Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Διαφήμιση υπάρχει αφού πρέπει να ήρθε σε όλους mail με την έναρξη δρομολογίου αφού το έβαλε σε έκπτωση 20% μαζί με άλλες 7 πόλεις (Ερμπίλ, Μπακού, Γιερεβάν, Τιφλίδα, Βαρσοβία, Βελιγράδι, Βουκουρέστι και Σόφια, μεταξύ 23/02/2025 – 26/10/2025)
Δε νομίζω ότι χρειαζόταν κάτι το έξτρα ιδιαίτερο για έναν τέτοιο προορισμό.
Ένας τέτοιος προορισμός θέλει λίγο παραπάνω για εμένα Όχι να τον αναφέρεις ανάμεσα σε μια προσφορά. Τέλος πάντων. Αυτοί ξέρουν καλύτερα αν έκαναν αρκετά ή όχι.
 
Διαφήμιση υπάρχει αφού πρέπει να ήρθε σε όλους mail με την έναρξη δρομολογίου αφού το έβαλε σε έκπτωση 20% μαζί με άλλες 7 πόλεις (Ερμπίλ, Μπακού, Γιερεβάν, Τιφλίδα, Βαρσοβία, Βελιγράδι, Βουκουρέστι και Σόφια, μεταξύ 23/02/2025 – 26/10/2025)
Δε νομίζω ότι χρειαζόταν κάτι το έξτρα ιδιαίτερο για έναν τέτοιο προορισμό.
Δηλαδή με ένα email γίνεται διαφήμιση; Που οι περισσότεροι τα σβήνουν κατευθείαν; Στο προφίλ τους στο Facebook έχουν κάνει από αρχή της χρονιάς 2 αναρτήσεις . Μια για την AEGEAN Technics και μια για να πούνε καλή χρονιά. Στο instagram καμία αναφορά ανάμεσα στις 7 αναρτήσεις τους. Στο Χ μόνο 2 δημοσιεύσεις και αυτές για τα γεγονότα στη Σαντορίνη και καλή χρονιά. Ποιο τζάμπα διαφήμιση από τα σόσιαλ δεν υπάρχει....
Τώρα για τι σόι στόχο ταξιδιώτη στοχεύανε δεν το καταλαβαίνω. Τα εισιτήρια ήταν 150-200 πήγαινε έλα. Προσιτή τιμή για όλους. Να καταλάβω το Ερμπιλ ότι έχει ένα συγκεκριμένο κόσμο...ναι.
 
Μα δεν νομιζω να στοχευει στο μεσο ελληνα ταξιδιωτη/επιβατη αυτο το δρομολογιο.

Σε ποιον στοχευει, στον Βαρδινογιαννη; οταν Easyjet, Ryanair, Transavia, Eurowings etc κουβαλάνε κ την κουτσή Μαρια για ενα 3μερο απο την Ευρωπη ολο το χρονο, σε ενα ομολογουμενως μεγάλο νησι με ποικιλομορφια τοπίου, κλιματος, πανιδας κτλ όπου δεν ειναι μονο για "καλοκαιρινες" διακοπες αλλά για μια πιο ζεστη αποδραση με πολιτιστικα/-σμικα στοιχεια, φυση κ νυχτερινη ζωη για οσους θελουν,τυπου Μαλτα, Κατανια, Μαλαγα κτλ..Η διαφημιση/προωθηση ηταν μηδενικη
Εαν βεβαια το εβαζε η FR από 25ε να δεις που θα ειχε διαφορετική έκβαση...
 
Δεν κατάλαβα. Ποιο είναι το μεγάλο νησί με ποικιλομορφία τοπίου κλίματος κλπ; Για το Erbil δε μιλάμε; Αλλάξαμε θέμα και δεν το κατάλαβα;

Το Erbil ήταν πάντα προορισμός από Αθήνα από πολλές Ελληνικές εταιρίες (κυρίως από τις short lived) για συγκεκριμένους σκοπούς και όχι για διακοπές ή τουρισμό. Για το Ιράκ μιλάμε, όχι για τις Μαλδίβες!!!
 
Έχει γίνει παρεξήγηση. Υποθέσαμε ότι η το μήνυμα σου ήταν απάντηση στην δική μου και του ale3 αναφορά στην ελλιπή διαφήμιση για το LPA
 
Σε ποιον στοχευει, στον Βαρδινογιαννη; οταν Easyjet, Ryanair, Transavia, Eurowings etc κουβαλάνε κ την κουτσή Μαρια για ενα 3μερο απο την Ευρωπη ολο το χρονο, σε ενα ομολογουμενως μεγάλο νησι με ποικιλομορφια τοπίου, κλιματος, πανιδας κτλ όπου δεν ειναι μονο για "καλοκαιρινες" διακοπες αλλά για μια πιο ζεστη αποδραση με πολιτιστικα/-σμικα στοιχεια, φυση κ νυχτερινη ζωη για οσους θελουν,τυπου Μαλτα, Κατανια, Μαλαγα κτλ..Η διαφημιση/προωθηση ηταν μηδενικη
Εαν βεβαια το εβαζε η FR από 25ε να δεις που θα ειχε διαφορετική έκβαση...
Συμφωνώ με το post, το σύμπλεγμα των νησιών προσελκύει κάθε τύπου τουρίστες. Δεν είναι μόνο η ηλιοφάνεια και η θερμοκρασία που προσελκύει τουρίστες, ούτε είναι μόνο για την Μαριάνα και την Εριέττα.
Αυτό που έχω παρατηρήσει σχετικά με τις κρατήσεις σε αυτά τα νησιά (όχι από Αθήνα) είναι ότι οι κρατήσεις έρχονται με πολύ αργό ρυθμό και για τον λόγο αυτό πρέπει να έχουν ανέβει αρκετά νωρίς ώστε να φτάσει σε ένα καλό capacity utilisation. Επίσης λόγο του ότι η κίνηση σε ένα μόνο νησί μπορεί να μην επαρκεί, συνδυάζονται το ACE με το FUE, το LPA με το TFS κλπ, κλπ.
Όταν μια εταιρεία θέλει να εκμεταλλευτεί και τα δύο ρεύματα τουρισμού, όταν σταματάει τις πτήσεις προς μεσόγειο το Οκτώβριο, ξεκινά αμέσως τις πτήσεις προς Κανάρια αμέσως, όχι τον Φεβρουάριο! Με δεδομένο ότι ότι τον Απρίλιο ξεκινά πάλι η σεζόν στην Ελλάδα και πέριξ.
Ακόμα από παρατήρηση, οι πολλές κρατήσεις έρχονται όταν υπάρχουν events που πάνε οι αεροπορικές με τους πράκτορες και τα σπρώχνουν.
Ένα email που μπορεί και να φαίνεται ένας καινούργιος προορισμός, δεν επαρκεί σε καμιά περίπτωση. Όχι μόνο για την Aegean και όχι μόνο από την Αθήνα.
Ίσως να θέλουν να το ξαναδούν λίγο το λανσάρισμα.
 
Δεν θα μπορούσε η πτήση προς Λας Πάλμας να έκανε μια στάση πχ Μαδρίτη ή Λισαβόνα να φόρτωνε/ξεφόρτωνε κόσμο;
 
Θεωρητικά ναι, πρακτικά έχει δυσκολίες. Πέρα από τον παραπάνω χρόνο, μειονεκτήματα ανταγωνισμού κλπ., έχει και διλήμματα του τύπου ποιος πελάτης είναι ποιο σημαντικός αυτός που πάει LPA->MAD ή αυτός που πάει LPA->ATH. Αν κάθε σκέλος είναι διαφορετική πτήση τότε αλλάζουν τα πράγματα και η τιμολόγηση και το revenue steering είναι ποιο εύκολο αλλά αυτό δεν νομίζω ότι θα το έκανε η Α3. Αυτό ταιριάζει περισσότερο σε FR κλπ.
 
Υποθετικά πάντα για το LPA, πιστευω πως ήταν απο πρακτορεία για γκρουπ. Η σκεψη μου είναι πως για προορισμό δε θα το έβαζε η Α3 έτσι στο άσχετο , π.χ δεν είναι Μαγιόρκα. Επίσης στη σκέψη μου μπήκε γιατί ενώ τα ακύρωσε κράτησε στην αρχη κάποιες αναχωρήσεις που αυτά μου θυμίζουν λίγο τα πρακτορεία οταν έλεγαν (όαο ασχολιόμουν μαζί τους), ασ κρατήσουμε αυτές τις αναχωρήσεις γιατί υπάρχει ζήτηση και στο τελος οι κρατήσεις να μην συμφέρουν.

Φυσικά κάποιες θέσεις μπορεί και να έμεναν στην εταιρεία και για αυτό να τις είχαν ανεβάσει απο το δικό τους σύστημα προς πώληση
 
Top