Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Καλά πρέπει να πηγαίνουν οι κρατήσεις σε TLL και DBV καθώς και οι δύο προορισμοί κέρδισαν από μία συχνότητα σε 2xWeekly και 4xWeekly αντίστοιχα.

Ακόμη το LCA-BEY θα γίνεται ως ATH-LCA-BEY-LCA-ATH σαν προέκταση της A3910/1 οπότε τεχνικά και το ATH-BEY ανεβαίνει από 7xWeekly σε 11xWeekly
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Για το DBV ήταν αναμενόμενο, μιας και είναι πολύ βολικό για τουρίστες από Australasia. Και για SPU θα τραβούσε με κάνα δυο συχνότητες.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Οι πτήσεις προς Ριάντ και Τεχεράνη δε φαίνονται πλέον στο σύστημα κρατήσεων της Αιγαίου και μάλλον ακυρώνεται το εγχείρημα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Πάντως το RUH ξανανέβηκε αλλά πάει δύο μήνες πίσω και θα ξεκινήσει 20 Ιουλίου.

Αργότερα θα ξεκινήσει και η ALY (27 Μαΐου)
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Επίσης μεταφέρει την Τεχεράνη για ... 1 Οκτώβρη :!: αντί για 19 Ιουλίου.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Μειώσεις στα δρομολόγια Ελλάδας-Κύπρου. Στο ΑΤΗ-LCA η μία από τις 6 καθημερινές πτήσεις από αρχές Μαΐου σταδιακά μειώνεται από καθημερινή σε 4xWeekly. Μείωση και στο SKG-LCA από 11xWeekly σε 9xWeekly (δεύτερη πτήση μόνο Παρασκευή και Κυριακή με αναχώρηση από SKG στις 23:25)

Επίσης το ATH-PFO γίνεται καρα-seasonal και εκτός από κάποιες λίγες πτήσεις τη περίοδο του Πάσχα θα ξεκινήσει 26 Ιουνίου και θα πάει μόνο μέχρι μέσα Σεπτεμβρίου.

Ανέβηκαν και οι πτήσεις εξωτερικού του επόμενου χειμώνα. Πολύ preliminary με όλα να'ναι σχεδόν ίδια. Στα πιο ενδιαφέροντα
-Μικρές αυξήσεις σε αρκετούς προορισμούς όπως τα VIE,PRG,WAW,MAD (και τα τέσσερα 6xWeekly) AMM,BEY,STR,CPH
-Mείωση στο TLV στα 4xWeekly (αυτό πχ φαντάζομαι θα αλλάξει σίγουρα)
-Παραμένει η ADB ως Daily παρακαλώ :!: :!: :!:
-Από τα καινούργια φετινά φαίνεται να παραμένουν προς το παρόν τα SSH,EVN,ALY καθώς και το HAM το οποίο μετατρέπεται σε year-round.
-Το ATH-DME παραμένει 5xWeekly, ;όμως όλες direct (οι 2 από τις 5 τα τελευταία χρόνια γίνονται ως ATH-SKG-DME. To SKG-DME φαίνεται και αυτό κανονικά).
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Το Ζάγκρεμπ τι απέγινε; δεν το βλέπω...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Γιατί είχε ανακοινώσει Ζάγκρεμπ; Για Ντουμπρόβνικ έχει πτήσεις και μάλλον μπερδεύτηκες :)
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

ωχ ναι δίκιο έχεις, ζητώ συγνώμη :oops:
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Με αφορμή και την αναφορά στα ετήσια αποτελέσματα περί αύξησης των προορισμών που εξυπηρετούνται από Αθήνα από 22 το 2012 σε 47 το 2015 θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε ποιοι προορισμοί μένουν (που να καλύπτονται με τα Α32S) για ένα πιθανό ξεκίνημα στο μέλλον.

ΔΥΤΙΚΗ & ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ: Εκτός από το Άμστερνταμ που νομίζω είναι πλέον θέμα χρόνου να ξεκινήσει (αν δεν είναι στο πρόγραμμα του S16 θα εκπλαγώ) νομίζω λίγες είναι οι επιλογές επέκτασης. Πιθανά κατ'εμέ είναι η Λισαβόνα, η Νίκαια, που είναι και η τελευταία μεγάλη πόλη της Γαλλίας που δεν πετάει η A3, η Βασίλεια και ίσως κάποιες ακόμη πόλεις στη Γερμανία όπως η Κολωνία και η Νυρεμβέργη (που φέτος το σταμάτησε) αλλά και τα Δρέσδη/Λειψία ως λιγότερο πιθανά. Κάποια λιγότερο πιθανά αλλά ρεαλιστικά θα έλεγα ότι είναι το Δουβλίνο, η Κρακοβία, το Γκέτεμποργκ και ίσως ένα εκ των Εδιμβούργο/Γλασκόβη με το δεύτερο προτιμότερο λόγω μικρότερου ανταγωνισμού. Ακόμη από Ιταλία έχει πολλά περιθώρια ανάπτυξης με την Νάπολη που ακύρωσε φέτος ένεκα της έλευσης της U2, η Μπολόνια (που το'κανε το S12) και το Τορίνο.

BAΛΚΑΝΙΑ: Με τα DH4 ρεαλιστικά ακούγονται τα Λουμπλιάνα, Ζάγκρεμπ, Σαράγιεβο καθώς και κάποια δευτερεύοντα αεροδρόμια στην Ρουμανία (πχ Κλουζ Ναπόκα). Με το ξεκίνημα του Σαρμ Ελ Σειχ δεν θα με παρεξένευε να δοκίμαζαν και Αντάλυα, το οποίο είναι και πιο σύντομο και γίνεται και με DH4.

CIS: Ρίγα και Βίλνιους είναι τα πιο ρεαλιστικά στο εγγύς μέλλον ενώ και το Μινσκ θα μπορούσε να πάει καλά αλλά και το Κισινιόφ με DH4. Αν καλυτερέψουν τα πράγματα σε Ρωσία/Ουκρανία υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης. Στην πρώτη στα κοντινά Ροστοφ/Κροσνανταρ/Σότσι και στην τελευταία σε Χάρκοβο, Λβοφ και Οδησσό.

AΦΡΙΚΗ: Αν πάει καλά το Σαρμ Ελ Σειχ λογικά θα επεκταθεί και στη Χουργκαντα. Ακόμη Τυνησία και Αλγέρι είναι από τις λίγες σταθερές πολιτικά περιοχές στην ευρύτερη περιοχή αλλά και κοντά από την Αθήνα. Δεν θα παραξένευε και αν ξεκινούσε κάτι τύπου Αντίς Αμπέμπα (Star Alliance Hub), αφού αν δεν κάνω λάθος είναι εφικτό με Α320.

ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ: Εάν πάει καλά το Ριάντ νομίζω επόμενο θα ήταν να δούμε και τη Τζέντα. Το Κουβέιτ θα μπορούσε να στεφθεί με επιτυχία αφού η χωρητικότητα των EK/EY/QR/TK είναι εκπληκτική. Μπαχρείν το ίδιο και ίσως στο μακρύτερο μέλλον και Βαγδάτη και Ερμπίλ στο Ιράκ.

My 2 cents!
 
Top