Περιμένω κι εγώ την επιστροφή χρημάτων και μιλίων (εισιτήτιο με εξαργύρωση μιλίων) από μια ακυρωμένη πτήση SKG-BRU αρχές Μαίου...
Γενικά, έχω την εντύπωση ότι δυσκολεύουν να προβλέψουν την πραγματική ζήτηση, αλλά για να μην χάσουν πελάτες στους ανταγωνιστές, αρχικά προσφέρουν πολλά δρομολόγια, υψηλές συχνότητες, καλές ανταποκρίσεις κλπ. Και εάν τελικά η ζήτηση δεν είναι και τόσο μεγάλη, τα ακυρώνουν / μειώνουν.
Και δεν το κάνει μόνο η Α3, LH Group είναι το ίδιο. Έχω εισιτήρια με 3 και περισσότερες αλλαγές, ακυρώνεται το ένα segment, κάνεις rebooking, ακυρώνεται το άλλο.