Αθήνα.
Κατά τα άλλα, υπάρχουν ορισμένοι (που σίγουρα δε μένουν στην Ελληνική ύπαιθρο) οι οποίοι συνεχίζουν να υποστηρίζουν πως κάθε χρόνο είναι και καλύτερα :mrgreen:
Έχω δεκάδες τέτοια παραδείγματα, και από άλλες χώρες (Σουηδία, Νορβηγία, Ιταλία, κ.ο.κ.) που ολοένα και δυσκολεύομαι να βρω connections που να φτάνω στον προορισμό μου εντός μιας ημέρας. Όπου παλαιότερα χρειαζόμουνα 4-6 ώρες, τώρα χρειάζομαι όλη τη μέρα και σε ορισμένες περιπτώσεις και διανυκτέρευση!
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Δέχομαι το επιχείρημα, αλλά ας εξαιρέσουμε τη Θεσσαλονίκη (και γενικότερα, Βόρεια Ελλάδα). Είναι η μεγαλύτερη 'αγορά' για τους Έλληνες στη Γερμανία. Υπάρχουν non-stop πτήσεις.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Μα συμφωνώ. Βεβαίως και η Θεσσαλονίκη είναι η μεγαλύτερη αγορά για τους Έλληνες της Γερμανίας.
Διαφωνώ απλώς στις ώρες των πτήσεων. Δεν πιστεύω να αρέσει κανενός να φτάνει περίπου τα μεσάνυχτα στη Θεσσαλονίκη; Για σκεφτείτε να είναι από τις Σέρρες, Δράμα, Γιαννιτσά, κ.ο.κ. τι ώρα θα φτάσει σπίτι του. Παλαιότερα, η πρωινή/μεσημεριανή αναχώρηση και απογευματινή επιστροφή βόλευε πολύ περισσότερο κόσμο.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Γιαυτό υπάρχουν και οι 4U,AB για να σου προσφέρουν εναλλακτικές στις ώρες,μερες και τιμες..Δεν είναι ανάγκη να πετάς μόνο με Α3..
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

EFL03":4uc1rr53 said:
Διαφωνώ απλώς στις ώρες των πτήσεων. Δεν πιστεύω να αρέσει κανενός να φτάνει περίπου τα μεσάνυχτα στη Θεσσαλονίκη; .

Εξαρτάται. Εάν εργάζεσαι στο εξωτερικό / πετάς για επαγγελματικούς λόγους και δεν θέλεις να χάνεις κάθε φορά μια ολόκληρη μέρα για το ταξίδι τέτοιες βραδινές πτήσεις είναι ιδανικές.

Για μένα το πρόβλημα με τη Θεσσαλονίκη είναι ότι έχουμε γίνει πλέον «τουριστικός προορισμός». Έχουμε ίσως κάποιες περισσότερες απευθείας πτήσεις, αλλά μόνο το καλοκαίρι ή/ και 1-3 φορές την εβδομάδα. Που είναι καλό εάν τυχόν σε βολεύουν η μέρα και ώρα. Εάν όχι αρχίζουν όμως τα προβλήματα, αφού μας λείπουν πλέον τακτικά δρομολόγια στα μεγάλα Hubs με καλές ανταποκρίσεις. Ωραία τα non stop, αλλά ποτέ δεν θα έχουμε καθημερινές απευθείας πτήσεις πρωί - μερημέρι - βράδυ για κάθε ευρωπαϊκή πόλη…
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Χρονια πολλα, καλα χριστουγεννα!
Η Θεσσαλονικη χρειαζεται ενα στολο απο μικρα regional jets 70-90 θεσεων που να κανουν καθημερινα δρομολογια ολο το χρονο σε βαλκανια, Ευρωπη, Μεση Ανατολη και Ανατολικο Μπλοκ. Με αναλογα καθημερινα δρομολογια στο εσωτερικο ολο το χρονο. Τα μικρα αεροπλανα γεμιζουν ευκολα, και με καθημερινα δρομολογια εξηπηρετουνται και οι επιχηρηματιες που τοσο χρειαζομαστε και που πληρωνουν και καλυτερα/ακριβοτερα εισητιρια μιας και συνηθως κλεινουν τελευταια στιγμη!
Εγω το λεω χρονια αυτο, αλλα καμια εταιρια δεν το τολμαει, τα 168 θεσεων Α320 που να τα γεμισης ολο το χρονο για Γενευη, Βουκουρεστι, Τιφλιδα η Τελ Αβιβ!
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Και όχι μόνο η Θεσσαλονίκη. Γενικότερα, η Aegean χρειάζεται ένα στόλο από μικρά regional jets (τα CS series θα ήταν ιδανικά) για πολλά από τα long - thin routes που δεν μπορούν να συντηρήσουν καθημερινά το μικρότερό της που είναι το 168-θέσιο Α320 (το μοναδικό 319 δεν το λογαριάζω). Καλύτερα ένα καθημερινό CS300 παρά τρεις ή τέσσερις φορές την εβδομάδα με 320.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

spotterakis":kfxl0bi3 said:
Γιαυτό υπάρχουν και οι 4U,AB για να σου προσφέρουν εναλλακτικές στις ώρες,μερες και τιμες..Δεν είναι ανάγκη να πετάς μόνο με Α3..

Ναι, αλλά κακώς επικεντρωθήκαμε μόνο στη Θεσσαλονίκη :mrgreen: Το δικό μου το παράπονο αφορούσε όλους εμάς τους υπόλοιπους που ζουν στην ύπαιθρο, π.χ. στα νησιά.
Παλαιότερα ξεκινούσες πρωί και το μεσημέρι ήσουνα στις μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις. Αντίστοιχα, το βράδυ ήσουνα ξανά σπίτι σου. Τώρα; Ανάλογα με το που μένεις στην Ελλάδα, χρειάζεσαι μέχρι και 2 ημέρες για ένα ταξίδι, το οποίο στο παρελθόν το έκανε κανείς σε 5-6 ώρες.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

H Aegean αμφιβαλλω αν ποτε θα δημιουργησει δευτερο hub με μικρα αεροσκαφη στην Θεσσαλονικη που θα πηγαινουν non-stop ευρωπαικα δρομολογια. Αλλωστε την συμφερει να σπρωχνει τους επιβατες στην Αθηνα σαν μοναδικη εναλλακτικη για αρκετα δρομολογια ωστε να γεμιζει και τα αεροπλανα απο το Βενιζελος. Συν οτι πλην Γερμανιας και Ελβετιας κανενα αλλο μεγαλο ευρωπαικο αεροδρομιο δν ειναι star alliance ωστε να προσφερει transit πτησεις. Και οταν ολα τα χειμερινα δρομολογια εχουν σταματησει απο τις ξενες εταιριες, LGW, FCO, ZRH πως θα πας κοντρα στην αγορα?

Η Γερμανια ειναι ξεχωριστη περιπτωση γιατι μεγαλο μερος της κινησης της Θεσσαλονικης ειναι O/D και αντεχει πολλες διαφορετικες πολεις. Δεν ξερω αν ισχυει γενικα, παντως μια φορα στην Α3511, στο SKG αδειασε κατα 80% το αεροπλανο, ελαχιστοι ξεκινησαν απο Στουτγκαρδη για Αθηνα.
 
Top