Σε ποιον στοχευει, στον Βαρδινογιαννη; οταν Easyjet, Ryanair, Transavia, Eurowings etc κουβαλάνε κ την κουτσή Μαρια για ενα 3μερο απο την Ευρωπη ολο το χρονο, σε ενα ομολογουμενως μεγάλο νησι με ποικιλομορφια τοπίου, κλιματος, πανιδας κτλ όπου δεν ειναι μονο για "καλοκαιρινες" διακοπες αλλά για μια πιο ζεστη αποδραση με πολιτιστικα/-σμικα στοιχεια, φυση κ νυχτερινη ζωη για οσους θελουν,τυπου Μαλτα, Κατανια, Μαλαγα κτλ..Η διαφημιση/προωθηση ηταν μηδενικη
Εαν βεβαια το εβαζε η FR από 25ε να δεις που θα ειχε διαφορετική έκβαση...