Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Επίσης "πετσόκοψε" τη Μυτιλήνη, διακόπτοντας την Α3-257/8 .

Χθες το απογευμα έδειχνε δύο πτήσεις προς Λάρνακα, οι οποίες αναχωρούσαν την ίδια ώρα, κάθε μέρα, όλο το καλοκαίρι.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

jerry":3mydz62y said:
Αντίθετα, η εταιρεία αποφάσισε να συνδέσει τη Λάρνακα με όλη την Ελλάδα (ενισχύοντας το SKG-LCA με επιπλέον πτήσεις αλλά και προσθέτοντας HER-LCA, JTR-LCA, JMK-LCA, RHO-LCA, CHQ-LCA)
Αυτο εχει πολυ μεγαλο ενδιαφερον σα κινηση, αλλα δε ξερω κατα ποσο θα βγει για ολους τους προορισμους! Και πλεον θα εχει ανταγωνισμο η CY στο LCA-HER-RHO, στο οποιο κατα τη γνωμη μου θα επρεπε να εχει μπει και αλλη εταιρια (εστω για το καλοκαιρι) εδω και καιρο! Γνωριζουμε αν ολες οι πτησεις προς LCA της Α3 θα ειναι απευθειας? Γιατι αν δεν ειναι με ενδιαμεσους (στυλ CY), ουσιαστικα η Α3 δημιουργει μια μικρη βαση στη LCA.

Επισης ακατανοητο το οτι αφησε τη 3η πτηση για MXP οταν δεν υπαρχει αλλη εταιρια ουσιαστικα να την ανταγωνιστει!!Μονο η Easyjet, αλλα αν θυμαμαι καλα εχει μονο μια πτηση στο ATH-MXP!
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Αγαπητέ NFEEFE, πράγματι έχει ενδιαφέρον η Κυπριακή αγορά. Η κυπριακή αγορά τουρισμού για την Ελλάδα άγγιξε για το Α' 6μηνο του 2010 (σε σχέση με το 2009) άυξηση 50%. Φαντάζομαι ότι το τελικό ποσοστό επί τους έτους 8α είναι κάτι λίγο περισσότερο. Το 6μηνο αυτό μετακινήθηκαν περίπου 243.000 Κύπριοι (163.000 το 2009). Η Κυπριακή αγορά παραμένει μία από τις αναπτυσσόμενες τουριστικές (& εμπορικές) αγορές για την Ελλάδα. Βρίσκω προσωπικά σωστή αυτή την κίνηση της Α3. Επίσης είμαι περίεργος και για την πορεία της ισραηλινής αγοράς που επίσης δείχνει τεράστια σημάδια ανόδου (όπως και οι βαλτικές χώρες / Φινλανδία).
Τα λοιπά δρομολόγια δείχνουν εξορθολογισμό θα έλεγα. Η Βαρκελώνη φορτώνει επικίνδυνα θα έλεγα.. (Άουτς Τάσο να πω;). Γεμίσαμε και Α320 παντού... :evil:
Αλήθεια το RHO-FCO(Α321) αλλάζει μορφή/ύπαρξη;

δικός σου
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

payneful_tales":cxhuvbvs said:
Αλήθεια το RHO-FCO(Α321) αλλάζει μορφή/ύπαρξη;
Τα 321 μας τέλειωσαν από το RHO-(ATH)-FCO. Επιστρέψαμε στα παραδοσιακά 320 (φαίνεται η τρίτη καθημερινή πτήση έκατσε βαριά). Η μορφή όμως παραμένει η ίδια. Η εταιρεία μάλιστα την έχει καταβρεί με αυτά τα σκέλη και έχει δρομολογήσει και HER-(ATH)-MXP και HER-(ATH)-CDG μόνο με τα νέα Airbus (321).

Τα αβράκια μπορεί να μας τέλειωσαν από την SKG, αλλά είναι πολύ γερά για να φύγουν τόσο εύκολα. Παραμένουν σε επιλεγμένα domestic δρομολόγια (σχεδόν σε όλους τους προορισμούς) από ATH - HER,CHQ,CFU,SMI,JKH,JSH,RHO,KGS,MJT.

aakunz":cxhuvbvs said:
Επίσης "πετσόκοψε" τη Μυτιλήνη, διακόπτοντας την Α3-257/8 .
Χθες το απογευμα έδειχνε δύο πτήσεις προς Λάρνακα, οι οποίες αναχωρούσαν την ίδια ώρα, κάθε μέρα, όλο το καλοκαίρι.
Πρέπει να ήταν πάνω στις αλλαγές. Έχει επανέλθει τώρα.

Τώρα φαντάζομαι περιμένουμε την αντίστοιχη αναδιάρθρωση του προγράμματος της ΟΑ
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Ειλικρινα δεν καταλαβαίνω με ποια λογική κατεβάζουν τα άβρο Αθήνα και θα εκτελούν τα SKG-SMI/CFU/KLX/CHQ με Α320!..Δεν παραείναι μεγάλα για αυτά τα δρομολόγια?..Της Βαρκελώνης το 2ο θα πετάει 5,6,7 ιούλιο-αυγουστο, 2115-2325/0015-415...Βλέπω μια vueling-ική προσέγγιση στο θέμα.. :D

To ATH-TXL γίνεται 1,4,5,6,7 1910-2110/2200-145

Το SKG-STR X 1725-1900/1945-2315 με συνέχεια στην Αθήνα στις 2350..δεν ξέρω αν εξυπηρετεί μια τέτοια πτήση κάτι..ισως μόνο για όσους πετάνε για Τελ-Αβίβ
Στα υπόλοιπα έχουμε:
-SKG-LCA X 1300-1500/102501225 + 1,4 1820-2020/1545-1745 5,7 2215-0015/1940-2140
-SKG-MJT 14567 1255-1350/1420-1515 SUMMER DAILY
-SKG-CHQ 1550-1705/1735-1850
-SKG-JTR 1,2,4,6 1530-1635/1700-1805
-SKG-JMK 3,5,7 1530-1630/1700-1800
-SKG-KGS 5,7 600-710/740-850
-SKG-KLX 2,4,6 930-1040/1110-1220
-SKG-CFU 1,2,3,4,6 640-730/800-850

Πράγματι η Λάρνακα γίνεται μίνι βάση..Τόσο της Αθήνας όσο και της Θεσσαλονίκης το βραδινό θα διανυκτερεύουν εκεί και η 1η πρωινή για ΑΤΗ θα φεύγει 530!! Και φυσικά η Α3 θα φάει τα μουστάκια της με τις ΚΑ σε ATH/SKG/HER/RHO και παίρνει και της ECA τα νησιωτικά..Οι τιμες βεβαια που δίνουν είναι εξωφρενικές..Κατι 150-170 τα ΟW!

-LCA-JMK 3,6 1545-1715/1730-1945
-LCA-RHO 3,6 2000-2115/2145-2300
-LCA-CHQ 4 2100-2220/2250-0015
-LCA-HER 2,5,7 1545-1705/1735-1855
-LCA-JTR 2 1940-2110/2140-2300
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Αλήθεια αυτό το ATH-BLQ από πού μας προέκυψε...; Υπάρχει κάποια διαφαινόμενη λογική πίσω απ'το συγκεκριμένο δρομολόγιο...; Δηλαδή νομίζω υπάρχουν σαφώς σημαντικότεροι προορισμοί που δεν εξυπηρετούνται, ακόμα και αν δεχθούμε ως δεδομένη τη συγχώνευση, όπως για (πρώτο και προφανέστατο) παράδειγμα η Λισσαβώνα που θα περίμενε κανείς κάποτε να την αρχίσουμε. Αντ'αυτού έμεινε στην TAP και πιάσανε την BLQ; Όχι ότι το κρίνω δηλαδή, υποθέτω έχουν καλύτερες πληροφορίες από τη διαίσθησή μου :D, απλά μου φάνηκε λίγο περίεργο.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Για εμενα δυο ειναι τα δρομολογια που δε θα επρεπε να μενουν ετσι... ATH-BUD και ATH-PRG! Μου φαινεται αδιανοητο να αφηνουν να κανει παιχνιδι μονο η Malev ή η CSA. Εκτος αν πιστευουν οτι δε θα μπορεσουν να παρουν καλο μεριδιο στα δρομολογια (που σημαινει οτι θεωρουν οτι δε μπορουν να ανταγωνιστουν Malev και CSA αντιστοιχα?). Θεωρω οτι ειτε η Α3 ειτε η νΟΑ θα επρεπε να εχουν κινηθει προς τα εκει εδω και καιρο.

Το BLQ για καλοκαιρι ειναι μια χαρα δρομολογιο, φανταζομαι οτι θα περιμενουν να δουν και πως θα παει το δρομολογιο και αν ειναι καλες οι πληροτητες θα παει και για το επομενο καλοκαιρι!
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Συμφωνώ 100% για Πράγα και Βουδαπέστη!
Ρε παιδιά στη Βίκι λέει και για Στρασβούργο..Τί παίζει???
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Μήπως οι πληρότητες για Πράγα και Βουδαπέστη είναι ήδη χαμηλές όποτε δεν βρίσκουν ενδιαφέρον να μπουν και αυτοί στην αγορά?
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Τι να πω, εγώ που πήγα δύο φορές επί skyeurope (στα τελευταία δύο χρόνια της) ήταν φίσκα το αεροπλάνο. Επιπλέον, είναι σχετικά φτηνοί προορισμοί (σε σχέση με Λονδίνο, Ρώμη, Παρίσι, Βαρκελώνη κλπ) το οποίο το σκέφτεται νομίζω ο κόσμος...
 
Top